Sinteks Group of Companies
İtkilərin Qarşısının Alınması və İdarəedilməsi üzrə Mütəxəssis
Son tarix 21 dek 2022 - [email protected]
Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda İtkilərin Qarşısının Alınması və İdarəedilməsi üzrə Mütəxəssis tələb olunur.
Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilsin və CV-də müvafiq bilik və bacarıqlar işarə edilsin.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu mağazalarda itkilərin qarşısının alınmasını həyata keçirməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazalar tərəfindən təhvil veriləcək nağd satış məbləğinin satış ilə uyğunluğuna nəzarət edir.
- Müştərilərin depozit və vauçerlərdən prosedur üzrə istifadəsinə nəzarət edir.
- Endirim kampaniyalarında endirimin kolleksiyalar üzrə düzgün tətbiq olunmasına nəzarət edir.
- Geriqaytarılma əməliyyatlarının qanunvericiliyin tələblərinə uyğun icrasına nəzarət edir.
- Əmtəə məhsulunun təhvil-təsliminə nəzarət edir.
- Bütün məhsulların prosedur üzrə qeydiyyatının aparılmasını təmin edir.
- Aşkar olunmuş itkilərin maddi-məsul şəxslər tərəfindən qarşılanmasını təmin edir.
- Yerli təminatçılardan alınmış əmtəə məhsulunun ticarət obyektləri tərəfindən qəbul olunmasına nəzarət edir və ödənişlərinə icazə verir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Maliyyə, Audit və ya müvafiq sahə üzrə Ali təhsil
Təcrübə:
- Maliyyə, Audit və ya oxşar sahələrdə ən az 2 il iş təcrübəsi
Professional biliklər:
- MS Office Proqramları
- 1C Proqramı
Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
- Analitik düşüncə
- Detallara diqqət
- Məsuliyyət
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “İtkilərin Qarşısının Alınması və İdarəedilməsi üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
We are currently looking for Loss Prevention Specialist to join Sinteks Group of Companies.
To the attention of candidates: The requirements should be paid attention and relevant knowledge and skills should be pointed out in the CV.
The role of the position:
The role of this task is to prevent losses in the stores.
Job responsibilities:
- Ensuring accuracy between the amount of cash sales to be provided by stores with the sale.
- Ensuring proper use of deposits and vouchers by customers in line with the procedure.
- Ensuring correct application of discounts on collections during discount campaigns.
- Ensuring implementation of return operations in accordance with the requirements of the legislation.
- Controlling delivery and acceptance of goods.
- Ensuring registration of all goods in line with the set procedure.
- Ensuring compensation of detected losses by materially responsible persons.
- Controlling the acceptance of goods from local suppliers by trade entities and providing permission for payment.
Main requirements:
Education:
- Higher education in Finance, Audit or relevant field
Experience:
- At least 2 years of experience in Finance, Audit or similar fields
Professional knowledge:
- MS Office
- 1C Program
Professional skills and competencies:
- Analytical thinking
- Pay attention to details
- Responsibility
Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Loss Prevention Specialist” in the subject line.