Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-700-800-1000-1200-1300-1500 manat - 28 VAKANSİYA
"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" dövlət şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1440 MANAT - VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçi axtarır - MAAŞ 2500 MANAT - VAKANSİYA
"VTB Bank Azərbaycan" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bakcell" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AZAL" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azərpoçt" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Prior Leasing" işçilər axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYALAR
"ARIS" işçi axtarır - MAAŞ 1300-2300 MANAT - VAKANSİYA
"Gravity Inc" işçilər axtarır - MAAŞ 900-1500-1600 MANAT - VAKANSİYALAR
PASHA Holding
İnnovativ tədbirlər üzrə köməkçi
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Köməkçi PAŞA Holdinqin İnnovasiya Bölməsində (İnnovation Stream) tədbirlərlə əlaqədar fəaliyyətləri, əsasən onun baş ofisinin illik İnnovasiya Sammitində, Hakatonda planlaşdırılmış bütün fəaliyyətlərin əlaqələndirilməsini dəstəkləyəcək, o cümlədən bütün digər canlı, hibrid və rəqəmsal tədbirləri, məsələn İnnovasiya Günlərini, Mübadilə Səfərləri və s. təşkili, rəhbərlik və idarə edilməsi üçün cavabdehlik daşıyacaq. Bu rol üçün ideal namizəd əla təşkilati və layihəni idarəetmə bacarıqlarına, effektiv ünsiyyət və insanlarla münasibət qurmaq qabiliyyətinə və detalları nəzərə alacaq yaradıcı təfəkkürə malik olmalıdır. Tədbirlərin idarəedilməsi, marketinq, yaxud əlaqədar sahələrdə bakalavr dərəcəsinə, həmçinin tədbirlərin planlaşdırılması və icrası sahəsində müvafiq təcrübəyə üstünlük verilir.
İşin təsviri (əsas öhdəliklər):
- Tədbirin uğurlu olmasını təmin etmək üçün daxili komandalar və maraqlı tərəflər arasında əlaqə yaratmaq;
- Tədbirin maddi-texniki təchizatına, o cümlədən quraşdırılmasına, sökülməsinə və daşınmasına rəhbərlik etmək;
- Tədbirin təşkilinə, maddi-texniki təchizatına və sahədə idarəedilməsinə nəzarət etmək;
- Sorğulara cavab vermək və yaranan hər hansı problemi həll etmək;
- İştirakçılara dəstək göstərmək və tədbirlər zamanı yaranan hər hansı problemləri həll etmək;
- Gələcək tədbirlərə məlumat vermək üçün tədbirlə bağlı rəyləri və göstəriciləri toplamaq, təhlil etmək;
- Sənaye trendlərini və qabaqcıl təcrübələri izləmək;
- Natiqlərlə əlaqə yaratmaq və onların tədbirə cəlb olunmasına və ehtiyaclarına dair ünsiyyət yaratmaq;
- Müqavilələrlə əlaqədar danışıqları dəstəkləmək və təchizatçı xidmətləri ilə bağlı müqavilələri idarə etmək;
- Bütün müqavilə işlərini idarə etmək və təchizatçılara, tərəfdaşlara və natiqlərə vaxtı-vaxtında ödənişlərin edilməsini təmin etmək;
- Startaplar, investorlar, şirkətlər və s. kimi qlobal maraqlı tərəfləri axtarmaq.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İƏ, marketinq, əlaqələr, MBA, mehmanxana və restoran biznesinin idarəedilməsi, və ya əlaqədar sahədə bakalavr, yaxud magistr dərəcəsinə üstünlük verilir;
- Tədbirlərin planlaşdırılması, tədbirlərin hazırlanması və ya tədbir layihələrinin idarəedilməsi sahəsində müvafiq səriştə və 1-2 illik təsdiq edilmiş təcrübə mütləq tələb olunur;
- Startap icmalarının idarəedilməsi, strateji hesabların idarəedilməsi və/yaxud biznesin inkişafı səriştəsinə üstünlük verilir;
- Texnologiya bazarının quruluşu, innovasiya quruluşu və innovasiya ekosisteminə dair bilik, anlama və maraq mütləq tələb olunur;
- İnnovasiya ekosistemi tərəfdaşları, o cümlədən startaplar, akseleratorlar, natiqlər və s. ilə güclü beynəlxalq şəbəkə və əlaqələr böyük üstünlük hesab edilir;
- Vizual nümayişlər, internet, marketinq strategiyalar, media və əyləncə sənayesi sahəsində təsdiq edilmiş təcrübə və bilik;
- Həddindən artıq mütəşəkkil, detallara fikir verən, effektli layihəni idarəetmə bacarığı və birinci növbəli məsələləri müəyyən etmək, eyni zamanda çoxsaylı tapşırığı yerinə yetirmə qabiliyyəti;
- Təzyiq altında işləmək və qısa müddət ərzində tədbiri təşkil etmək bacarığı;
- Yaradıcı təfəkkürə malik və prboblemləri həll edən - hər hansı maneəyə rast gəldikdə həmişə geriyə və mövcud variantlara nəzər salma;
- Effektiv ünsiyyət bacarığı və layihələri, o cümlədən uzaq məsafədən yerinə yetirilə biləcək layihələri həyata keçirmək üçün əməkdaşlıq etmək qabiliyyəti;
- Status quo vəziyyəti ilə heç zaman razılaşmayan, həmişə “bunu daha yaxşı necə etmək olar deyə düşünən şəxs";
- Microsoft Office dəsti və Google Suite Məhsullarından istifadə bacarığı mütləq tələb olunur;
- Tədbirlərin idarəedilməsi üzrə proqram təminatı, mətn redaktorları, elektron cədvəllər və e-poçtdan istifadə etmək üçün kompüterdə işləmə bacarığı;
- Xərcləri izləmək və büdcə daxilində qalmaq üçün ilkin mühasibatlıq bacarığı;
- Dil vərdişləri: İngilis və Azərbaycan dillərini bilmək mütləq tələb olunur, Rus və Türk dillərinə üstünlük verilir;
- Yüksək motivasiyalı, mükəmməl nəticəyə çatmağa çalışan strateji yaradıcı işçi.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya PASHA Holdingin rəsmi internet səhifəsindən müraciət forması doldurulmalı;
- Mövzu sətrində “İnnovativ tədbirlər üzrə köməkçi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 10 mart 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Holding invites interested candidates to fill the position of İnnovations Events Associate.
Associate will support the coordination of all the events-related activities in the Innovation Stream of PASHA Holding, notably its flagship annual Innovation Summit, Hackathon, as well as will be responsible for organizing, supervising, and managing the implementation of all other live, hybrid, and digital events such as Innovation Days, Exchange Trips, etc. The ideal candidate for this role should possess excellent organizational and project management skills, strong communication and interpersonal abilities, and a creative eye for detail. A bachelor's degree in event management, marketing, or a related field is often preferred, along with relevant experience in event planning and execution.
Job description (accountabilities):
- Coordinating with internal teams and stakeholders to ensure event success;
- Overseeing event logistics, including setup, tear-down, and transportation;
- Overseeing event setup, logistics, and on-site management;
- Responding to inquiries and resolving any issues that arise;
- Providing support for attendees and resolving any issues that arise during events;
- Collecting and analyzing event feedback and metrics to inform future events;
- Staying up to date on industry trends and best practices;
- Engagement, and communication with speakers on their involvement and needs;
- Support contract negotiation and administer vendor service contracts;
- Administer all contractual works and ensure timely payments to vendors, partners, and speakers;
- Search for global stakeholders such as startups, investors, companies, etc.
Knowledge, Experience and Skills:
- Bachelor’s or master’s degree in PR, marketing, communications, MBA, hospitality management or related field is preferred;
- Relevant qualifications and 1-2 years of proven experience in event planning, event production or event project management is a must;
- Startup community management, strategic account management, or/and business development is preferable;
- Knowledge, understanding and interest in the technology market landscape, the innovation landscape, and global innovation ecosystem is a must;
- Strong international network and connections with innovation ecosystem players, including startups, accelerators, speakers, etc. is a big plus;
- Proven experience and knowledge of visual displays, web, marketing strategies, media, and the entertainment industry;
- Highly organized, detail-oriented, with strong project management skills and the ability to prioritize and multitask;
- Ability to work well under pressure and meet tight deadlines;
- Creative thinker and problem solver - always looking beyond the available options when up against roadblocks;
- Strong communication skills and ability to collaborate cross-functionally to execute projects, including with those who may be remote;
- Person who is never satisfied with the status quo, always thinking "how can we do this better?"
- Proficiency with Microsoft Office Suite and Google Suite Products is a must;
- Computer skills for using events management software, word processors, spreadsheets, and e-mail;
- Basic accounting skills to track spending and stick to a budget;
- Language proficiency: English and Azerbaijani is a must, Russian and Turkey is preferable;
- Self-motivated, strategic creative worker with a drive for executional excellence.
How to apply:
Interested candidates are requested:
- Send CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Innovations Events Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by March 10, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İnnovativ tədbirlər üzrə baş köməkçi
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Baş köməkçi PAŞA Holdinqin İnnovasiya Bölməsində (İnnovation Stream) tədbirlərlə əlaqədar fəaliyyətləri, əsasən onun baş ofisinin illik İnnovasiya Sammitində, Hakatonda planlaşdırılmış bütün fəaliyyətləri müəyyən edəcək və əlaqələndirəcək, o cümlədən bütün digər canlı, hibrid və rəqəmsal tədbirləri, məsələn İnnovasiya Günlərini, Mübadilə Səfərləri və s. təşkili, rəhbərlik və idarə edilməsi üçün cavabdehlik daşıyacaq. Baş Köməkçi planlaşma mərhələsindən başlayaraq, tədbirin keçirildiyi ana qədər bütün prosesi idarə edəcək və tədbirdən sonrakı qiymətləndirməni aparacaq.
İşin təsviri (öhdəliklər):
- Tələblərə, məqsəd auditoriyasına və məqsədlərə uyğun olaraq tədbiri başlanğıcdan sona qədər planlaşdırmaq.
- Tədbirin strategiyasını, çatdırılmasını və inkişafını təşkil etmək və nəzarət etmək.
- Tədbirləri uğurla təşkil etmək və innovativ təşəbbüsləri aparmaq üçün lazımi vəsaiti toplamaq.
- Vaxt müddətlərini göstərməklə hər bir layihə planını, vaxtın, riskin və xərclərin təşkil edilmiş plana uyğun aparıldığını təmin etmək üçün tədbirin bütün amilləri ilə əlaqədar təsiri azaltma fəaliyyətlərini nəzərdə tutan riskin idarəedilməsinin qiymətləndirilməsini hazırlamaq və nəzarət etmək.
- Holdinqin İnnovasiya Bölməsinin (İnnovation Stream), o cümlədən satınalma, maliyyə, hüquq, kadrlar şöbəsi, inzibati bölmələrinin, üstəgəl Holdinq Şirkətlərinin İnnovasiya Çempionlarının digər daxili komandaları daxilində bərabərləşdirməni, yardımı və əməkdaşlığı təmin etmək.
- Natiqlərlə əlaqə yaratmaq və onların tədbirə cəlb olunmasına və ehtiyaclarına dair ünsiyyət yaratmaq.
- İƏ şöbəsi, sponsorlar və digər maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıqla hər bir təhkim edilmiş tədbir üçün marketinq və əlaqə planını hazırlamaq.
- Tədbirin məzmununu əhatə edən materialların, brendin, internet saytının və proqramların hazırlanmasına yardım etmək.
- Tədbirin planlaşdırılması və yerinə yetirilməsi, o cümlədən büdcənin, maddi-texniki təchizatın hazırlanması, təchizatçıların seçimi və sahədə rəhbərlik amillərini idarə etmək.
- Yeni tədbirlər və layihələr üçün imkanları müəyyən etmək məqsədilə bazar tendensiyalarını tədqiq və təhlil etmək.
- Tədbirin konsepsiyalarını, mövzularını və gündəliklərini hazırlamaq üçün funksional bölmələrin komandaları ilə əməkdaşlıq etmək.
- Müqavilə danışıqlarını aparmaq və təchizatçıların xidmət səviyyələrini idarə etmək.
- Uyğunluq meyarlarını və yeni yaranan tendensiyaları müəyyən etmək üçün qlobal bazarları tədqiq etmək.
- Komandanın təşəbbüslərini şirkətdən kənar təmsil etmək, brendimizə dair məlumatı artırmaq və daha geniş innovasiya ekosistemində əsas maraqlı tərəflərlə faydalı münasibətlər üçün imkanlar yaratmaq.
- Sahibkarların, startapların, natiqlərin və s. qlobal miqyaslı fəal və cəlbedici birliyini yaratmaq.
- İnnovasiya Bölməsinin (İnnovation Stream) tədbirlər funksiyasını daha da təkmilləşdirmək üçün üzvlük və tərəfdaşlıq imkanlarını yönəltməklə və idarə etməklə biznesin inkişafına nəzarət etmək.
- İnnovasiya ekosistemi birliyini yaratmaq və saxlamaq: mənalı söhbətləri asanlaşdırmaq və iştirakçıların maraqlarını gücləndirmək üçün natiqlərlə, iştirakçılarla, startaplar, sahiblər və digər mütəxəssislərlə ünsiyyətə girmək.
- Maraqlı tərəflərə yüksək səviyyədə qonaqpərvərlik göstərildiyini və cavabları, gözləntiləri və tədbirin nəticələrini vaxtında çatdırmaqla tədbirin planlaşdırılması tələblərinin verildiyini təmin etmək.
- Komandaların yığıncaqlarında və təşəbbüslərində fəal iştirak etməklə şirkətin innovasiya təşəbbüslərinin ümumi müvəffəqiyyətinə öz töhvəsini vermək.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İƏ, marketinq, əlaqələr, MBA, mehmanxana və restoran biznesinin idarəedilməsi, və ya əlaqədar sahədə bakalavr, yaxud magistr dərəcəsinə üstünlük verilir.
- Tədbirlərin planlaşdırılması, tədbirlərin hazırlanması və ya tədbir layihələrinin idarəedilməsi sahəsində müvafiq səriştə və 3-5 illik təsdiq edilmiş təcrübə mütləq tələb olunur.
- Startap icmalarının idarəedilməsi, strateji hesabların idarəedilməsi və/yaxud biznesin inkişafı səriştəsinə üstünlük verilir.
- Texnologiya bazarının quruluşu, innovasiya quruluşu və innovasiya ekosisteminə dair bilik, anlama və maraq mütləq tələb olunur.
- İnnovasiya ekosistemi tərəfdaşları, o cümlədən startaplar, akseleratorlar, natiqlər və s. ilə güclü beynəlxalq şəbəkə və əlaqələr.
- Vizual nümayişlər, internet, marketinq strategiyalar, media və əyləncə sənayesi sahəsində təsdiq edilmiş təcrübə və bilik.
- Həddindən artıq mütəşəkkil, detallara fikir verən, effektli layihəni idarəetmə bacarığı və birinci növbəli məsələləri müəyyən etmək, eyni zamanda çoxsaylı tapşırığı yerinə yetirmə qabiliyyəti.
- Güclü empirik fərasət - siz strateji məqsədlərə qulluq edən və hədəf auditoriya üçün nəzərdə tutulmuş düşüncəli, maraqlı tədbirləri yaratmaq və həyata keçirmək yollarını bilirsiniz.
- Yaradıcı təfəkkürə malik və problemləri həll edən - hər hansı maneəyə rast gəldikdə həmişə geriyə və mövcud variantlara nəzər salma.
- Effektiv ünsiyyət bacarığı və layihələri, o cümlədən uzaq məsafədən yerinə yetirilə biləcək layihələri həyata keçirmək üçün əməkdaşlıq etmək qabiliyyəti.
- Status quo vəziyyəti ilə heç zaman razılaşmayan, həmişə “bunu daha yaxşı necə etmək olar deyə düşünən şəxs”.
- Microsoft Office dəsti və Google Suite Məhsullarından istifadə bacarığı mütləq tələb olunur.
- Tədbirlərin idarəedilməsi üzrə proqram təminatı, mətn redaktorları, elektron cədvəllər və e-poçtdan istifadə etmək üçün kompüterdə işləmə bacarığı.
- Xərcləri izləmək və büdcə daxilində qalmaq üçün ilkin mühasibatlıq bacarığı.
- Mümkün hüquqi məsuliyyəti müəyyən etmək üçün riskin idarəedilməsinə dair biliyi olmaq və onların təsirini azaltmaq məqsədilə tədbirlər görmək.
- Dil vərdişləri: İngilis və Azərbaycan dillərini bilmək mütləq tələb olunur, Rus və Türk dillərinə üstünlük verilir.
- Yüksək motivasiyalı, mükəmməl nəticəyə çatmağa çalışan strateji yaradıcı işçi.
- Həm rəhbər, həm də iştirakçı qismində komanda mühitində fəaliyyət göstərmək qabiliyyəti.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV [email protected] ünvanına və ya PASHA Holdingin rəsmi internet səhifəsindən müraciət formasını doldurmalı;
- Mövzu sətrində “İnnovativ tədbirlər üzrə baş köməkçi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 10 mart 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Senior Associate will define and coordinate all the events-related activities in the Innovation Stream of PASHA Holding, notably its flagship annual Innovation Summit, Hackathon, as well as will be responsible for organizing, supervising, and managing the implementation of all other live, hybrid, and digital events such as Innovation Days, Exchange Trips, etc. Senior Associate will manage the whole process from the planning stage, right through to running the event and carrying out the post-event evaluation.
Job description (accountabilities):
- Planning event from start to finish according to requirements, target audience and objectives.
- Set, monitor, and maintain oversight of event strategy, delivery, and development.
- Raise necessary funds required to successfully organize events and drive innovative initiatives.
- Develop and monitor each event project plan with timelines, risk management assessment with mitigation actions relating to all aspects of an event to ensure time, risk and cost run according to the established plan.
- Ensure alignment, contribution, and collaboration with other internal teams within the Innovation Stream, as well as procurement, finance, legal, HR, administrative departments of the Holding, plus Innovation Champions from the Group companies.
- Engagement, and communication with speakers on their involvement and needs.
- Develop the marketing and communication plan for each assigned event in conjunction with PR department, sponsors, and other stakeholders.
- Assist in the development of the event content materials, brand, website, and app.
- Manage all aspects of event planning and execution, including budgeting, logistics, vendor selection, and on-site management.
- Conduct research and analyze market trends to identify opportunities for new events and projects.
- Collaborate with cross-functional teams to develop event concepts, themes, and agendas.
- Lead contract negotiation and manage vendor service levels.
- Research global markets to identify benchmarks and emerging trends.
- Represent the team initiatives externally, raise awareness of our brand and create opportunities for meaningful engagement with key stakeholders within the wider innovation ecosystem.
- Build an active and engaging community of entrepreneurs, startups, speakers, and etc. on a global scale.
- Oversee business development by driving and managing memberships and partnership opportunities for further improvement of the event direction of the Innovation Stream.
- Build and maintain innovation ecosystem community: engage with speakers, participants, startups, hosts, sponsors, and other experts to facilitate meaningful conversations and keep engagement high.
- Ensure stakeholders receive a superior level of hospitality and event planning requirements with timely delivery of responses, expectations, and event outcomes.
- Contribute to the overall success of the company’s innovation initiatives through active participation in team meetings and initiatives.
Required Knowledge, Experience and Skills:
- Bachelor’s or master’s degree in PR, marketing, communications, MBA, hospitality management or related field is preferred.
- Relevant qualifications and 3-5 years of proven experience in event planning, event production or event project management is a must.
- Startup community management, strategic account management, or/and business development is preferable.
- Knowledge, understanding and interest in the technology market landscape, the innovation landscape, and global innovation ecosystem is a must.
- Strong international network and connections with innovation ecosystem players, including startups, accelerators, speakers, etc.
- Proven experience and knowledge of visual displays, web, marketing strategies, media, and the entertainment industry.
- Highly organized, detail-oriented, with strong project management skills and the ability to prioritize and multitask.
- Strong experiential acumen - you know how to create and produce thoughtful, engaging events that deliver against strategic objectives and are tailored for the intended audience.
- Creative thinker and problem solver - always looking beyond the available options when up against roadblocks.
- Strong communication skills and ability to collaborate cross-functionally to execute projects, including with those who may be remote.
- Person who is never satisfied with the status quo, always thinking "how can we do this better?"
- Proficiency with Microsoft Office Suite and Google Suite Products is a must.
- Computer skills for using events management software, word processors, spreadsheets, and e-mail.
- Basic accounting skills to track spending and stick to a budget.
- Knowledge of risk management to identify potential legal liabilities and take steps to mitigate them.
- Language proficiency: English and Azerbaijani is a must, Russian and Turkey is preferable.
- Self-motivated, strategic creative worker with a drive for executional excellence.
- Ability to operate in a team environment both as a leader and participant.
How to apply:
Interested candidates are requested:
- Send CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Innovations Events Senior Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by March 10, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Chief Data Officer
Son tarix 08 mar 2023 [email protected]
The Chief Data Officer will be responsible for defining, developing, and implementing a comprehensive Data Strategy for the PASHA Group. They will lead the implementation of data governance and data quality processes, ensuring fast and accurate data exchange between group companies. The CDO will also be responsible for maintaining and developing the data exchange and analytical platform and fostering a data-driven culture within the organization.
Job description:
- Define, develop and implement the Data Strategy for PASHA Group to help establish an ecosystem.
- Drive the implementation of data governance and data catalogue across the Group.
- Foster understanding of the data management vision and conviction across organization.
- Maintain and further develop the data exchange and analytical platform.
- Lead data and analytics initiatives and ensure value maximization by facilitating collaboration and tracking advancement across all stakeholders.
- Guides data capability development and training programs within the organization together with Group HR.
- Develop skills through talent upgrading and continuous coaching.
- Drive cultural transformation and establish learning paths for data roles within PASHA Group.
- Perform yearly data capability maturity assessment across the Group.
Experience, Competencies and Skills Required:
- 10+ years of experience with data, ideally with strategy and/or analytics experience;
- 5+ years in management/executive role;
- Deep understanding of data trends and monetization approaches;
- Experience drafting data roadmap in alignment with business needs;
- Passionate in technology;
- Deep knowledge in technology heavy industries, preferably banking, insurance and e-commerce;
- Experience conducting change in mid to large scale organizations;
- Ability to translate business needs into data needs;
- Strong decision making, leadership, communication and managerial skills, ability to guide, challenge and coach teams;
- Strong organization building skills including the ability to attract and develop new talent and to develop linkages with the company’s different functions;
- Strong analytical thinking;
- Strong participatory servant leadership skills;
How to apply:
Interested candidates are requested:
- CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Chief Data Officer” in the subject line;
- CVs should be sent by March 09, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Baş Data İnzibatçısının vəzifəsi PAŞA Qrup miqyaslı məlumat strategiyasının müəyyənləşdirilməsi, təkmilləşdirilməsi və həyata keçirilməsindən ibarətdir. Bu vəzifəni icra edəcək şəxslər qrup şirkətləri arasında sürətli və dəqiq məlumat mübadiləsini təmin etmək üçün datanın idarə edilməsi və datanın keyfiyyəti ilə bağlı prosesin yerinə yeritilməsinə rəhbərlik edəcəklər. Baş Data İnzibatçısı həmçinin data mübadiləsi və analitik platformanın inkişaf etdirilməsi və onlara nəzarət, eləcə də data yönümlü koporativ mədəniyyətinin yetişdirilməsindən cavabdeh olacaq.
İşin təsviri:
- Ekosistemin yaradılmasına dəstək məqsədilə PAŞA Qrup miqyaslı Data strategiyasının müəyyənləşdirilməsi, təkmilləşdirilməsi və həyata keçirilməsi;
- Qrup miqyasında datanın idarə edilməsi və data kataloqlarının icrasınn təmin edilməsi;
- Şirkət daxilində datanın idarə edilməsi və data mədəniyyətinin təbliği və təşviqi;
- Data mübadiləsi və analitik platformaya nəzarət və inkişaf etdirilməsi;
- Data və analitik təşəbbüslərinə rəhbərlik, eyni zamanda bütün maraqlı tərəflər arasında əməkdaşlığı asanlaşdırmaq və inkişafı (proqressi) izləməklə dəyərin artırılmasını təmin etmək;
- Qrup üzrə İnsan Resursları departamenti ilə birlikdə Şirkət daxilində data qabiliyyətinin inkişafı və təlim proqramlarına rəhbərlik;
- İstedadların təkmilləşdirilməsi və davamlı təlim vasitəsilə bacarıqların inkişaf etdirməsi;
- PAŞA Qrup daxilində mədəniyyət tranformasiyasının həyata keçirilməsi və data rolları üzrə təlim proqramlarının yaradılması;
- İllik qrup miqyaslı data qabiliyyəti yetkinliyi qiymətləndirilməsinin yerinə yetirilməsi.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Strategiya və/və ya analitik sahələri üstünlük təşkil etməklə verilənlər ilə əlaqəli minimum 10 il iş təcrübəsi;
- Rəhbər vəzifəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
- Data trendlərinin və monetizasiya yanaşmalarının dərindən anlayışı;
- Biznesin tələb və ehtiyaclarına uyğun olaraq xəritə yolunun hazırlanmasında təcrübə;
- Texnologiyalara maraqlı olmalı;
- Bankçılıq, sığorta və elektron ticarət üstünlük olmaqla ağır sənaye sahəsində dərin bililkər;
- Geniş və orta miqyaslı təşkilatlarda dəyişikliyin aparılması təcrübəsi;
- Biznes ehtiyaclarını data ehtiyaclarına çevirmək bacarığı;
- Güclü qərar qəbul etmə, liderlik, ünsiyyət qurma və idarəetmə bacarığı, komandaları yönləndirmə və təlimləndirmə bacarığı;
- Güclü təşkilatçılıq qabiliyyəti, o cümlədən yeni istedadları cəlb etmək və inkişaf etdirmək, eyni zamanda şirkətin müxtəlif funksiyaları ilə əlaqələri inkişaf etdirmək bacarığı;
- Güclü analitik düşüncə;
- Güclü iştirakçı liderlik bacarıqları.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV [email protected] ünvanına və ya PASHA Holdingin rəsmi internet səhifəsindən müraciət formasını doldurmalı;
- Mövzu sətrində “Baş Data İnzibatçısı” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 09 mart 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.