PASHA Insurance
Kommersiya Direktoru
Son tarix 07 dek 2025 Müraciət et
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Kommersiya Direktoru vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Biz ölkəmizin sığorta sektorunda ilk Insurtech təməlini qoyaraq rəqəmsal transformasiyaya start veririk. Bu yolda məqsədimiz gələcəyin sığortasını yenidən dizayn etmək, innovasiyanı və etibarı birləşdirərək sektorda yeni bir səhifə açmaqdır.
Əgər sən də bu transformasiyanın bir parçası olmaq, kommersiya strategiyasına rəhbərlik etmək və gələcəyi bizimlə birlikdə qurmaq istəyirsənsə, Kommersiya Direktoru rolunda səni komandamızda görməkdən məmnun olarıq.
Bu rolda sən şirkətin kommersiya strategiyasını formalaşdıraraq satış, müştəri əlaqələri və bazar payının artırılması istiqamətində liderlik göstərəcək, gəlir artımını və müştəri məmnuniyyətini təmin edəcək, həmçinin məhsul portfelinin inkişafı və kommersiya təşəbbüslərinin həyata keçirilməsinə rəhbərlik edəcəksən. Bu vəzifə şirkətin rəqəmsal transformasiya və dayanıqlı inkişaf yolunda uğurla irəliləməsinə əhəmiyyətli töhfə vermək imkanı təqdim edir.
Vəzifə öhdəlikləri
Strateji Satış Rəhbərliyi və Planlaşdırma
- Şirkətin ümumi biznes məqsədləri və gəlir hədəfləri ilə uyğun gələn, çoxkanallı satış strategiyasını işləyib hazırlayıb həyata keçirmək.
- Pərakəndə (Retail), Korporativ və Bancassurance bölmələri üçün satış hədəflərini, büdcələri və proqnozları müəyyənləşdirmək və idarə etmək.
- Yeni bazar imkanlarını, müştəri seqmentlərini və artım potensialını aşkar etmək və onlardan faydalanmaq.
Əsas Kanal İdarəçiliyi (Pərakəndə və Korporativ)
- Pərakəndə və Korporativ satış direktorlarına rəhbərlik etmək, onları mentorinq etmək və yüksək performans göstərən satış komandaları yaratmaq.
- Yeni müştərilərin qazanılmasını və mövcud hesabların genişləndirilməsini (upsell/cross-sell) təşviq etmək.
- Lazım gəldikdə yüksək dəyərli korporativ müştərilərlə danışıqlarda birbaşa iştirak və C- səviyyəli əlaqələrin idarə edilməsi.
Strateji Tərəfdaşlıq (Bancassurance)
- Bancassurance bölməsinə nəzarət etmək, bank tərəfdaşları vasitəsilə satışları maksimal səviyyəyə çıxarmaq üçün strategiyanı müəyyənləşdirmək.
- Tərəfdaş banklar ilə icraçı səviyyə əlaqələrini qurmaq və möhkəmləndirmək.
- Tərəfdaşlıq planları, təlim proqramları və motivasiya strukturları hazırlamaq və tərəfdaşların strategiya ilə uyğunlaşmasını təmin etmək.
Məlumat-əsaslı Performans İdarəçiliyi
- Hesabat və Analitika bölməsinə rəhbərlik etmək, satış təşkilatına və icraçı rəhbərliyə vaxtında, düzgün və tətbiq oluna bilən analitik məlumatlar təqdim etmək.
- CRM (Müştəri Əlaqələri İdarəetmə) proseslərini tətbiq etmək və optimallaşdırmaq, satış kanalının tam görünürlüğünü təmin etmək.
- Satış performansını izləmək, əsas göstəricilər (KPI) üzrə trendləri müəyyənləşdirmək və məlumatlara əsaslanaraq strateji qərarlar qəbul etmək.
Maliyyə & Əməliyyat İdarəçiliyi (Hesab-alacaqlar)
- Hesab-alacaqlar bölməsinə rəhbərlik etmək, bütün satış gəlirlərinin vaxtında və səmərəli şəkildə toplanmasını təmin etmək.
- Maliyyə departamenti ilə birlikdə kredit və yığım siyasətlərini işləyib hazırlamaq və tətbiq etmək.
- Günlər üzrə satışların ödənişdə qalma müddəti (DSO) və pis borclar kimi əsas maliyyə göstəricilərinin analizini aparmaq və nağd pul axınıni yaxşılaşdırmaq üçün strategiyalar həyata keçirmək.
- Sifarişdən gəlir toplanmasına qədər olan “order-to-cash” prosesini problemsiz idarə etmək, məsuliyyəti satış nöqtəsindən gəlir yığımına qədər yaratmaq.
Liderlik & Maraqlı Tərəflərlə Əməkdaşlıq
- Bütün birbaşa hesabat verən bölmələr üzrə uyumlu, şəffaf, nəticə-orientasiyalı və məsuliyyətli satış mədəniyyəti qurmaq.
- Marketinq, Maliyyə, Underwriting/Məhsul və Əməliyyat departamentləri ilə sıx əməkdaşlıq edərək uyğunluğu və müştəri təcrübəsinin səmərəliliyini təmin etmək.
- Satış təşkilatını icraçı səviyyədə təmsil etmək, performans, proqnozlar və bazar strategiyası barədə Müavin Baş Direktora (Deputy CEO) və İdarə Heyətinə hesabat vermək.
Funksiyalararası Əməkdaşlıq & Məlumat Strategiyası (Marketinq & Məhsul)
- Marketinq və Məhsul bölmələrinin rəhbərləri ilə birlikdə müştəri-mərkəzli birgə strategiya müəyyənləşdirmək.
- Bütün satış proseslərində CRM tətbiqini və qəbulunu rəhbərlik etmək, müştəri məlumatları üçün vahid həqiqət mənbəyi yaratmaq.
- Analitika, Marketinq və Məhsul bölmələri ilə əməkdaşlıq edərək məlumat-əsaslı satış modelləri hazırlamaq, test etmək və tətbiq etmək (məsələn: churn (irtibatdan çıxma) proqnozlaşdırılması, upsell və cross-sell alqoritmləri).
- Məhsul komandası üçün kritik sahə təcrübələri, müştəri istəyənləri və rəqib məlumatlarını təmin edən formal, strukturlu bir geribildirim dövrü yaratmaq.
- Məhsul və Marketinq komandaları ilə birlikdə güclü satış təlim proqramları hazırlamaq və həyata keçirmək, bütün satış komandalarının dərin, ekspert səviyyəsində məhsul biliklərinə sahib olmalarını təmin etmək.
Namizədə olan tələblər
- Təcrübə: Sığorta sahəsində ardıcıl inkişaf edən 10-dan çox illik rəhbərlik təcrübəsi, çoxfunksiyalı kommersiya və əməliyyat komandalarını idarə etmə üzrə sübut edilmiş uğurlar.
- Strateji Bacarıq: Mürəkkəb, məlumat-əsaslı satış strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək qabiliyyəti.
- Maliyyə və Analitik Düşüncə: Maliyyə göstəriciləri (mənfəət marjası, müştəri qazanma xərci – CAC, orta debitor günləri – DSO və s.) ilə çox rahat işləmə bacarığı. Yığım/debitor üzrə komandaların idarə edilməsi və ya yaxın əməkdaşlıq təcrübəsi, eləcə də P&L məsuliyyəti olması olduqca arzuolunandır.
- Dərin Müştəri-Mərkəzli Yanaşma: Müştəri problemlərini anlamağa və həll etməyə səmimi həvəs, “çöldən-içəri” (outside-in) yanaşma ilə satış və xidmət proseslərini dizayn etmək üzrə təcrübə.
- Əməkdaşlığa Açıq Rəhbər: Marketinq və Məhsul komandaları ilə ortaq məqsədlərə çatmaq üçün birgə işləmə uğurlarına malik olma.
- İctimai Çıxış və Təqdimat Bacarıqları: C-səviyyəli rəhbərləri və xarici tərəfdaşları inandırmaq və yönləndirmək qabiliyyəti ilə yüksək səviyyəli kommunikasiya və təqdimat bacarıqları.
- Təhsil: Biznes, Maliyyə və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.
Bizim Təklifimiz
- İnnovativ və dinamik şirkətdə liderlik rolu;
- Şirkətin brend və kommunikasiya strategiyasını formalaşdırmaq imkanı;
- Komanda işi və əməkdaşlığa əsaslanan mühit;
- Tibbi sığorta (əməkdaşın və ailə üzvlərinin) geniş sığorta paketləri;
- Korporativ Həyat Sığortası: Kritik xəstəliklərdən sizi təminat altına alan sığorta növü;
- Davamlı peşəkar inkişaf imkanları;
- “Dəyərlisən” platforması vasitəsilə təqdim olunan güzəşt və endirim imkanları.
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.













