VTB Bank
Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis
Son tarix 28 iyl 2024 - [email protected]
Tələblər:
- Qüsursuz nitq;
- MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi;
- Pretenziya/şikayətlərlə işləmə bacarığı;
- Müştəri yönümlük və komandada işləmə bacarığı;
- Rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (ingilis dili arzu olunandır).
Vəzifələri:
- Bankın mövcud və potensial müştərilərinə Bankın məhsul və xidmətləri üzrə məlumat, məsləhət və xidmət dəstəyinin göstərilməsi;
- Daxil olan/çıxan zənglərin, elektron müraciətlərin/ərizələrin qəbulu, emalı və qeydiyyatının həyata keçirilməsi;
- Bank işçilərinin daxili nömrələrinə daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsinin həyata keçirilməsi;
- Müştərilərlə bağlı mübahisəli/münaqişəli vəziyyətlərin / məsələlərinin düzgün həlli;
Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formalarını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).
Требования:
- Грамотная речь и хорошая дикция;
- Навыки работы с претензиями/жалобами;
- Клиентоориентированность и умение работать в команде;
- Знание основных программ MS Office;
- Свободным владением русским языком ( английский язык приветствуется);
Обязанности:
- Осуществление информационной, консультационной и сервисной поддержки существующих и потенциальных клиентов Банка по продуктам и услугам Банка;
- Осуществление приемов, обработки и регистрации входящих/исходящих вызовов, электронных обращений/заявок;
- Осуществление приемов и переадресации входящих вызовов по внутренним номерам сотрудников Банка;
- Грамотное разрешение спорных/конфликтных ситуаций / вопросов клиентов;
Резюме высылать на электронный почтовый адрес. (CV отправлять с указанием названия вакансии)
Админ зала (ресепшн)
Son tarix 28 iyl 2024 - [email protected]
Требования:
- Высшее образование;
- Ms office: опытный пользователь;
- коммуникативные навыки;
- знание принципов и правил делового общения
- знание русского, азербайджанского языков;
Обязанности:
- Встреча посетителей точки продаж;
- педоставление клиентам первичной консультаций по продуктам;
- оказание помощи клиентам в заполнении документов;
- контроль наличия и актуальности всех рекламных материалов и действующих тарифов в точке продаж;
- контроль соблюдения чистоты и порядка в зале.
Резюме высылать на электронный почтовый адрес.(CV отправлять с указанием названия вакансии)
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Ms office: təcrübəli istifadəçi;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- İşgüzar ünsiyyətin prinsip və qaydalarını bilmək.
- Azərbaycan və rus dillərini bilmək
Vəzifələr:
- Satış nöqtəsində müştərilərin qarşılanması;
- bank məhsulları barəsində müştərilərə ilkin məlumatların verilməsi;
- sənədlərin doldurulmasında müştərilərə köməklik göstərmək;
- satış nöqtəsində bütün reklam materiallarının və cari tariflərin mövcudluğuna və uyğunluğuna nəzarət etmək;
- zalda təmizliyə və nizam intizama riayət olunmasına nəzarət etmək.
Şəxsi anket formasını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).