Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 3000-3500 MANAT- VAKANSİYA
Azərbaycan Kredit Bürosu işçi axtarır - VAKANSİYA
"AZINTELECOM" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Xalq Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Veysəloğlu-Rossmann" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Nurgun Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Port Baku Walk" işçi axtarır - VAKANSİYA
Emin Ağalarovun şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1200 MANAT - VAKANSİYA
"Xaqani Ticarət Mərkəzi" işçi axtarır - VAKANSİYA
"A+A Security" işçi axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYA
AZINTELECOM
Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 22 sen 2023 - [email protected]
Departament: Təchizat zəncirinin idarə olunması/ Satınalma şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;
- Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin daxili və xarici bazarda araşdırılması;
- Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
- Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
- Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Sifarişlərin yönləndirilməsi, prosesin izlənilməsi və sürətləndirilməsi;
- Tələbatlarla bağlı proqnozlaşdırmanın aparılması və ehtiyacların müəyyən olunması;
- Hesabatların hazırlanması və analiz olunması.
Tələb olunun biliklər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- İT avadanlıqlar və xidmətlər haqqında məlumatlı olmaq
- Dövlət satınalması üzrə təcrübəyə üstünlük verilir
- CİPS beynəlxalq sertifikatın olması üstünlükdür
- SAP ilə işləmə bacarığı üstünlükdür
- Microsoft Office (Word, Excell, Outlook) proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- Azərbaycan; ingilis və ya rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək
- Analiz etmə bacarığına sahib olmaq
- Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalı;
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
İdarəetmə sistemləri üzrə (Komplayns) aparıcı mütəxəssis
Son tarix 22 sen 2023 [email protected]
Departament: Keyfiyyətə nəzarət/ Biznes proseslərin və standartların tənzimlənməsi şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Metodoloji sənədlərin hazırlanması və təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
- Cəmiyyət üzrə aparılan fəaliyyətin təsdiqlənmiş proses sənədlərinə uyğun şəkildə aparılmasını yoxlamaq və monitorinq hesabatlarını hazırlamaq;
- Müvafiq beynəlxalq standartların tələblərinə uyğunluğun təmin olunmasını və auditinin aparılmasını təşkil etmək və dəstəkləmək;
- İnsidentlərinin idarə edilməsi mexanizminin tətbiqini təşkil etmək və metodoloji dəstək göstərmək;
- Müştəri məmnuniyyətini ölçmək və müştəri şikayətlərinin səbəbini araşdırmaq və monitorinq hesabatlarını hazırlamaq;
- ISO/IEC 27001:2013, ISO/IEC 20000-1:2018, ISO:22301:2019 standartlarının tətbiqi və auditi üzrə müvafiq fəaliyyətlərin icrası proseslərinin dəstəklənməsi;
- Proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər vermək.
Tələb olunun biliklər:
- Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, Biznesin idarə edilməsi, İqtisadiyyat və ya digər müvafiq ixtisaslar üzrə ali təhsil)
- Təşkilati bacarıqlar (yazışma qaydaları, vaxtın idarə edilməsi, planlaşdırma, kommunikasiya və s.)
- Konfidensial və həssas məlumatlarla işləmək bacarıqları
- Normativ sənədlər, siyasət, prosedur və metodoloji sənədlərlə işləmə bacarıqları
- Strateji baxış formalaşdırma bacarıqları
- İT sahəsi üzrə standart baza biliklər
- Müvafiq sahə üzrə 2 il və daha çox iş təcrübəsi
- Microsoft Office proqramları( əsasən Word və Excel olmaqla Visio və digərləri) ilə işləmə bacarığı
- Azərbaycan dili sərbəst; ingilis dili pre-intermediate və daha yuxarı; rus dili (arzuolunan)
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Xidmət Əməliyyatları üzrə Mühəndis
Son tarix 22 sen 2023 [email protected]
Departament: İnformasiya Texnologiyaları/ Xidmət Əməliyyatları şöbəsi
İstiqamət: Şəbəkə və ya Sistem infrastrukturu
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
- Şəbəkə və Server avadanlıqlarının monitorinqi;
- Şəbəkə problemlərinin monitorinqi, problemlərin vaxtında aradan qaldırılması və həll edilməsi üçün müştəridən insident haqda ətraflı texniki məlumatları toplamaq;
- Effektiv TCP/IP şəbəkə bacarıqlarından istifadə edərək ümumi şəbəkə problemlərini təcrid etmək və diaqnoz qoymaq üçün şəbəkə nasazlıqlarının aşkarlanması və aradan qaldırılması;
- Şəbəkə və Virtual maşınlar üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi, müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
- Şəbəkədə və Server avadınlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
- L1-L2 səviyyəsində sonlana biləcək sorğuların mövcud topologiya və sistemə uyğun həllinin müştəriyə təqdim olunması;
- L2 və daha yüksək "layer"lərdə sonlanacaq sorğuların operativ şəkildə və dəqiq təhlil edilərək ötürülməsi (escalte olunması);
- L2 mühəndisləri ilə sorğu üzərindən interaktiv iş prosesinə bələd olmaq və onların gözləntilərini üstələmək;
- Müştərilər ilə L2 mühəndislər arasında düzgün kommunikasiya quraraq sorğuların düzgün təhlil edə bilmək;
- Müştərilərə Bulud xidmətləri üzrə ilkin texniki dəstək;
- Telefon və digər elektron vasitələrlə qəbul edilmiş idarə edilən xidmətlərlə bağlı texniki yardım barədə sorğuların cavablandırılması;
- Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək və müəyyən edilmiş SLA-lara uyğun olaraq ticket sistemində hadisələr və sorğular üçün bütün fəaliyyəti qəbul etmək zərurəti yarandıqda L2 səviyəli mühəndislərə həlli üçün yönəltmək;
- Növbə üzrə texniki operatorların iş prosesinə lazımi qaydada nəzarət etmək;
- İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsi ilə iş prosesinin təşkili.
Tələb olunun biliklər:
- Ali təhsil (Sahə üzrə ali təhsilin olması arzuolunandır)
- Data Mərkəzi obyektləri əsas şəbəkələr, transmissiya, server, hesablama və saxlama sistemləri haqqında texniki biliyə malik olmaq;
- Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış və şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi;
- vCenter / vSphere / Backup həlləri haqqında məlumatlılıq;
- Kompüter, hardware avadanlıqlarının işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
- Bulud texnologiyaları və bulud həlləri haqqında məlumatlılıq;
- Şirkətdaxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı;
- Cisco , Palo Alto , VMWare sertifikatların hər hansı biri və ya ekvivalent biliyin olması arzu olunandır;
- Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları sayəsində müştəriyönümlü xidmət;
- Müvafiq sahə üzrə 3 il və daha çox iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili; rus və ya ingilis dilləri (yaxşı səviyyədə)
- İş rejimi: Növbəli 24/7
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.