Vəzifə: Baş mütəxəssis (Prosseslərin İdarəolunması Departamenti)
Tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat sahəsində)
- Müvafiq sahədə 2-3 il iş təcrübəsi. Maliyyə və Audit sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzu olunandır
- Azərbaycan dili (şifahi və yazılı -əla), Rus dili və ya ingilis dili(şifahi və yazılı -orta)
- Ms office proqramlarında işləmək bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
Vəzifə və səlahiyyət bölgüsünü görmək;
İnformasiya mübadiləsini təyin etmək;
Mövcud biznes prosesslərin təhlil etmək;
Yeni biznes proseslərin tətbiqi üçün müvafiq tələbləri müəyyənləşdirmək;
Məlumat toplamaq, tapşırıqları aydınlaşdırmaq, analizini təmin etmək;
Prosesləri təkmilləşdirmək;
Prosesin avtomatlaşdırılması üzrə tədbirləri təmin etmək;
Prosesi yenidən dizayn və modelləşdirmək;
Prosesin effektivliyinin ölçülməsi üçün nəzarət nöqtələri (KPI) üzrə təkliflərini təqdim etmək;
Biznes proseslərin təsvirinin yazımı, dəstək və monitorinqi təmin etmək;
Proseslərə nəzarət etmək;
Hesabat və prezentasiyalar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
Maraqlanan namizədlər müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərini əks etdirən CV-lərini ([email protected]) elektron poçtuna göndərməlidir.
"Mövzü" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunması mütləqdir.