Meqa Sığorta ASC
Müdir (Hesabatlılıq şöbəsinə)
Son tarix 15 sen 2025 - [email protected]
Struktur bölmə: Hesabatlılıq şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin hesabatları üçün istifadə olunan əməliyyat sistemləri və digər rəqəmsal mənbələrdən əldə edilən məlumatların adekvat, tam, etibarlı və aktual olmasına nəzarət etmək;
- IFRS və milli mühasibat standartlarına uyğun illik, rüblük və aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanmasına, dəqiqliyinə və vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək;
- Aidiyyəti üzrə təqdim ediləcək hesabatların düzgün tərtibinə və vaxtında təqdim olunmasını təmin etməklə korporativ idarəetmənin effektivliyini və şəffaflığını dəstəklənməsini təmin etmək;
- Şirkətin aktivlərinin qorunması, hesabat səhvlərinin və əməliyyat risklərinin aradan qaldırılması üçün güclü daxili nəzarət mexanizmləri tənzimləmək və daima təkmilləşdirmək.
- Proseslərin optimallaşması və avtomatlaşdırılması sahəsində hesabat dövrlərini optimallaşdırmaq, operativ hesabatların hazırlanmasını asanlaşdırmaq və insan faktorundan asılılığı azaltmaq.
- Vəzifə təlimatına uyğun digər işlərin həyata keçirilməsi.
Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Maliyyə, mühasibatlıq, iqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə ali təhsil; IFRS üzrə ixtisaslaşma. ACCA, CPA, CFA kimi beynəlxalq sertifikatların mövcud olması üstünlükdür.
- Təcrübə: Sığorta sektorunda (üstünlükdür) və ya digər maliyyə xidmətləri sahəsində maliyyə hesabatlılığı, mühasibatlıq və audit üzrə minimum 5 illik iş təcrübəsi; İFRS və milli mühasibat standartları, xüsusilə IFRS 17 haqqında biliklər üstünlükdür. Konsolidasiya olunmuş aylıq, rüblük və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili üzrə təcrübə.
- Şəxsi və işgüzar keyfiyyətləri: Güclü analitik düşüncə, problemlərin həllinə sistemli yanaşma, dəqiqliyə diqqət və etik davranış. Effektiv ünsiyyət və təqdimat bacarıqları, Komanda idarəetməsində təcrübə.
- Rəqəmsal bacarıqlar: ERP sistemlərində iş bacarığı, maliyyə hesabat proqramları və Excel proqramında yüksək səviyyəli biliklər; Hesabat proseslərinin avtomatlaşdırılması sahəsində təcrübə.
- Sığorta fəaliyyətinə aid olan qanunları və AR Mərkəzi Bankının normativ sənədlərini bilmək – üstünlükdür.
İş şərtləri:
- İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 19A;
- İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi, saat 09:00-dan 17:45-dək (cümə günü 17:00-dək);
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə əsasında təyin olunacaq.
İmtiyazlar:
- Karyera və peşəkar inkişaf üçün imkanlar;
- Peşəkar komandada işləmək imkanı;
- Tibbi sığorta təminatı;
- Push30.az xidməti vasitəsilə fitnes mərkəzlərinə üzvlük.
Müraciət qaydası:
Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Hesabatlılıq şöbəsi - Müdir” qeyd etməklə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcək.