"Xalq Bank" çoxsaylı İşçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azprotein Foods Group" ASC işçi axtarır - MAAŞ 2000-3000 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500-3000 MANAT- VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PASHA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Aztelekom" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Balli Bisi" işçilər axtarır - MAAŞ 600-1500-2500 MANAT - VAKANSİYALAR
"Invest AZ" QSC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azersun Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Dövlət qurumu
Hüquqşünas
Son tarix 01 mar 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Hüquqi sənədlərin tərtib edilməsi
- Beynəlxalq əlaqələr sahəsində normativ hüquqi aktların və sənədlərin layihələrinin hazırlanmasında,həmçinin Müəssisənin strukturları tərəfindən hazırlanmış normativ hüquqi aktların, təşkilati sərəncamverici sənədlərin layihələrinə dair təkliflər verilməsində iştirak etmək
- Xarici və beynəlxalq təşkilatlardan daxil olmuş müraciətlərə baxmaq və cavablandırmaq
- Təşkilatın fəaliyyəti ilə bağlı normativ-hüquqi sənədlərin hazırlamaq
- Struktur vahidlərini təşkilat daxili qayda və əsasnamələrin hazırlanması üçün normativ sənədlərlə təmin etmək, hazırlanmış təşkilatdaxili normativ sənədlərin qanuniliyinin yoxlamaq və rəy vermək
- Sənədlərin hazırlanması, hüquqi məsələlərin həlli və digər əlaqəli işlərlə bağlı rəhbərin göstərişlərini yerinə yetirmək
- Müqavilə işinin aparılması tənzimlənməsində iştirak etmək, prosesin təkmilləşdirilməsi istiqamətində zəruri addımlar atmaq
- Təyin edilmiş müddət çərçivəsində görülən işlər barədə hesabatları hazırlamaq
Namizədə tələblər:
- Beynəlxalq hüquq və hüquq ixtisasları üzrə ali təhsil
- AR vətəndaşlığı
- 25-32 yaş
- İş təcrübəsi – 1-3 il
- Ali təhsil
- Hərbi mükəlləfiyyət (Müraciət edən şəxsin hərbi xidməti keçməsi mütləqdir!)
- Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq və yazı qabiliyyəti
- Əlavə dil bilikləri olan şəxslərə üstünlük verilir
Əmək haqqı: 3500 AZN.
Company
Finance Manager
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
Requirements:
- Higher financial or economic education;
- Knowledge of tax legislation, regulations and acts;
- Local and international accounting standards;
- ERP systems;
Language skills:
- Azerbaijani language - free;
- Russian or English - conversational level
Salary – 3500 AZN net.
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi
Aparıcı proqramçı (Senior back-end developer)
Son tarix 03 mar 2023 [email protected]
Maaş: 2.500-3.500 ₼ (+ Rüblük göstəricilər əsasında fərdi mükafat)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Hazırlanacaq informasiya sistemlərinin texniki layihələndirilməsi
- Sistem ilə bağlı standartların və texniki tələblərin müəyyən edilməsi
- Proqram təminatının arxitekturasının qurulması
- Əsas proqram komponentlərinin hazırlanması
- Proqram təminatı işçi qrupunun idarə edilməsi
Sahə üzrə tələblər:
- .NET Core
- MVC
- Web API (REST, SOAP)
- PostgreSQL, MSSQL
- Redis
- Git
- Jira
- Docker
- CI/CD
- Agile Software Development
Tələblər:
- 5+ il iş təcrübəsi
- Ali təhsil
- İngilis dili (Texniki səviyyədə)
- Yüksək kommunikasiya və komanda idarəetmə bacarıqları;
- Texniki sənədlərlə iş təcrübəsi
İş yeri: Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin inzibati binası (Bakı şəh., K. Kazımzadə küç., 100A. AZ1073)
İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00-18:00 (13:00-14:00 nahar fasiləsi)
Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun tərtib edilmiş əmək müqaviləsi bağlanır.
İşə qəbul edilmiş əməkdaşlar lazimi texniki avadanlıq və proqram təminatı lisenziyası ilə təmin edilir.
Müraciət etmək istəyən şəxslər iş təcrübələri və icrasında iştirak etdiyi layihələr barədə detallı məlumatı özündə əks etdirən CV-lərini «Senior back-end developer» başlığı ilə e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
International Company
Information display (Digital Signage) and IT monitor Project coordinator
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
Job Description:
- Communicate with Head Quarter and to help subsidiary to set up quarterly and annual sales target;
- Help subsidiary to hit/exceed annual and quarterly sales target;
- Identify prospect customers and build and maintain strong, long-lasting relationships;
- Partner with customers to understand their business needs;
- Finding new opportunities for Information display products by cold calling and daily targeted customer meetings;
- Help to plan product demand and forecast and communicate with HQ for product delivery;
- Work with our Distribution partners and Internal teams to optimize joint selling for increasing revenue;
- Effectively communicate value proposition;
- Respond in a timely manner to customer queries and demand.
Requirements:
- Bachelor’s degree;
- At least 5 years’ experience in a Sales;
- Good command on English and Azerbaijan language, (Russian is an advantage);
- Experience in Information Display (Digital Signage), AV and monitor related industry;
- Experience in sales and project coordination;
- Experience in project coordination would be a plus;
- Proficient knowledge of MS Office programs;
- Knowledge of IT and digital signage;
- Relationship building and strong communication skills.
Working schedule:
- Working days: Monday – Friday
- Lunch time: 13:00 -14:00
- Salary AZN 2000 – 3500
Interested Candidates please send your CV indicating the title of position in the subject line of your message, otherwise, your candidacy will not be considered.
Ram Holding
Daxili Satınalma Bölməsinin Rəhbəri
Son tarix 16 fev 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Satınalma sahəsində 3-5 illik iş təcrübəsi (rəhbər olaraq);
- MS Office və 1C proqramları üzrə bilik- əla səviyyədə;
- Danışıqların aparılması bacarığı;
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarıqları.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bölmənin idarəedilməsi, əməkdaşların sayı və funksiyaları barədə təkliflərin verilməsi, seçilməsi, strukturun yenidən qurulmasında iştirak edilməsi;
- Bölmənin fəaliyyətini tənzimləyəcək prosedurların yazılması;
- Satınalma əməliyyatlarının planlaşdırılması, istiqamətləndirilməsi, icraatına nəzarət olunması;
- Sifarişlərin uçotunun düzgün aparılması, vaxtında və keyfiyyətli icrasının təmin edilməsi;
- Tədarükçülərlə əlaqələrin qurulması, danışıqların aparılması, endirimlərin alınması və s. kommunikasiya fəaliyyətlərinin icra edilməsi;
- Tədarükçü siyahısının və məlumat bazasının yaradılması, mütəmadi yenilənməsinin təmin olunması;
- Sifariş növlərinə görə əməkdaşlar arasında vəzifə bölgüsünün aparılması və sifarişlərin bölüşdürülməsi
- Sifarişçi şikayətlərinin araşdırılması, həlli və onlara keyfiyyətli xidmətin təmin edilməsi;
- Müqayisə cədvəlləri (Bids Summary) əsasında uyğun tədarükçülərin seçilməsi;
- Sifarişlərin vaxtında, ən münasib qiymətlə və ən uyğun keyfiyyətdə satınalınaraq sifarişçiyə çatdırılmasının təmin edilməsı;
- İri həcmli və mütəmadi sifariş olunan mallarla bağlı tenderlər təşkil edərək, daha münasib şərtlərlə satınalma prosesini optimallaşdırmaq;
- Tədarükçülərlə müqavilə şərtləri üzrə öhdəliklərin vaxtında icra edilməsinin təmin edilməsi;
- Satınalma prosesində baş verə biləcək risklərin və uyğunsuzların idarə edilməsi və həll yollarının tapılması üzrə təkliflərin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bölmə əməkdaşlarının bilik və bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi üçün addımların atılması.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 3000 – 3500 AZN;
- İş qrafiki: 6 günlük (şənbə günü növbəli);
- İş yeri: Binəqədi rayonu, Mədən küçəsi 4, “Neptun” marketlə üzbəüz;
- Şirkət hesabına korporativ nömrə.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Daxili Satınalma Bölməsinin Rəhbəri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.