Azerbaijan SuperMarket
Market ehtiyatlarının planlaması üzrə kiçik mütəxəssis/ Junior Store Stock Planning Specialist
Son tarix 19 iyn 2025 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Bütün lazımi məlumatlara uyğun olaraq təchizatçılara düzgün manual və ya avtomatik sifarişlər vermək.
- Çatdırılmaların tezliyinə nəzarət etmək və hər hansı problem yarandıqda Kommersiyaya məlumat vermək.
- Mağazalarda və Paylama Mərkəzində artıq ehtiyatların olması və ya ehtiyat çatımazlığının olmasının qarşısını almaq
- Promo sifarişlərini idarə etmək
- Hər mağaza və ya DC üçün əsas təchizatçı, logistik kənarlaşma (LV) üzrə məlumatlara nəzarət etmək.
- Bir məhsul üçün iki əsas təchizatçı ilə qarşılaşdıqda, satınalma qrupuna məlumat vermək.
- Hər bir mağaza və ya DC üçün sistemdə manual və ya avtomatik sifarişlər üçün vaxt cədvəlini yeniləmək
- Bütün sifariş çeşidlərinin avtomatik doldurulma prosesi və manual sifariş üçün aktiv olmasını təmin etmək
- Lazım gələrsə, sifarişin təsdiqi üçün avto sifariş komandasına dəstək olmaq.
- Yeni açılan mağazalar üzrə sifarişlərin idarə edilməsi
- Resursların düzgün bölüşdürülməsini təmin etmək və proseslərin vaxtında icrasını izləmək;
- Rəhbərlik və aidiyyəti şöbələrlə koordinasiyalı şəkildə işləmək;
- Gecikmələr və resurs çatışmazlıqları ilə bağlı analizlər aparmaq, mümkün riskləri müəyyənləşdirmək və həll yolları təklif etmək;
- Əldə olunan nəticələri qiymətləndirmək və proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər irəli sürmək.
Tələblər:
- Pərakəndə sahədə planlama təcrübəsi
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik və kritik düşünmə qabiliyyəti;
İşdə dəqiqlik və detallara önəm vermə bacarığı - Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti
- Məlumata əsaslanan analitik düşüncə tərzinə sahib olmaq
- Güclü kompüter Bacarıqları: MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- Power BI, SQL, Tableau, Python - bilməsində üstünlük verilir
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Duties:
- To provide accurate manual or automatic orders to suppliers based on all necessary information.
- Monitor timely deliveries and inform the Commercial team of any issues that arise.
- Ensure adequate inventory levels in stores and Distribution Centers (DC), take measures to prevent stockouts.
- Manage promotional orders.
- Monitor information related to primary suppliers and Logistic Variation (LV) for each store or DC.
- Inform the procurement team when encountering two primary suppliers for a product.
- Update the scheduling for manual or automatic orders in the system for each store or DC.
- Ensure the active process of automatic filling for all types of orders and manual order placement.
- Provide support to the auto-replenishment team if needed for order confirmation.
- Manage orders for newly opened stores.
- Ensure proper allocation of resources and monitor the timely execution of processes;
- Work in coordination with management and relevant departments;
- Analyze delays and resource shortages, identify potential risks, and propose solutions;
- Evaluate the results achieved and make recommendations for process optimization.
Requirements:
- Experience in planning within the retail sector
- Ability to work in a team
- Strong analytical and critical thinking skills
- Precision at work and attention to detail
- Excellent communication skills
- analytical mindset based on data
- Computer Skills: Excellent command of MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Preference will be given to candidates with knowledge of Power BI, SQL, Tableau, and Python
Interested candidates can send their cv to the e-mail address in the Apply for job button.