Azerlotereya
Procurement Specialist
Son tarix 10 apr 2022 - [email protected]
Summary: Procurement Specialist has primary responsibility for purchasing materials, supplies and services within established limits and quality, quantity, and price guidelines. He / She will work with items that are readily available and quantities are generally small. Day to day he/she will be buying from local retailers, wholesalers, jobbers, and sales representatives. He/she will prepare purchase orders, maintain a list of preferred suppliers, and prepare routine and special reports as required. In addition, he/she will obtain quotes, negotiate delivery arrangements and may also be responsible for locating new sources of supply.
Reporting to: Supply Chain and Demand Manager
Responsibilities:
- Compile information and records to prepare purchase orders in accordance with proper procedures.
- Interview and confer with vendors to obtain product or service information, such as price availability, and delivery schedule.
- Estimate values according to knowledge of market prices.
- Review bid proposals and negotiate contracts within budgetary limitations and scope of authority.
- Maintain manual or computerized procurement records, such as items or services purchased, cost, delivery, product quality or performance and inventories.
- Discuss defective or unacceptable goods or services with inspection or quality control personnel, users, vendors and others to determine source of trouble and take corrective action.
- Select and order merchandise from showings by representatives or purchase items on open market.
- Must understand and comply with all safety rules and company policies.
Requirements:
- High education is preferable
- Minimum of 2+ years of experience in relevant field
- Excellent verbal and written skills in Azeri, English, Turkish (will be an advantage)
- Knowledge of billing practices and controls.
- Ability to interpret a technical drawing and follow a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Ability to effectively work with employees, supervisors, vendors, and customers.
- General computer knowledge including the use the Microsoft Office programs.
- SAP knowledge is essential
If you are interested, please send your CV with the subject "Procurement Specialist".
Qısa xülasə: Satınalma üzrə Mütəxəssis, müəyyən edilmiş məhdudiyyətlər, keyfiyyət, kəmiyyət və qiymət qaydaları çərçivəsində materialların, təchizat mallarının və xidmətlərin satın alınmasına əsas məsuliyyət daşıyır. O, mövcud olan və kəmiyyəti ümumiyyətlə az olan mallarla işləyəcək. O malları gündən-günə yerli pərakəndə satıcılardan, topdansatış satıcılardan, kiçik topdansatış satıcılardan və satış nümayəndələrindən alacaqdır. Satınalma sifarişlərini hazırlayacaq, üstünlük verilən təchizatçıların siyahısını tərtib edəcək və lazım olduqda, gündəlik və xüsusi hesabatlar hazırlayacaq. Bundan əlavə, kotirovkaları alacaq, çatdırılma razılaşmalarını müzakirə edəcək və yeni təchizat mənbələrinin tapılmasından məsul olacaqdır.
Hesabat verir: Təchizat Zənciri və Tələb üzrə Menecer
Əsas öhdəliklər:
- Müvafiq prosedurlara uyğun olaraq satınalma sifarişlərini hazırlamaq üçün məlumat və sənədləri toplamaq.
- Qiymətlərin mövcudluğu və çatdırılma cədvəli kimi məhsul və ya xidmət məlumatlarını əldə etmək üçün təchizatçılarla müsahibə aparmaq və məsləhətləşmək.
- Bazar qiymətlərinə dair bilgi əsasında dəyərləri təxmin etmək.
- Tender təkliflərini nəzərdən keçirmək və büdcə məhdudiyyətləri və səlahiyyət dairəsi çərçivəsində müqavilələri müzakirə etmək.
- Alınan məhsullar və ya xidmətlər, maya dəyəri, çatdırılma, məhsulun keyfiyyəti və ya icra və ehtiyatlar kimi mexaniki və ya kompüterləşdirilmiş satınalma sənədlərini saxlamaq.
- Problemin mənbəyini müəyyənləşdirmək və düzəldici tədbirlər görmək üçün qüsurlu və ya qəbuledilməz mal və ya xidmətləri yoxlamaq və ya keyfiyyətə nəzarət işçiləri, istifadəçilər, təchizatçılar və başqaları ilə müzakirə etmək.
- Nümayəndələr tərəfindən təqdim olunan malları seçmək və sifariş etmək və ya malları açıq bazarda satın almaq.
- Bütün təhlükəsizlik qaydalarını və şirkət siyasətlərini başa düşməli və onlara riayət etməlidir.
Tələblər:
- Ali təhsilə üstünlük verilir
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2+ illik iş təcrübəsi
- Azərbaycan, İngilis, Türk dillərində (üstünlük veriləcək) mükəmməl şifahi və yazılı bacarıq
- Hesab-fakturanın hazırlanması və nəzarət edilməsi üzrə bilgi.
- Texniki çertyojları şərh etmək və yazılı, şifahi, diaqram və ya qrafik şəklində verilən müxtəlif təlimatlara əməl etmək bacarığı.
- İşçilər, supervayzerlər, təchizatçılar və müştərilərlə səmərəli işləmək bacarığı.
- Microsoft Office proqramlarının istifadəsi daxil olmaqla ümumi kompüter bilikləri.
- SAP biliyi vacibdir
Maraqlanan şəxslərin CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "Satınalma üzrə Mütəxəssis" yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.