Azerbaijan Airlines
Dələduzluq faktlarının araşdırılması üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 mar 2024 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ məlumatlandırma kanalı vasitəsilə yaranan məsələləri və problemləri həll etmək.
- Dələduzluq halları ilə bağlı araşdırmalar aparmaq və digər pozuntu hallarını aradan qaldırmaq.
- Araşdırma prosesinin məxfiliyini və tamlığını təmin etmək.
- Dələduzluq hallarının araşdırılması siyasətinə və proseduruna uyğun olaraq obyektiv müsahibələr aparmaq.
- Araşdırma hesabatlarını tam şəkildə və vaxtlı-vaxtında Uyğunluğun təminatı şöbəsinin rəhbərinə təqdim etmək
Tələblər:
- Daxili araşdırmaların aparılması və onlara rəhbərlik edilməsi üzrə 4 ildən artıq təcrübə
- Təşkilat daxilində bütün kateqoriyadan olan əməkdaşlarla araşdırma aparmaq təcrübəsi.
- Müxtəlif mənbələrdən məlumatlar toplamaq, təhlil və sintez etmək, həmçinin araşdırma nəticələri barədə yazılı, aydın və qısa məlumat vermək bacarığı.
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində mükəmməl ünsiyyət qurmaq bacarığı.
- İşə qəbul zamanı yoxlamadan, o cümlədən, məhdudlaşmadan narkoloji testdən, xasiyyətnamənin yoxlanılmasından və anket yoxlamalarından keçməyə hazır olmalıdır.
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarığı.
- Müsahibələr və sorğular aparmaq bacarığı.
- Məxfiliyin qorunnması prinsipinə riayət etməklə məxfi məlumatlarla işləmək bacarığı.
- Mükəmməl hesabat tərtibetmə və sənədləşmə işlərinin aparılması bacarığı.
- Dələduzluq halları ilə əlaqəli məlumatları təhlil etmək üçün vasitələrdən və proqram təminatından peşəkarcasına istifadə etmək bacarığı
- Yüksək etik standartlar və vicdanlılıq prinsiplərinə riayət etmək bacarığı
- Obyektiv və qərəzsiz mühakimə yürütmək bacarığı.
- İnsanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı.
- Müstəqil şəkildə və komandada işləmək bacarığı.
- Təzyiq altında işləmək və dinamik mühitə uyğunlaşmaq bacarığı.
Əlavə tələblər:
- Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarına sahib olmalı
- Mükəmməl təşkilatçılıq və fakt toplama bacarıqlarına sahib olmalı
- Hüquq, Maliyyə, Biznes və ya İnsan Resursları üzrə bakalavr dərəcəsini bitirməli
- Dələduzluğa qarşı mübarəzə üzrə ekspertin (CFE) sertifikatına malik olmalıdır
İş rejimi: 5 günlük/ 09:00-18:00
İş yeri: Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı
Rəqəmsal Marketinq üzrə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 02 mar 2024 Müraciət et
The Junior Digital Marketing Specialist role is responsible for the delivery of a fully integrated digital marketing strategy for the business, raising the market presence of Azerbaijan Airlines across all digital media channels, while maintaining brand identity. Innovation and creative thinking are a must to ensure that AZAL appeals to a wider, diverse audience and is differentiated through quality, safety, and professionalism.
Responsibilities:
- Planning, development and execution of digital programs and campaigns, including online; advertising, web site strategy and design, social media, mobile, and deliverables;
- Answering comments and messages in social media channels
- Developing key relationships with third party suppliers – including design agency, digital agency, agency contacts and airline clients;
- Leading ongoing management of digital touch points, including social media and digital advertising platforms;
- Managing day-to-day production, content creation, as well as campaign budgets and schedules;
- Analyzing and creating digital marketing reports;
- Implementation of the Brand strategy ensuring a strong, consistent brand image is always portrayed in digital channels;
- Developing and delivering the digital marketing strategy to support business priorities - including designing branded posts and videos, researching hashtags, scheduling, and reporting;
- Ensuring that marketing related key performance objectives are implemented and achieved through monthly KPI reporting;
- Work closely with the leadership and sales team to develop marketing materials for individual products and programs;
- Creative input into asset and content creation, including website;
- Copy creation across all channels for external communications;
- Market research and competitor analysis to determine requirements, market perception and consumer trends;
- To ensure brand guidelines are adhered to and realized in all digital marketing communications.
Minimum Qualifications:
- Degree or equivalent education in a marketing or related subject;
- Outstanding communication and interpersonal skills, both written and verbal, to deal effectively with internal and external contacts, across all levels;
- At least 2 years of previous experience within a Marketing function;
- Moderate skills in Copy Writing, Social Media Management, and Content Creation.
Preferred Qualifications:
- Bachelor's degree in Marketing or Business
- Master's degree in Business or Marketing
- 1+ year of travel or airline experience
Skills:
- Strong analytical mind and problem-solving skills
- Excellent communication and presentation skills
- Language Skills: Azerbaijani – Fluent; English – full professional proficiency; Russian – is advantage
Uyğunluğun təminatı şöbəsinin rəhbər müavini
Son tarix 02 mar 2024 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Uyğunluğun Təminatı şöbəsinin rəhbəri ilə məsləhətləşmələr apararaq Uyğunluq Təminatı şöbəsinin funksiyasını işləyib hazırlamaq.
- Qeyri-qanuni, qeyri-etik və ya düzgün olmayan davranışların qarşısını almaq üçün Uyğunluğun Təminati Proqramının və onunla əlaqəli fəaliyyətlərin siyasətini və prosedurlarını hazırlamaq, tətbiq etmək, dəstəkləmək və onlara nəzarət etmək.
- Uyğunluğun Təminatı Proqramının gündəlik işinə nəzarət etmək.
- Uyğunluğun təminatı ilə bağlı məsələlərin araşdırılması və həll edilməsi məqsədilə həmin məsələləri müvafiq mövcud kanallara yönəltmək üçün digər şöbələrlə (məsələn, hüquq, daxili nəzarət, İR və s.) əməkdaşlıq etmək.
- Tətbiq olunan qaydaların, siyasətlərin, prosedurların və Davranış Kodeksinin tələblərinin iddia edilən pozuntu hallarını qiymətləndirmək və araşdırmanın başlanması üçün tövsiyələrini vermək.
- Riskləri təhlil edərək uyğunluğun təminatı sahəsində zəif nöqtələri və potensial riskləri müəyyən etmək; problemli məsələlərin həlli üçün təhsisedici tədbirlər planlarını hazırlamaq/həyata keçirmək və gələcəkdə analoji vəziyyətlərin qarşısını alınması və ya həll edilməsi üsulları barədə ümumi təlimatlar vermək.
- Uyğunluğun təminatı üzrə məlumatlandırma proqramını dəstəkləmək, o cümlədən a) Uyğunluğun təminatı üzrə Qaynar Xətdən istifadəni; b) Davranış Kodeksi və digər müvafiq siyasətlər haqqında məlumatlılığın artırılmasıni; və c) uyğunluğun təminatı sahəsində yeni və mövcud məsələlərin və müvafiq siyasət və prosedurların öyrənilməsini təşviq etmək .
- Uyğunluğun təminatı üzrə səmərəli təlim proqramının, o cümlədən yeni işçilər üçün müvafiq işə qəbul təliminin, eləcə də bütün işçilər və rəhbərlik üçün davamlı təlimlərin hazırlanmasını dəstəkləmək.
- Uyğunluğun təminatı proqramının və əlaqəli fəaliyyətlərin icrasına davamlı olaraq nəzarət etmək, eyni zamanda proqramın effektivliyini artırmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək.
- Uyğunluğun təminatı ilə bağlı auditləri həyata keçirmək üçün Daxili Nəzarət şöbəsi ilə sıx əməkdaşlıq etmək.
- Tranzaksiya əməliyyatları, yeni risk sahələri, şirkətin siyasət və ya prosedurlardakı çatışmazlıqlar və ya qeyri-müəyyənliklər və ya nəzarətin gücləndirilməli olduğu sahələr üzrə məsləhətlər vermək.
- Üçüncü Tərəf İdarəetmə və KYC (Müştərini Tanı) proqramının yerli icrasına cavabdehlik daşımaq.
- Qanunlar və qaydalar haqqında mövcud məlumatların əldə edilməsini, dəyişikliklərdən xəbərdar ounmanı təmin etmək.
Tələblər:
- Uyğunluğun təminatı sahəsində 5 ildən artıq təcrübə.
- Antiinhisar fəaliyyəti haqqında Qanunun icrasına, Rüşvətxorluğa və Korrupsiyaya Qarşı Mübarizə, Maraqların Toqquşması, Dələduzluq, Sanksiyalara dair Uyğunluğun təminatı proqramlarının hazırlanması, tətbiqi və icrasında təcrübə.
- Uyğunluq göstəricilərinin tərtib edilməsi və tətbiqi üzrə təcrübə.
- Yuxarı rəhbərliyi dəstəkləmək, yaradıcı həllər hazırlamaq və bir sıra biznes tapşırıqların inteqrasiyası təcrübəsi.
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarıqları
- Peşəkar mühakimə yürütmək və işlə bağlı problemləri və ehtiyacları anlamaq və onlara cavab vermək bacarığı.
- Dürüstlük, peşəkarlıq, sədaqət, hörmət və işgüzar etikanın yüksək standartlarına malik olmalıdır.
- Müstəqil işləmək, habelə kiçik və böyük məsələlərin öhdəsindən eyni dərəcədə gəlmək bacarığı.
- İşə qəbul zamanı yoxlamadan, o cümlədən, məhdudlaşmadan, narkoloji testdən, xasiyyətnamədə qeyd olunan məlumatların yoxlanılmasından və anket yoxlamalarından keçməyə hazır olmalıdır.
- Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarına sahib olmalı
- Mükəmməl təşkilatçılıq və fakt toplama bacarıqlarına sahib olmalı
- Hüquq, Maliyyə, Biznes və ya İnsan Resursları üzrə bakalavr dərəcəsini bitirməli
- Uyğunluğun təminatı üzrə ixtisaslaşmış mütəxəssis (Certified Compliance Professional (CCP)) və ya ekvivalent sertifikata malik olmalıdır
İş rejimi: 5 günlük/ 09:00-18:00
İş yeri: Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı