VTB Bank
Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis
Son tarix 28 iyl 2024 - [email protected]
Tələblər:
- Qüsursuz nitq;
 - MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi;
 - Pretenziya/şikayətlərlə işləmə bacarığı;
 - Müştəri yönümlük və komandada işləmə bacarığı;
 - Rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (ingilis dili arzu olunandır).
 
Vəzifələri:
- Bankın mövcud və potensial müştərilərinə Bankın məhsul və xidmətləri üzrə məlumat, məsləhət və xidmət dəstəyinin göstərilməsi;
 - Daxil olan/çıxan zənglərin, elektron müraciətlərin/ərizələrin qəbulu, emalı və qeydiyyatının həyata keçirilməsi;
 - Bank işçilərinin daxili nömrələrinə daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsinin həyata keçirilməsi;
 - Müştərilərlə bağlı mübahisəli/münaqişəli vəziyyətlərin / məsələlərinin düzgün həlli;
 
Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formalarını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).
Требования:
- Грамотная речь и хорошая дикция;
 - Навыки работы с претензиями/жалобами;
 - Клиентоориентированность и умение работать в команде;
 - Знание основных программ MS Office;
 - Свободным владением русским языком ( английский язык приветствуется);
 
Обязанности:
- Осуществление информационной, консультационной и сервисной поддержки существующих и потенциальных клиентов Банка по продуктам и услугам Банка;
 - Осуществление приемов, обработки и регистрации входящих/исходящих вызовов, электронных обращений/заявок;
 - Осуществление приемов и переадресации входящих вызовов по внутренним номерам сотрудников Банка;
 - Грамотное разрешение спорных/конфликтных ситуаций / вопросов клиентов;
 
Резюме высылать на электронный почтовый адрес. (CV отправлять с указанием названия вакансии)
Админ зала (ресепшн)
Son tarix 28 iyl 2024 - [email protected]
Требования:
- Высшее образование;
 - Ms office: опытный пользователь;
 - коммуникативные навыки;
 - знание принципов и правил делового общения
 - знание русского, азербайджанского языков;
 
Обязанности:
- Встреча посетителей точки продаж;
 - педоставление клиентам первичной консультаций по продуктам;
 - оказание помощи клиентам в заполнении документов;
 - контроль наличия и актуальности всех рекламных материалов и действующих тарифов в точке продаж;
 - контроль соблюдения чистоты и порядка в зале.
 
Резюме высылать на электронный почтовый адрес.(CV отправлять с указанием названия вакансии)
Tələblər:
- Ali təhsil;
 - Ms office: təcrübəli istifadəçi;
 - Ünsiyyət qurma bacarığı;
 - İşgüzar ünsiyyətin prinsip və qaydalarını bilmək.
 - Azərbaycan və rus dillərini bilmək
 
Vəzifələr:
- Satış nöqtəsində müştərilərin qarşılanması;
 - bank məhsulları barəsində müştərilərə ilkin məlumatların verilməsi;
 - sənədlərin doldurulmasında müştərilərə köməklik göstərmək;
 - satış nöqtəsində bütün reklam materiallarının və cari tariflərin mövcudluğuna və uyğunluğuna nəzarət etmək;
 - zalda təmizliyə və nizam intizama riayət olunmasına nəzarət etmək.
 
Şəxsi anket formasını elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







