“Brand Finance” analitik agentliyi 2019-cu il mart ayı üçün ABŞ-ın ən bahalı brendlərinin reytinqini dərc edib.
FED.az xəbər verir ki, reytinq üzrə siyahıda Amazon – 187.9, Apple – 153.6, Google – 142.7, Microsoft – 119.5 və AT&T – 87 milyard dollar kapitalizasiya ilə ilk beşlikdə yer tutublar.
Ümumi reytinq üzrə YouTube 23-dən 13-ə, Netflix 59-dan 40-a, American Expres 46-dan 29-a, MasterCard 52-dən 44-ə, Boeing 32-dən 21-ə, Dell Technologies 43-dən 36-ya, Uber isə 42-ci pillədən 37-ci yerə qalxıb. General Electric 16-dan 27-yə, Pepsi 31-dən 42-yə, Oracle 20-dən 32-yə, Ford 35-dən 42-yə, Chevron 37-dən 46-cı pilləyə enib.
ABŞ-ın ən bahalı 50 brendi - SİYAHI
20:47
2 Aprel 2019