Sumqayıt Texnologiyalar Parkı MMC
Vəzifənin adı: İnformasiya Texnologiyaları departamenti, Texniki dəstək şöbəsi, baş mütəxəssis
Tələblər:
• İT sahəsində ali təhsil;
• Azərbaycan dilini sərbəst bilməli, İngilis və Rus dillərini sənədləşmə səviyyəsində bilməsi arzuolunandır;
• Sahə üzrə azı 3 il təcrübə;
• Şirkət Kompüterlərinə Hardware və software səviyyəsində texniki dəstəy vermək,
• Əməliyyat sistemlərinin(Windows XP, 7, 8, 8.1, 10, Windows server bütün versiyalar) və program təminatlarının yazılması, konfiqurasiya edilməsi və idarə olunmasını bilmək,
• ƏS(Bütün versiyalar) və proqram təinatlarının optimallaşdırılması, monitorinqi və problemlərin tapılıb aradan qaldırılması,
• Ofis avadanlıqlarının( Printer, Scaner, Fax, Proektor və digər) qurulması, sazlanması və baş verə biləcək problemlərin tapılıb aradan qaldırılması,
• Microsoft Office(bütün versiyalar) üzrə yüksək bilik və bacarıqları,
• MS Outlook, Word, Excel, Visio, Power Point işləmək, onları qurmaq və baş verən problemləri aradan qaldırmaq bacarığı,
• Kompüterlərin sökülüb yığılması, onun hissələri(RAM, CPU, Video Adapter, Network Adapter, HDD və digər qurğular) ilə işləmək və hardware səviyyəsində baş verəcək problemlərin aşkarlanıb, aradan qaldırılması,
• Multimetr, Lan Tester ve digər mühəndis qurğuları ilə işləmək bacarığı,
• Şəbəkə kabellərinin standarta uyğun sonlandırmaq(A&B cat) bacarığı,
• Şəbəkəyə aid yetərincə biliklərin olması, (İCND1 səviyyəsi, CCNA arzu olunandır)
• Yeni texnologialardan xəbərdar olması,
• DNS, AD, DHCP, Terminal Server, Lync/SFB, Exchane və digər servislərlə bağlı texniki və ümumi biliklərin və tanışlığın olması,
• Baş verə biləcək insidentlərin analizi və aradan qaldırılmasını yaxşı bacarmaq,
• Dokumentləşməni bilmək, texniki dokumentləşməni bacarmaq və diaqramlaşdırmanı edə bilmək, rəsmi yazışmaları düzgün aparmaq bacarığı,
Vəzifə öhdəlikləri:
• Bütün verisa Windows ƏS qurulması, konfiqurasiyası və idarə olunması;
• Sistemlərin yüklənməsinin effektivliyinin analizi və monitorinqini etmək;
• Profilaktik tədbirlərin görülməsi və planlaşdırılması;
• Hardware və proqram təminatı problemləri daxil olmaqla sistem səviyyələrində problemlərin aradan qaldırılması;
• İnformasiya sızmalarının qarşısını almaq;
• Sistem və konfiqurasiya fayllarının müntəzəm surətlərini yerinə yetirmək;
• İT İnkişaf hədəfləri/planlarına əsasən yeni İT infrastruktur sistemlərinin, alətlərinin və texnologiyalarının inkişafında və dəstəklənməsində iştirak etmək;
• Hardware və proqram təminatı sistemləri daxil olmaqla infrastruktur sistemlərinin sənədləşdirilməsini etmək;
• İT sisteminin elementləri ilə əlaqədar işlə bağlı problemlər haqqında vaxtında bildiriş aparmaq;
• sistemin statusu, uğursuzluqları, pozuntuları, aparılan profilaktik işlər və tədbirlər barədə hesabat vermək;
• İT siyasəti və prosedurlarına uyğun olaraq vəzifələri yerinə yetirmək;
• İT əməliyyatlarında və İT avadanlıqları üçün maddi məsuliyyət daşımaq;
• Şöbə müdürünün yaxud menecerinin şifahi və yazılı göstərişlərini yerinə yetirmək;
• Prosedurlar və təlimatlara uyğun olaraq vəzifələrin icrası;
• Şirkət məlumatlarının məxfiliyini təmin etmək;
• Parolun məxfiliyini təmin etmək;
• Məsuliyyət sahələri üzrə hesabatların hazırlamaq;
• Mövcud sistemlərin təkmilləşdirmək;
• Şirkət Kompüterlərinə Hardware və software səviyyəsində texniki dəstəy vermək;
• İT siyasət / prosedur qaydalarının pozulmasına reaksiya vermək;
• Hardware və proqram təminatının təkmilləşdirilməsi / yeniləmə və dəyişdirilməsini bilmək;
• ƏS(bütün versiayaları) və proqram təinatlarının optimallaşdırılması, monitorinqi və problemlərin tapılıb aradan qaldırılması;
• Ofis avadanlıqlarının( Printer, Scaner, Fax, Proektor və digər) qurulması, sazlanması və baş verə biləcək problemlərin tapılıb aradan qaldırılması;
• Konfiqurasiya dəyişikliyini bilmək;
• Kritik problemlər üçün vaxtında reaksiya vermək;
• Yeni texnologiyaları tətbiq etmək.
Əlavə məlumatlar:
• Maaş: Razılaşma əsasında;
• Şirkət tərəfindən naharla, nəqliyyatla və korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
• E-mail: [email protected] və ya [email protected]