Update Consulting
Satış meneceri
Son tarix 07 yan 2023 - [email protected]
Update Reporting şirkətinin Bakı şəhəri üzrə filial meneceri: (Anbar-ticarət proqram təminatı və mühasibatlıq xidmətləri üzrə)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satışın (Anbar və ticarət proqram təminatı və muhasibatlıq) təşkili və planlanması;
- Xidmət göstərilən müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi;
- Müştəriyə proqramın iş prinsipinin və xidmətlərin şifahi olaraq izah edilməsi
- Müştəriyə təqdim ediləcək təkliflərin hazırlanması, təqdimi və təqibi;
- Müştərilərə proqramın satışından sonra təlimçilərə yönləndirilməsi və nəzarəti;
- Müştəri sorğularının vaxtında və operativ cavablandırılmasına nəzarət;
- Şirkətin mövcud müştəri bazasının inkişaf etdirilməsi və möhkəmləndirilməsi;
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil;
- Satış sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Müstəqil işləmə bacarığı;
- Dəqiq, məsuliyyətli və səmərəli işləmə bacarığı;
- Komunikasiya və ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Yaş həddi 25-40;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək, (zərurət yaranarsa şənbə günləri)
- Əmək haqqı: 1000-1500 AZN+ bonus (namizədin iş təcrübəsindən asılı olaraq)
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən “CV” lərini mail ünvanına göndərmələri və emailin mövzusu hissəsində mütləq “Satış Meneceri” qeyd etmələri xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi: +9940512409017