“Azərpambıq ASK” MMC 56 ədəd Personal,19 ədəd notebook kompyuterlərin və 13 printerin satın alınması ilə əlaqədar açıq tender elan edir.
FED.az-ın məlumatına görə, tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etsinlər.
Tender 1 lot üzrə keçirilir:
Lot 1 |
56 ədəd Personal,19 ədəd notebook kompyuterlərin və 13 printer |
88 |
ədəd |
100 |
AZN |
Əlaqələndirici şəxs:
Elçin Hüseynov, telefon +994555005112 ve ya [email protected] ünvanından ala bilərlər.
Hesab |
AZ85IBAZ38040019446129089201 |
VÖEN |
1305532271 |
Bank |
“Azərbaycan Beynəlxalq Bankı ASC Abşeron filialı |
Kodu |
805539 |
VÖEN |
9900001881 |
M/H |
AZ03NABZ01350100000000002944 |
S.W.İ.F.T |
İBAZAZ2X |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- 9. İddiaçı göstərilən malların satınalma müsabiqəsinə yalnız istehsalçı şirkətinin Azərbaycanda avto
- 10. Kompyuterlərə yazılamalı olan windows əməliyyat sistemi və proqramlar sifarişçi tərəfindən qalib şirkətə veriləcək.
- 11. Kompyuterlər hazırlanan zaman Sifarişçi tərəfindən veriləcək şərtlər nəzərə alınmalıdır.
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 31.01.2020 saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 10.02.2020 saat 15:00 qədər, etender.gov.az saytında ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 11.02.2020 saat 14:00 tarixində etender.gov.az saytında ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.