PASHA Holding
Business Group Associate
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
"PASHA Holding" yüksək maaşla çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"SAF Pharma" işçi axtarır - MAAŞ 2000-3000 MANAT - VAKANSİYA
"Baku Export" işçi axtarır - MAAŞ 700 MANAT + BONUS - VAKANSİYA
"Norm" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Mazarina Trade Company" işçilər axtarır - MAAŞ 3000-4000 MANAT - VAKANSİYALAR
"Diamed Co." işçi axtarır - MAAŞ 800-1000 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçilər axtarır - MAAŞ 1200-1500-1700-2300-2500 MANAT - VAKANSİYALAR
"Access Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"A-Group sığorta şirlkəti" işçi axtarır - VAKANSİYA
Unicapital" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bank Respublika ASC" işçi axtarır - VAKANSİYA
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate.
Job description:
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s banks’ and/or insurance companies performances both in Azerbaijan and abroad based on regular reporting and inform the Business Group Director of trends in performances, risks associated with activities and any other issues;
- Liaise with the banks and/or insurance companies to ensure the timely implementation of the decisions of the Supervisory Boards and/or the Committees reporting to the Supervisory Boards in the banks and/or insurance companies;
- Liaise with Group Functions within the Holding (such as Finance, Risk Management, HR, Audit, IT, PMO, Strategy management etc.) with regard to set up and implementation at the Holding’s banks and/or insurance companies level of various projects/decisions/methodologies;
- Monitor the banks and/or insurance companies, the banking industry and regulatory agencies for potential changes which may affect the banks and/or insurance companies’ business needs;
- Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given by Business Group Director;
- Ensure the quality and timely preparation of the Business Plans and Budgets of Business SA’s;
- The execution of Business Group Director’s instructions/joint decisions (with SA’s management or Group functions) on a timely basis and report to Business Group Director in case of delays or inconsistencies, i.e. project management function for Business Group Director;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management;
- 3-4 years of professional experience in Banking and/or Insurance;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- CFA level 2 is a plus;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- PAŞA Holdingə daxil olan bankların və/və ya sığorta şirkətlərinin Azərbaycanda və xaricdə fəaliyyətləri haqqında müntəzəm hesabat əsasında fasiləsiz monitorinqinin aparılması və fəaliyyətin istiqamətləri, eyni zamanda həmin fəaliyyət ilə bağlı olan risklər və ya hər hansı digər məsələlər haqqında Biznes Qrupunun direktorunun məlumatlandırılması;
- Müşahidə Şurasının və/və ya Müşahidə Şurasına hesabat verən komitələrin qərarlarının banklarda və/və ya sığorta şirkətlərində vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə banklar və/ və ya sığorta şirkətləri ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Müxtəlif layihələr/qərarlar/metodologiyaların PAŞA Holdingə daxil olan banklara və/ və ya sığorta şirkətlərinə uyğun səviyyədə qurulması və həyata keçirilməsi məqsədilə Holdingdaxili funksional Qruplar ilə (məsələn, Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, Layihələrin idarəedilməsi ofisi, Strategiyanın idarəedilməsi) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
- Bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin biznes ehtiyaclarına təsir göstərə biləcək potensial dəyişikliklər üçün bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin bank sektoru və tənzimləyici orqanların monitorinqi;
- Biznes qrupunun direktoru tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
- Holdingə daxil olan bankların biznes planlarının və büdcələrinin keyfiyyətli və zamanında hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Biznes Qrupu direktorunun göstərişlərinin/birgə qərarların (SA və ya Funksional qrupların rəhbərliyi ilə birgə) mütəmadi qaydada icrası və gecikmələr və ya uyğunsuzluqlar yarandığı halda Biznes Qrupu direktorunu məlumatlandırmaq yəni Biznes Qrupu direktoru üçün layihə meneceri funksiyasının yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Bankçılıq və ya sığorta sahəsində 3-4 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- CFA üzrə 2-ci dərəcə üstünlükdür;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Risk Specialist
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Risk Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Identify and assess risks that may impact the group's performance, reputation, and financial stability.
- Development, support in implementation, maintenance and optimization of group wide risk policies, rules and guidelines.
- Participate in strategic initiatives and projects such as ICAAP/ILAAP processes, stress testing, risk health index, RAS limits, etc.
- Review and formulate analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group banks and insurance companies to determine and suggest action plans.
- Participate in development and improvement of Market, Credit, Liquidity risk, Capital Planning/Solvency Models and their calibration;
- Use analytical and modelling techniques to deliver senior management reports and forecasts;
- Support senior members of the department in ensuring the appropriate risk controls are in place across the businesses;
- Continuously monitor, challenge and recommend changes to maintain comprehensive and adequate Risk Appetite Statement and spotify emerging trends.
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- 3 years of overall work experience, at least 2 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science such as R, Python or analytics tools as Tableau/Power BI is an advantage;
- FRM or CFA certification is an advantage;
- Experience working with scorecards and ratings models for business and retail segments, IFRS provisioning standards;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Risk Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrupun fəaliyyətinə, reputasiyasına və maliyyə sabitliyinə təsir edə biləcək riskləri müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmə;
- Qrupdaxili risk siyasətlərinin, qaydaların və təlimatların hazırlanması, tətbiqinə, müntəzəm yenilənməsinə və optimallaşdırılmasına dəstək göstərmək;
- ICAAP/ILAAP prosesləri, stress testi, risk sağlamlıq indeksi, RAS limitləri və s. kimi strateji təşəbbüslərdə və layihələrdə iştirak etmək;
- Fəaliyyət planlarını müəyyən etmək və təklif etmək üçün qrupun banklarının risk profilinə və risk iştahasına təsir göstərən tendensiyaları və amilləri nəzərdən keçirmək və təhlil etmək
- Bazar, Kredit, Likvidlik riski, Kapitalın Planlaşdırılması/Ödəmə Qabiliyyəti Modellərinin hazırlanması və təkmilləşdirilməsinə və onların kalibrasiyası prosesinə töhfə vermək;
- Rəhbərlik üçün hesabatların və proqnozların hazırlanması məqsədilə analitik və modelləşdirmə üsullarından istifadə etmək;
- Biznes üzrə müvafiq risk nəzarətinin təmin edilməsində departamentin daha rəhbər üzvlərinə dəstək göstərmək;
- Hərtərəfli və adekvat Risk İştahasına dair Bəyanatı saxlamaq və yaranan tendensiyaları müəyyən etmək üçün davamlı olaraq monitorinq etmək, optimallaşdırma imkanları haqqında məlumat vermək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- 2 ili müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 3 il peşəkar təcrübə;
- Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
- MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksk səviyyədə biliyi;
- R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
- Biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Business Analyst within Ecosystem
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Analyst within the Ecosystem (Banking related).
Job description:
- Prepare materials for senior leadership (periodic/ad hoc);
- Prepare reports for various ecosystem discussion platforms and committees (presentation & talking points);
- Support Ecosystem Associates in their day-to-day activities;
- Financial analysis including financial modeling, sensitivity and scenario analysis;
- Product analysis including funnel analysis, customer cohorts, acquisition, activation and retention analytics;
- Identify insights by analyzing performance updates, research papers, and presentations;
- Build relations with peer-level people in ecosystem companies, data and innovation streams and/or external startups, joint ventures, partners;
- Provide analytical support to strategic planning, monitoring and annual budgeting, and business planning process;
- Conduct periodic stream-specific research and communicate a summary of findings;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management preferred;
- Above average Excel and PowerPoint skills;
- Good knowledge of English, and Azerbaijani languages;
- Understanding of financial analysis;
- Ability to work under pressure;
- Demonstrated aptitude for data & analytics, e-commerce, or innovation;
- Exceptional analytical, financial modeling and quantitative problem-solving skills;
- Proven record of leadership in a work setting and/or through extracurricular activities;
- Ability to communicate analytical findings in a cohesive story both verbally and in writing;
- Ability to work collaboratively in a team environment;
- Ability to work effectively with people at all levels in an organization;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Analyst (Ecosystem)” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Ekosistem daxilində Biznes Analitik vakansiyasını (Banklar üzrə) doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Yüksək rəhbərlik üçün materialların hazırlanması (dövri/tələbə uyğun);
- Ekosistem üzrə müxtəlif müzakirə platformaları və komitələri üçün hesabatların hazırlanması (təqdimat və müzakirə mövzuları);
- Ekosistem mütəxəssislərinə gündəlik fəaliyyətlərində dəstəyin göstərilməsi;
- Maliyyə modelləşdirmə və ssenari təhlili daxil olmaqla maliyyə təhlilinin aparılması;
- “Funnel” təhlili, müştəri qrupları, cəlb etmə, aktivləşdirmə və saxlama analitikası daxil olmaqla məhsul təhlili;
- Performans yenilənmələrini, tədqiqat sənədlərini və təqdimatlarını təhlil edərək anlayışların müəyyənləşdirilməsi;
- Ekosistem şirkətləri, data və innovasiya istiqamətləri və/və ya xarici startaplar, birgə və tərəfdaş şirkət əməkdaşları ilə əlaqələrin qurulması;
- Strateji planlaşdırma, monitorinq, eyni zamanda illik büdcə və biznes planlaşdırma prosesinə analitik dəstəyin göstərilməsi;
- Müəyyən istiqamətlər üzrə araşdırmaların aparılması və nəticələr haqqında xülasənin çatdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Excel və PowerPoint proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- İngilis və Azərbaycan dillərində mükəmməl bilik;
- Maliyyə hesabatlarından anlayışın olması;
- Təzyiq altında işləmə bacarığı;
- Data və analitika, e-ticarət və ya innovasiya sahəsində qabiliyyət;
- Yüksək analitik, maliyyə modelləşdirmə və riyazi problemləri həll etmə bacarıqları;
- İşdə və/və ya işdənkənar fəaliyyətlərdə liderlik təcrübəsinin nümayiş etdirilməsi.;
- Analitik aşkarlamaları əlaqəli olaraq həm şifahi, həm də yazılı şəkildə təqdim etmək bacarığı;
- Komanda şəklində əməkdaşlıq mühitində işləmə bacarığı;
- Təşkilatın bütün səviyyələrində insanlarla səmərəli işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Ekosistem daxilində Biznes Analitiki” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
HR Expert
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of HR Expert. HR Expert should work across a portfolio of PASHA Holding businesses, being responsible to certain number of Strategic Assets from HR perspective. Should act as the frontline HR contact to Strategic Assets’ HR team and should be committed to collaboration with multiple HR professionals across various PASHA Holding businesses.
Job description:
- Be a subject matter expert in the field of Group wide HR Frameworks, Policies and approaches and scaling up them to Strategic Assets of PASHA Holding;
- Coordination of Group-wide Succession management process;
- Coordination of the whole Group-wide Mobility Process;
- Being responsible for Strategic Assets in terms of alignment to Group HR Frameworks and Policies and being frontline HR contact for them;
- Monitoring of organizational effectiveness, workforce planning and employee engagement of the Strategic Assets of PASHA Holding;
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s Strategic Assets based on regular reporting identifying trends, problems, correlating them to best practices;
- Constant liaison with Business Group and alignment of business expectations from HR function in Strategic Assets and Group in order to contribute to business strategy;
- Participation in SAs projects where needed;
- Track Group-wide HR projects, HR Strategic and Organizational Culture initiatives, their KPIs and results;
- Keep track of post-Agile transformation in Strategic Assets from HR perspective;
- Analytics of trends and HR metrics in partnership with Group HR to develop solutions, programs and policies;
- Support Group HR to plan and work through organizational change including facilitating co-design approaches and developing business cases for change;
Experience, Competencies and Skills Required:
- 5+ years of experience in HR;
- Experience in financial sector (banking, insurance) is a plus
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy;
- Solid problem-solving skills;
- Ability to create detailed spreadsheets, charts and presentations;
- Good research abilities;
- Proficient with Microsoft Office Suite;
- Fluency in Azerbaijani, English, Russian is a plus.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “HR Expert” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq İnsan Resursları üzrə ekspert vəzifəsinə təcrübəli namizədləri dəvət edir. İnsan Resursları üzrə ekspert kadrların idarə edilməsi baxımından müəyyən sayda strateji aktivlərə cavabdeh olmaqla PAŞA Holdinq şirkətlərinin portfeli üzərində işləməlidir. Strateji Aktivlərin İnsan Resursları ilə əlaqə saxlamalı və PAŞA Holding üzrə bir neçə İR peşəkarları ilə əməkdaşlıq etməlidir.
İşin təsviri:
- Qrup daxilində insan resursları çərçivələri, siyasətləri və yanaşmaları sahəsində ixtisaslaşaraq onları PAŞA Holdinqin strateji aktivlərinə qədər genişləndirməsi;
- Qrup daxilində “Davamçıların idarə edilməsi” prosesinin koordinasiyası;
- Bütün qrupdaxili Mobility prosesinin (yerdəyişmə proqramı) koordinasiyası;
- Strateji Aktivləri Qrup üzrə İnsan Resursları Çərçivələri və Siyasətlərinə uyğunlaşdırma baxımından Strateji Aktivlərə cavabdehlik və birbaşa əlaqələndirilməsi;
- PAŞA Holdingin konkret Strateji Aktivlərində təşkilati səmərəlilik, işçi qüvvəsinin planlaşdırılması və işçilərin cəlb olunması proseslərini monitorinq etməkdə İR menecerinə və Qrupun İR direktoruna dəstək verilməsi.
- Müntəzəm hesabatlara əsasən PAŞA Holdingin Strateji Aktivlərinin davamlı şəkildə monitorinq edilməsi və Qrupun İR departamentinin İR prosesləri ilə bağlı tendensiyalar, problemlər və qabaqcıl təcrübələr barədə məlumatlandırılması;
- Biznes strategiyasına töhfə vermək məqsədilə Biznes Qrup ilə davamlı şəkildə əlaqə saxlanılması və Strateji Aktivlərdə və Qrupda İR funksiyasının biznes gözləntilərinin uyğunlaşdırılması;
- Lazım gəldikdə Strateji Aktivlərin layihələrində iştirak etmək;
- Qrup üzrə İR layihələrini, İR Strateji və Təşkilati Mədəniyyət təşəbbüslərini, onların ƏFG-lərinin və nəticələrinin izlənilməsi;
- İR nöqteyi-nəzərindən Strateji Aktivlərdə Agiledan sonrakı dövrdə transformasiyanın izlənilməsi;
- Həllər, proqramlar və siyasətlər formalaşdırmaq üçün Qrupun İR bölməsi ilə tərəfdaşlıq şəraitində İR tendensiyalarının və göstəricilərinin təhlil edilməsi;
- Təşkilati dəyişikliklərin planlaşdırılmasında və işlənib hazırlanmasında Qrup İR-na dəstək, o cümlədən birgə dizayn yanaşmalarına şərait yaradılması və dəyişiklik üçün biznes keyslərin işlənib hazırlanması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İR sahəsində 5 ildən artıq təcrübə;
- Maliyyə sektorunda (bank, sığorta) iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur;
- Təfərrüatlara və dəqiqliyə diqqət yetirməklə əhəmiyyətli miqdarda məlumatı toplamaq, təşkil etmək, təhlil etmək və yaymaq səriştəsinə malik olmaqla yanaşı güclü analitik bacarıqlar;
- Güclü problem həll etmə bacarığı;
- Müfəssəl cədvəllər, diaqramlar və təqdimatlar hazırlamaq bacarığı;
- Yaxşı tədqiqat bacarıqları;
- Microsoft Office Suite üzrə təcrübəli istifadəçi olmaq;
- Azərbaycan və ingilis dillərində səlis bilmək və rus dili biliyi isə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnsan Resursları üzrə ekspert” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Model validation analyst
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
Job description:
- Perform the validation activities for significant models developed in Strategic Assets;
- Contribute to the creation of high-quality model validation reports;
- Collaboration with Model Risk Management teams in the Group;
- Consult SAs for better modelling results with recommendations from the validation process;
- Collaboration with model owners/developers in SAs;
- Independent evaluation of new and existing strategic models;
- Assessment of changes to existing models;
- Assist with the delivery of the validation plan in a timely and efficient manner;
- Qualitative review of model development process including underlying assumptions & theoretical basis;
- Quantitative assessment of model performance via statistical testing;
- Contribute to the documentation of findings and communication of results;
- Interpret model validation results, support to establishment of required action plans with model owners/developers and provide value-added recommendations to model owners/developers;
- Perform the ratification of validated strategic models in the Group-wide model inventory;
- Contribute to enhancement of validation process for models across the Group;
- Keep track of new developments in model validation and applicable regulation;
- Contribute to the continuous improvement of methodologies, standards and automation;
- Follow-up and formulation of recommendations to improve the different model performances;
- Writing detailed validation reports, including a model risk assessment and a description of the validation findings;
- Contribute to the coordination with internal/external stakeholders on model issues, achieving suitable resolutions;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master’s degree in related field;
- At least 3 years of work experience with 1 year of relevant to the function;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Programming Languages (hands-on experience in R and/or Python, SQL);
- Good knowledge of modelling and model validation;
- Experience in model validation or model risk management;
- Advanced product and market knowledge;
- Function specific certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Model Validation Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Modellərin validasiyası üzrə analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Strateji Aktivlərdə hazırlanmış mühüm modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi ilə əlaqədar fəaliyyəti yerinə yetirməsi;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinə dair yüksək keyfiyyətli hesabatların hazırlanmasında iştirak;
- Qrup daxilində Model risklərinin idarə edilməsi qrupları ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Təsdiqləmə prosesindən irəli gələn tövsiyələri ilə daha yaxşı modelləşdirmə nəticələri əldə etmək üçün Strateji Aktivlərin konsultasiyası;
- Strateji Aktivlərdə model sahibləri/tərtibçiləri ilə əməkdaşlıq;
- Yeni və mövcud strateji modellərin müstəqil qiymətləndirilməsi;
- Mövcud modellərə edilən dəyişikliklərin qiymətləndirilməsi;
- Qiymətləndirmə planının vaxtında və səmərəli çatdırılmasına dəstək;
- Əsas fərziyyələr və nəzəri baza daxil olmaqla, modellərin hazırlanması prosesinin keyfiyyətcə nəzərdən keçirilməsi;
- Modellərin effektivlik göstəricilərinin statistik testlərdən istifadə edərək kəmiyyətcə qiymətləndirilməsi;
- Aşkar edilmiş faktların sənədləşdirilməsində və nəticələrin bildirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinin nəticələrini şərh etmək, model sahibləri/tərtibçiləri ilə lazımi fəaliyyət planlarının hazırlanmasına dəstək vermək və model sahiblərinə/tərtibçilərinə əsaslandırılmış tövsiyələrin verilməsi;
- Qrup miqyaslı model reyestrində məqsədəuyğunluğu təsdiq edilmiş strateji modellərin ratifikasiyasının həyata keçirməsi;
- Qrup üzrə modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi prosesinin təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi sahəsində və qüvvədə olan qaydalarda yeni dəyişikliklərin nəzarətdə saxlaması;
- Metodologiyalar, standartlar və avtomatlaşdırmanın davamlı təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Müxtəlif modellərin effektivlik göstəricilərini yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələrin formalaşdırılması və ardıcıl şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Modelin risk qiymətləndirilməsi və təsdiqləmə nəticələrinin təsviri daxil olmaqla təsdiqləməyə dair ətraflı hesabatların yazılması;
- Model ilə əlaqədar məsələlər üzrə daxili/xarici maraqlı tərəflərlə koordinasiyada iştirak, müvafiq qərarların əldə edilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- 1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Proqramlaşdırma dilləri (R və/və ya Python, SQL ilə praktiki iş təcrübəsi);
- Modelləşdirmə və modellərin validasiyası üzrə münasib biliklər;
- Modellərin validasiyası və ya model risklərinin idarə edilməsi ilə əlaqədar təcrübə;
- Məhsul və bazar haqqında ətraflı məlumatlılıq;
- Funksiya ilə əlaqəli sertifikasiyanın olması üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Modellərin validasiyası üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Project coordinator
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Project coordinator. This is a role within the Data Office Responsible for support in the execution of Data Program and related projects. This includes but not limited by facilitation and coordination among the departments/divisions/functions, Effective program coordination for achieving Program targets and ensuring delivery within expectations.
Job description:
- Provide efficient project coordination services to internal and external parties, ensuring high-quality deliverables;
- Coordinate and support Functional Leaders in executing Data Programs, including planning and monitoring progress;
- Collaborate with Holding companies' responsible teams to ensure successful implementation of cross-company use cases (projects), acting as a point of contact for coordination, maintaining alignment and timely communication with key stakeholders;
- Develop and maintain high-quality processes, procedures, and standards to enable cross-company use cases in collaboration with Holding companies' data leads and other stakeholders;
- Contribute to the annual data maturity assessment project, facilitating and managing all necessary project ceremonies to ensure transparent internal and external communication;
- Facilitate discussions with stakeholders and translate those discussions into workflows, processes, standards, presentations, and requirements;
- Monitor cross-company use cases' implementation and development, report on KPIs regularly, and make necessary adjustments to achieve business goals.
- Assist in preparing and coordinating meeting agendas, reporting, and presentations for working group meetings
Experience, Competencies and Skills Required:
- Minimum bachelor’s degree in a related field;
- Minimum of 3 years of work experience in relevant field;
- Availability of PMI certification (PMP), Prince 2 or the other PM certification;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
- Strong communication skills (verbal and written);
- Vendor management skills;
- Knowledge of software development processes, and service delivery a plus;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Project coordinator” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Layihə koordinatoru vakansiyasını doldurmaq üçün namizədləri dəvət edir. Bu vəzifə, Data Proqramının və əlaqədar layihələrin icrasına dəstək verməyə cavabdehdir. Buraya aşağıdakılar daxildir, lakin bunlarla məhdudlaşmır: departamentlər/bölmələr/funksiyalar arasında dəstək və koordinasiya, Proqramın hədəflərinə nail olmaq üçün proqramın effektiv koordinasiyası və tapşırıqların gözləntilər daxilində icrasını təmin etmək.
İşin təsviri:
- Daxili və kənar tərəflərə layihələrin koordinasiyası ilə əlaqədar səmərəli xidmətlər göstərmək və yüksək keyfiyyətli nəticələrin təmini;
- Data Proqramlarının icrası, o cümlədən planlaşdırma və işlərin gedişinin monitorinqi ilə əlaqədar Funksional bölmə rəhbərlərinin koordinasiyası və dəstək;
- Koordinasiya, uzlaşmanın və əsas maraqlı tərəflərlə vaxtli-vaxtında məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi üçün əlaqə saxlanılması, şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin (layihələrinin) müvəffəqiyyətlə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün Holdinq şirkətlərinin məsul komandaları ilə əməkdaşlıq;
- Holdinq şirkətlərinin data üzrə rəhbər işçiləri və digər maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq şəraitində şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin həyata keçirilməsinə imkan yaratmaq üçün yüksək keyfiyyətli proseslər, prosedurlar və standartların işlənib hazırlaması və icrasının təmin edilməsi;
- Daxili və kənar tərəflərlə şəffaf məlumat mübadiləsinin təminatı üçün bütün lazımi layihə rəsmiyyətlərini təşkil və idarə etməklə, məlumatların yetkinliyinin illik qiymətləndirilməsi layihəsində iştirak;
- Maraqlı tərəflərlə müzakirələrin təmin edilməsi və həmin müzakirələrin iş sxemləri, proseslər, standartlar, təqdimatlar və tələblərə köçürülməsi;
- Şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin həyata keçirilməsi və inkişafını nəzarətdə saxlanılması, əsas fəaliyyət göstəriciləri haqqında müntəzəm olaraq hesabatların təqdim edilməsi və biznes hədəflərinə nail olmaq üçün zəruri düzəlişlərin edilməsi;
- İşçi qrupun iclasları üçün iclas gündəlikləri, hesabatlar və təqdimatların hazırlanması və koordinasiyasına yardım;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Müvafiq sahə üzrə minimum bakalavr dərəcəsi;
- Əlaqədar sahədə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- PMI (PMP) sertifikasiyası, Proince 2 və ya layihələrin idarəedilməsi sahəsində digər sertifikasiyalar;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin səlis biliyi;
- Güclü ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı);
- Təchizatçıların idarə edilməsi üzrə bacarıqlar;
- Proqram təminatının hazırlanması prosesləri, xidmətlərin göstərilməsi barədə biliklər üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Layihə koordinatoru” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Information Security Specialist
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Information Security Specialist within the Group Risk Management Department.
Job description:
- Ensuring the confidentiality, integrity, and availability of Corporate Center sensitive information;
- Contribute to building digital resilience and ensure business continuity in the face of cyber threats and disruptions;
- Implement controls that protect the information systems and data from unauthorized access, information leakage;
- Conducting regular information security assessments and threat modeling exercises to identify potential security risks and recommend remediation measures;
- Maintaining incident response plans and procedures to ensure a timely and effective response to security incidents, data breaches, and cyber-attacks;
- Contribute to the development and maintaining information security policies, procedures, guidelines, and requirements for projects, products and services;
- Providing and maintaining an enterprise Information Security awareness program
- Information Security reporting, KPI monitoring for Corporate Center on a regular basis and upon request;
- Providing technical guidance and support to business units and project teams to ensure that security requirements and controls are integrated into digital transformation initiatives and new technology deployments;
- Work closely with the IT team, external service providers, and consultants to provide necessary security controls;
- Understanding and communicating legal and regulatory requirements on Information Security and IT;
- May serve as a resource to others in the resolution of complex security and IT problems and issues;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Relevant academic qualifications, a university degree in Information Security, Informatics, Computer Science, and Management of Information Systems;
- Minimum 3 years of professional work experience in information security and IT;
- Good Understanding of OSs, Microsoft AD, Networking, Firewalls, Cloud Security, Data Privacy, Virtualization, and Security Controls. DLP, MDM solutions knowledge is an advantage;
- Understanding of Information Security standards and regulations such as ISO 27k family, NIST CSF, COBIT, PCI DSS and etc.;
- Understanding of concepts related to information systems, including security and control risks such as logical and physical access security, change management, information security and privacy, business recovery practices and network technology;
- CompTIA Security+ or other relevant security certification or vendor-specific security certification is an advantage
- Financial Industry knowledge is an advantage;
- Confident written and verbal communication skills along with the ability to present technical information to both technical and non-technical audiences.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Information Security Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023;
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Korporativ Mərkəzə aid məxfi informasiyanın məxfiliyi, bütövlüyü və əlçatanlığını təmin etmək;
- Kiber təhdidlər və pozuntular qarşısında rəqəmsal dayanıqlığın artırılmasını və biznesin davamlılığını təmin etmək;
- İnformasiya sistemlərini və məlumatları icazəsiz girişdən, informasiya sızmasından qoruyan nəzarət vasitələri tətbiq etmək;
- Potensial təhlükəsizlik risklərini müəyyən etmək və onların aradan qaldırılması üçün tövsiyələr vermək üçün informasiya təhlükəsizliyini mütəmadi olaraq qiymətləndirmək və təhdidlərin modelləşdirilməsi üzrə təlim-məşqlər keçirmək;
- Təhlükəsizlik insidentlərinə, məlumatların sızması hallarına və kiberhücumlara qarşı vaxtında və effektiv cavab tədbirləri həyata keçirmək üçün insidentlərə qarşı cavab tədbirləri planlarını və prosedurlarını təmin etmək;
- Layihələr, məhsullar və xidmətlər ilə əlaqədar informasiya təhlükəsizliyi siyasətləri, prosedurları, təlimatları və tələblərinin hazırlanması və təmin edilməsində iştirak etmək;
- Müəssisənin informasiya təhlükəsizliyi barədə məlumatlılığın artırılması proqramını təmin etmək və dəstəkləmək;
- Mütəmadi olaraq və sorğu əsasında İnformasiya təhlükəsizliyi barədə hesabatlar təqdim etmək, Korporativ Mərkəz üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərinin monitorinqini aparmaq;
- Təhlükəsizlik tələblərinin və nəzarət vasitələrinin rəqəmsal transformasiya təşəbbüslərinə və yeni texnologiyaların tətbiqinə inteqrasiyasını təmin etmək üçün biznes bölümlərinə və layihə qruplarına texniki məsləhətlər və dəstək vermək;
- Təhlükəsizliklə əlaqədar lazımi nəzarət vasitələrini/tədbirlərini təmin etmək üçün İT komandası, kənar xidmət təminatçıları və məsləhətçilər ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
- İnformasiya təhlükəsizliyi və İT sahəsində hüquqi və normativ tələbləri anlamaq və müvafiq qaydada çatdırılmasını təmin etmək;
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- İnformasiya təhlükəsizliyi, İnformatika, Kompüter elmləri, İnformasiya sistemlərinin idarə edilməsi üzrə müvafiq akademik ixtisas, ali təhsil;
- İnformasiya təhlükəsizliyi və İT sahəsində ən azı 3 il peşəkar iş təcrübəsi;
- Əməliyyat sistemləri, Microsoft AD, şəbəkələr, şəbəkə mühafizəsi sistemləri, bulud təhlükəsizliyi, məlumatların məxfiliyi, virtuallaşdırma, təhlükəsizliyə nəzarət vasitələri haqqında münasib anlayışın olması. DLP, MDM həlləri üzrə biliklərin olması əlavə üstünlük sayılır;
- ISO 27k seriyası, NIST CSF, COBIT, PCI DSS və s. kimi informasiya təhlükəsizliyi standartları və qaydaları haqqında anlayışın olması;
- İnformasiya sistemləri ilə əlaqədar konsepsiyalar, o cümlədən məntiqi və fiziki giriş təhlükəsizliyi, dəyişikliklərin idarə edilməsi, informasiya təhlükəsizliyi və məxfilik, biznesin bərpası metodları və şəbəkə texnologiyaları kimi təhlükəsizlik və nəzarət riskləri haqqında anlayışın olması;
- CompTia Security+ və ya digər müvafiq təhlükəsizlik sertifikatı və ya konkret tədarükçünün təhlükəsizlik sertifikatının olması əlavə üstünlük sayılır;
- Maliyyə sektoru haqqında biliklərin olması əlavə üstünlük sayılır;
- Əminliklə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, həmçinin texniki informasiyanı həm texniki, həm də qeyri-texniki auditoriyaya təqdim etmək bacarığı
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar
Market and Ventures Analyst (Innovation Stream)
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding, a leading conglomerate with diverse business interests, is seeking a highly skilled and motivated individual to join our Innovations Stream team as an Analyst. As an Analyst, you will play a crucial role in supporting our market analyses, trend discovery, venture due diligence, and innovation intelligence reporting initiatives. You will be responsible for providing valuable insights and recommendations to drive strategic decision-making and enhance our innovation capabilities.
Job description:
Market Analyses and Trend Discovery:
- Conduct comprehensive market research to identify emerging trends, opportunities, and potential risks.
- Collect and analyze data from various sources, including market reports, industry publications, and customer surveys.
- Identify key market segments, assess market potential, and evaluate competitive landscape.
- Monitor market trends, competitor activities, and regulatory changes to identify potential business opportunities or risks.
- Stay up to date with the latest trends, innovations, and technological advancements relevant to our business domains.
- Identify and analyze emerging trends that have the potential to disrupt or reshape our industries.
- Collaborate with cross-functional teams to assess the feasibility and potential implications of adopting new trends and technologies.
Business Analyses and Venture Due Diligence:
- Collaborate with internal stakeholders to identify business challenges and opportunities.
- Support team in performing detailed analysis of business processes, systems, and workflows to identify areas for improvement and optimization.
- Support team in analyzing key performance indicators (KPIs) and metrics to measure business performance and identify areas for growth.
- Support team in analyzing in conducting thorough due diligence on potential business partners, venture investment opportunities, and acquisition targets.
- Gather and analyze financial statements, market positioning, and other relevant information to assess the strategic fit and financial viability.
- Support team in preparation of venture due diligence reports with insights and recommendations to support decision-making processes.
Innovation Intelligence and Reporting:
- Collect, analyze, and synthesize data from various sources to generate regular reports on innovation trends, market opportunities, and competitive intelligence.
- Prepare concise and informative reports, presentations, and visualizations to communicate findings and recommendations to stakeholders.
- Collaborate with internal teams to identify potential innovation initiatives and develop actionable strategies based on intelligence gathered.
Knowledge, experience and skills required:
- Bachelor’s or Master’s degree in business, finance, economics, or a related field.
- Proven experience in market research, trend analysis, due diligence, or related roles.
- Prior experience in investments, business analytics, and strategy.
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and interpret large datasets.
- Proficiency in using market research tools, databases, and analytical software.
- Excellent written and verbal communication skills with the ability to present complex information in a clear and concise manner.
- Detail-oriented mindset with the ability to prioritize tasks and manage multiple projects simultaneously.
- Strong problem-solving abilities and critical thinking skills.
- Collaborative and team-oriented approach with the ability to work effectively in cross-functional teams.
- Language proficiency: Azerbaijani, English, Russian – full working proficiency. Turkish is a plus.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Market and Ventures Analyst (Innovation stream)” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Çoxşaxəli biznes maraqlarına malik aparıcı konqlomerat olan PAŞA Holdinq, İnnovasiyalar İstiqaməti komandamıza Analitik kimi qoşulmaq üçün yüksək kvalifikasiyalı və məqsədyönlü şəxs axtarır. Bir analitik olaraq, siz bazarların təhlil edilməsi, tendensiyaların müəyyən edilməsi, müəssisələrin kompleks yoxlanması və innovasiyalar barədə hesabatların təqdim edilməsinə dair təşəbbüslərimizin dəstəklənməsi ilə əlaqədar mühüm rol oynayacaqsınız. Siz strateji qərarlar qəbul etmək və innovativ imkanlarımızı artırmaq üçün dəyərli məlumat və tövsiyələrin verilməsinə görə cavabdeh olacaqsınız.
İşin təsviri:
Bazarların təhlil edilməsi və tendensiyaların müəyyən edilməsi:
- Yeni tendensiyaları, imkanları və potensial riskləri müəyyən etmək üçün hərtərəfli bazar araşdırması aparmaq.
- Bazar hesabatları, sənaye nəşrləri və müştəri sorğuları daxil olmaqla müxtəlif mənbələrdən məlumatlar toplamaq və təhlil etmək.
- Əsas bazar seqmentlərini müəyyən etmək, bazar potensialını və rəqabət mühitini qiymətləndirmək.
- Potensial biznes imkanlarını və ya riskləri müəyyən etmək üçün bazar tendensiyalarını, rəqiblərin fəaliyyətini və normativ dəyişiklikləri izləmək.
- Fəaliyyət sahələrimizə aid olan ən son tendensiyalar, innovasiyalar və texnoloji nailiyyətlərdən xəbərdar olmaq.
- Fəaliyyət göstərdiyimiz sənaye sahələrinin ahəngini pozmaq və ya yenidən formalaşdırmaq potensialı olan yeni tendensiyaları müəyyən və təhlil etmək.
- Yeni tendensiya və texnologiyaların tətbiqinin mümkünlüyünü və potensial nəticələrini qiymətləndirmək üçün müxtəlif funksiyaların təmsil olunduğu komandalarla əməkdaşlıq etmək.
Biznes təhlili və müəssisələrin kompleks yoxlanması:
- Biznes problemləri və imkanlarını müəyyən etmək üçün daxili maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq etmək.
- Təkmilləşdirmə və optimallaşdırma sahələrini müəyyən etmək üçün biznes proseslərinin, sistemlərin və iş proseslərinin ətraflı təhlilinin aparılmasında komandaya dəstək vermək.
- Biznes effektivliyini ölçmək və inkişaf sahələrini müəyyən etmək üçün əsas fəaliyyət göstəricilərinin (ƏFG) və nəzarət göstəricilərinin təhlil edilməsində komandaya dəstək vermək.
- Potensial biznes tərəfdaşları, müəssisələrə investisiya imkanları və satınalma hədəflərinin təhlil edilməsi və kompleks yoxlanmasının aparılmasında komandaya dəstək vermək.
- Strateji uyğunluğu və maliyyə dayanıqlığını qiymətləndirmək üçün maliyyə hesabatlarını, bazar mövqeyi barədə məlumatları və digər müvafiq informasiyanı toplamaq və təhlil etmək.
- Qərar qəbuletmə proseslərinə dəstək vermək üçün analitik məlumat və tövsiyələr təqdim etməklə müəssisələrin kompleks yoxlanmasına dair hesabatlarının hazırlanmasında komandaya dəstək vermək.
İnnovasiya kəşfiyyatı və hesabatlılıq:
- İnnovasiya tendensiyaları, bazar imkanları və rəqiblərin fəaliyyətinin təhlili haqqında müntəzəm hesabatlar tərtib etmək üçün müxtəlif mənbələrdən məlumatları toplamaq, təhlil və sintez etmək.
- Əldə edilmiş nəticələri və tövsiyələri maraqlı tərəflərə çatdırmaq üçün qısa və dolğun hesabatlar, təqdimatlar və vizualizasiyalar hazırlamaq.
- Potensial innovasiya təşəbbüslərini müəyyən etmək və toplanmış məlumatlara əsaslanaraq həyata keçirilə bilən strategiyalar hazırlamaq üçün daxili komandalarla əməkdaşlıq etmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Biznes, maliyyə, iqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi.
- Bazar araşdırması, tendensiyaların təhlil edilməsi, kompleks yoxlama və ya əlaqəli rollarda sübut edilmiş təcrübə.
- İnvestisiyalar, biznes analitika və strategiya sahəsində əvvəlki təcrübənin olması.
- Güclü analitik bacarıqlar, habelə böyük məlumat toplularını toplamaq, təşkil, təhlil və şərh etmək bacarığı.
- Bazar araşdırması alətləri, məlumat bazası və analitik proqram təminatından istifadə etmək bacarığı.
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, mürəkkəb məlumatları aydın və yığcam şəkildə təqdim etmək bacarığı.
- Təfərrüat yönümlü düşüncə tərzi, habelə tapşırıqları prioritetləşdirmək və eyni zamanda bir neçə layihəni idarə etmək bacarığı.
- Güclü problem həll etmə və tənqidi düşünmə bacarığı.
- Əməkdaşlıq və komanda yönümlü yanaşma, habelə müxtəlif funksiyaların təmsil olunduğu komandalarda effektiv işləmək bacarığı.
- Dil biliyi: Azərbaycan, İngilis, Rus dilləri – tam peşəkar səviyyədə. Türk dilini bilmək əlavə üstünlük hesab olunur.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Bazar və Müəssisələr üzrə Analitik (İnnovasiyalar istiqaməti)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Project Manager within Ecosystem
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Project Manager within Ecosystem.
Job description:
- Plan, organize, and support meetings of the ecosystem boards and committees, take minutes, and ensure the accuracy of meeting records. Act as a point of contact for Strategic Assets CEOs seeking information on these meetings and processes;
- Maintain accurate and up-to-date records of the company's governance activities and decisions, and provide status reports to Ecosystem Executive Committee;
- Ensure that actions agreed during the meetings (Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms) are assigned to the responsible Strategic Asset persons and followed up to completion, tracking progress and reporting on status as needed;
- Communication: Facilitate communication among the executives (Strategic Assets CEO and CXO) and other responsible persons, ensuring the dissemination of relevant information and alignment of required actions agreed during the Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
- Co-develop performance management-related policies with performance associates and procedures in accordance to new governance, ensure alignment with the company's objectives;
- Tracking and monitoring the status of overarching and Strategic Assets specific use cases and reporting to Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
- Support to building up the governance processes, making recommendations for changes as needed to enhance effectiveness and efficiency;
- Take PMO role for the management and delivery of the projects such as coordination, tracking, support, and status update;
Experience, Competencies and Skills Required:
- A bachelor's degree in business administration, management, law, or a related field;
- 5 years of professional experience in related areas;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages and knowledge of Turkish is an advantage;
- Excellent knowledge of MS Office and project management-related software (MS Project, JIRA etc.)
- Availability of the PMP or PMI or IPMA (level B or at least C) certifications;
- Strong business analysis and analytical skills
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Project Manager (Ecosystem)” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Ekosistem daxilində layihə meneceri vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Ekosistem heyəti və komitələrinin görüşlərinin planlaşdırılması, təşkil edilməsi və onların keçirilməsinə dəstək , görüşün protokolunun tərtibi və görüşə dair qeydlərin dəqiqliyinin təmin edilməsi. Bu görüşlər və proseslər barədə Strateji aktivlərin Baş icraçı direktorlarının əlaqə saxladığı şəxs qismində fəaliyyət;
- Şirkətin idarəçilik fəaliyyətlərinə və qərarlarına dair dəqiq qeydlər aparılması, onların yenilənməsi və Ekosistemin İcraedici Komitəsinə statusa dair hesabatların təqdim edilməsi;
- Görüşlər (Ekosistemin İcraedici Komitəsi və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformaları) ərzində razılaşdırılmış tədbirlərin Strateji Aktivlərin məsul şəxslərinə həvalə olunmasını və tamamlanmaya qədər nəzarətdə saxlanmasını, gedişatının izlənməsini və lazım gəldikdə, statusu barədə hesabat verilməsini təmin edilməsi;
- Ekosistemin İcraedici Komitəsinin görüşləri və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformaları ərzində razılaşdırılmış müvafiq məlumatların bölüşdürülməsini və tələb olunan tədbirlərin uyğunlaşdırılmasını təmin edərək rəhbər şəxslər (Strateji Aktivlərin baş icraçı direktoru və digər Baş inzibatçılar) və digər məsul şəxslər arasında kommunikasiyanın təmin edilməsi;
- Fəaliyyət göstəriciləri üzrə mütəxəssislər ilə birlikdə fəaliyyət göstəricilərinin idarə olunması ilə əlaqədar siyasətlərin və yeni idarəçiliyə uyğun olaraq, prosedurların işlənib hazırlanması, onların şirkətin məqsədlərinə uyğunlaşdırılmasını təmin ediilməsi;
- Ümumi xarakterli və Strateji Aktivlər üçün səciyyəvi istifadə hallarının statusunu və Ekosistemin İcraedici Komitəsinə və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformalarına hesabat verilməsini nəzarətdə saxlanılması və monitorinqinin aparılması;
- İdarəçilik proseslərinin yaradılmasına dəstək göstərilməsi, effektivliyin və səmərəliliyin artırması üçün ehtiyac yarandığı hallarda, dəyişikliklərə dair tövsiyələrin verilməsi;.
- Layihələrin idarə edilməsində və icrasında Layihənin idarə olunması üzrə məsul şəxsin layihənin əlaqələndirilməsi, nəzarətdə saxlanması, icrasına dəstək verilməsi və statusu barədə məlumatın yenilənməsi kimi vəzifələrin icrası;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Biznesin idarəedilməsi, menecment, hüquq və ya əlaqədar sahədə bakalavr dərəcəsi;
- Uyğun sahə üzrə 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilikş Türk dilinin biliyi üstünlükdür;
- MS Office və layihənin idarə olunması ilə əlaqədar proqram təminatının (MS Project, JIRA və s.) mükəmməl biliyi;
- PMP, PMI və ya IPMA (səviyyə B və ya ən azı C) sertifikasıyalarının mövcudluğu;
- Güclü analitik bacarıqlar və biznes analizi qabiliyyəti üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Layihə meneceri (Ekosistem)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior Data Anlyst within Ecosystem
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PAŞA Holdinq Ekosistem daxilində Baş data analitiki vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Portfel şirkətlərinin performansının idarə olunması müzakirələrinə rəhbərlik edilməsi;
- Böyük mülkiyyət və ictimai məlumat mənbələrindən istifadə edərək strateji biznes şaquliləri üzrə analitik istifadə hallarının (məsələn, bazarın ölçülməsi) layihələndirilməsi və icrası;
- Strukturlaşdırılmamış biznes problemlərinin kəmiyyət və keyfiyyət problemlərinə çevrilməsi (yəni, fərziyyələr formalaşdırmaq və onları yoxlamaq bacarığı);
- Biznes müzakirələri aparmaq (məsələn, hədəfləmə və seqmentləşdirmə strategiyaları) üçün müştəri davranışı haqqında məlumatların əldə edilməsi və nəticələrin biznes tərəfdaşlarına və yüksək səviyyəli liderlərə aydın şəkildə çatdırılması;
- Məlumat nümunələrinin və tendensiyaların müəyyən edilməsi və biznesin planlaşdırılmasında, prosesin təkmilləşdirilməsində, həllin qiymətləndirilməsində biznes qərar qəbuletmə qabiliyyətini artırmaq üçün anlayışların təmin edilməsi;
- İstifadə hallarınının həyata keçirilməsi üçün müvafiq daxili və xarici biznes funksiyaları (məs. məhsul, marketinq, əməliyyatlar və analitik qruplar) ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- İstifadə nümunəsinin həyata keçirilməsinin bir hissəsi kimi daxili və xarici məlumat analitiklərinə təlimatların verilməsi.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi daxil olmaqla 8 il ümumi iş təcrübəsi;
- STEM üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (statistika, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat);
- Mükəmməl azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri;
- Verilənlərin analitikası, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analitika, yanında satın alma modeli, maşın öyrənməsi və ya məlumat elmi ilə bağlı iş təcrübəsi;
- Böyük verilənlərin inkişaf etdirilməsi təcrübəsi və Python (və ya oxşar dillər) və əlaqəli analitika kitabxanaları üzrə praktiki biliklər;
- Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya digərləri);
- Analitik alətlər ilə təcrübə (DataIKU, Alteryx və ya digərləri).
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Baş data analitiki (Ekosistem)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Data Analyst within Ecosystem.
Job description:
- Guide performance management discussions of portfolio companies;
- Designing and executing analytical use cases (e.g. market sizing) across strategic business verticals using large proprietary and public data sources;
- Translating unstructured business challenges into quantitative and qualitative problems (i.e. ability to formulate hypotheses and test them);
- Extracting customer behavioral insights to drive business discussions (e.g. targeting and segmentation strategies), and clearly communicating findings to business partners and senior leaders;
- Identifying data patterns & trends, and providing insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment;
- Working closely with relevant internal and external business functions (e.g. product, marketing, operations and analytics teams) to execute use cases;
- Providing guidance to internal and external data analysts as part of use case implementation.
Knowledge, experience and skills required:
- 8 years of total work experience, including 2 years industry specific work experience;
- Undergraduate or Graduate degree in STEM (statistics, technology, engineering and math);
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, predictive analytics, next to buy model, machine learning or data science related work;
- Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python (or similar languages) and related analytics libraries;
- Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
- Experience with analytical tools (DataIKU, Alteryx or others).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Senior Data Analyst (Ecosystem)” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Senior Risk Specialist
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Risk Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Development, support in implementation, maintenance and optimization of group wide risk policies, rules and guidelines.
- Take integral part in strategic initiatives and projects such as ICAAP/ILAAP processes, stress testing, risk health index, RAS limits, etc.
- Review and formulate analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group banks and insurance companies to determine and suggest action plans.
- Serve as subject matter expert, and internal consultant to Banking and Insurance companies risk functions in the relation to risk framework and policy developments.
- Actively engage in development and improvement of Market, Credit, Liquidity risk, Capital Planning/Solvency Models and their calibration;
- Provide Risk Management support and guidance to the business in the area of expertise, escalating more complex issue to manager where they arise;
- Implement and deliver to policies, guidelines and procedures within the scope of responsibility, reviewing the quality and efficiency of these documents and formulating recommendations for improvements that meet best practice and business objectives;
- Suggest inclusion of risk metrics in SAs Risk Appetite Statement considering business strategy, best practices and regulatory standards.
- Closely communicate and liaise with risk teams of group banks and insurance companies.
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- 5 years of overall work experience, at least 3 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science such as R, Python or analytics tools as Tableau/Power BI is an advantage;
- FRM or CFA certification is an advantage;
- Experience working with scorecards and ratings models for business and retail segments, IFRS provisioning standards;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Senior Risk Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə baş mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrupdaxili risk siyasətlərinin, qaydaların və təlimatların hazırlanması, tətbiqinə, müntəzəm yenilənməsinə və optimallaşdırılmasına dəstək göstərmək;
- ICAAP/ILAAP prosesləri, stress testi, risk sağlamlıq indeksi, RAS limitləri və s. kimi strateji təşəbbüslərdə və layihələrdə iştirak etmək;
- Fəaliyyət planlarını müəyyən etmək və təklif etmək üçün qrupun banklarının risk profilinə və risk iştahasına təsir göstərən tendensiyaları və amilləri nəzərdən keçirmək və təhlil etmək;
- Risklərə dair əsas prinsiplərin və siyasətlərin hazırlanması ilə əlaqədar olaraq Bank və Sığorta şirkətlərinin risk funksiyaları üçün sahə üzrə müvafiq ekspert və daxili konsultant qismində xidmət göstərmək;
- Bazar, Kredit, Likvidlik riski, Kapitalın Planlaşdırılması/Ödəmə Qabiliyyəti Modellərinin hazırlanması və təkmilləşdirilməsinə və onların kalibrasiyası prosesinə töhfə vermək;
- Təcrübə sahəsində Biznesə Risklərin İdarəedilməsi sahəsində dəstək göstərmək və rəhbərliyi təmin etmək, daha mürəkkəb məsələnin yarandığı yerdə daha üst rəhbəri məlumatlandırmaq;
- Məsuliyyət çərçivəsində siyasətləri, təlimatları və prosedurları həyata keçirmək, onların keyfiyyətini və səmərəliliyini nəzərdən keçirmək və ən yaxşı təcrübəyə və biznes məqsədlərinə cavab verən təkmilləşdirmələr üçün tövsiyələr hazırlamaq;
- Biznes strategiyasını, qabaqcıl təcrübələri və normativ standartları nəzərə almaqla Strateji Aktivlərin Risk İştahasına dair Bəyanatına risk göstəricilərinin daxil edilməsini təklif etmək;
- Qrupun banklarında və sığorta şirkətlərində olan risk idarəetmə heyətləri ilə sıx ünsiyyət qurmaq və əlaqə saxlamaq.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- 3 ili müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
- MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksk səviyyədə biliyi;
- R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
- Biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Risk analyst
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Risk Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Conduct thorough analysis of group bank and insurance companies’ data and risk reports on a monthly basis or more frequently based on request of line managers;
- Prepare Risk Health Index (RHI) exposure reports for all applicable SAs on a quarterly basis and complete exposure and capabilities parts of RHIs on an annual basis. Maintain RHI governance including review process;
- Analyze credit risk, market risk, liquidity risk and other risk data indicators and provide opinion on a monthly basis or more frequently based on request of line managers;
- Automation of analytic reports (risk reports, RHI, etc.) through automation tools;
- Provide analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group banks and insurance companies to determine and suggest action plans;
- Ensure the quality and timely preparation of ORM and QBR reports;
- Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given;
- Closely communicate and liaise with risk teams of group banks and insurance companies for risk data and indicator queries;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor's degree in Finance/Banking and related fields;
- At least 3 years of work/bank experience, preferably in risk or reporting function;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Foreign languages - English and Russian languages;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- Good knowledge of the financial industry;
- Advanced skills in financial analysis;
- CFA level 1 or FRM level 1 is an advantage;
- Alteryx, Tableau, BI-power, etc. an advantage
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Risk Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrupa daxil olan bankların və sığorta şirkətlərinin məlumatlarının və risk hesabatlarının aylıq və ya birbaşa rəhbərin göstərişinə əsasən daha sıx müddətdə təhlilinin aparılması;
- Müvafiq strateji aktivlər üçün rüblük və illik Risk Sağlamlığı İndeksi (RHI) hesabatlarının hazırlanması, illik Risk Sağlamlığı İndeksinin riskə məruz qalma hissələrinin yekunlaşdırılması. Nəzərdən keçirilmə ilə yanaşı Risk Sağlamlığı İndeksi üzrə idarəetmənin təmin edilməsi/saxlanması;
- Kredit, market, likvidlik və digər risk məlumatlarının təhlili, aylıq və ya birbaşa rəhbərin sorğusuna əsasən rəylərin verilməsi;
- Analitik hesabatların (Risk Sağlamlığı İndeksi, risk hesabatları və s.) müvafiq alətlərlə avtomatlaşdırılması;
- Fəaliyyət planlarının müəyyənləşdirilməsi və təkliflərin hazırlanması məqsədilə Qrupa daxil olan bankların və sığorta şirkətlərinin risk profilinə və risk iştahına təsir edən trend və amillərin təhlilinin təmin edilməsi;
- ORM və QBR hesabatlarının keyfiyyətli və vaxtında hazırlanması;
- Verilən tapşırıqlar çərçivəsində tələb olunan əlavə təhlilərin aparılması;
Risk məlumatları və göstərici sorğuları üçün Qrupa daxil olan banklar və sığorta şirkətlərinin risk komandaları ilə sıx kommunikasiya;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi;
- Risk və ya hesabatlar sahəsində ən azı 3 il peşəkar bank təcrübəsi;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi qabiliyyəti;
- Xarici dillər - ingilis və rus dilləri;
- MS Office (Excel, PowerPoint, Word) proqramlarının yüksək səviyyədə biliyi;
- Maliyyə sahəsinin yüksək səviyyədə biliyi;
- Yüksək maliyyə analizləri bacarığı;
- CFA 1 dərəcə və ya FRM 1 dərəcə sertifikatlarının olması üstünlükdür;
- Alteryx, Tableau, BI-power, və s. bilikləri üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Innovation analyst
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
Innovation Analyst executes the corporate innovation scouting through different channels and communicates with relevant startups and SMEs to identify potential synergies that can benefit SAs in both financial and non-financial portfolios. This includes meeting and understanding of innovation needs of SAs, online and offline research and scouting of startups, building relationships with international and local partners, planning and attending startup events, and meeting and evaluating startups.
Additionally, together with senior team members, executes all the innovation function-related initiatives that include, but not limited to innovation due diligence of SAs, usecase management, global and local/external and internal innovation intelligence gathering, etc.
Job description:
- Conduct sourcing efforts to build and maintain a pipeline of new innovation opportunities.
- Scout and initially assess startups in different geographies through different channels (e.g., Pitchbook, CrunchBase, LinkedIn, etc.). Main industry areas: Fintech, InsurTech, Retail Ecosystem, Retail Consumer, Hospitality and others.
- Interact and build relationships with local and international partners of the innovation ecosystem – accelerators, incubators, universities, venture capital funds and corporations to build network and find synergies that can benefit the innovation-related initiatives of the Innovation Stream of the Holding.
- Support senior team members in identifying SAs’ specific innovation needs and usecases through the interviews and received inquiries.
- Organize and hold meetings with external and internal innovation-related stakeholders, take notes as required.
- Keep up-to-date the database of the scouting pipeline and track the execution of the related action items via project management tools.
- Support senior team members in executing the project management and coordination/development of work plans, deliverables, and activities.
- Build relationships with Innovation Champions from SAs to ensure effective communication, proper follow-up, milestones tracking of the respective innovation-related activities.
- Support development of regular trend analysis and function reporting as requested.
- Develop emerging technology radars, technology impact profiles, and organize informative bi-weekly newsletters and quarterly intelligence reports for Group’s employees around the various emerging technology trends, ecosystems, and best practices.
- Research potential market opportunities for partnerships with startups.
- Keep yourself up-to-date in the technological and business field to quickly and effectively recognize business opportunities and industry/market emerging trends.
Knowledge, experience and skills required:
- Excellent verbal and written communication skills in Azerbaijani and English is a must; Turkish and Russian is preferable.
- Experience in startup environment or within corporate innovation domain is highly desirable.
- Bachelor’s or master’s degree in Business Administration, Corporate Finance, Business Analytics, or innovation related fields is preferable.
- Computer Skills: Professional presentation skills, Microsoft Office programs, Google Suite apps, WordPress, Mail Chimp.
- Strong interpersonal and organizational skills, and ability to manage multiple task and priorities concurrently.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Innovation Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İnnovasiya üzrə analitik müxtəlif kanallar vasitəsilə korporativ innovasiya kəşfiyyatını həyata keçirir və həm maliyyə, həm də qeyri-maliyyə portfellərində SA-lara fayda verə biləcək potensial sinerjiləri müəyyən etmək üçün müvafiq startaplar və KOM-larla əlaqə saxlayır. Buraya SA-ların innovasiya ehtiyaclarının qarşılanması və anlaşılması, startapların onlayn və oflayn tədqiqatı və kəşfiyyatı, beynəlxalq və yerli tərəfdaşlarla əlaqələrin qurulması, startap tədbirlərinin planlaşdırılması və iştirak edilməsi, startaplarla görüş və qiymətləndirmə daxildir.
Bundan əlavə, yüksək səviyyəli komanda üzvləri ilə birlikdə, SA-ların innovasiya ilə bağlı lazımi müayinəsi, istifadə vəziyyətinin idarə edilməsi, qlobal və yerli/xarici və daxili innovasiya kəşfiyyatının toplanması və s. daxil olmaqla, lakin bununla məhdudlaşmayaraq bütün innovasiya funksiyaları ilə bağlı təşəbbüsləri həyata keçirir.
İşin təsviri:
- Yeni innovasiya imkanları üzrə mexanizmin yaradılması və saxlanılması üçün mənbələrin cəlb edilməsi
- Müxtəlif kanallar (məsələn, Pitchbook, CrunchBase, LinkedIn və s.) vasitəsilə müxtəlif coğrafiyalardakı startapları kəşf etmək və ilkin qiymətləndirmə aparmaq. Əsas sənaye sahələri: Fintech, InsurTech, Pərakəndə Ekosistem, Pərakəndə İstehlakçısı, Qonaqpərvərlik və s.
- Holdinqin İnnovasiya Bölməsinin (İnnovation Stream) innovasiya ilə bağlı təşəbbüslərindən faydalana biləcək şəbəkələr qurmaq və sinerji axtarmaq üçün yerli və beynəlxalq innovasiya ekosistemi tərəfdaşları - akseleratorlar, inkubatorlar, universitetlər, vençur kapital fondları və korporasiyalar ilə ünsiyyət saxlamaq və əlaqələr qurmaq;
- Müsahibələr və qəbul edilmiş sorğular vasitəsilə SA-ların xüsusi innovasiya ehtiyaclarını və istifadə ssenarilərini müəyyən etməkdə üst səviyyə komanda üzvlərinə dəstək olmaq;
- Xarici və daxili innovasiya ilə bağlı maraqlı tərəflərlə görüşlər təşkil etmək və keçirmək, tələb olunduqda qeydlər aparmaq;
- Skautluq (araşdırma) fəaliyyətləri üzrə məlumat bazasını müntəzəm olaraq yeniləmək və layihə idarəetmə vasitələrindən istifadə etməklə əlaqədar fəaliyyətlərin icrasını izləmək;
- Layihənin idarə edilməsində və iş planlarının, nəticələrin və fəaliyyətlərin koordinasiyasında/inkişafında yüksək səviyyəli komanda üzvlərinə dəstək olmaq;
- Effektiv ünsiyyəti, icra prosesinin düzgün qaydada izlənilməsini və müvafiq innovasiya ilə bağlı fəaliyyətlərdə əsas mərhələlərin izlənilməsini təmin etmək üçün Holdinq Şirkətlərinin İnnovasiya Çempionları ilə əlaqələr qurmaq;
- Müntəzəm qaydada tendensiyaların analitikasının və funksional bölmə üzrə hesabatların (tələb əsasında) hazırlanmasına dəstək olmaq;
- Yeni texnologiyalar üzrə radarları, texnologiyanın təsir profillərini hazırlayır və Holdinqin əməkdaşları üçün müxtəlif yeni texnologiya ekosistemləri barədə iki həftəlik xəbər bülletenləri təşkil etmək, veb-saytdakı məlumatları müvafiq qaydada yeniləmək;
- Yeni ideyaları və startaplarla potensial tərəfdaşlıqları araşdırmaq və qiymətləndirmək;
- Biznes imkanlarını və sənayedə/bazarda yeni yaranan tendensiyaları tez və səmərəli şəkildə aşkar edə bilmək üçün texnologiyalar və biznes sahəsində daim məlumatlı olur;
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları tələb olunur; Türk və rus dillərini bilmək üstünlük hesab edilir;
- Startap mühitdə və ya korporativ innovasiya sahəsində təcrübə yüksək arzuolunandır.
- Biznesin idarə edilməsi, korporativ maliyyə, biznes analitikası və ya innovasiya ilə bağlı sahələr üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsinə üstünlük verilir.
- Kompüter Bacarıqları: Peşəkar təqdimat bacarıqları, Microsoft Office proqramları, Google Suite proqramları, WordPress, Mail Chimp.
- Güclü şəxsiyyətlərarası və təşkilatçılıq bacarıqları, eyni zamanda birdən çox vəzifə və prioritetləri idarə etmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnnovasiyalar üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Product Manager within Ecosystem
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Product Manager within Ecosystem.
Job description:
- Portfolio Strategy: Ensuring a cohesive strategy that aligns the various products with the overall ecosystem goals and market needs.
- Product monitoring: Overseeing teams of horizontal products across ecosystem players, without interfering to operational decisions.
- Alignment and Coordination: Ensuring that all horizontal products within the ecosystem work together effectively, raising duplication efforts and conflicting priorities at ecosystem unit level.
- Resource Allocation recommendations: making recommendations on resource allocations across different products based on priority and strategic goals at ecosystem unit level
- Risk Mitigation: Identifying and mitigating risks that could impact the success of ecosystem strategy implementation.
- Roadmap alignment: aligning the product roadmaps of individual horizontal products across ecosystem players to ensure they complement each other and support the overall ecosystem strategy.
- Performance Metrics: Defining and monitoring key performance metrics for the entire product portfolio (i.e. big bet initiatives);
- Market Research and Trends: Staying informed about market trends and customer needs that may affect the portfolio.
- Budget monitoring: monitoring the budget for the entire product portfolio and preparing recommendations on resource allocation decisions accordingly for Ecosystem CEO.
- Escalation Point: Serving as an escalation point for critical issues or decisions that affect multiple products and directing them to respective discussion platforms at ecosystem level.
- Executive Reporting: Reporting on the performance of the entire horizontal product portfolio to ecosystem executive committee members (ecosystem CEO and operational CEOs);
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s or Master’s degree in business administration, management, or a related field is preferred;
- Above average Excel and PowerPoint skills;
- Good knowledge of English, and Azerbaijani languages;
- Excellent stakeholder management and communication skills to establish lasting relationships, facilitate decision-making, challenge priorities and escalate risks as appropriate;
- Experienced in end-to-end product delivery lifecycle as a Business Owner;
- Be able to create high-quality user stories with testable acceptance criteria along with other related artifacts; be able to use visual maps that encourage discussions and facilitate collaboration;
- Be able to drive project delivery, collaborating across different teams. Own and manage release plans with a sufficient level of detail and be able to spot and action risks and issues that may affect achieving the objectives;
- Good knowledge of Agile, open to flexible and pragmatic approaches to delivery methodologies and processes;
- Product leadership experience in B2C environment;
- People leadership experience;
- Experience in operating in complex/culturally diverse environments;
- Experience in driving the evolution of product organizations as the business scale;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Product Manager (Ecosystem)” in the subject line;
- CVs should be sent by December 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Ekosistem daxilində Məhsul meneceri vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Portfel üzrə strategiya: Müxtəlif məhsulları ümumi ekosistem məqsədləri və bazar ehtiyacları ilə uyğunlaşdıran vahid strategiyanın təmin edilməsi;
- Məhsulun monitorinqi: Əməliyyat qərarlarına müdaxilə etmədən ekosistem iştirakçıları arasında horizontal (üfüqi) məhsul qruplarına nəzarət;
- Uyğunlaşdırma və koordinasiya: Ekosistemdəki bütün horizontal məhsulların birlikdə səmərəli işləməsini təmin etmək, ekosistem vahidi səviyyəsində təkrarlanan səylər və ziddiyyətli prioritetlər ilə bağlı məsələ qaldırmaq;
- Resurs bölgüsünə dair tövsiyələr: Ekosistem vahidi səviyyəsində prioritet və strateji məqsədlərə əsaslanan müxtəlif məhsullar arasında resursların bölüşdürülməsinə dair tövsiyələrin hazırlanması;
- Riskin azaldılması: Ekosistem strategiyasının uğurlu icrasına təsir edə biləcək risklərin müəyyən edilməsi və azaldılması;
- Yol xəritəsinin razılaşdırılması: Ekosistem iştirakçıları arasında ayrı-ayrı horizontal məhsullar üçün inkişaf planlarının (bir-birini tamamlaması və ümumi ekosistem strategiyasını dəstəkləməsi üçün) əlaqələndirilməsi;
- İcra göstəriciləri: Bütün məhsul portfeli (yəni, yüksək risk-paylı təşəbbüslər) üçün əsas icra göstəricilərini müəyyənləşdirmək və onlara nəzarət etmək;
- Bazarın araşdırılması və tendensiyalar: Portfelə təsir göstərə biləcək bazardakı tendensiyalardan və müştərilərin ehtiyaclarından daim məlumatlı olmaq;
- Büdcəyə nəzarət: Bütün məhsul portfelinin büdcəsinin monitorinqi və ekosistemin baş icraçı direktoruna resurs bölgüsü ilə bağlı qərarlarda tövsiyələrin verilməsi;
- Eskalasiya nöqtəsi: Çox sayda məhsula təsir edən kritik məsələlər və ya qərarlar üçün eskalasiya nöqtəsi (məsələləri yuxarı instansiyaya qaldıran şəxs) kimi xidmət etmək və onları müvafiq ekosistem səviyyəsində müzakirə platformalarına istiqamətləndirmək;
- İcraçı rəhbərlik üçün hesabatların verilməsi: Ekosistemin rəhbər komitəsinin üzvlərinə (ekosistemin baş icraçı direktoru və əməliyyat üzrə direktorlar) bütün horizontal məhsul portfelinin fəaliyyəti barədə məlumatın təqdim edilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Excel və PowerPoint proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- İngilis və Azərbaycan dillərində mükəmməl bilik;
- Uzunmüddətli əlaqələr qurmaq, qərarların qəbulunu asanlaşdırmaq, müvafiq olduqda prioritetləri sorğulamaq və risklərlə bağlı məsələ qaldırmaq üçün mükəmməl səviyyədə maraqlı tərəflərin idarə edilməsi və ünsiyyət bacarıqları;
- Biznes sahibi kimi məhsulun tam (kompleks şəkildə) çatdırılması üzrə təcrübə.
- Digər müvafiq artefaktlarla birlikdə yoxlanıla bilən qəbul meyarları ilə yüksək keyfiyyətli istifadəçi keysləri (istifadə halları) yaratmağı bacarmaq; müzakirələri təşviq edən və əməkdaşlığı asanlaşdıran vizual xəritələrdən istifadə edə bilmək.
- Müxtəlif komandalarla əməkdaşlıq edərək, layihənin icrasını idarə etməyi bacarmaq. Buraxılış planlarına kifayət qədər təfərrüatlı səviyyədə sahib olmaq və onları idarə etmək və hədəflərə çatmağa təsir edə biləcək riskləri və problemləri müəyyən etməyi və onlara qarşı tədbir görməyi bacarmaq.
- “Agile” metodologiyaları barədə yaxşı biliyə sahib olmaq, icra metodologiyaları və prosesləri üzrə çevik və praqmatik yanaşmalara açıq olmaq;
- B2C mühitində məhsul üzrə rəhbərlik (liderlik) təcrübəsinə malik olmaq;
- İnsanlar üzrə rəhbərlik (liderlik) təcrübəsinə malik olmaq;
- Mürəkkəb/mədəni müxtəlifliyə malik mühitlərdə işləmə təcrübəsi;
- Biznes miqyasında məhsul təşkilatlarının inkişafı prosesinin idarə edilməsi üzrə təcrübə.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Məhsul meneceri (Ekosistem)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 dekabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.