1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev eşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kofeteriya filialını idarə edir. Lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.
Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Biznesin İnkişafı üzrə Mütəxəssis tələb olunur.
İşin rolu
Bu rol şirkətin maraqlarına və şərtlərinə uyğun olan işgüzar danışıqları aparır və müqavilələri bağlayır; biznes analizi aparır və layihələri idarə edir.
Vəzifə öhdəlikləri
• Danışıqların aparılması və şirkətin şərtlərinə uyğun olaraq müqavilələrin imzalanması
• Bazarda bizneslərin gəlirliliyinin təhlil edilməsi
• Biznes ideyalarının həyata keçirilməsi və layihələrin idarə edilməsi
• Lazımi hesabatların hazırlanması
Əsas tələblər
Təhsil:
• Beynəlxalq Münasibətlər, Biznesin İdarə Edilməsi və ya oxşar sahə üzrə Bakalavr dərəcəsi
Təcrübə:
• Biznes danışıqlarının aparılması üzrə təcrübə
• Biznes araşdırması və analizi üzrə təcrübə
• Müqavilələrin tərtib edilməsi üzrə təcrübə
• Layihələrin idarə edilməsi üzrə təcrübə arzuolunandır
Professional biliklər:
• Azərbaycan və Rus dilləri biliyi mükəmməl, İnglis dili yaxşı səviyyədə
• MS Office proqramları biliyi mükəmməl səviyyədə
Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
• Biznes ünsiyyəti və danışıqların aparılması bacarıqları
• Vaxtın idarə edilməsi
• Təqdimat bacarıqları
• Araşdırma bacarıqları
• Analitik bacarıqlar
• Layihələrin idarə edilməsi
• Proaktiv düşüncə
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Biznesin İnkişafı üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Founded in 1996, Sinteks Group of Companies is one of the largest and most successful fashion retail companies in the Caucasus and Central Asia. Sinteks manages more than 100 of fashion, jewelry, beauty and household utilities stores, and around 10 branches of coffee shops. Represents leading international brand names in luxury, premium and mass-market segments
We are currently looking for Business Development Specialist to join Sinteks Group of Companies.
The role
This role runs business negotiations and conducts contracts based on company’s interests and terms; makes business analysis and manages projects.
Job responsibilities
• Negotiations, followed by contract singing based on company's terms and conditions
• Analysis of profitability of businesses in the market
• Business idea implementation and project management
• Preparation of necessary reports
Main requirements
Education:
• Bachelor's degree from in International Relations, Business Administration or in a similar area
Experience:
• Experience in business negotiations
• Experience in business research and analyses
• Experience in work with contracts
• Experience in project management is an advantage
Professional knowledge:
• Excellent knowledge of Azerbaijani and Russian languages, advanced level in English
• Excellent knowledge of MS Office programs
Professional skills and competencies:
• Business communication and negotiation skills
• Time management
• Presentation skills
• Research skills
• Analytical skills
• Proactive Thinking
• Project management
Interested candidates can send their CV’s to [email protected] by mentioning “Business Development Specialist” in the subject line.
1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev eşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kofeteriya filialını idarə edir. Lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.
Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Mağaza menecerinin köməkçisi tələb olunur.
İşin rolu:
İşin əsas rolu satışın təşkil edilməsinə və mağazanın idarə edilməsinə dəstək göstərməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Müvafiq iş qrafikinə riayət olunmasına nəzarət etmək
• Aylıq satış planının hər bir satış təmsilçisi tərəfindən yerinə yetirilməsini təşkil etmək
• Bütün mağazaların təmiz olmasını və bütün qurğu və vasitələrin yaxşı vəziyyətdə olmasını təşkil etmək
• Mağazada müştəri xidmətinin yüksək standartlara uyğun olmasını təmin etmək
• VİP satışları həyata keçirmək
• Müştəri bazasının artmasını və keyfiyyətini təmin etmək
• Şirkətə məxsus əmlakların qorunub saxlanmasını təmin etmək, talama təhlükəsi olduğu halda birbaşa rəhbərini yazılı (e-mail) məlumatlandırmaq
• Ticarət salonunda nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək və bütün intizam pozuntuları haqqında rəhbərliyə vaxtında məlumat vermək. Zəruri hallarda mağaza menecerinin vəzifəsini yerinə yetirmək
Əsas tələblər:
İxtisas / Təhsil:
• Ali təhsil
Təcrübə:
• Pərakəndə satış sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi
Professional Biliklər:
• MS Office Proqramlarını mükəmməl bilmək
• Müştəri xidmətləri
• Satış üsulları
• Azərbaycan və Rus dilləri mükəmməl, İngilis dili orta səviyyədə
Professional Bacarıq və Kompetensiyalar:
• İdarəetmə bacarıqları
• Liderlik
• Satış bacarıqları
• Ünsiyyət bacarıqları
• Zamanın idarəolunması
• Problem həll etmə
• Stressin idarəolunması
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e-mailına, mövzu hissəsində “Mağaza menecerinin köməkçisi” qeyd edib göndərilməsi xahiş olunur.
Группа компаний Sinteks, основанная в 1996 году, является одним из крупнейших и наиболее успешных компаний розничной продажи на Кавказе и в Центральной Азии. Sinteks управляет более чем 100 магазинами моды, ювелирных изделий, парфюмерии и косметики, домашних принадлежностей и около 10 кофейнями. Представляет ведущие мировые бренды в сегментах люкс, премиум и масс-маркет.
В настоящее время, мы в поисках Помощник менеджера магазина, желающего присоединиться к группе компаний «SINTEKS».
Роль:
Основная роль работы - поддержка организации продаж и управления магазином
Обязанности на работе:
• Контроль за соблюдением соответствующего графика работы
• Организация выполнения ежемесячного плана продаж каждым торговым представителем
• Организация чистоты в зале, а также поддержание всего оборудования в хорошем состоянии
• Обеспечение высоких стандартов обслуживания клиентов в магазине.
• Осуществление VIP-продаж
• Обеспечение роста и качества клиентской базы
• Обеспечение защиты имущества компании, уведомление непосредственного руководителя в письменной форме (e-mail) в случае опасности грабежа.
• Контроль за соблюдением дисциплинарных правил в торговом зале и своевременное информирование руководства обо всех дисциплинарных нарушениях. При необходимости выполнение обязанностей менеджера
Основные требования:
Квалификация / Образование:
• Высшее образование
Опыт работы:
• Опыт работы в розничной торговле не менее 2 лет.
Профессиональные знания:
• Отличное знание программ MS Office.
• Обслуживание клиентов
• Отличное знание азербайджанского и русского языков, среднее знание английского языка.
Профессиональные навыки и компетенции:
• Навыки управления
• Лидерство
• Техника продаж
• Коммуникабельность
• Управление временем
• Навыки решения проблем
• Стрессоустойчивость
Заинтересованные кандидаты могут отправить свое резюме на [email protected], указав название позиции «Помощник менеджера магазина» как тему.