Providence Doytch Limited
Vendor Management Specialist
Son tarix 06 okt 2023 [email protected]
Responsibilities:
- Continually develop PDL supply chain to improve purchasing capability and competitiveness in the market.
- Act as Focal point for company vendors relating to contracts, terms and conditions, and registrations.
- Assist sourcing team to pre-screen potential vendors in line with company risk management policies.
- Foster effective and long-lasting relationships with customers, colleagues and vendors, maintain regular and effective communication with customers, colleagues and supplier representatives.
- Proactively improve company procedures, processes and performance. Developing and implementing vendor selection programs to ensure that the best vendors are engaged.
- Conduct onboarding meetings with new vendors to inform approved vendors of our expectations, and their responsibilities and obligations to comply with our customer contractual deliverables.
- Ensure company procedures, guidelines and processes are actively monitored and adhered to within the contract delivery team
- Ensure contracts management and vendors registration/evaluation procedures, liaise with legal, finance and tax specialist on legal form of the vendors and taxation specifics related to the company contracts and purchases.
- Monitor vendor contract expiry dates, ensure required vendor contracts are maintained and amended as required by the company.
- Ensure supplier registrations are completed in a timely manner, expedite responses from vendors and internal stakeholders to complete the due diligence and vendor registration process.
- Negotiate changes to supply frame agreements and vendor terms and conditions to obtain the best possible return and the most cost-effective solutions possible, while also mitigating, eliminating or lowering commercial and financial risk.
- Monitor vendor performance to ensure compliance with all contractual terms and conditions. Take necessary actions to resolve any vendor performance issues.
- Ensure ‘Approved Vendors List’ is maintained and current.
- Lead and participate in supply chain audits of vendors
- Verification of vendors KPI report.
- Preparation of contract KPI reports and vendor performance reviews.
- Participate in lessons learned and corrective actions meetings relating to vendor performance issues.
- Net salary range: 1500 - 2000 AZN (depending on experience)
Requirements:
- Minimum 5 years of related experience (Procurement / sub contracts / vendor management)
- Higher education (Economics / Legal / Finance).
Note: Please, indicate position name (“vendor management specialist” ) in the subject line of your mails
Planning Engineer
Son tarix 06 okt 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Mühəndislik sahəsi üzrə ali təhsil
- Planlaşdırma mühəndisi vəzifəsində, inşaat sektorunda ən azı 3 illik təcrübə;
- Azərbaycan və İngilis dillərini mükəmməl bilmək, Rus dili arzuolunandır;
- Layihə Planlama Proqramları üzrə biliklər;
- Bir neçə tapşırığı eyni zamanda görə bilmək və stress altında işləyə bilmək bacarığı;
- İşgüzar səfərlərə ezam olunmaq imkanı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihələr üzrə planlaşdırma (layihələr üzrə iş qrafiklərinin hazırlanması);
- Müvafiq Layihənin analiz edilməsi və müvafiq vaxt qrafiki və büdcənin hazırlanması;
- Planlama proqramı vasitəsi ilə iş həcmi və son tarixləri əhatə edən layihə qrafikinin və mobilizasiya qrafikinin hazırlanması;
- Tender sənədlərinin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Plan üzrə nəzərdə tutulmuş işlərdə gecikmələrin analizi;
- Gecikmələrin səbəblərinin müəyyən edilməsi və bu səbəblərin aradan qaldırılması üçün əlaqədar mühəndislər ilə müzakirələrin aparılması, gecikmələrin aradan qaldırılması üçün yenidən planın güncəllənməsi;
- İşlərin planlaşdırılmış büdcə və vaxt ərzində reallaşması üçün proqnozlaşdırma və ehtimalların dəyərləndirilməsi;
- Layihə üzrə material, maşın-mexanizm, işçi heyəti resurslarının müəyyən edilməsi və hesablanması, müvafiq hesabatların tərtibi
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 1500-2500 AZN (Təcrübədən asılı olaraq)
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 09:00-18:00
Məktublarınızın mövzu hissəsində vəzifə adını (“Planning Engineer” ) göstərin
Cost Engineer
Son tarix 06 okt 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Mühəndislik sahəsi üzrə ali təhsil
- Sənədlərin tərtib edilməsi və rəsmiləşdirilməsi qaydalarına bələd olmaq;
- Müvafiq işlər üzrə kalkulyasiyaların, hesabatların tərtib olunması və yoxlanılması qaydalarını bilmək;
- Sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və İngilis dillərini mükəmməl bilmək, Rus dili arzuolunandır;
- Layihə Planlama Proqramları üzrə biliklər;
- Bir neçə tapşırığı eyni zamanda görə bilmək və stress altında işləyə bilmək bacarığı;
- İşgüzar səfərlərə ezam olunmaq imkanı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tender təklifinin hazırlanmasında birbaşa iştirak etmək
- Analiz əsasında Sənaye Texniki Xidmət layihələrinin smeta dəyərini hesablamaq
- Tikinti-quraşdırma işlərinin qiymətləndirilməsində iştirak etmək;
- Smeta sənədlərinin uçotunu aparmaq, smeta - maliyyə hesablamalarını sistemləşdirmək
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 1000-2000 AZN ( Təcrübədən asılı olaraq);
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
Məktublarınızın mövzu hissəsində vəzifə adını (“Cost Engineer” ) göstərin.