International bank olmayan kredit təşkilatı Məlumat mərkəzi (Call-Center) üzrə namizədləri peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər
- Filiala müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması
- Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi
- Elektron növbə sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi
Tələblər
- Ali təhsil
- Səbirli, təmkinli, təzyiqə davamlı
- Ünsiyyətqurma və izahetmə qabiliyyəti
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı
- MS Office proqramları üzrə biliklər
- Əla ünsiyyət bacarıqları
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, aydın diksiya, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti
Mövzu bölməsində "Məlumat xidməti / Call-Center" qeyd etməklə CV-nizi v[email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.