2GIS
HR Mütəxəssis/ HR-специалист
Son tarix 04 sen 2025 - [email protected]
Salam, gələcək həmkarımız!
Biz 2GIS komandasıyıq. İstifadəçilərimizə, biznes tərəfdaşlarımıza əhəmiyyət verən şirkət. Məhsullarımızın- xəritələr, məlumat kitabçaları və naviqatorların köməyi ilə biz 26 ildən artıqdır ki, insanlara şəhərlərdə və bütün ölkələrdə yaşamağa və bizneslərə daha çox müştəri cəlb etməyə və buna görə də daha çox qazanmağa kömək edirik.
Biz hazırda Azərbaycanda güclü, məsuliyyətli komanda formalaşdırmağa və uyğunlaşmağa kömək edəcək, motivasiya edəcək və onu tam şəkildə dəstəkləyəcək, bununla da şirkətə qarşıya qoyduğu bütün məqsədlərə çatmağa və ölkə üçün həqiqətən gözəl, faydalı məhsul yaratmağa kömək edəcək, İnsan Resursları üzrə mütəxəssis axtarırıq.
Bu vəzifə çox önəmli və dəyərlidir. Və burada əsas vəzifə tələbləri aşağıdakılardan ibarətdir:
- Komanda üçün ən yaxşıların ən yaxşısını seçirik. Biz vakansiyalar, sosial şəbəkələrdə yazılar yazır və paylaşımlar edirik, icmalara (qruplara) qoşuluruq, şəbəkələri birləşdiririk - CV-nin bizə gəlib çatmağını gözləmirik, bunun üçün aktiv şəkildə mütəmadi axtarışlar aparırıq. Biz telefon və şəxsi müsahibələr təşkil edirik, testlər – namizədlərin bütün qiymətləndirilməsi prosesini həyata keçiririk.
- Daxili kommunikasiyalar. Biz işçi heyətinin işə qəbulu, onların daima dəstəklənməsi, motivasiyası və kadr dövriyyəsi üçün məsuliyyət daşıyırıq.
- Korporativ tədbirlərin və HR layihələrinin təşkili - ofis meneceri ilə birlikdə ideyadan yekun nəticəyə qədər həyata keçirilməsinə cavabdehik.
- Kadrların sənədləşməsinin həyata keçirilməsi. İşçi sayı 30 nəfərdir.
- Hesabatların təqdim edilməsi
Bizə insanlarla işləməyi sevən və qarşıya qoyulan məqsədlərinə çatmağın vacib olduğunu bilən aktiv insan lazımdır, yəni komanda işininin öhdəsindən gələ bilmək, keyfiyyətli nəticələr göstərmək , dəyişikliyə hazır olmaq , dinamizm kimi dəyərlərimizi paylaşacaq bir namizəd axtarışındayıq.
- 25-40 yaşlarında xanım namizədlər.
- Kadr seçimi üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
- Azərbaycan Respublikasının Əmək qanunvericiliyi və elektron sənəd dövriyyəsi üzrə mükəmməl biliklər.
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyətinə malik olmalı.
Öz tərəfimizdən biz sizə təklif edirik:
- İlk iş günündən rəsmi qaydada işə qəbul.
- Əmək haqqı 800 AZN + 800 AZN KPI göstəricisinə görə (nəticələrdən asılı olaraq).
- İş qrafiki: 5/2, 08:45-dən 18:00-a qədər (qeyri-iş günləri: Şənbə, Bazar).
- İşləmək üçün müasir tələblərə cavab verən və müasir avadanlıqlarla təchiz olunmuş iş yeri, korporativ kommunikasiyalar (korporativ mobil telefon və nömrə);
- Təlim portalına giriş, peşəkar inkişaf və təlim imkanlarının yaradılması;
- Komandada xoş atmosferin, həmçinin komanda və rəhbərlik tərəfindən daima dəstək göstərilməsi.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Привет, будущая коллега!
Мы 2ГИС. Компания, которая про заботу: о наших пользователях, бизнес-партнерах. С помощью наших продуктов: карты, справочника и навигатора – мы уже более 26 лет помогаем людям жить в городах и целых странах, а бизнесу – привлекать больше клиентов, а значит больше зарабатывать.
Сейчас мы в поиске драйвового HR generalist, который поможет нам сформировать сильную заряженную команду в Азербайджане, будет ее адаптировать, мотивировать и поддерживать в полном составе, тем самым поможет компании достичь всех намеченных целей и сделать поистине классный полезный продукт для страны.
Позиция очень важная и ценная. И вот основной пул задач:
- Отобрать в команду лучших из лучших. Формируем и размещаем вакансии, посты в соцсетях, вступаем в сообщества, подключаем networking – не ждем, когда нам упадет резюме, а осуществляем активный холодный поиск в том числе. Проводим телефонные интервью, личные собеседования, тестирования – организуем весь процесс оценки кандидатов.
- Внутренние коммуникации. Отвечаем за онбординг, поддержку, мотивацию, удержание и текучесть персонала.
- Организация корпоративных мероприятий и HR проектов – совместно с офис-менеджером отвечаем за реализацию, начиная от идеи до конечного результата.
- Ведение кадровой документации. Штат 30 человек.
- Ведение отчетности.
Нам нужен активный увлеченный человек, любящий работу с людьми, для которого важно достигать поставленных целей. Который будет разделять наши ценности: командную работу, качественный результат, готовность к изменениям, драйв и динамичность.
- Женщина, в возрасте от 25 до 40 лет.
- Опыт работы HR-специалистом в подборе персонала от 1 года обязателен.
- Отличное знание трудового законодательства Азербайджана и электронного документооборота.
- Свободное владение азербайджанским и русским языками.
Со своей стороны мы предлагаем:
- Официальное трудоустройство с первого рабочего дня.
- Зарплата 800 AZN + 800 AZN KPI (в зависимости от результатов).
- График работы: 5/2 с 8:45 до 18:00 (выходные: Сб, Вс).
- Современные условия для работы, оборудованное рабочее место, корпоративная связь;
- Доступ к учебному порталу, возможности для профессионального развития и обучения;
- Приятная атмосфера в коллективе и поддержка со стороны команды и руководства.
Интересующиеся кандидаты могут отправить свое резюме на электронный адрес в кнопке Откликнуться.