Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-700-800-1000-1200-1300-1500 manat - 28 VAKANSİYA
"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" dövlət şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1440 MANAT - VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçi axtarır - MAAŞ 2500 MANAT - VAKANSİYA
"VTB Bank Azərbaycan" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bakcell" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AZAL" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azərpoçt" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Prior Leasing" işçilər axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYALAR
"ARIS" işçi axtarır - MAAŞ 1300-2300 MANAT - VAKANSİYA
"Gravity Inc" işçilər axtarır - MAAŞ 900-1500-1600 MANAT - VAKANSİYALAR
Azərpoçt
Hesabatlıq və təhlil üzrə mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Poçt daxili təhlillərin hazırlanması (məhsullar, layihələr və s. üzrə);
- Yeni və mövcud məhsulların maliyyə təhlili, gəlirliyini və effektivliyini ölçən gündəlik və həftəlik hesabatların hazırlanması;
- Mərkəzi Banka təqdim edilən hesabatların hazırlanması;
- İdarəetmə mühasibatlığının aparılması
- Maliyyə fəaliyyətinin nəticələri barədə hesabatların tərtib edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən tələb olunan maliyyə modellərin hazırlanması;
- Dövrü maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
Namizədə dair tələblər:
- Mühasibatlıq, Maliyyə və ya müvafiq sahələrdə bakalavr diplomu;
- İdarəetmə/Xərclərə nəzarət və ya Maliyyə analizi sahəsində 1 il iş təcrübəsi;
- Mühasibatlıq, maliyyə analizi və hesabatlar sahəsində dərin biliklər;
- Excel proqramını yüksək səviyyədə bilmək;
- Təyin olunmuş hədəflər və onlara vaxtında çatmaq üçün öhdəliklərin yaradılması, planlaşdırılması və icrasına nəzarət etmək;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti və detallara diqqətcil olmaq;
- Komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Ünsiyyətcil, işə pozitiv yanaşma və nəticə yönümlü olmaq.
- ACCA F3 Sertifikatı
- CFA, CİMA sertifikatlarının olması üstünlükdür.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Hesabatlıq və təhlil üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Marketinq şöbəsinin müdiri
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təşkilatın illik marketinq planının icrasının təşkili
- Bazarın araşdırılması, müqayisəli təhlillərin aparılması, şirkətin məhsullarının bazarda mövqeyi haqqında düzgün nəticələr təqdim olunması
- Bazar araşdırmasına və tələblərə əsasən mövcud məhsulların inkişaf etdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi
- Fərqli məhsullar üzrə ayrı-ayrı marketinq planlarının hazırlanması
- Rəqəmsal marketinq fəaliyyətinə dəstək verilməsi (Veb-səhifə və sosial şəbəkələrdə reklam və digər kampaniyaların yaradılmasının təşkili və s.)
- “Google SEO” və “Mass Mail” işinin təşkili
- Şirkətin brendbukuna uyğun brendinq işlərinin aparılmasının təşkili
- Filiallar, şöbələr və digər təmas nöqtələri üçün materialların hazırlanması;
- Dövrü hesabatların hazırlanması və təhlili.
Namizədə dair tələblər:
- İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil;
- Marketinq sahəsi üzrə rəhbər vəzifədə ən azı 3 il iş təcrübəsi (Maliyyə, xidmət sektorunda olanlara üstünlük veriləcək)
- Rus və ingilis dili biliyi
- MS ofis proqramlarından istifadə bacarığı
- Təqdimat və ünsiyyət bacarığı
- Analitik və tənqidi düşünmə bacarığı
- Məsuliyyətlilik, çeviklik, dürüstlük
- Komanda ilə işləmə bacarığı
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Marketinq şöbəsinin müdiri” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təşkilatın risklərinin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi
- Mümkün olan itkilərin baș vermə ehtimalını və həcmini hesablayaraq təşkilatın aktivlərini va kapitalını maksimum qoruyub saxlamaq;
- Vəsaitlərin səmərəli idarə edilməsi üzrə rəylər və proqnozlar vermək;
- Aparılan əməliyyatların risk əsaslı monitorinqi, təşkilatın requlyativ normalara riayət olunmasını təmin etmək;
- Biznes proseslərin risk nöqtəyi nəzərindən giymətləndirilməsi
- Müvafiq olaraq likvidlik, faiz dərəcəsi riski və cəmiyyətin balansı ilə bağlı müxtəlif ssenarilər üzrə stress-testlərin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
Namizədə dair tələblər:
- Minimum 2 il iş təcrübəsi olan (maliyyə, risklərin idarə olunması, audit sahəsi üzrə arzuolunandır);
- Yüksək səviyyədə MS Excel, Power BI proqram bilikləri;
- Komandada işləmək bacarığı olan
- Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan
- Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti
- Sürətli öyrənmə qabiliyyəti
- Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Angular + Node JS Developer
Son tarix 01 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes/maraqlı tərəflərdən tələblərin toplanması
- Müştəri/biznes komandası ilə tələbləri başa düşmək üçün müzakirələrin aparılması.
- Biznes tələblərini aydınlaşdırmaq üçün müvafiq sualları vermək.
- Lazım gəldikdə, biznes prosesinin sənədləşdirilməsi.
- Müddətlər və tapşırıqların planlaşdırılması
- Biznes tələbi və ya SRS əsasında layihəni modullara və tapşırıqlara bölünməsi.
- Müxtəlif qiymətləndirmə üsullarına əsaslanaraq modullar/tapşırıqlar üçün təxmini vaxtın müəyyən edilməsi.
- Başlanğıc və bitmə tarixlərini əks etdirən hər bir modul və tapşırıqdan ibarət layihə planı və işlərin ardıcıl bölgüsünün hazırlanması.
- Verilənlər bazasının yaradılması və fərdi modulların yenilənməsi
- Modulları/tapşırıqları müəyyənləşməsi və verilənlər bazası dizaynlarının hazırlanması.
- Fikirləri komanda üzvləri ilə müzakirə edilməsi və maraqlı tərəflərdən razılıqların alınması.
- Kodlaşdırma, Sazlama, Vahid Testin, Kodların və Tətbiqin Sənədləşdirilməsi
- Yaxşı standart təcrübə və qaydalara uyğun olaraq, işlərin ardıcıl bölgüsündə qeyd olunan vaxt çərçivələrində hər modulu/funksionalın kodlanması.
- Debug və vahid kod/modulun test edilməsi.
- GIT versiya nəzarət alətindən istifadə edilməsi.
- Komanda yoldaşları ilə paylaşmaq üçün kodların və tətbiqin sənədləşdirilməsi.
- Müştəri/biznes komanda ilə paylaşılacaq olan fərdi modul/kodlar üçün istifadəçi təlimatlarını hazırlanması.
- Ən son Angular və Node versiyasında təcrübəyə malik olması.
- Service-based/Component based arxitekturlar haqqında məlumatlı olmalı
- Layihənin real mühitə yüklənməsi və Baxımı
- Test ssenarilərinin hazırlanması
- Real mühitə hər hansı yükləmə etməzdən əvvəl bütün test ssenarilərinə uyğun yoxlamaların aparılması.
- Təhlükəsizlik yamaqları mövcud olduqda onların yenilənməsi.
Bacarıqlar və Biliklər:
- Angular, NodeJS ilə minimum 3 illik proqramlaşma təcrübəsi.
- HTML / CSS / Javascript / Bootstrap haqqında yaxşı anlayış və təcrübə.
- SQL və NoSQL verilənlər bazası sxemlərinin dizaynı ilə bağlı təcrübəyə malik olmalıdır
- Web Services / REST API ilə təcrübə.
- Linux-da işləmə bacarığı və Linux-da proqram təminatının yüklənməsi bacarığı olmalı
- CI/CD üzrə təcrübə faydalı olardı.
Texnologiyalar / Alətlər:
- Languages/Frameworks: Angular, Node JS, Express JS, JavaScript, HTML5, CSS.
- Database: MongoDB, MySQL.
- Tools: Git, Visual Studio Code .
- Operating System: CentOS/Windows.
Qeyd: Namizərlərin hazırladıqları layihələrlə tanış olmaq üçün müraciətlərində keçidlərin(url) əlavə edilməsi xahiş olunur
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Angular + Node JS Developer” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Metodologiya üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes Proseslər üzrə metodoloji bazanın təkminləşdirilməsi:
- Müştəri xidmətlərini və məhsullarını/əməliyyatlarını optimallaşdırmaq, Filialların yükünü azaltmaq məqsədi ilə proseslərin/əməliyyatların avtomatlaşdırılması, mərkəzləşdirilməsi və rəqəmsallaşdırılması üzrə işlər aparmaq;
- Mövcud biznes proseslərin təkminləşdirilməsi məqsədi ilə təhlil işlərinin aparılması və məlumatların toplanması;
- Müştərilərə xidmət göstərilməsi ilə əlaqədar proseslərdə/əməliyyatlarda/ məhsullarda məhdudiyyətlərin və çatışmazlıqların aşkarlanması və təhlili;
- Proseslər və Məhsullarla bağlı yeni ideaların, təkliflərin təhlili və dəyərləndirilməsi;
- Biznes proseslər üzrə daxili qaydaların və normativlərin işlənib hazırlanması, daxili qaydalar üzrə metodoloji bazanın təkminləşdirilməsi və yenilənməsi;
- Sənədlərin / daxili reqlamentlərin yoxlanması və standartlaşdırılması
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 illik iş təcrübəsi
- Prosedurların və daxili normativ qaydaların yaradılması və yazılması üzrə təcrübə;
- Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət vərdişləri;
- Dəyişiklikləri qəbul etmək bacarığı, yeni biliklər əldə etməyə hazırlıq;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftə içi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Metodologiya üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.