AGRO - WEST DC LLC
Maliyyə analitiki
Son tarix 28 avq 2022 - [email protected]
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-600-800-1000-1200 manat - 25 VAKANSİYA
İş yeri: Bakıxanov qəsəbəsi
"Azersun Holding" çoxsaylı işçilər axtarır - SİYAHI - VAKANSİYALAR
Əmək haqqı: 2000 azn +
Vəzifələri:
- Profit&Loss, Balance sheet, Cash flow hesabatlarını hazırlamaq;
- Forecast hesabatlarının hazırlanması;
- Accounts payable aging hesabatlarının hazırlanması;
- Ödəniş təqvimlərinin hazırlanması;
- Hər bir məhsul üzrə aylıq hesabatları çıxarmaq, satış məbləği ilə maya dəyərini müqaisə edərək;
- Satış planı ilə faktiki satışları müqaisə etmək, uyğunsuzluqların səbəblərini araşdırmaq və rəhbərliyə hesabat təqdim etmək.
- Məhsulların maya dəyərlərinin düzgün formalaşmasına nəzarət etmək;
- Büdcə xərcləri ilə faktiki xərcləri müqaisə etmək və kənarlaşmaların səbəbini müəyyən etmək;
- Xərclərin аnаlizi və хərclərin аzаldılmаsı yоllаrını аrаmаq;
- Xərclərin smetasını hazırlamaq;
- Debitor və kreditor hesabatlarını hazırlamaq;
- Kreditor borcların təhlili, ödəmələrin xarakterini, məbləğini və müddətini aydınlaşdırmaq və sistemləşdirmək;
- Tələb olunan bütün idarəetmə hesabatlarının operativ hazırlanması;
- Həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət etmək;
- Büdcələrin hazırlanması;
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnmаsı və аnаlizi;
- Həvalə olunmuş biznes vahidlərinin maliyyə fəaliyyətlərinə nəzarət etmək
Namizədə olan tələblər:
- Аli iqtisаd təhsili
- Mаliyyə sаhəsində üç ildən аz оlmаyаrаq iş təcrübəsi
- Beynəlxalq maliyyə standartlarını bilmək (İFRS)
- Müstəqil işləməyi bacarmaq və eyni zamanda komandanın bir hissəsi olmaq;
- Mаliyyə şərаitini аnаliz еtməк qаbiliyyəti, prоblеmləri həll еtmək bаcаrığı;
- Kompüterdə Windows, Word, Excel proqramlarında əməli iş vərdişləri;.
Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə "Maliyyə analitiki" yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.
Euro Life
Xaricdə təhsil üzrə mütəxəssis
Son tarix 26 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
- Satış sahəsində təcrübə və satış bacarığı
- Ünsiyyət qurmaq və inandırmaq bacarığına malik olmalı
- Dəqiq,intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- Ünsiyyətcil,pozitiv,mehriban olmalı
- Kollektivlə işləmək bacarığı
- Xaricdə təhsil alması üstünlükdür
İş barədə məlumat:
- Xaricdə təhsil almaq istəyən tələbələr və onların valideynlərinə ətraflı məlumatların çatdırılması
- Gələn mesajların mütəmadi cavablandırılması
- Sənədləri və tarixləri dəqiq təqib etmək
- Partnyor universitetlərlə yazışmaların aparılması və görüşlərin təşkili
- Maaş : Namizədin bilik və bacarıqlarından asılı olaraq 2000 AZN - 3000 AZN arasında dəyişir. Zəhmət olmasa, yalnız bu sahədə təcrübəsi olan insanlar müraciət etsin.
- İş qrafiki: saat 09:00 -dan 18:00 -dək.
Uyğun namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına “Xaricdə təhsil mütəxəssisi “başlığı ilə göndərə bilərlər.
Əlaqədar şəxs: Süleyman Abbasov
Tel: +994 50 502 55 88
Company
Recruiter
Son tarix 27 avq 2022 - [email protected]
We Are Offering An Immediate Start.
Opportunity for fresh graduates, master students, English teacher, IELTS Instructors and other who are very excellent English speakers.
Responsibilities:
- Excellent written and verbal communication skills in English.
- Candidate must speak English Fluently ( no accent)
Qualifications:
- Requires solid sourcing, and candidate management experience.
- Ability to manage multiple high-priority searches simultaneously for a demanding client base and set appropriate expectations with clients, while managing those commitments.
- Candidate should possess strong written and verbal communication skills and the ability to interact with all levels of professionals.
Working hours: We work EST hours 9 am - 3 PM , (Baku hours 17:00- 23:00) Please clearly state your availability.
Salary: Our Starting rate is AZN 500 plus bonus. ( you can earn up to 2000 AZN as a bonus).
AGRO - WEST DC LLC
Vergi üzrə mühasib
Son tarix 28 avq 2022 - [email protected]
Əmək haqqı: 2000 azn +
Vəzifəyə olan tələblər:
- Şirkət tərəfindən təqdim olunacaq bütün aylıq, rüblük və illik Rəsmi Vergi hesabatların hazirlanması;
- Vergilərlə bağlı bütün məsələlərlə əlaqədar olaraq Vergilər Nazirliyi və vergilər üzrə məsləhətçilərlə yazışmaların aparılması, sorğuların vaxtında cavablandırılması:
- Mühasibatlığa aid olan qanunvericilikdə dəyişiklikləri izləmək
Namizədə olan tələblər:
- Dil biliyi: Rus,İngilis;
- Təhsil: İqtisadiyyat, mühasibat uçotu və ya maliyyə sahəsində ali təhsil;
- Beynəlxalq ACCA (mühasibat uçotu) serifikatların mövcudluğu;
- Müvafiq sahədə 5 il və daha çox aktiv təcrübəsinin olması;
- Fərdi qaydada və komandada işləmək bacarığına malik olmaq;
- Məsuliyyətli və məsələlərin həllində təşəbbüsün göstərilməsi bacarığına malik olması.
Qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlərin müraciətləri dəyərləndiriləcək.
Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə "Vergi üzrə mühasib" yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.
Ateshgah Sigorta
Proqram Təminatı üzrə Mütəxəssis
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Şöbə : İnformasiya texnologiyalarının tətbiqi şöbəsi
Namizədə tələblər:
- Yaş: 25 - 30
- Təhsil: Ali Komputer elmləri yaxud əlaqəli sahə üzrə ali təhsil
- İş təcrübəsi: müvafiq sahədə minimum 2-4 il
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Əla), Ingilis dili (Yaxşı) Rus dili (arzuolunandır)
- C# (OOP), Asp.Net MVC ve .net Core üzrə mükəmməl bilik
- SQL, SQL Server biliyi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni layihələrin hazırlanması
- Hazır modullara texniki dəstəyin göstərilməsi
- Proqram spesifikasiyalarını və əsas prototiplərini formalaşdırmaq
- Proqramlaşdırma tətbiqlərini inkişaf etdirmək, sınaqdan keçirib və analiz etmək
- Proqram səhvlərini təhlil edib ,düzəldib və dəqiq vəziyyət hesabatlarını vaxtında təqdim etmək
- Proqram təminatçılarına və analitiklərə yeni proqramları konseptləşdirmək və inkişaf etdirmək üçün dəstək vermək
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2
- Əmək haqqı: 2000 – 2300 azn (gross ilə məbləğ)
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
- CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
- Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
- İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e- mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Proqram təminatçısı ” qeyd etmələri xahiş olunur.
Providence Doytch Limited
Financial analyst
Son tarix 28 avq 2022 - [email protected]
Work Location: Baku, Azerbaijan
Type of Assignment: Contract
Work Schedule: 5 days a week based on 8 hours per day.
Start Date: ASAP
Salary: 2000 azn
Job Responsibilities:
- Analysis of financial and non-financial data of subsidiaries, as well as benchmarking analysis
- Maintain and ongoing improve monthly dashboards/reports/analysis presented to Management;
- Daily/weekly reporting;
- Support, maintain and further improve existing MIS infrastructure and data collection streams;
- Maintain, keep up-to-date strategic financial models and respective framework across the Group;
- Support with extension and adoption of use cases to be implemented –within MIS Infrastructure;
- Assist in ongoing review and activities to strengthen Group Reporting Framework, Standards, Requirements and alignment of respective practices;
- Liaison with group functions, entities, conduct joint meetings/joint statistical analysis for various analytical needs;
- Budget preparation and revisions
- Budget vs action analysis
- AR/AP aging analysis
- Sales and production analytical reviews
- Financial and Management Reporting
- Cash flow management (planning, revisions, controls etc,)
- Cost optimizations
- Performance of established control procedures
Job Requirements:
- Bachelor degree in Finance and/or related fields;
- 5 years or more of relevant work experience
- Good knowledge of Azerbaijani, English and Russian languages;
- Advanced business knowledge (i.e.; deep financial skills/flow of the numbers)
- Strong working knowledge of financial and accounting concepts
- Advanced analytical and financial model building skills
- Strong oral and written communication skills, able to work effectively with employees both internal and external to the finance function
- Advanced time management skills and organization skills with the ability to adapt to the changing needs of the business
- Advanced Microsoft Excel skills and working knowledge of Power Point and Word
Please, indicate position name (“Financial analyst”) in the subject line of your mails
Performance Center Co
Korporativ Satış və Xidmət üzrə Menecer
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Bazarın təhlili, araşdırmaların və monitoringlərin aparılması
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
- Müqavilə şərtləri haqqında danışıqların aparılması və müqavilələrin rəsmiləşdirilməsi
- Korporativ müştərilərin loyallığının təmini üzrə tədbirlər həyata keçirmək
- Ümumi fəaliyyətə dair rəhbərliyə hesabatların verilməsi
- Həftədə 5 iş günü, saat 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 2000-2300AZN
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş: 25-35
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində səlis danışıq
- Korporativ satış üzrə 2 il iş təcrübəsi
- Avtomobilin quruluşu və istismarı üzrə kifayət qədər biliyə malik olmaq
- Təqdimat bacarığının olması
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, ünsiyyətcil, yüksək nitq qabiliyyətli
- Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
- Avtomobil bazarı haqqında geniş informasiyaya sahib namizədlərə üstünlük veriləcək.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Korporativ Satış və Xidmət üzrə Menecer” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır
Universal Procurement Service
Satış mütəxəssisi
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Görəcəyi işlər:
- Korporativ müştəri portfelinin idarəedilməsi;
- Yeni müştərilərin cəlbi;
- Aktiv və passiv müştərilərlə mütəmadi işləmək
- Göndərilmiş təkliflərin mütəmadi izlənilməsi;
- CRM üzərindən sistemli iş;
- Müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi, tələbatın aşkarlanması;
- Satılacaq məhsullar haqqında biliklərinin mütəmadi artırılması;
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil (orta və ya ali);
- Satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi (korporativ sektorda təcrübə üstünlükdür);
- Səlis Azərbaycan dili biliyi (şifahi və yazılı);
- MS Office proqramları biliyi (Word, Excel, PowerPoint);
- Analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Punktuallıq;
- Müştəri etirazları ilə işləmə qabiliyyəti;
- İnkişaf etmək istəyi, öyrənməyə həvəsli;
Əmək şəraiti:
- Rəsmi əmək haqqı;
- 6 günlük iş həftəsi;
- Gözlənilən əmək haqqı : 2.000-3.000 AZN (Sabit əmək haqqı 700 AZN + hədəflərin icrasına görə bonus)
- KPİ hədəflərinin icrası əsasında əlavə ödənişlər;
- Rabitə və yanacaq xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır.
Camal LTD
HoReCa üzrə satış müdiri
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- İş təcrübəsi 3 ildən 6 ilə qədər, ali təhsilli.
- Əla səviyyədə azərbaycan, ingilis və rus dilləri bilikləri;
- HoReCa satış sahəsində bilik və bacarıqların yüksək səviyyədə olması;
- İdarəetmə bacarığı və müvəffəqiyyətli şəxsi satış təcrübəsi;
- Strateji qərarlar qəbul etmək və nəticələrə görə məsuliyyət daşımaq;
- Yüksək liderlik və danışıq qabiliyyətinin olması;
- Yaş həddi 25-45 yaş arası;
- Şəxsi avtomobili olanlara üstünlük verilir.
Vəzifələri:
- Satış planları və hədəflərinə nail olmaq üçün HoReCa üzrə satış təmsilçilərinin idarə edilməsi;
- Müştəriləri cəlb etmək üçün kommersiya təkliflərinin hazırlanması. Müştəri bazasının inkişafı və yeni məhsulların təbliği;
- Bölmə və əsas müştərilər tərəfindən satış planlaşdırılması, əsas müştərilərlə ticarət danışıqlarının aparılması;
- Qiymət siyasətinin formalaşdırılması, satışın təhlili və sənədlərin idarə edilməsi. Həftəlik və aylıq satış hesabatlarının hazırlanması;
- Müştəri debitor borclarının idarə edilməsi;
- Satış işçilərinin seçilməsi və uyğunlaşdırılması.
Digər məlumatlar:
- 6 günlük iş həftəsi, tam iş günü;
- 3 aylıq sınaq müddəti;
- Əmək haqqı 1500-2000 manat.
Ünvan: Bakı şəh., Sulutəpə qəs., R.Allahverdiyev küç., 4/21, döngə 9 "Camal" LTD şirkəti (Dondurma zavodu)