"Xalq Bank" çoxsaylı İşçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azprotein Foods Group" ASC işçi axtarır - MAAŞ 2000-3000 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500-3000 MANAT- VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PASHA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Aztelekom" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Balli Bisi" işçilər axtarır - MAAŞ 600-1500-2500 MANAT - VAKANSİYALAR
"Invest AZ" QSC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azersun Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Company
İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə mütəxəssis
Son tarix 23 fev 2023 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İctimaiyyətlə və KİV-lə əlaqələri təşkil edir.
- KİV nümayəndələri ilə əlaqələrin strategiyasını işləyib hazırlayır və idarənin korporativ imicinin formalaşması planını hazırlayır.
- İctimaiyyətlə əlaqələr kampaniyalarının keçirilməsi planını hazırlayır və planlaşdırılmış aksiyaların idarənin imicinə təsirinin ölçülməsini təşkil etmək.
- İctimaiyyətlə Əlaqələr kampaniyasının büdcəsini müəyyən etmək.
- Təşkilatın elmi tədqiqatlar sahəsində əldə etdiyi nailiyyətlər, təşkilatın sosial-iqtisadi vəziyyətinin əsas istiqamətlərini işləyib hazırlayıb, üsullarını təqdim etmək.
- Təşkilatın rəhbərləri ilə müsahibələri, mətbuat konfranslarını, brifinqləri, təşkil edir.
- Təşkilatın fəaliyyəti haqqında mətbuat yayımının, korporativ bülletenlərin, idarənin ümumi hesabat sənədlərinin təşkilinin fəaliyyəti haqqında digər məlumatları kütləvi mətbuat vasitələri üçün hazırlanmasını təşkil etmək.
- Təşkilatın fəaliyyəti ilə bağlı ətraf mühiti təhlil etmək, sorğular təşkil etmək və təşkilatın siyasətinə və imicinə olan münasibətlərin aşkar edilməsi üçün ictimaiyyət ilə müsahibə üçün anketləri təşkil etmək.
- İctimaiyyətin öyrənilməsi mərkəzləri ilə qarşılıqlı əlaqələrin təşkil olunması, təşkilatın fəaliyyəti haqqında ictimaiyyətin fikrini öyrənmək üçün xüsusi poqramları hazırlamaq.
- İctimaiyyətin təşkilatın fəaliyyəti haqqında olduqları fikrini təşkilatın rəhbərliyinə çatdırır.
- Cəmiyyətin sosial, iqtisadi və siyasi baxışlarını təhlil edir, gələcək üçün proqnozları işləyib hazırlayır və xoşagəlməz tendensiyaları vaxtından əvvəl üzə çıxarır.
- KİV sorğularını təhlil etmək və ictimaiyyətin nüməyəndələrini təşkilatın fəaliyyəti ilə məlumatlandırmaq, təşkilatın bu və ya digər tədbirləri ilə ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə mütəxəssislərin məlumatlandırılması.
- Reklamsız ictimaiyyətin diqqətini cəlb etmək üçün və təşkilatın imicini artırmaq üçün məlumatlandırıcı vasitələrdən (sərgi, prezentasiya və s.) istifadə etmək.
- Təşkilatın cürbəcür tədbirlərdə iştirak etməsi təkliflərini təhllil etmək (sərgilərdə, mətbuat konfransı, festivallar və s).
- Təşkilatın bütün uğurlu addımları haqqında məlumatların yayımında bütün lazım olan vasitələrdən təşkilatın çisəklənməsi üçün istifadə etmək.
- İctimaiyyətlə Əlaqələr kampaniyalarının keçirilməsinin effektivliyini təhlil etmək.
- KİV-n təşkilat haqqında yaydıqları məlumatları ümumiləşdirmək, təhlil etmək və rəhbərliyin diqqətinə çatdırmaq.
- Təşkilatın ünvanına yönəldilmiş tənqidi rəylərə cavab vermək (cavab çıxışlarını hazırlamaq, effektiv formada tənqidləri şərh etmək və aydınlaşdırma aparmaq üçün mətbuat konfranslarını təşkil etmək).
- KİV-lə qarşılıqlı əlaqələrin inkişafı üçün təşkilatın rəhbərləri üçün müvafiq treyninqlərin təşkil edilməsi.
- Rəqiblərin ictimaiyyətlə əlaqələr strategiyasını təhlil etmək və onların zəif tərəflərini üzə çıxartmaq.
- Korporativ daxili tədbirlərin keçirilməsi üçün rəy yığmaq üçün təşkilatın işçiləri arasında sorğuları təşkil edir.
- Təşkilatın ictimaiyyətlə əlaqələr işinin arxivini təşkil etmək.
- Təşkilatın rəhbərlərinə görülən işlərin hesabıtını təqdim etmək.
- Yeni tendensiyaların müəyyən edilmsi məqsədilə bazara daim baxış keçirilməsi və şirkətə ən çox uyğun gələnlərinin tətbiq edilməsi.
- Sosial şəbəkələrdə olan səhifələrin idarə edilməsi.
Tələb olunan peşə-ixtisas səviyyəsi:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus və ingilis dilində sərbəst yazı və danışıq qabiliyyəti;
- KİV və digər vasitələrlə işləmə əsaslarını;
- PR-ın və PR kampaniyalarının planlaşdırılması prinsiplərini;
- PR kampaniyaların təşkili və həyata keçirilməsi metodlarını;
- KİV-in strukturu və funksiyalarını;
- Daxili korporativ PR və digər PR istiqamətlərinin əsaslarını;
- Reklam işinin əsaslarını bilməlidir;
- Əla kompüter bilikləri (Microsoft Office)
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Əla ünsiyyət qurmaq və yaxşı komanda üzvü olmaq bacarığı;
- İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı.
Əmək haqqı: yarım ştat üçün 1000-1500, tam ştat üçün 1500-3000