Maraqlı

Saat biznesi quran iki dostun - UĞUR HEKAYƏSİ 

Saat biznesi quran iki dostun - UĞUR HEKAYƏSİ  | FED.az
00:08 18 Sen 2018
2013-cü ildə müasir qol saatlarını 200-500 dollara satın almaq olardı. ABŞ-dan iki tələbə, keyfiyyətli saatları daha ucuz satmağı fikirləşdilər və dörd il ərzində onlar 160 milyon dollar dəyərində saat satdılar.

One Commerce Group’un həmtəsisçisi Nikita Bovıkin “Əlavə dəyər” layihəsi çərçivəsində bir neçə dəfə qablaşdırma və marketinqə yaradıcı yanaşması səbəbindən sadə bir məhsul üzərində böyük biznes quran gənc şirkətlər haqqında məlumat verir.

Təqdimat

  • Veb səhifə: mvmtwatches.com.
  • Başlanğıc ili: 2013 il.
  • Biznes bu gün: 2017-ci ildə 71 milyon dollarlıq dövriyyə.
  • İşçilər: 60 nəfər.
  • Karyerasının başında qurucuların yaşı: 21-22 yaş.
  • Qurucuların əvvəlki fəaliyyətləri: start-up.

Fürsət

Qol saatları bazarı 39,6 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilir. 2013-cü ildə məşhur markalar Nixon, Shinola, Tissot və digər modellərinin çoxu öz məhsulunu 200-500 dollara təqdim edirdi.



Sonra MVMT Watches qurucuları Jake Cassan və Kramer Laplanty bu markaların belə yüksək qiymətə satılması səbəbini araşdırmağa başladılar. Cavab özün çox gözdətmədi: 2010-cu ilin ortalarına qədər saatların əksəriyyəti birbaşa istehsalçıdan deyil, aralıq vasitəasi ilə (distribyutor, pərakəndəçilər) satılırdı.Və təbii ki, hər bir vasitəçi öz marjasını son qiymətə çatdırırdı. Beləliklə, 200-300 dollar məbləğinin səbəbi təkcə komponentlərdə deyil, həmdə  səmərəsiz biznes prosesindədir. Jake və Kramer müştərilər üçün yekun xərclərini azaltmaq üçün öz markasını və vasitəçiləri olmadan birbaşa müştərilərə satış etmək qərarına gəldilər.

Birinci il ərzində Kassan və Laplanty 1 milyon dollarlıq saat satdı. 2013-cü ildən 2017-ə qədər MVMT 600.000-dən çox saat satılıb.

Necə başladılar?

Layihənin təsisçisi Jake Cassan-bir iş adamının oğludur. Artıq 17 yaşında Cassan kiçik bir startup etdi –o,əyləncəli yığıncaqlarda  yüksək musiqinin yüksək səsi  ilə qaranlıqda parıldayan T-shirtlər satırdı.
Bundan sonra, ilk onlayn mağazasını açdı və YouTube’nin kö
məyi ilə  reklamlarını təqdim edirdi.



Sonra Cassan cüzdan satmaqla özünü sınadı. Bunun üçün Kickstarter’da bir kampaniya başlatdı. Sonra start-up təxminən 300 sponsor  və 100 min dollardan çox pul topladı. Bu təcrübə ona MVMT saat layihəsini yaratmaqda kömək etdi (MVMT Movement sözündən götürülüb,mənası-“hərəkət”).
Jake Cassan,öz dostu ilə birlikdə-eyni yaşlı  Kramer Laplanty ilə, Kaliforniya ştatında bir institutda oxuyur və yataqxanada qonşu idilər. 2013-cü ildə onlar ortaq bir iş etmək qərarına gəldilər və Alibaba’da təchizatçıları öyrənməyə başladılar.

Eyni zamanda, dostlar məşhur saat modellərinin qiymətinin 20-25 dollar olduğunu, ancaq bu cür saatların 200 dollardan başlayan qiymətə satıldığını öyrəndilər. Kassan və Laplanti qərara gəldilər ki, onlar saatları birbaşa müştərilərə satsalar, vasitəçilərlə yanaşı, satış qiymətlərini də azalda bilərlər.



İdeyanı formalaşdıraraq, sahibkarlar Indiegogo şəhərində bir crowdsport kampaniyası başlatdılar və 50 gündə təxminən 3,000 beykerdən təxminən 219,000 dollar topladılar. Bu nəticəyə nail olmaq üçün Jake-ə keçmiş layihələrindən qalan istifadəçi bazası kömək etdi.

Maraqlıdır ki, Kickstarter MVMT üçün iki dəfə maliyyələşdirməni təsdiqləməyib. Təsisçilər səbəbi açıqlamırlar.

O dövrdə MVMT-dən olan saat ən yüksək gəlirli layihəyə çevrildi.Startap haqqında bir çox mediada yazıldı. Sonra markanı inkişaf etdirməyə qərar verdilər və sosial şəbəkələrdə fəal şəkildə reklam verməyə başladılar. Bu gün onların Facebook-da 3,6 milyondan çox «Bəyəni» və 1 milyondan çox Instagram-da izləyicisi var.

Sosial şəbəkələrdə aktivliyi davam etdirmək üçün MVMT tches hər ay müsabiqələr elan edir və  #JoinTheMVMT haştağı ilə istifadəçilər tərəfindən paylaşılan  ən yaxşı şəkilləri seçir və öz profilində dərc edir.



Şirkət infuersrlər ilə fəal əməkdaşlıq edir. Hər bir fikir lideri üçün şirkət promosyon kodunu təqdim edir, ona görə abunəçilər endirim ala bilərlər. Beləliklə, şirkət cəlb edən məşhurların effektivliyini izləyir.


MVMT  Pinterestdə də  özünü fəal şəkildə tanıtdırır.Startup öz şəkillərini elə yerləşdirib ki , «kişi kostyumu», «saat», «gözlük»  kimi axtarış verildikdə markanın məhsullar dərhal tapılır.Hər fotoşəkilin altında saat və ya digər aksesuar satın ala bilmək üçün  bir sayt linki var.


Bu nəticələri Pinterest şirkəti üç aylıq fəaliyyət nəticəsində əldə edib:
  • 230 milyondan çox baxış.
  • 554 mindən çox klik.
  • 11 min dönüş.
  • 1,99% – satınalmaların payı.
  • 403 min adam şirkətin nəşrlərini paylaşıb.
Şirkət bu gün
Forbesin mənbələrinə görə:
  • 2014-ci ildə MVMT 1 milyon dollarlıq saat satıb.
  • 2015-ci ildə, 30 milyon dollarlıq.
  • 2016-cı ildə, iki dəfə çox – 60 milyon dollarlıq.
  • 2017-ci ildə gəlir 71 milyon dollar təşkil edib.
İndi şirkət həm kişilər, həm də qadınlar üçün müxtəlif zövqdə saatlar təklif edir. Həmçinin, marka günəş eynəyi, bilərzikləri satır və pulsuz olaraq bütün dünyada çatdırır.

Varlığının beş ili ərzində, MVMT Watches qrupu 160 ölkədə 1.5 milyon saat, eynək və bilərziklər satmışdır. Eyni zamanda heç bir investor cəlb etmədən (20-dən çox sahibkarlar sərmayə qoymağa çalışsa belə).

2018-ci il avqustun ortalarında MVMT Watches –u nəhayət ki,uzun müddət mübarizə apardığı İsveçrə brend markası olan Movado aldı. Movado şirkəti təxminən 200 dollar satın aldı.

Digər xəbərlər