VAKANSİYA -1
Təşkilati Risklərin İdarə Edilməsi üzrə Mütəxəssis
Ölkənin ən böyük korporativ bankı olan PAŞA Bank komandasına qoşulmaq üçün Təşkilati Risklərin İdarə Edilməsi üzrə Mütəxəssis pozisiyasına namizədlərin axtarışını elan edir.
Vəzifənin məqsədi
Təşkilati və Qeyri-Maliyyə Risklərinin aşkarlanması, qiymətləndirilməsi, ölçülməsi və qərarların qəbul edilməsinə cavabdehlik. Təşkilati və Qeyri-Maliyyə Riskləri çərçivəsinin təkmilləşdirilməsi üçün zəruri layihələrin aparılması və fəaliyyətlərdə iştirak.
Vəzifə öhdəlikləri
• Bütün səviyyələrdə bank üçün xarakterik risklərə məruz qalma dərəcəsinin müəyyən edilməsi, ölçülməsi, monitorinqi və nəzarətdə saxlanması
• Bank üzrə risk mədəniyyətinin ölçülməsi, monitorinqi və aktiv idarə edilməsi (1-ci müdafiə səviyyəsi ilə iş)
• Təşkilati risklərinin idarə olunması üzrə daxili qaydalar, proseslər və digər normativ sənədlərin hazırlanması, dəstəklənməsi və onların yerinə yetirilməsi
• Bankdaxili səlahiyyətlərin idarə edilməsinə nəzarət edilməsi
• Bankın müvafiq funksiyaları üçün zəruri tədrisin təmin edilməsi/Risk mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsi
• Bank üzrə təşkilati itkiləri bazasının toplanması, ssenari modelləşdirməsinə və stress testlərin keçirilməsinə nəzarət edilməsi
• Təşkilati riski iştahasının və hədlərinin müəyyənləşdirilməsində iştirak etdilməsi və monitorinq edilməsi, müvafiq bizneslərə onlar barədə məlumatın çatdırılması
• Dövri hesabatlığın hazırlanması
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi.
• İş təcrübəsi: Risk, audit, daxili nəzarət və ya müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
• Lisenziya/ Sertifikat: CFA (Sertifikatlaşdırılmış maliyyə təmsilçisi), ACCA (Sertifikatlaşdırılmış mühasiblər assosiasiyası) və FRM (Maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi) üzrə sertifikata üstünlük verilir
• Xarici dil: İngilis dili (səlis)
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Təşkilati Risklərin İdarə edilməsi üzrə Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.
VAKANSİYA-2
We are looking for candidates to fill an Agile Coach position. Please apply if you want to take a part in the Bank’s transformation and work in a start-up like environment.
Summary of role
Agile Coach will be responsible for shifting and transforming the mindset of the organization to become more agile. Agile coach will Educate and mentor all levels of the organization to use agile techniques and foster agile mindset
Responsibilities
- Guides the team and organization on how to use agile practices methodologies
- Coaches the team; facilitates transparent and adaptive team culture
- Supports product owner on release planning and backlog management
- Removes impediments such as cultural barriers or logistic challenges
- Fosters close cooperation across all team members, encourages cross-training and supporting each other
- Facilitates communication and collaboration inside and outside the team
- Implements Agile process, principles and practices across all levels of the team and organization
- Fosters self-organization and growth within the team
- Generates agile mindset in team through conversations, coaching, and role playing exercises
- Builds a trusting and safe environment where problems can be raised without fear of punishment
- Facilitates squad’s ceremonies: planning, retrospective
Required skills and background
- 3 years of experience in agile development, with specific scrum master or similar experience preferable
- Past developer experience is also appreciated but not necessary (preferably in agile setup)
- Ability to coach team on agile practices and ensures adherence to agile methodology to deliver maximum business value on time
- Strong communication skills with ability to communicate complex messages and teach new concepts
- Able to resolve conflicts within the team before they become an issue, i.e. a strong mediator
- Actively coaches and mentors in order to grow and maximize the team’s potential
- Deep knowledge of relevant domains/products/journeys
- Ability to promote innovative thinking and self-improvement within the team
- Confident and skilled at navigating the team through road-blocks to allow sprints to be completed on time
- Brings a high-energy and passionate outlook to the job and can influence those around them
How to Apply
If you are confident about your skills and feel that you are ready for the job, please send your CV to [email protected], with “Agile Coach” in the subject field (deadline November 29).
VAKANSİYA-3
Əməliyyat və Tənzimləyici Risklərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis
Vəzifənin məqsədi
Təşkilati və əməliyyat risklərinin aşkarlanması, qiymətləndirilməsi, ölçülməsi və qərarların qəbul edilməsinə cavabdehlik. Təşkilati və əməliyyat riskləri çərçivəsinin təkmilləşdirilməsi üçün zəruri layihələrin aparılması və fəaliyyətlərdə iştirak.
Vəzifə öhdəlikləri
• Bütün səviyyələrdə bank üçün xarakterik risklərə məruz qalma dərəcəsinin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və monitorinqi
• Bank üzrə risk mədəniyyətinin ölçülməsi, monitorinqi və aktiv idarə edilməsi (1-ci müdafiə səviyyəsi ilə iş)
• Əməliyyat risklərinin idarə olunması üzrə daxili qaydalar, proseslər və digər normativ sənədlərin hazırlanması, dəstəklənməsi və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət
• Bankın fəaliyyətini əhatə edən bütün proseslərə, məhsul və xidmətlərə, habelə digər normativ sənədlərə rəy verilməsi
• Adekvat risk idarəetməsinin təmin edilməsi üçün sığorta proqramının təmin edilməsi və ona nəzarət
• Bankdaxili səlahiyyətlərin nəzarəti
• Bankın müvafiq funksiyaları üçün zəruri tədrisin təmin edilməsi/ Risk mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsi
• Bank üzrə əməliyyat itkiləri bazasının toplanması, ssenari modelləşdirməsi və stress testlərin keçirilməsi
• Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi üzrə daxili qaydaların, proseslərin və digər normativ sənədlərin yazılması, dövri nəzərdən keçirilməsi və yenilənməsi
• Əməliyyat riski iştahasının və hədlərinin müəyyənləşdirilməsi və monitorinqi, müvafiq bizneslərə onlar barədə məlumatın çatdırılması
• Bankda dələduzluq hərəkətlərinin aşkarlanması
• Dövri hesabatlığın hazırlanması
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi.
• İş təcrübəsi: Kredit, Risk və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
• Lisenziya/ Sertifikat: Maliyyənin modelləşdirilməsi, CFA (Sertifikatlaşdırılmış maliyyə təmsilçisi), ACCA (Sertifikatlaşdırılmış mühasiblər assosiasiyası) üzrə sertifikata üstünlük verilir
• Xarici dil: İngilis dili (səlis)
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Əməliyyat və Tənzimləyici Risklərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.