Dövlət şirkəti Azərbaycan Sənaye Korporasiyası işçi axtarır - MAAŞ 1440 MANAT - VAKANSİYA
"Bioloji Təbabət Klinikası" işçi axtarır - MAAŞ 2000-3000 MANAT - VAKANSİYA
"Camal LTD" işçilər axtarır - MAAŞ 800-900-1000-1200-2000-2500 MANAT - VAKANSİYALAR
"Neptun Supermarket" işçi axtarır - VAKANSİYA
"LV Caspian Ltd" işçi axtarır - MAAŞ 2000-2500 MANAT - VAKANSİYA
"PASHA Malls" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Bank Respublika" ASC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
1500 manat maaş + bonusla işçi axtarılır - VAKANSİYA
PASHA Malls
Administrative Assistant (for Ganja Mall)
Son tarix 04 mar 2023 [email protected]
Role Synopsis:
Administrative Assistant is responsible for implementation of all administrative work at the shopping centre.
Key Accountabilities:
- Assist Mall Manager (MM) with administrative issues
- Prepare and control of database, spreadsheet and reports as per line manager`s request.
- Handles purchasing and maintenance of all general office supplies.
- Control of all the office, kitchen and cleaning supplies in the office.
- Manage reception and kitchen staff.
- Responsible for office administration ERP requests.
- Work with accounting departments to process invoices, make payments, and track receipts.
- Ensuring that the office is well-maintained, organized, and secure.
- Receive and sort mail and deliveries;
- Organize meetings;
- Assist with translation of documents, when required
- Assist MM in admin matters such as receiving guests, filing, etc.
- Any other duties which may be reasonably required by the MM
- Assist Operation Team especially while they are off or on vacation.
- Prepare monthly timesheets and upload it to the EC system
Essential Criteria:
- A bachelor’s degree
- Strong work ethic
- Fluency in English and Azerbaijani
- Good Microsoft Office skills (Word, Excel, Power Point)
- Strong organizational skills with the ability to multi-task
- Excellent time management skills and ability to prioritize work
- Attention to detail and problem-solving skill
- Demonstrated ability to handle administrative details, and routine day-to-day issues independently, assuming responsibility without direct supervision
- Working well as part of a bigger team, but also be able to deliver and work independently;
- Being self-disciplined: high level of adherence to the company requirements, such as code of conduct, dress code, etc.
Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their CV/Resume by 6.00 PM till 03rd of March 2023.
İstismar xidmətləri üzrə texnik (Elektrik işləri)
Son tarix 04 mar 2023 [email protected]
İşin xülasəsi:
İstismar xidmətləri üzrə texnik (Elektrik) ticarət mərkəzindəki bütün növ elektrik problemlərinin aradan qaldırılmasına, lazımi yoxlamaların aparılmasına, müntəzəm olaraq xidmətin yerinə yetirilməsi və müvafiq qeydlərin aparılmasına cavabdehdir.
Əmək funksiyalarının təsviri:
- Nəzarətçi tərəfindən tələb edilən bütün elektrik işlərinin standartlara uyğun olaraq aparılması.
- Bütün elektrik paylayıcı qurğularının və paylayıcı şəbəkələrinin və sistemlərinin yoxlanılması, təmizlənməsi, texniki baxışdan keçirilməsi və təmiri
- Elektrik işıqlandırıcılarının və floresan lampalarının dəyişdirilməsi
- Bütün işıqlanlandırıcı cihazların, projektorların, neon işarələrinin və qəza işıqlandırılma alətlərinin quraşdırılması, yoxlanılması, texniki baxışı və təmiri
- Qəza halında istifadə edilən elektrik enerjisinin və adi enerji təminatı sistemlərinin texniki baxışı
- Elektrik motorlara və nəzarət nöqtələrinə xidmət
- Bütün elektrik avadanlıqların üzərində profilaktik işlərin aparılması
- İşdə bütün SƏTƏMM norma və qaydalardan məlumatlı olmaq və onlara riayət etmək
- İş yerinin və yerinə yetirdiyi tapşırıqlardan sonra ətrafın təmizlikdə saxlanılması
- İş geyiminin təmiz saxlanılması
- Fövqəladə hallarda yuxarıda təsvir edilən vəzifə borclarından kənar tələb edilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əsas meyarlar:
- Orta məktəb attestatı və ya onun ekvivalenti; elektrik mühəndisliyi üzrə diplomu olanlara üstünlük verilir
- Etibarlılıq müddəti qüvvədə olan elektrik sertifikatı
- Elektrik kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi
- Elektrik sistemləri, naqillər və bütün zəruri avadanlıqlar haqqında geniş biliklərə sahib olmaq
- Planları və texniki çertyojları oxumağı bacarmaq
- Əl alətləri və elektrik alətləri ilə işləmə bacarığı
- Dövlət tələbləri və şirkətin təhlükəsizlik qaydaları ilə tanış olmaq.
Aşağıda qeyd olunan meyarlara cavab verən namizədlərdən CVlərini 03 mart 2023-cü il saat 18.00-dək göndərmələri xahiş olunur
Deputy Operation Manager
Son tarix 04 mar 2023 [email protected]
Role Synopsis:
Deputy Operation Manager will be responsible for managing different activities making sure the shopping centre operations works properly.
Key Accountabilities:
- Manage the mall's overall operational problems, including its physical management, security and safety, housekeeping, building maintenance and equipment.
- Handle the day-to-day operations in the mall ensuring operations are kept up to the highest quality standards in order to meet all tenant and guest requirements.
- General upkeep of all areas inside & outside of the mall and realize the responsibilities he/she is assigned.
- Monitor and supervise all operation team, security & cleaning staff and all related third-party personnel to deliver high performance under performance follow up system.
- Monitor and supervise guest Info Desk for highest level service quality to tenants and guests
- Being available on the site, addressing all problems immediately as they arise, take precautionary actions and inform upper management
- Promote and adhere to Pasha Malls Values & Behaviours, Code of Ethics, Gifts & Entertainment and other company policies and procedures.
- Other duties assigned by Mall Manager and Operation Manager.
Essential Criteria:
- Diploma in business administration, marketing, commerce, management, finance or similar.
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian languages
- Good Microsoft Office skills (Work, Excel, Outlook)
- Experience in hospitality or guest services field
- Excellent guest service and organizational skills
- Good interpersonal and communication skills, and the ability to effectively interface with personnel at all levels
- Demonstrated ability to handle administrative details, and routine day-to-day issues independently, assuming responsibility without direct supervision
- Strong organizational skills with the ability to multi-task
- Excellent time management skills and ability to prioritize work
- Attention to detail and problem-solving skill
- Working well as part of a bigger team, but also be able to deliver and work independently.
Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their CV/Resume by 6.00 PM till 03rd of March 2023.