PASHA Holding
HR Specialist (Projects, HR Governance and Reporting)/ İnsan Resursları (Layihələr, İdarəetmə və Hesabatlıq) üzrə Baş Mütəxəssis
Son tarix 28 yan 2025 - Müraciət et
Senior HR Specialist (Projects, HR Governance and Reporting) will oversee critical functions within the HR department, including Talent Management, Succession planning, Grading, Reporting, HR Projects’ implementation, and HR governance framework. This role will play a pivotal part in advancing the HR strategy by delivering insightful data analysis, ensuring regulatory and policy compliance, and facilitating impactful HR projects that align with organizational goals and drive sustainable growth.
Job description:
- Assist Head of Department with working out the HR Operational plan and budget
- Maintain monthly reporting, completion progress report of Operations plan’s activities, ad-hoc reports requested by Group HR and Management
- Assist Head of Department with developing and maintaining HR metrics to track performance and outcomes.
- Analyze HR data to assist Department Head in strategic decisions and identify areas for improvement.
- In collaboration with HR Team colleagues lead Talent Management activities, i.e. leadership assessments, ensuring a comprehensive evaluation process aligned with organizational initiatives, succession planning etc.
- In collaboration with HR Team perform salary reviews based on market and sector-specific benchmarking to ensure competitiveness of salaries in organizationCoordinate grading revision process upon the received requests
- Responsible for developing and maintaining effective HR Governance framework, i.e. procedures, policies, forms, templates, and documentation to streamline various HR processes, conducting regular updates. Identify opportunities to streamline HR processes and enhance efficiency.
- Lead OHI and Employee Engagement Survey in Corporate center, assist Head of Department in identifying areas of improvement and developing action plan
- Lead and coordinate HR projects from inception to completion, ensuring alignment with organizational goals. Assist Head of Department with successful implementation of Corporate Center and Group HR’s projects and initiatives
- Stay updated on industry trends, local legislation, salary benchmarking and best practices to implement innovative HR solutions.
- Collaborate with cross-functional teams to implement HR initiatives effectively.
- Facilitate effective communication with employees to provide effective support on their queries and keep them updates on all HR processes
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- Minimum of 5 years of experience in HR, with a focus on reporting, project management, and HR governance.
- Proficiency in English and Russian (both written and verbal) is a must.
- Strong analytical skills and proficiency in HRIS (SAP is a preference) and reporting tools.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Knowledge of labor laws and HR compliance regulations.
How to apply:
Interested cadidates are requested to submit application form to the provided link.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İnsan Resursları (Layihələr, İdarəetmə və Hesabatlıq) üzrə Baş Mütəxəssis İnsan Resursları departamentindəki kritik funksiyaların icrasına rəhbərlik edəcək, o cümlədən Talantların İdarəedilməsi, irəliləyiş planlaması, hesabat, layihə icrası və idarəetmə təşəbbüsləri. Bu vəzifə, HR strategiyasını irəlilətmək üçün məlumat təhlili təqdim etmə, tənzimləyici və siyasətə uyğunluğun təmin edilməsi və təşkilatın məqsədləri ilə uyğun olan təsirli HR layihələrinin həyata keçirilməsi baxımından mühüm rol oynayacaq.
İşin təsviri:
- Departament Rəhbərinə İnsan Resursları əməliyyat planının və büdcəsinin hazırlanmasına dəstək göstərmək.
- Aylıq hesabatların hazırlanması, əməliyyat planı fəaliyyətlərinin icrası, Qrup HR və İdarəetmə tərəfindən tələb olunan ad-hoc hesabatların təqdim edilməsi.
- Performans və nəticələri izləmək üçün HR metriklərini hazırlamaq və idarə etməkdə Departament Rəhbərinə dəstək olmaq.
- HR məlumatlarını təhlil edərək Departament Rəhbərinə strateji qərarların verilməsində kömək etmək və təkmilləşdirilməsi lazım olan sahələri müəyyənləşdirmək.
- HR komandasının üzvləri ilə əməkdaşlıq edərək Talantların İdarəetməsi fəaliyyətlərini (liderlik qiymətləndirmələri, irəliləyiş planlaması və s.) həyata keçirmək.
- HR prosedurları, siyasətləri, formalar, şablonlar və sənədlər hazırlayaraq HR proseslərini asanlaşdırmaq, mütəmadi yeniləmələr aparmaq və prosesslərin effektivliyini artırmaq üçün imkanlar müəyyənləşdirmək.
- Təşkilatın Sağlamlıq İndeksi və İşçi Əlaqə Sorğusunu Korporativ Mərkəzdə rəhbərlik etmək, Departament Rəhbərinə təkmilləşdirmə sahələrini müəyyənləşdirmək və fəaliyyət planı hazırlamaq.
- HR layihələrini başdan sona qədər yönəldərək təşkilatın məqsədləri ilə uyğunluğunu təmin etmək. Qrup HR layihələrinin və təşəbbüslərinin uğurlu icrasına dəstək göstərmək.
- Sənaye trendləri və ən yaxşı təcrübələr barədə məlumatlı qalmaq, innovativ HR həllərinin tətbiqinə dəstək göstərmək.
- İşçilərlə effektiv ünsiyyət qurmaq və onlara HR prosesləri barədə məlumat vermək, onların suallarına cavab vermək.
Tələb olunan təcrübə, səriştələr və bacarıqlar:
- İnsan Resursları, Biznesin İdarəedilməsi və ya əlaqəli sahədə ali təhsil.
- HR sahəsində minimum 5 il təcrübə, xüsusən hesabatlama, layihə idarəçiliyi və governans sahələrində təcrübə.
- İngilis və Rus dillərində (yazılı və şifahi) sərbəst danışıq bacarığı mütləqdir.
- Güclü analitik bacarıqlar və HRIS və hesabat alətlərində ixtisaslaşma.
- Əla ünsiyyət və insanlararası bacarıqlar.
- Əmək qanunvericiliyi və HR uyğunluq qaydaları haqqında bilik.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlər qeyd olunan forma vasitəsi ilə müraciət edə bilərlər:
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
HR Specialist (Compensation / Payroll & Benefits)/ İnsan Resursları üzrə Baş Mütəxəssis (Kompensasiya, Əmək haqqı və Müavinətlər)
Son tarix 28 yan 2025 Müraciət et
Senior HR Specialist (Compensation / Payroll & Benefits) will be responsible for ensuring accurate and timely payroll for about 200 employees, managing compensation and benefits in accordance with labor laws and Company policies. This role involves preparing competitive compensation structures, ensuring compliance with tax and labor laws, and providing expert advice on payroll, benefits, and legal matters. Effective communication with HR, vendors, and employees is essential, along with maintaining confidentiality and ensuring accuracy in all processes.
Job description:
- Ensure timely and accurate processing of salaries, taxes, bonuses, and other payments, avoiding penalties and delays.
- Verify payroll data, resolve discrepancies, and adhere to deadlines.
- Review payroll processes, identify and correct errors, and ensure compliance with company policies and legal regulations.
- Develop and update compensation and benefits policies, including conducting annual salary reviews to ensure market competitiveness.
- Manage employee benefits, including health, life, and disability insurance, ensuring compliance with legal standards.
- Calculate and implement performance-based rewards aligned with incentive models.
- Communicate compensation structures, policies, and benefits clearly to employees.
- Contribute to the preparation of the HR budget, including salary forecasts and benefits planning.
- Prepare and submit compliance reports to government authorities, ensuring timely and accurate submissions.
- Report on remaining vacation days and manage deductions for the State Social Protection Fund (SSPF).
- Submit reports on insurance premiums and other employment-related statistics.
- Manage and update the HR ERP system (SAP S4 Hana), ensuring accurate employee data entry and performing regular audits.
- Work with system developers, conduct testing, and ensure seamless payroll and employee self-service processes.
- Ensure compliance with tax, labor, and social security laws to avoid legal penalties.
- Prepare and present reports for external audits, ensuring all legal requirements are met.
- Maintain confidentiality and security of sensitive employee and company data.
- Provide assistance to employees on payroll, benefits, and tax inquiries.
- Collaborate with HR, vendors, and other departments to ensure smooth processes and clear communication.
- Manage the secure updating of employee personal information in compliance with data protection regulations.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor's degree in Human Resources, Finance, Business Administration, or a related field.
- Proficiency in English and Russian.
- Advanced skills in MS Office, especially Excel.
- Experience with ERP systems (SAP), management portals, and programming languages (e.g., Python).
- In-depth knowledge of compensation, benefits, and labor law best practices.
- Familiarity with audit processes and compliance reporting.
- At least 5 years of professional experience in payroll, compensation, or related HR roles.
- Extensive hands-on experience with ERP systems and legal compliance reporting.
- Strong organizational skills, with the ability to manage complex payroll and benefits systems and processes efficiently.
How to apply:
Interested cadidates are requested to submit application form to the provided link.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İnsan Resursları üzrə Baş Mütəxəssis (Kompensasiya, Əmək haqqı və Müavinətlər), şirkətin əmək haqqı, kompensasiya və müavinətlərin düzgün və vaxtında ödənilməsini təmin edəcək, həmçinin bu proseslərin əmək qanunlarına uyğunluğunu təmin edəcək. Bu vəzifə, rəqabətə davamlı ödəniş strukturlarının hazırlanması, qanunla tələb olunan hesabatların təqdim edilməsi və işçilərlə əlaqəli məlumatların düzgün idarə olunmasını əhatə edir. Eyni zamanda işçilərə, İR və təchizatçılarla əməkdaşlıq edərək proseslərin effektiv şəkildə həyata keçirilməsini təmin edəcək.
İşin təsviri:
- Əmək haqqı, bonuslar, vergi ödənişləri və digər ayırmaların düzgün və vaxtında ödənilməsini təmin etmək. İşçilərin düzgün əmək haqqının ödənilməsini təmin etmək üçün əmək haqqı məlumatlarını yoxlamaq, uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq və son tarixlərə riayət etmək.
- Kompensasiya və müavinət siyasətini hazırlamaq, bazarda rəqabətə davamlılıq təmin etmək üçün illik əmək haqqı müqayisələri aparmaq və bu siyasəti müntəzəm olaraq yeniləmək.
- İşçilərə mükafatlar və digər üstünlüklər barədə məlumat vermək, əmək qanunlarına və vergi tələblərinə uyğunluğun təmin olunmasını izləmək.
- İR büdcəsinin hazırlanmasında iştirak etmək, əmək haqqı və müavinətlər üzrə proqnozlar hazırlamaq.
- Dövlət orqanları üçün qanunla müəyyən edilmiş maliyyə və uyğunluq hesabatlarını hazırlamaq və təqdim etmək. Sosial Müdafiə Fonduna olan ödənişləri idarə etmək, qalan məzuniyyət günləri və digər hesabatlarla bağlı məlumatları təqdim etmək.
- İşçi məlumatlarının daxil edilməsi, aylıq auditlər və yeniləmələr daxil olmaqla, HR ERP sistemini (SAP S4 Hana) düzgün şəkildə tətbiq etmək və idarə etmək. Sistemin düzgün işləməsi üçün tərtibatçılarla əməkdaşlıq etmək və auditlər aparmaq.
- Vergi, əmək və sosial təminat qaydalarına riayət edilməsini təmin etmək. Həmçinin, kənar auditlər üçün tələb olunan hesabatları hazırlamaq və təqdim etmək.
- Həssas işçi məlumatlarının məxfiliyini qorumaq.
- İşçilərə əmək haqqı, müavinətlər və vergi ilə bağlı hər hansı bir sorğuya dəstək vermək.
- İR komandası, təchizatçılar və digər strukturlar ilə sıx əməkdaşlıq edərək proseslərin düzgün və şəffaf şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək.
Tələb olunan təcrübə, səriştələr və bacarıqlar:
- İnsan Resursları, Maliyyə, Biznesin idarə edilməsi və ya müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi.
- İngilis və Rus dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı.
- MS Office proqramları (xüsusilə Excel) üzrə təkmil biliklər.
- ERP sistemləri (SAP), İdarəetmə Portalları və proqramlaşdırma dilləri (Python) üzrə təcrübə.
- Kompensasiya və Müavinətlər, Əmək qanunvericiliyi və vergi qaydaları üzrə dərindən biliklər və ən yaxşı təcrübələrin tətbiqi.
- Əmək haqqı və müavinətlərin idarə edilməsi sahəsində minimum 5 illik iş təcrübəsi.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlər qeyd olunan forma vasitəsi ilə müraciət edə bilərlər:
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.