Son tarix 12 fevral 2022
Namizədə olan tələblər:
Ali təhsil – (Biznesin idarə edilməsi, İqtisadiyyat)
Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
Azərbaycan və rus dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
MS Office proqramlarından sərbəst istifadə bacarığı;
Yüksək ünsiyyət və təqdimetmə bacarığı;
İşgüzar ünsiyyət qurmaq, komanda tərkibində işləmək və inandırmaq bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
Şirkətin korporativ partnyorları ilə münasibətlərin qurulması və idarə edilməsi
Şirkətin korpartiv partnyorları ilə görüşlərin təşkili və əməkdaşlıqların qurulması
Partnyor şirkətlərlə işin optimallaşdırılması üçün təklflərin verilməsi və müştəri tələbinin formalaşdırılması;
Mütəmadi olaraq partnyorların ehtiyaclarnı müəyyən edib, müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi
Potensial partnyor şirkətlərin araşdırılması və əlaqə qurulması;
Görülən işlər barədə hesabatların tabe olduğu şəxslərə təqdim edilməsi.
İş şəraiti:
Ofis daxili;
İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
Nahar yeməyinin təmin olunması;
“Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi;
Maraqlananlardan xahiş olunur, öz CV-lərinizi email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaqdır. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Biznesin inkişafı üzrə kiçik mütəxəssis ” yazılmalıdır.