Rəqəmsal marketinq üzrə Mütəxəssis
“PAŞA Bank” ASC olaraq Rəqəmsal marketinq üzrə Mütəxəssis kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu
İşiniz nədən ibarətdir?
• Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərinin aparılması;
• Biznes, brend, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinadedici meyarların müəyyən edilməsi;
• Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, həmçinin müxtəlif brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası,
• Müxtəlif çeşidli marketinq materiallarının, vebsayt kontentinin və marketinq planlarına uyğun digər marketinqlə əlaqəli kontentlərin yekun təsdiqi,
• Müvafiq marketinq tədbirlərinin idarə edilməsi və səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi,
• Hazırlanmış bütün marketinq fəaliyyətlərinin brend mövqeyi və təlimatlara uyğun olmasının təmin edilməsi,
• Toplanmış məlumatlar və iradlara cavab olaraq marketinq kampaniyaları və tədbirlərinin monitorinqi və tənzimlənməsi;
• Mümkün təkmilləşmələr üçün müştərilər, potensial müştərilər və məhsul sahibləri ilə Fokus Qrupların təşkili, təkliflərin hazırlanması və icrası;
• Brend və məhsul təşviqi məqsədi ilə sosial reklam kampaniyalarının hazırlanması, idarəedilməsi və monitorinqi;
• Müqavilələr, səyahət tələbləri, satınalma sifarişləri, ödəniş tələbləri də daxil olmaqla bütün inzibati, təchizat və maliyyə sənədlərinin kiçik mütəxəssis tərəfindən razılaşdırılmış müddət çərçivəsində düzgün şəkildə hazırlanılması və təhvil verilməsinin təmin edilməsi,
• Marketinq kommunikasiyası şöbəsinin funksional büdcəsinin hazırlanması və idarə edilməsi, büdcə xərclərinin təsdiqlənmiş büdcə kvotası çərçivəsində olmasını təmin etmək üçün onlara nəzarət edilməsi və monitorinqi
Sizdən nə tələb olunur?
• Təhsil: Marketinq və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr və ya Magistr təhsili
• İş təcrübəsi: Rəqəmsal marketinq üzrə ən az 3 il
• Lisenziya/Sertifikat: SEO sertifikatı, Rəqəmsal Marketinq mütəxəssisi sertifikatı (üstünlük verilir)
• Xarici dil bilikləri: səlis Azərbaycan, Rus və İngilis dili
• Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, Marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
Digər:
- SEO və SEM, marketinq üzrə məlumat bazası, email, sosial media və Display ads kampaniyalarının idarəsi üzrə təcrübə;
- İnternet səhifələrinin analitikası alətləri üzrə bilik və təcrübə;
- Bazar təhlili yanaşmaları və alətləri haqqında biliklər;
- Marketinq kommunikasiya strategiyaları prinsipləri və alətləri haqqında biliklər;
- Məlumat təhlili alətləri haqqında biliklər və bu sahədə təcrübə
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 05.08.2021-ci il tarixinədək [email protected] ünvanına başlıqda “Rəqəmsal marketinq üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Digital Marketing Specialist
We invite You to join our team as Digital Marketing Specialist in Marketing Department.
Benefits we offer:
• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office, with official events excluded
Terms of references:
• To conduct market research and analysis on marketing communications;
• To identify the right reference criteria in the context of business, brand, target market and competitor;
• To formulate marketing communications strategy;
• To develop detailed marketing plans in close cooperation with relevant segments and implement various brand and product campaigns,
• To approve a variety of marketing materials, website content and other marketing-related content in accordance with marketing plans;
• To manage and evaluate the effectiveness of relevant marketing measures,
• To ensure all developed marketing activities comply with the brand position and guidelines;
• To monitor and regulate marketing campaigns and activities in response to collected information and comments;
• To conduct Focus Groups with customers, potential customers and product owners for possible improvements, preparation and implementation of proposals;
• To develop manage and monitor social advertising campaigns for brand and product promotion;
• To prepare and manage the functional budget of the Marketing Communication division,
• To control and monitor budget expenditures to ensure that they are within the approved budget
Required skills:
• Education: BS/MS degree in marketing or a related field
• Work experience: At least 3 years of proven work experience in digital marketing
• License / Certificate: SEO certificate; Digital Marketing Specialist Certificate (preferable)
• Foreign Language: Strong verbal and written communication skills in Azerbaijani, English and Russian
• Computer Skills: MS office, Advanced knowledge of computer and marketing software
Other:
- Demonstrable experience leading and managing SEO/SEM, marketing database, email, social media and display advertising campaigns;
- Solid knowledge of website analytics tools;
- Knowledge of market analysis approaches and tools;
- Knowledge of the principles and tools of marketing communication strategies;
- Knowledge of data analysis tools
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV until August 5, 2021 to [email protected] indicating “Digital Marketing Specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Müştəri Meneceri / Kiçik Müştəri Meneceri
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri
• Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
• Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
• Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
• Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
• Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
• Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
• Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
• Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
• Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
• Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
• Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
• Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
• Xarici dillət: İngilis, Rus
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
• Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
• Başqa tələblər: KOS Bankçılıq( kreditin təhlili və satış) sahəsində 1-3 illik təcrübə
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi [email protected] ünvanına başlıqda “Müştəri Meneceri / Kiçik Müştəri Meneceri” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.
Kiçik Kredit Analitiki
Vəzifənin məqsədi
Kredit Analitiki bütün sahələrdə fəaliyyət göstərən Kiçik və Orta Sahibkarlıq müştərilərinin kredit müraciətlərinə baxır, biznes və maliyyə təhlilini (konvensional və sürətləndirilmiş şəkildə) aparır, proqnozlar edir, müştərilərə maliyyə məsləhətləri verir və Müştəri Menecerləri ilə komanda halında çalışaraq, sürətli və səmərəli şəkildə kreditləşməni təmin edir.
Vəzifə öhdəlikləri
• Kiçik və orta həcmli müəssisələrin biznes və maliyyə təhlilinin aparılması. Müştərilərlə peşəkar ünsiyyətin qurulması və onlara maliyyə məsləhətlərinin verilməsi.
• Müştəri Menecerləri və prosesin digər iştirakçıları ilə effektiv əməkdaşlığın təmin olunması.
• Kredit risklərinin idarə edilməsi. Kreditlərin təhlükəsiz, səmərəli və sürətli şəkildə, Kiçik və Orta Sahibkarlıq Bankçılığı, Kreditlərin Strukturlaşdırılması funksiyasının maliyyələşdirmə standartlarına uyğun olaraq verilməsi.
• Qərarın verilməsi, kreditləşməni tamamlamaq üçün kredit memorandumu və digər ərizə formalarının doldurulması, Kredit Risklərinin Anderraytinqi Departamentinə və Kredit Komitəsinə təqdim edilməsi.
• Kredit portfelinin idarə edilməsi.
• Kreditin Strukturlaşdırılması funksiyasının davamlı inkişafını təmin etmək və işin axışını sürətləndirmək üçün ən uyğun yanaşmanın tətbiq edilməsi və müvafiq təkliflərin verilməsi.
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
• Tələb olunan iş təcrübəsi: 0-1 il
• Xarici dillər: İngilis, Rus
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi [email protected] ünvanına başlıqda “Kiçik Kredit Analitiki” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.