Maliyyə Menecmenti Departamentinin Hesabatlılıq Şöbəsində IFRS (BMHS) üzrə Menecer
Öhdəliklər
• Bankın yarım illik və illik BMHS-IFRS-ə uyğun maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
• Xarici auditorlarla BMHS nəticələrinin düzgün müzakirəsi, tövsiyyə və təkliflərinin tələb olunan şəkildə tətbiq edilməsi;
• BMHS-də baş verən müvafiq dəyişikliklərin təqib edilməsi və iş prosesində tətbiq edilməsi;
• Hesabat dövləri üçün ehtimal olunan BMHS hesablamaları haqqında rəhbərliyə təkliflərin verilməsi;
• Gündəlik, aylıq və illik dövlər üçün hazırlanan müxtəlif hesabatların hazırlanması.
Tələblər
• Maliyyə sahəsində ali təhsil və müvafiq sertifikatlar;
• Bank fəaliyyəti ilə bağlı BMHS istiqamətindən 3 illik iş təcrübəsi.
• Big Four təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir;
• Komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
• Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
• Digər struktur bölmələr və əməkdaşlarla əməkdaşlıq qabiliyyəti.
CV-lərinizi, mövzu hissəsində “IFRS Menecer” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.