Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-700-800-1000-1200-1300-1500 manat - 28 VAKANSİYA
"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" dövlət şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1440 MANAT - VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçi axtarır - MAAŞ 2500 MANAT - VAKANSİYA
"VTB Bank Azərbaycan" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bakcell" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AZAL" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azərpoçt" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Prior Leasing" işçilər axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYALAR
"ARIS" işçi axtarır - MAAŞ 1300-2300 MANAT - VAKANSİYA
"Gravity Inc" işçilər axtarır - MAAŞ 900-1500-1600 MANAT - VAKANSİYALAR
VAKANSİYA 1
Mazarina Trade Company
Satış təmsilçisi (təcrübə proqramı)
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali təhsilini tamamlamış
- Yaş: 23-30
- Ünsiyyət bacarığı, riyazi bilik, analtik düşüncə
- B kateqoriyası
- Satış sahəsində 1 il təcrübə
İş barədə məlumat:
- İş saatı: 09:00-18:00
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün
- Maaş: 500 Azn
- Təcrübə proqramı praktiki və nəzəri olmaqla iki hissəyə ayrılır.
Qazanılan təcrübələr:
- Sifarişin götürülməsi
- Problemli ödənişlərin təmin edilməsi
- Proqramdan istifadə qaydaları
- Satışda stratejik yanaşmalar və s.
Sonda sertifikat verilir
Təcrübə proqramında özünü doğruldan təcrübəçilər işlə təmin olunacaq.
Mövzu hissəsinə "Satış təcrübə" qeyd edərək mail ünvanına CV forması göndərməyiniz xahiş olunur.
Ünvan: Ziya Bünyadov pr., Ələsgər Qayıbov küç. 12/22, “Gülüstan Palace”-ın həyəti.
Əlaqə nömrəsi: 0554001012
VAKANSİYA 2
AGRO-VEST RETAIL
Təftiş və Nəzarət üzrə Mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İşçiyə qoyulan tələblər:
- Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
- Təhsil: Ali (İqtisadi sahələrdə təhsil arzuolunandır);
- İş təcrübəsi: 3 ildən çox (qeyd edilən sahə üzrə);
- Yaş: 28-38.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Retail sektorunda Təftiş planının hazırlanması (aylıq, rüblük, yarımillik, illik);
- Təftiş fəaliyyəti ilə bağlı məsələlərdə şirkətin struktur bölmələri və vəzifəli şəxsləri ilə qarşılıqlı əlaqə qurmaq;
- Risklərin müəyyən edilməsi və idarəedilməsi məqsədilə xidməti təminat apardığı struktur bölmələrdə neqativ halları müəyyən etmək, onların yaranmasına səbəb olan amillərin aradan qaldırılması, habelə qabaqlanması məqsədilə zəruri tədbirlər həyata keçirmək. Qrafik üzrə marketlərin sayımının təşkili və həyata keçirilməsi, o cümlədən sayım nəticələrinin yekun aktının tərtibi;
- Сəmiyyətin filial və baş ofis struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədilə təkliflərin verilməsi;
- Yoxlamaların nəticələri haqqında rəhbərliyə hebatların təqdim edilməsi;
- İş bölgüsü əsasında rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların icra edilməsi.
İş şərtləri:
- Stabil iş;
- İcbari sığorta;
- Əmək haqqı: Razılaşma əsasında;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00;
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.
Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Təftiş və Nəzarət üzrə Mütəxəssis” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 3
Hazel
Korporativ satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri.
İş barədə məlumat:
- Korporativ və diller satış ilə bağlı əlaqələrin qurulması üçün bazar araşdırılmalarının aparılması və yeni əməkdaşlıqların qurulması;
- Müştərilərin tələblərinə əsasən təklif paketlərinin hazırlanması və satışın həyata keçirilməsi;
- Korporativ və topdan satışla bağlı sənədləşmə işlərinin aparılması və arxivləşdirilməsi;
- Müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı araşdırmaların aparılması və məmnuniyyətin qorunması üçün işlərin görülməsi;
- Ödəmələrin izlənilməsi, gecikən ödənişlər üzrə müştərilərə məlumatın verilməsi və ödənişlərin yığılması;
- Sifarişlərin çatdırılma prosesinin nəzarətdə saxlanılması;
- Dövrü hesabatların hazırlanıb struktur rəhbərinə təqdim edilməsi.
- Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması və analiz edilməsi
- Şirkət məhsullarının korporativ müştərilərə satışını təşkil etmək
- Müştərilərə məhsulların yüksək səviyyədə təqdim edilməsi və təkliflərin verilməsi
- Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi
- Qiymətlər və endirim şərtləri müəyyənləşdikdən sonra müştəriyə təklifin göndərilməsi
- Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması
- Sifarişlərin icra olunması
- Satış prosesinin əvvəldən sona qədər tam aparılması
Namizədə tələblər:
- Təhsil – Ali.
- Yaş həddi – 22-35 yaş.
- İş təcrübəsi – 1-3 ilədək.
- Komandada işləmə bacarığı.
- Müştərini qazanmaq qabiliyyəti.
- Ünsiyyətcillik.
- Dəqiqlik və məsuliyyət.
Əməkhaqqı: 500 AZN
İş vaxtı: Həftədə 6 gün. Şənbə qısa iş günü.
İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək.
Karyera yüksəlişi imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini (foto ilə) mövzu yerinə “Satış nümayəndəsi” yazaraq email ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 4
AKBIS
Стажер Бизнес-консультант 1С
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Наши ценности:
- Честность и искренность в общении;
- Эффективность в выполнении задач;
- Постоянное развитие и обучение;
- Здоровые отношения в команде;
- Благополучие.
Чем нужно заниматься:
- Пройти обучение 1С в нашей компании;
- Поддерживать пользователей по телефону и другим средствам коммуникации;
- Обучать пользователей на азербайджанском или русском языках;
- Формулировать задачи программистам;
- Контролировать сроки и качество работы.
Что вы получите:
- Зарплату, которая включает оклад + премию;
- Зарплату выше рынка на 15%;
- Работа 5/2, 8-ми часовой рабочий день;
- Трудоустройство по ТК, соц. пакет;
- Обучающие материалы для легкого старта;
- Возможность карьерного роста - до руководителя группы консультантов за 12 месяцев;
- Уютный офис;
- Мобильная связь от компании для звонков клиентам;
- Сильная команда по проектам;
- Возможны командировки внутри страны;
- Здоровая и трезвая молодая команда;
- Развитие и обучение за пределами компании (курсы, тренинги и т.п.);
- Доступ к корпоративной библиотеке.
И теперь, если вы внимательно прочитали данную вакансию и решили, что хотите с нами работать, напишите в отклике “Я хочу работать в компании “AKBIS Group”. Так мы поймем, что вы - внимательный кандидат.
VAKANSİYA 5
Globus Travel
Viza mütəxəssisi
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
İş Barədə Məlumat:
- Şirkətə müraciət edən müştərilərə viza xidmətlərinin göstərilməsi
- Viza anketlərinin doldurulması
- Səfirlik və Konsulluqların, əlaqəli qurumların rəsmi veb səhifələrindən viza datalarının toplanması, yoxlanılması, yenilənməsi;
- Səfirlik və Konsulluqlarla email, telefon əlaqələrinin qurulması, məlumatların dəqiqləşdirilməsi;
- Viza məlumatlarında olan dəyişikliklərdən, yeniliklərdən daimi məlumatlı qalınması;
- Xarici ofislərlə daimi əlaqədə olunması və onların data tələblərinin qarşılanması.
- Şengen viza dəstəyi Avropa, Asiya,Amerikaya viza dəstəyi
- Sığortaların yazılması
- Satış hesabatları
- Viza xidmətləri üçün təkliflərin hazırlanması
- Aylıq büdcə ilə korporativ mobil nömrə.
Namizədə Tələblər:
- Ali təhsil
- İxtisas üzrə azı 2 illik iş təcrübəsi
- Yaş həddi 22-40 arası
- Satış bacarıqları
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yaxşı şifahi və yazılı bilmək
- Kompüter proqramlarını bilmək: MS Office, Outlook
- Məsuliyyətlilik, operativlik və məqsədyönlülük
- Komandada işləmək və məsuliyyət daşımaq bacarığı
İş saatı 10:00-18:00 (I-V günlər), 10:00-16:00 (VI gün)
Əmək Haqqı: 600-800 AZN + bonus
Qeyd: Əmək Haqqı namizədlərin bilik və bacarıqlarına görə təyin olunur.
Uyğun namizədlər CV-ləri Viza Mütəxəssisi başlığı ilə elektron ünvanına göndərə bilər.
VAKANSİYA 6
Inci Group Of Companies
Maliyyə hesabatvermə üzrə analitik
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibatlıq və İqtisadiyyat üzrə);
- Yaxşı səviyyədə MS Office bilikləri (Excel əla səviyyədə);
- Sahə üzrə minimum 1 illik təcrübə;
- Operativlik, dəqiqlik, nəticə yönümlülük;
- Problemi həll etmə, analitik düşünmə, təqdimat və komanda işə işləmə bacarığı;
- 25-35 yaş aralığı;
İş barədə məlumat:
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
- Daxili və xarici audit prosesini koordinasiya etmək;
- Büdcə prosesinin hazırlanmasına dəstək verilməsi;
- Mühasibatlıq əməliyyatlarına nəzarət etmək;
- Ay bağlanması prosesinə dəstək verilməsi;
- Daxili və xarici banklar üçün aylıq hesabatların hazırlanması;
- Gəlir və xərclərin analiz edilməsi;
- Maliyyə modellərinin qurulması;
- Aylıq maliyyə kontrolunun qurulması və tədbiq edilməsi.
- İş saatı 09 :00-18:00;
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Şənbə və Bazar istirahət günü;
- İş yeri : Bakı şəhəri Məhəllə 2074-2077, Köndələn küç 10, (Ulduz metrosu yaxınlığında) ;
Təminatlar:
- Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi;
- Adekvat əmək haqqı ;
- Korporativ telefon danışıqları haqqının ödənilməsi;
- AR qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
Müraciət etmək istəyənlər CV formanızı emailə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı mütləq yazılmalıdır.
VAKANSİYA 7
Hazel
Merçendayzer
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri.
İş barədə məlumat:
- Satış nöqtələrində şirkət məhsullarının satışının stimullaşdırılmasına dəstək olmaq
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları tam və vaxtında icra etmək
- Məhsulları təhkim olunmuş mağazalarda şirkətin merçendayzinq standartlarına uyğun rəflərdə yerləşdirilməsini təmin etmək
- Təyin edilmiş rut üzrə mağaza ziyarətlərini həyata keçirmək
- Endirimdə olan və ya hədiyyəli məhsullar barədə müştəriləri məlumatlandırmaq, rəflərdə bu barədə etiketlənmələri həyata keçirmək
- Ehtiyac olduqda Şirkət məhsullarının müxtəlif çəkilərdə mağazada paketlənməsini təmin etmək
- Şirkətin fəaliyyətinə mane olan halları aşkarlamaq və birbaşa rəhbərinə bu barədə məlumat vermək
- Satış nöqtələrində şirkət məhsullarının satışının stimullaşdırılmasına dəstək olmaq
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları tam və vaxtında icra etmək
- Məhsulları təhkim olunmuş mağazalarda şirkətin merçendayzinq standartlarına uyğun rəflərdə yerləşdirilməsini təmin etmək
- Təyin edilmiş rut üzrə mağaza ziyarətlərini həyata keçirmək
- Endirimdə olan və ya hədiyyəli məhsullar barədə müştəriləri məlumatlandırmaq, rəflərdə bu barədə etiketlənmələri həyata keçirmək
- Ehtiyac olduqda Şirkət məhsullarının müxtəlif çəkilərdə mağazada paketlənməsini təmin etmək
- Şirkətin fəaliyyətinə mane olan halları aşkarlamaq və birbaşa rəhbərinə bu barədə məlumat vermək
- Satışla bağlı rəhbərliyin ona həvalə etdiyi digər vəzifələr və öhdəliklərin icra edilməsi.
- Vitrinlərin, sayğacların dizaynı və aydın təşkili;
- İtkin malların doldurulması;
- Qalıqların uçotu və gələcək üçün məhsulların sifarişi;
- Eyni məhsul kateqoriyalarının rəqabətli təhlilinin aparılması;
- Məhsulların istehlakçılar üçün sərbəst şəkildə yerləşdirilməsi;
- Satınalma statistikasının və görülən işlərə dair hesabatın tərtib edilməsi;
- Qiymətlərə nəzarət etmək;
- Satıcılar və nəzarətçi ilə qarşılıqlı əlaqə saxlamaq.
Namizədə tələblər:
- Təhsil – Ali.
- Yaş həddi – 22-35 yaş.
- İş təcrübəsi – 1-3 ilədək.
- Komandada işləmə bacarığı.
- Müştərini qazanmaq qabiliyyəti.
- Ünsiyyətcillik.
- Dəqiqlik və məsuliyyət.
- Müştəri ilə münasibətdə gülərüz və ünsiyyətcil olmalı
- Satış bacarıqları olmalı
- Çevik, aktiv və diqqətli olmalı
- Təmizliyə, səliqəyə və gigenik qaydalara xüsusi riayət etməli
- Malların çeşidi haqqında əsas biliklər;
- Analitik düşüncə;
- Aktivlik və üzən cədvəllə işləməyə hazır olmaq;
- Ayaq üstə işləməyə dözümlülük;
Əməkhaqqı: 500 manat.
İş vaxtı: Həftədə 6 gün. 6 cı gün yarım iş günü.
İş rejimi növbəlidir.
Əmək haqqı artandır.
Karyera yüksəlişi imkanı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini (foto ilə) mövzu yerinə “Meyçendayzer” yazaraq email ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 8
Bona Dea International Hospital
Əczaçı
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Əczaçılıq fakültəsinin məzunu
- Ən azı əczaxanada 2 il təcrübəsi olan,
- Şöbəsi ilə bağlı irəliləyiş və yenilikləri təqib edən,
- Müsbət ünsiyyət bacarıqlarına sahib olan, özünü yaxşı ifadə edə bilən, şifahi və yazılı ünsiyyəti güclü,
- Təşkilatçılıq və koordinasiya bacarığı inkişaf etmiş, komanda işinə meylli,
- Problem həll etmə bacarığı inkişaf etmiş,
- Gecə növbəsində işləyə bilən,
- Hərbi xidməti başa vurmuş,
- Etik dəyərlərə bağlı olan, xəstə təhlükəsizliyi və məmnuniyyətinə əhəmiyyət verən.
E-mail: [email protected].
VAKANSİYA 9
Menzer Hajiyeva
Торговый представитель/Ассистент бренд-менеджера
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Личные качества:
- Динамичный и общительный
- Улыбчивый человек с хорошим настроением и ответственный
- Презентабельная внешность
- Красивая разговорная речь на двух языках (Русский+Азербайджанский)
- Любовь к моде
- Творческие идеи по маркетингу и мерчендайзингу
Требования:
- Обслуживание клиентов в бутике а так же работа с VIP клиентами
- Обслуживание клиентов онлайн (instagram, whatsapp)
- Помощь менеджеру пo: инвентеризации, и спец заказам
- Красиво рассказывать историю наследия бренда
- Принятие товара в сток
- Оформление заказов он-лайн
- Красивый мерчендайзинг товаров в бутике
- Работа с практикантами
- Работа с СММ партерами
- Сотрудничество с другими партнерами в магазине
- Контролировать подядок в бутике
- Персонализация продукта
Заработная плата - 500azn+ бонусы.
Опыт работы обязателен.
График работы - 11:00-20:00 - 6 дней в неделю. Адрес: Зарифа Алиева 27
0552024141
Şəxsi bacarıqlar:
- Dinamik və ünsiyyətcil
- Yaxşı əhval-ruhiyyəli gülümsəyən və eyni zamanda məsuliyyətli insan
- Təqdim olunan iki dildə gözəl danışıq nitqi (rus+azərbaycan dili)
- Modaya sevgisi
- Marketinq və ticarət üzrə yaradıcı fikirlər
Tələblər:
- Mağazada müştərilərə və VİP xidmət etmək
- Müştərilərə onlayn xidmət etmək (instagram, whatsapp)
- Menecerə kömək: İnventarlaşdırma və xüsusi sifarişlər
- Markanın irsinin hekayəsini gözəl danışmaq
- Stoka malların qəbulu
- Mağazada kəlağayıların merçendayzinq
- Praktikantla işləmək
- SMM tərəfdaşları ilə işləmək
- Mağazadakı digər tərəfdaşlarla əməkdaşlıq
- Mağazada nizam - intizama nəzarət etmək
Əmək haqqı - 500 azn+ bonuslar
İş təcrübəsi - tələb olunur.
İş qrafiki - həftədə (11:00- 20:00 - 6 gün)
Ünvan: Zərifə Əliyeva 27
0552024141.
VAKANSİYA 10
Maliyyə şöbəsinin müdiri/baş mühasib (CFO)
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
Əməyin ödənişi: Razılaşma yolu ilə.
Əlavə qeyd: Şirkət yeni fəaliyyətə başlayıb, özünün xammal bazası olan müasir emal müəssisəsidir.
Diqqət: Xahiş olunur ki, meyarlara cavab verməyən iddiaçılar müraciət etməsinlər. Meyarlara uyğun olmayan iddiaçılara geri dönüş edilmir.
Əsas vəzifələri:
- Şirkətin maliyyə menecmenti üzrə siyasət və qaydalarının, onlara əlavə və dəyişiklərin layihələrinin hazırlanması;
- Şirkətdə maliyyə menecmenti sistemlərinin qurulması;
- Şirkətin büdcəsinin hazırlanması və icrasına nəzarətin təmin olunması;
- Şirkətin məhsullarının maya dəyərinin hesablanması və ona nəzarət edilməsi;
- Şirkətin fəaliyyətinin tam olaraq, uçotda düzgün və vaxtında əks edilməsinin təmin olunması;
- Şirkətin xərclərinə və pul axınlarına nəzarətin təmin edilməsi;
- Şirkətdə ERP sistemlərinin qurulmasına dəstək verilməsi:
- Şirkətin hesabatlıq işinin qurulması, dövlət orqanlarına, menecmentə və təsisçilərə vaxtında və düzgün hesabatların verilməsi;
- Yeni layihələrin maliyyə əsaslandırılmasının hazırlanmasına dəstək verilməsi;
- Şirkətin likvidliyinin səmərəli idarə edilməsi;
- Şirkətə investisiyaların cəlb edilməsi və onlardan səmərəli istifadəyə nəzarəti təşkil edilməsi;
- Şirkətin rəhbərinin maliyyə menecmenti sahəsində ona həvalə etdiyi layihələrin və işlərin icra edilməsi.
VAKANSİYA 11
Fire Safety Caspian Azerbaijan
Hüquqşünas
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Sənəd və müqavilələrin hüquqi ekspertizasının həyata keçirilməsi;
- Cəmiyyətin aidiyyati struktur bölmələrinin işçilərinə etibarnamələr hazırlamaq;
- Şirkətdə daxili hüquqi sənədlərin sistemləşdirilməsi, aparılması və uçotu qaydalarını həyata keçirmək;
- Təsisçilərin Ümumi Yığıncağının, Rəhbərliyin iclas protokollarını və hüquqi ekspertizasının təşkil etmək;
- Əsasnamələrinin hazırlanmasını həyata keçirilməsinin təşkil etmək.
- Müqavilələrin hazırlanması, müqavilələrə hüquqi rəylərin verilməsi, öhdəliklərin müəyyən və analiz edilməsi, nəzarət mexanizminin həyata keçirilməsi;
- Struktur bölmələrin iş fəaliyyətində ortaya çıxan hüquqi məsələlərin qanunvericilik çərçivəsində həlli;
- Aidiyyəti məsələlərə dair rəylərin hazırlanması;
- İclaslar üzrə Protokolların hazırlanması;
- Məhkəmə və digər dövlət orqanlarına sənədlərin hazırlanması;
- Daxil olan sorğuların cavablandırılması;
- Məhkəmədə və digər dövlət orqanlarında Şirkətin maraqlarının qorunması və təmsili;
- Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktların daima izlənməsi və dəyişikliklər barədə məlumatlandırma;
- Rəhbərlik tərəfindən həvalə edilən digər vəzifələri icra etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil (hüquq sahəsi üzrə);
- Dillər: Azərbaycan dili (sərbəst), rus dili (sərbəst), ingilis dili (orta səviyyədə);
- Ofis proqramları (MS Word, Excel, PowerPoint,Outlook) ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Yüksək icraçılıq bacarığı;
- Korporativ hüquq üzrə təcrübə arzuolunandır.
- Əmək haqqı 800-1000 azn
- Əmək müqaviləsi.
- İş qrafiki-tam
- İstirahət günü-həftədə 2 gün (şənbə və bazar)
- İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər
Namizədlərdən CV-i “Hüquqşünas” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 12
Carlsberg Azerbaijan
Специалист по торговому маркетингу
Son tarix 10 mar 2023 Müraciət et
Условия работы:
Предложение компании: Карьерные возможности, конкурентоспособный компенсационный пакет (годовой базовый оклад + бонусы согласно политике компании) & социальный пакет (мед. страховка, лимитированная мобильная связь, сервис, питание).
Месторасположение: г. Хырдалан, Шемахинское шоссе.
График работы: Понедельник-Пятница 08:00-17:00
Основные должностные обязанности:
- запуск, проведение и закрытие активностей торгового маркетинга;
- планирование, разработка и внедрение комплексного плана по ПОСМ поддержке;
- ведение финансовой, бюджетной и проектной отчетности;
- подготовка данных для анализа активностей торгового маркетинга;
- полевой аудит торговых точек
Требования к кандидатам:
- высшее образование (желательно в области маркетинга)
- опыт работы не менее 1-го года в области маркетинга или продаж в сфере: международные FMCG
Необходимые знания и навыки, компетенции:
- основы экономики, в т.ч. методов расчета прибыли, рентабельности
- методология исследования рынка
- разработка краткосрочных планов по маркетингу торговых каналов;
- принципы построения каналов дистрибуции;
- планирование и реализация различных механик промо-акций: для потребителей, клиентов, команды продаж;
- навыки бизнес-анализа показателей продаж и дистрибуции
- навыки коммуникации (этика делового общения, ведение переговоров и презентаций, принятие решений, работа в команде, нацеленность на результат, способность обучать и обучаться).
Контакты:
Если Вы соответствуете вышеуказанным требованиям и хотели бы претендовать на данную, интересную и сложную одновременно вакансию, пожалуйста, пришлите Ваше резюме пройдя по линку :
https://www.carlsbergazerbaijan.az/en/work-with-us/join-our-team/career-form/
https://www.carlsbergazerbaijan.az/az/bizimla-calis/komandamiza-qosul/career-form/
Обращаем ваше внимание, что только с ограниченное число кандидатов будет приглашено на собеседование.
VAKANSİYA 13
Azerbaycan Medical Group
Tibbi nümayəndə
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şəhər Bakı
- Yaş 20 - 35 yaş
- Təhsil Orta
- İş təcrübəsi 1 ildən aşağı
- Aylıq məvacib - 500-1200 AZN (iş təcrübəsindən, stajdan və potensialdan asılı olaraq)
- Stabil əmək haqqı və mükafatlar
- İldə bir dəfə məzuniyyət
- Karyerada yüksəliş
- İş qrafiki: həftənin 5 günü 08:30-dan -18:00-dək, şənbə 09:00-dan -14:00-dək.
Namizədə tələblər:
- Ali və ya orta təhsil
- Tələbə olmaması
- Yaş həddi 20-35
- Təqdimat aparmaq bacarığı
- Şirkətin məhsullarını tibbi müəssisələrdə və apteklərdə həkim və əczaçılara tanıtmaq
- Şirkətdə verilmiş təlimatları və tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
- Məsuliyyətli, səlis nitq qabiliyyəti,ünsiyyət qurma və komandada işləmə bacarığı,səliqəli və xoş zahiri görünüş,məqsədəyönlük və s.
- Çeviklik və işgüzarlıq
- İş təcrübəsi önəmli deyil
CV-lərinizi mail adresimizə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 14
AGRO-VEST RETAIL
Audit üzrə Mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İşçiyə qoyulan tələblər:
- Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
- Təhsil: Ali (İqtisadi sahələrdə təhsil arzuolunandır);
- İş təcrübəsi: 2 ildən çox (qeyd edilən sahə üzrə);
- Yaş: 27-35.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Firmaların Retailin ofisi ilə razılaşma əsasında marketlərə satış üçün vermiş olduğu əlavə, xüsusi endirimli məhsulların, bağlama və s. bu kimi ekskluziv razılaşmaların yoxlanılması;
- Xidmət və Peşəkarlığa, həmçinin işçilərin öhdəliklərinin icrasına dair qiymətləndirilmə (dəyərləndirmə) yoxlanışı;
- Sistem qiymətləri ilə rəf qiymətlərinin qarşılaşdırılması və yaranmış nöqsanların aradan qaldırılması üçün market heyyətini, satınalama heyyətini məlumatlandırma, sonrakı mərhələdə nöqsanların aradan qalxması üçün onları təqib etmə;
- Anbarın təmizliyi, məhsulların kateqoriyalara uyğun yığımı, yararsız malların vaxtlı-vaxtında təhvil verilməsi, xüsusi diqqətdə olmalı malların saxlanma şəraiti, stockdan silinməli mallar üzrə nəzarət – yoxlama prosesinin icra edilməsi;
- Sifarişlərin doğru tənzimlənməsinə nəzarət yoxlanışı, yüklü sifarişlərin təhlili;
- Market açılışı öncəsi malların doğru qəbulu prosesinə, malların kateqoriyalar üzrə yığılışına, qiymətlərlə təmin olunmasına, hədiyyə və endirimlərin sərgilənməsinə və s-ə nəzarət;
- Mövcud çek-listdən irəli gələn digər öhdəliklər;
- Audit hesabatın hazırlanmasında iştirak, müvafiq dəstəkləyici məlumatların toplanması və sənədləşməsinin aparılması;
- Yekunlaşmış audit layihələri üzrə tədbirlər planının monitorinqi;
- Audit prosedurlarına aid digər tapşırıqların icra edilməsi.
İş şərtləri:
- Stabil iş;
- İcbari sığorta;
- Əmək haqqı: Razılaşma əsasında;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00;
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.
Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Audit üzrə Mütəxəssis” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 15
Twins Group
Direktor köməkçisi (xanım)
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- 23-35 yaş arası
- Ali təhsilli
- Rus, İngilis dili bilikləri
- Minimum 2 il təcrübə
- Kompüter bacarıqları
- İş rejimi: Həftə içi 09:00-18:00, Şənbə 10:00-16:00
- Əmək haqqı 500-700 azn (artan)
- Ofis- N.Nərimanov ərazisində yerləşir.
Wp: +994 50 482 07 77
VAKANSİYA 16
Qala Group
Smeta üzrə mühəndis
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca vəzifə öhdəlikləri və məsuliyyətlər:
- Qiymət təkliflərinin, tikinti quraşdırma işlərinin yerinə yetirilmə metodlarının və təqvim planlarının hazırlamaqda iştirak etmək;
- Layihələrdə (yaşayış və qeyrei yaşayış binaların) iş həcmlərinin və materialların miqdarının hesablamaqda iştirak etmək;
- Ümumtikinti, təmir, elektrik quraşdırma, sanitar texniki, su təhcizatı, kanalizasiya işlərinin, podrat müqavilələrinin bağlanması üçün smeta sənədlərinin tərtib etməkdə iştirak etmək;
- Tender təkliflərinin hazırlamaqda iştirak etmək;
- Layihə barəsində aylıq texniki hesabatların hazırlamaqda iştirak etmək;
- Müştərilərlə mütəmadi əlaqədə olmaq.
Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca tələblər (təhsil, sertifikat, iş təcrübəsi, əcnəbi dil bilikləri və s.):
- Ali texniki təhsil
- Bu sahədə iş təcrübəsi 3-5 il
- AvtoCAD - əla
- Azərbaycan (əla),rus dili arzu olunandır, ingilis dili – işlək
- Təcrübəli PC istifadəçisi (Excel, Word,)
VAKANSİYA 17
Ferrum Capital
Maliyyə işləri üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- 21 - 28 yaş;
- İqtisadi sahədə ali təhsil (maliyyə və audit sahəsi arzuolunandır);
- Maliyyə sahəsində təcrübə (üstünlükdür);
- Pul axınının, debitor-kreditor hesablaşmaların təhlili üzrə bilikər;
- Analitik qabiliyyət;
- Excel və mühasibatlıq proqramları üzrə biliklər.
Maliyyə işləri üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması, analiz edilməsi;
- Satınalma üzrə hesablaşmalara nəzarət edilməsi;
- Rəhbərlik üçün maliyyə təqdimatlarının hazırlanması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki: 09:00 - 18:00;
- Əmək haqqı: 345 AZN (Gross)
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Maliyyə işləri üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 18
Resant Group
İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məzuniyyət qrafiklərinin, işəqəbul, xitam, məzuniyyət, ezamiyyə və s. əmrlərinin tərtib edilməsi;
- Sənədləşmə işlərinin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılması;
- İşçilərin davamiyyət uçotunun aparılaması;
- İşçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçi axıcılığı və səbəblərinin müəyyənləşdirmək, axıcılığın aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirtmək;
- İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- İnsan resursları departamentinə aidiyyəti hesabatları tərtib edilməsi və təqdim edilməsi.
Namizədə bağlı tələblər:
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli;
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
- İşəqəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;
- İnsan resursları sahəsində azı 6 ay- 1 il iş təcrübəsi;
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “İnsan Resursları üzrə mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 19
Graphic Motion Designer
Son tarix 10 mar 2023- [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- 2D ve 3D qrafika / animasiya və hərəkətli qrafik kompozisiyaların hazırlanmalı;
- Sosial media posterlərin və digər məzmunların hərəkətli vizuala salınmalı;
- Qrafik animasiyaları zamanında həyata keçirmək.
- Video montaj (mahnıya uyğun kadrları birləşdirmək)
Namizədə bağlı tələblər:
- Həmin sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Adobe Premier Pro (yüksək səviyyədə), Adobe After Effects (yüksək səviyyədə), Adobe Photoshop, Adobe İllustrator proqramında işləməyi bacarmalıdı;
- Məsuliyyətli, işgüzar, ünsiyyətcil və yaradıcı düşünmə qabiliyyəti olmalı;
- Stress altında işləməyi bacaran;
- Nizam-intizamlı və məsuliyyətli;
- Video montajı bacaran
İş Şəraiti:
- İş vaxtı: həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək;
- Əmək haqqı: 800-1300 azn (təcrübəyə və işin keyfiyyətinə əsasən dəyişilir)
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “ Graphic Motion Designer” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 20
Sumgait Technologies Park
Məlumat mərkəzi üzrə Mütəxəssis (Resepşn)
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsilli;
- Azərbaycan dilində dəqiq və səlis danışıq qabiliyyəti olmalıdır;
- Rus dili mütləqdir, İngilis dili arzuolunandır;
- Xoş görünüşlü, gülərüz və ünsiyyətcil olmalıdır;
- İşində məsuliyyətli və dəqiq olmalıdır;
- Komandada işləmə bacarığı olmalıdır;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı olmalıdır;
- Kargüzarlıq (sənədləşmə) qaydalarını bilməlidir .
Hansı işləri görəcəksiniz:
- Məlumat Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatını aparmaq və cavablandırmaq;
- Telefon zənglərinin uyğun struktur bölmələrə yönləndirilməsi;
- Şirkətə gələn qonaqların qarşılanması və uyğun struktur bölmələrə yönləndirilməsi;
- Mütəmadi olaraq şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubları izləmək, prioritetə görə qeydlərini aparmaq və aidiyyəti ünvanlara yönləndirmək;
- Şirkətlərimizə gələn məktublar və zərflərin qəbul edilməsi, qeydiyyatının aparılması və müvafiq struktur bölmələrə yönləndirilməsi.
Nə əldə edəcəksiniz?
- Ölkənin ən böyük sənaye müəssisəsində işləmək imkanı;
- Adekvat əmək haqqı.
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı şirkət daxili mövcud dərəcələndirmə sistemi çərçivəsində təyin edilir;
- Şirkət tərəfindən naharla, nəqliyyatla (servis) və tibbi sığorta ilə təmin edilmə;
- İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 – 18:00;
- İş yeri Sumqayıt şəhəri, H.Z.Tağıyev qəsəbəsində yerləşir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə Məlumat mərkəzi üzrə Mütəxəssis (Resepşn) yazaraq 10.03.2023 il tarixinədək göndərməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 21
Holiday Azerbaijan Travel
Менеджер по туризму
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Требования:
- Знание русского и азербайджанского языков, английский приветствуется
- Активность, умение быстро схватывать информацию
- Грамотная речь, ответственность, доброжелательность
- Умение вести деловую переписку
- Четкое ведение документации
- Возможность путешествовать и познавать
Описание работы:
- Консультирование клиентов по телефону, в социальных сетях и в офисе
- Ведение переписок в электронном формате
- Знание офисных программ, работа с офисной техникой
- Подбор тура с в соответствии с пожеланиями туриста
- Подготовка и оформление документов для путешествия
График: понедельник-пятница 10:00-19:00
Зарплата: 700-1500
Адрес: проспект Нефтяников,145
Тел: 051-518-78-63, 012-498-12-43.
Обязательно высылайте резюме с фотографией.
VAKANSİYA 22
Synergy Partnership
Event Manager
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tədbirlərin təsdiq olunmuş plana uyğun təşkil etmək, koordinasiya və nəzarət etmək.
- Büdcə planını hazırlamaq.
- Müştəri ilə əlaqələr yaratmaq.
- Yaradıcı olmaq.
Tələb olunan bacarıq və təcrübə:
- Bakalavr dərəcəsi
- Tədbirlərin idarə olunması sahəsində minimum 1 illik təcrübə
- Azərbaycan və rus dili bilikləri (ingilis dili arzuolunandır)
- Komandada və müstəqil olaraq işləmək qabiliyyəti
Uyğun namizədlər vakansiyanın adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 23
Business Accounting
Mühasib köməkçisi
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyətin hesablanması, köçürülməsi;
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
- E-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarığı;
- Elektron Qaimə Faktura, Hesab Fakturalarının işlənməsi;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Ödəniş tapşırıqları və Təhvil-Təslim Aktlarının tərtib olunması;
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə);
- Azərbaycan dilində mükəmməl bilmək (rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür);
- 1C proqramını və Microsoft Office proqramlarını (WORD, EXCEL) əla səviyyədə bilmək
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: I-V günlər 09:00-dan 18:00-dək, istirahət günü: şənbə və bazar;
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilir;
- Əmək haqqı: 400-600 AZN
- Cv formasında şəkil olması mütləqdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə ”Mühasib köməkçisi” qeyd edərək [email protected] və [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 24
AZINTELECOM
Büdcə və hesabatlılıq üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Aylıq, rüblük, illik maliyyə hesabatlarının (Maliyyə Vəziyyəti Haqqında Hesabat, Mənfəət/Zərər Hesabatı, Pul Vəsaitlərinin Hərəkəti Haqqında Hesabat) hazırlanması;
- Şirkət rəhbərliyinə, habelə digər struktur bölmələrə aylıq, rüblük və.s hesabatların daxili qaydalarla razılaşdırılmış müddətdə hazırlanması;
- Rəhbərlik və digər strukturlar tərəfindən birdəfəlik hesabatlarla bağlı sorğuların vaxtında cavablandırılması;
- Hesabatların tərtib edilməsi üçün istifadə edilən əməliyyat sistemi və digər rəqəmsal məlumat mənbələrinin dolğunluğunun və düzgünlüyünün təmin edilməsində iştirak;
- Maliyyə hesabatlılığı, büdcələmə və planlama, nəzarətin sistemləşdirilməsi və avtomatlaşdırılması proseslərini aparılmasında iştirak;
- Likvidlik, investisiya portfeli, gəlirlilik, üçüncü tərəflər və yeni investisiyalar üzrə təhlili vasitəsilə investisiya qərarlarına dəstək;
- Büdcələmə və planlama prosesində iştirak və büdcənin icrasına aylıq nəzarət;
- Xərcləri nəzarətdə saxlamaq məqsədilə müxtəlif alətlər və yoxlama vasitələrinin tətbiq edilməsi və vaxtaşırı nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Kənar audit yoxlama prosesində iştirak və yoxlama üçün hesabatların, açıqlamaların tərtib və təqdim edilməsi;
- Görülmüş işlər haqqında müvafiq hesabatların hazırlanması.
Tələb olunun biliklər:
- İqtisadiyyat, maliyyə istiqamətləri üzrə ali təhsil;
- Maliyyə, audit, iqtisadi təhlil, hesabatlıq və büdcələmə/planlama üzrə 3-5 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
- Yaxşı səviyyədə ingilis dili biliyi;
- CPA, CIMA, ACCA, CFA sertifikatları (və yaxud təhsili) üstünlükdür;
- Təqdimetmə bacarığı, analitik məntiqi düşünmə tərzi, komandada işləmək qabiliyyəti.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 25
Twins Group
Logistika və nəqliyyat üzrə mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsilli
- Rus, İngilis dili bilikləri
- Minimum 3-5 il təcrübə
- Kompüter bacarıqları
- 25-45 yaş
Öhdəliklər:
- Nəqliyyat dəyərinin hesablanması və təqdim edilməsi
- İdxal və İxrac əməliyyatlarına nəzarət
- Bazar qiymətlərinin monitorinqi
- Bazarın aktual qiymət siyasətini təhlil etmək
- Şirkətin xidmətlərini satmaq və danışıqlar aparmaq
- Loqistika üzrə mütəxəssis, daxil olan və göndərilən yüklərin, sənədlərin qəbulu, emalı, daşınması, yerləşdirilməsi, saxlanması, təyin olunmuş yerlərə yola salınması və vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir
- Loqistika üzrə mütəxəssis həmçinin müştərilərlə daxili əlaqələrin yaradılması, yolasalma və çatdırılma tarixlərinin müəyyən edilməsi işlərini həyata keçirir
İş rejimi: Həftə içi 09:00-18:00, Şənbə 10:00-16:00
Əmək haqqı 800-1200 azn
Ofisd N.Nərimanov ərazisindədir.
CV-ləri Whatsapp vasitəsi ilə göndərə bilərsiniz.
Wp: +994 50 482 07 77
VAKANSİYA 26
Urban City Construction LLC
Project Manager - Construction Industry
Son tarix 10 mar 2023 [email protected]
We are looking for an experienced Construction Project Manager to plan and supervise a wide range of construction projects from start to finish. You will organize and oversee construction procedures and ensure they are completed in a timely and efficient manner.
An excellent Construction Project Manager must be well-versed in all construction methodologies and procedures and able to coordinate a team of professionals of different disciplines to achieve the best results. The ideal candidate will have an analytical mind and great organizational skills.
The goal will be to ensure all projects are delivered on time according to requirements and without exceeding budget.
Responsibilities:
- Collaborate with engineers, architects etc. to determine the specifications of the project
- Negotiate contracts with external vendors to reach profitable agreements
- Obtain permits and licenses from appropriate authorities – if needed
- Determine all required resources (manpower, equipment and materials) from start to finish with attention to budgetary limitations
- Plan all construction operations and schedule intermediate phases and milestones to ensure deadlines will be met
- Acquire equipment and material and monitor stocks to timely handle inadequacies
- Hire contractors and other staff and allocate responsibilities
- Supervise the work of laborers, mechanics etc. and give them guidance when needed
- Evaluate progress and prepare detailed reports
- Ensure adherence to all health and safety standards and report issues
Requirements:
- Proven experience as construction project manager
- In-depth understanding of construction procedures and material and project management principles
- Familiarity with quality and health and safety standards
- Good knowledge of MS Office
- Familiarity with construction / project management software
- Outstanding communication and negotiation skills
- Excellent organizational and time-management skills
- A team player with leadership abilities
- BSc/BA in engineering, building science or relevant field
- PMP or equivalent certification will be an advantage
Candidates are required to submit their CV and expected salary.
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email, otherwise the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process
VAKANSİYA 27
AZZA Cake House
Satıcı
Son tarix 09 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Tam orta təhsil (ali təhsil olması üstünlükdür).
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (üstünlükdür).
- Satış sahəsində təcrübə (üstünlükdür).
- Komandada işləmə bacarığı.
Vəzifələr:
- Ticarət zalında kifayət qədər miqdarda çeşidin olmasına nəzarət etmək və lazım gələrsə onu doldurmaq.
- Alqı - satqı zamanı alıcılara məsləhət vermək.
- Mağaza tərəfindən malların qəbulunda köməklik etmək.
- Satış üçün malların hazırlanması.
- Malların qiymət etiketlərinə nəzarət etmək.
- Malların saxlama müddətinə nəzarət etmək.
- Mağazada malların yerləşdirilməsi və onlara nəzarət etmək.
Səlahiyyətlər:
- məsuliyyət
- dəqiqlik
- stresə dözümlülük
- ünsiyyətlilik
- müştəriyə diqqətçilik
Şirkət təklif edir:
- əmək haqqı 500-550 manat
- növbəli iş cədvəli
- peşəkar inkişaf və irəliləyiş
- rəsmi qeydiyyat
Namizələrdən mövzu yerində "Satıcı" vakansiyasının adını göstərərək CV-lərini fotoşəkili ilə e -poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
VAKANSİYA 28
Kontinent İnşaat MMC
Layihəçi-memar (cizgiçi)
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
İş yeri: Abşeron rayonu, Masazır qəsəbəsi
Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
Əmək haqqı: namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir;
Korporativ nömrə və balans şirkət tərəfindən təmin edilir.
Vəzifə funksiyası:
- Memari işçi layihə, detallar və düyünlərin həll etmək
- Sahələrdə yerində həll qabiliyyəti və bacarığı;
- İş həcmlərinin hesablanmasını bilmək;
- İş paketlərinin məzmunları haqqında məlumatlı olmaq;
- Layihələrə uyğun olaraq detal istehsal cizgilərinin hazırlanması.
- Ofisdəki texniki heyətlə sahənin mühəndis heyəti arasında koordinasiyanı təşkil etmək bacarığı.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil: Memarlıq ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili – səlis, rus və ingilis dili– yaxşı;
- Kompüter bacarıqları: MS Office; AutoCAD; SketchUP; Adobe Photoshop;
- Materiallar haqqında bilik;