Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəqiblərin, trendlərin, yeniliklərin və ümumiyyətlə bazar təhlilini aparmaq;
- Promo-aksiyalar üçün təkliflər hazırlamaq;
- Promo-aksiyalarda iştirak edən məhsulların satış nöqtələrində merçendayzinq qaydalarına uyğun düzülüşünə nəzarət etmək;
- Marketinq tədbirləri planlaşdırmaq və həyata keçirmək;
- Təchizatçılarla danışıqlar aparmaq və nəzarət etmək;
- Satış heyəti üçün promo-aksiyaların təlimatlarını hazırlamaq;
- PR kanallarını düzgün seçmək;
- PR və reklam işlərinin aparılmasında iştirak etmək;
- Hesabat və təqdimatları tərtib etmək.
Tələblər
- Ali təhsil
- Mükəmməl Azərbaycan və Rus dilləri, İngilis dili (arzuolunandır);
- Marketinq sahəsində 2-3 il iş təcrübəsinin olması;
- Kreativ yanaşma tərzi;
- MS office proqramlarında (Word, Excel, PowerPoint) sərbəst istifadə;
- Ən son marketinq vasitələrini bilmək;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı.
Maraqlanan namizədlər müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərini əks etdirən CV –ni ([email protected]) elektron poçtuna göndərməlidir.
Tələblərə uyğun olmayan və "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan CV - lərə baxılmayacaq.