Dövlət şirkəti Azərbaycan Sənaye Korporasiyası işçi axtarır - MAAŞ 1440 MANAT - VAKANSİYA
"Bioloji Təbabət Klinikası" işçi axtarır - MAAŞ 2000-3000 MANAT - VAKANSİYA
"Camal LTD" işçilər axtarır - MAAŞ 800-900-1000-1200-2000-2500 MANAT - VAKANSİYALAR
"Neptun Supermarket" işçi axtarır - VAKANSİYA
"LV Caspian Ltd" işçi axtarır - MAAŞ 2000-2500 MANAT - VAKANSİYA
"PASHA Malls" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Bank Respublika" ASC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
1500 manat maaş + bonusla işçi axtarılır - VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
BrandMart QSC
Satıcı-konsultant
Son tarix 24 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Məhsulun satışının təşkil olunması
-
Mağazanın daxilində pozitiv komanda ruhunun qorunub saxlanılması
-
Hər zaman müştərilərə nəzakətli və gülərüz şəkildə xidmətlər göstərilməsi
-
Satış texnikaları üzrə nəzəri və praktiki biliklərə malik olmalı
-
Məsuliyyətli, kollektivdə işləmək və yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı
-
Mağaza müdirinin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
-
Müştərilərinin seçimlərində yardımçı olunması, onlara məhsullar haqqında dolğun informasiyanın verilməsi
-
Xarici dil biliyi arzuolunandır
-
Azərbaycan dilində səlis və aydın nitq qabiliyyəti
-
Yaş həddi: 18-35 yaş aralığı
Əməkhaqqı: 442 AZN (gross) + Bonus
İş rejimi: 6 günlük (növbəli)
İş saatı: gün ərzində 8 saatdan çox olmayaraq.
Əlaqə nömrəsi: 055 900 45 00
VAKANSİYA 2
Nurgun Holding
Bank və kassa əməliyyatları üzrə mühasib
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
Tələblər:
-
Ali təhsil(maliyyə və muhasibatlıq sahəsi üzrə);
-
Mühasibatlıq bilikləri;
-
Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı (1C, Excel);
-
İş təcrübəsi min. 2 il;
-
Yaş həddi: 28-35;
İş barədə:
-
Bank və kassa əməliyyatlarının uçotunu aparmaq;
-
Bank və kassa əməliyyatları üzrə sənədləşmə qaydalarına nəzarət etmək;
-
Bank və kassa əməliyyatları üzrə pul vəsaitlərinin hərəkətinin hesabatını hazırlamaq.
CV göndərərkən mövzu qismində " Bank və Kassa əməliyyatlarıüzrə Mühasib " sözünün yazılması mütləqdir!
VAKANSİYA 3
Zeytun Pharmaceuticals
Çeşidləyici (anbar)
Son tarix 23 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə funksiyaları: Anbarda dərman preparatlarının çeşidlənməsi, gündəlik çeşidləmə planının yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
-
Anbarda 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
-
Kiril əlifbasını sərbəst oxuma qabiliyyəti;
-
Cinsi: Kişi (hərbi xidməti başa vurmuş şəxslər);
-
Yaş həddi: 22-35;
-
İş yerinə yaxın ərazidə yaşayan şəxslər.
İş şəraiti:
-
İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi, 2 növbəli iş rejimi,
-
1-ci növbə 08:00-17:00
-
2-ci növbə 15:00-23:00;
-
İş yeri: NZS qəsəbəsi, Oqtay Vəliyev küç. 21C, Depo;
-
Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
-
Əmək haqqı: 450 AZN və daha yüksək(Bonus)
Maraqlanan şəxslər CV-ni email ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Referans CLC
İnsan Resursları şöbəsinin Rəhbəri
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
-
Daxili prosedurların yazılması və mövcud prosedurların ehtiyac olduğu halda günün tələblərinə uyğun dəyişdirilməsi;
-
İR Şöbəsinin illik planının həyata keçirilməsinin koordinasiyası və nəzarəti;
-
Vakansiyalar üzrə müraciət etmiş namizədlərlə görüşlərin keçirilməsi;
-
Əmək haqqı və vəzifə dəyişiklikləri ilə əlaqədar sorğuların ilkin cavablandırılması və təsdiqə göndərilməsi;
-
Əmək müfəttişliyindən daxil olan sorğuların cavablandırılması;
-
Əməkdaşların peşəkar səviyyələrinin artırılması məqsədilə təlim və tədris proseslərinin təşkilinin həyata keçirilməsi;
-
Əməkdaşların məlumat bazasının hazırlanmasına və mütəmadi olaraq yenilənməsinə nəzarətin edilməsi;
-
Şirkətdə mövcud vəzifələrə dair vəzifə təlimatlarının hazırlanması və yenilənməsi prosesinə dəstək;
-
Kargüzarlıq işlərinin təhlil olunması və idarə olunması.
-
Şöbə əməkdaşlarının gündəlik fəaliyyətlərinə nəzarət etmək, dəstək olmaq və işlərin planlaşdırılmasını həyata keçirmək;
-
Bütün şöbələr üçün işə qəbul planının hazırlanması və şöbə müdirləri ilə lazım olduqda düzəlişlərin edilməsi;
Namizədə tələblər:
-
Ali təhsil (İnsan Resursları sahəsində olması üstünlükdür);
-
İR əməliyyatlar idarə etmə sahəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi;
-
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
-
Elektron Hökümət Portalları ilə ( e-sosial; İSB; ƏMAS) işləmə bacarığı;
-
Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək (1С 8.3 proqramında işləmə bacarığı);
-
Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;
-
Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
-
Problemləri həll etmə bacarığı;
CV-lərini “İnsan Resursları şöbəsinin rəhbəri” başlığından istifadə edərək göndərilməsi tələb olunur.
Son müraciət tarixi: 01.03.2023
VAKANSİYA 5
Crocus Fitness
Бухгалтер
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
Заработная плата: 800-1000 АЗН.
Функциональные обязанности:
-
Выполнение работы по ведению бухгалтерского учета основных средств, товарно- материальных ценностей, затрат на производство, реализации продукции, результатов хозяйственно-финансовой деятельности, расчеты с поставщиками и заказчиками, а также за предоставленные услуги;
-
Подготовка месячных и квартальных отчетов по налогам и социальным отчислениям;
-
Участвует в проведении инвентаризаций;
-
Ведение расчетных счетов организации;
-
Обработка выписок по расчетным счетам;
-
Осуществление контроля за остатками и движением денежных средств на банковских счетах и корпоративных банковских картах;
-
Ведение рабочего файла текущие платежи и распределение по оплатам денежных средств;
-
Занесение операций по выпискам в рабочие файлы по каждому расчетному счету;
-
Проведение выписок в 1С с разнесением по счетам бухгалтерского учета;
-
Сверка операций по управленческому и бухгалтерскому учету;
-
Предоставление электронных накладных, налоговых фактур и счет-фактур на оплаты;
-
Фиксация этих документов в программе 1 С;
-
Подготовка данных по соответствующим участкам бухгалтерского учета для составления отчетности, обеспечение сохранности бухгалтерских документов, оформление их в соответствии с установленным порядком для передачи в архив.
Требования к кандидату:
-
Опыт работы от 3-х лет;
-
Знание программ: 1С 8.3, BTP, B1;
-
Знание русского языка обязательно;
График: 5/2, 09:00-18:00
Локация компании: поселок Байыл, Sabah Residence.
Полная занятость, полный рабочий день.
VAKANSİYA 6
AzəriMed QSC
Məhsul üzrə menecer (Product manager)
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
-
Yaş: 20-45;
-
Tibb üzrə ali təhsil;
-
Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
-
Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazma bacarığı;
-
Bir xarici dil biliyi (rus və ya ingilis) mütləqdir, əlavə xarici dil biliyi üstünlükdür;
-
Komandada işləmə bacarığı;
-
Peşəkar ünsiyyət qurma bacarığı;
-
İnkişafa və öyrənməyə meyilli;
-
MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
-
Analitik təfəkkür;
-
İşində dəqiq və məsuliyyətli;
-
Yüksək səviyyədə təqdimat bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Məhsulun satışının planlaşdırılması - bazara çıxarılması, mövqeləndirilməsi və inkişafı daxil olmaqla məhsulun həyat dövrünün idarə olunması;
-
Cari bazar tendensiyalarının təhlil edilməsi, müştəri ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi və strateji tərəfdaşlıqların təşviq edilməsi;
-
Bazar araşdırmasının aparılması, yeni marketinq üsullarının tətbiq edilməsi, müxtəlif aksiyaların hazırlanıb reallaşdırılması;
-
Satış strategiyasını nəzərə alaraq qısa və uzunmüddətli perspektiv baxımından məhsulun marketinq planlarının işlənib hazırlaması
-
Məhsul üzrə təlimlərin verilməsi və elmi-tibbi bazaya əsaslanan, kliniki-praktik sübuta malik dəstəyin göstərilməsi;
-
Müvafiq şöbələrlə əməkdaşlıq edərək promosiya materiallarının hazırlanması;
-
Mütəmadi olaraq təqdimatların aparılması, konfransların, dəyirmi masaların və vebinarların təşkili;
İş şəraiti:
-
Əmək haqqı: Müsahibə zamanı təyin olunur. Bonus sistemi mövcuddur.
-
İş qrafiki: I-V günlər 09:00-dan 18:00-dək
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində "Məhsul üzrə menecer" qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
Soliton
Maliyyə analizi üzrə mütəxəssis
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Maliyyə ehtiyatlarının və maliyyə xərclərinin analiz edilməsi;
-
Maliyyə hesabatlarının və maliyyə təhlili nəticələrinin hazırlanması;
-
Maliyyə nizamına ciddi əməl edilməsini, inzibati təsərrüfat və digər xərclərin düzgün əks etdirilməsini təmin edir;
-
Maliyyə cədvəllərinin hazırlanması.
Tələblər:
-
Ali və ya magistr təhsilli olmalı (İqtisadiyyat, maliyyə);
-
Peşəkar səviyyədə Microsoft office proqramlarını bilməli;
-
Yaş həddi: 22-30
-
Analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
-
Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək;
-
Problemləri operativ həll etmək bacarığına, yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq;
-
Etibarlılıq, dəqiqlik və detallara diqqət yetirmə.
İş haqqında məlumat:
-
İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
-
İş rejimi: Tam
-
İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
-
Əmək haqqı: 500- 700 AZN
-
Əlavələr: AR əmək məcəlləsinə görə sənədləşmə
-
Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir.
VAKANSİYA 8
Mars Overseas Baku
Maliyyə nəzarəti və büdcə şöbəsinin baş mütəxəssisi
Son tarix 24 mar 2023 [email protected]
Əsas öhdəliklər:
-
Büdcə təqvimini və büdcə prosesini planlaşdırmaq, müvafiq şöbə rəhbərlərinin büdcə təqviminə əməl etmələrini təmin etmək;
-
Müvafiq şöbə rəhbərləri ilə birlikdə Cəmiyyətin bütün departamentləri / bölmələri üçün illik büdcəni hazırlamaq, yoxlamaq təsdiqləmək, icra etmək və icrasına nəzarət etmək, büdcənin icrası haqqında hesabat vermək;
-
Bütün əməliyyatların büdcə daxilində olmasını təmin etmək üçün maliyyə məlumatlarını (gəlirlər, xərclər və pul vəsaitlərinin idarə edilməsi) təhlil etmək;
-
Rəhbərliyi hədəflərə doğru irəliləyişlə bağlı mütəmadi hesabatlarla təmin etmək, büdcədən kənarlaşmaları və onların səbəblərini qeyd etmək;
-
Büdcə və proqnozlaşdırma üsullarını mütəmadi olaraq təkmilləşdirmək;
-
Satış kanalları, biznes modellər, müştərilər üzrə gəlirliliyi təhlil etmək və rentabelliyin artırılması üçün təklif və tövsiyələri hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək;
-
Satış nöqtələrindən maliyyə vəsaitinin yığılmasına nəzarət etmək və Satış komandasına müvafiq məlumatların göndərilməsini təmin etmək;
-
Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin yerinə yetirilməsi ilə əlaqədar Cəmiyyətin strukturlarına müvafiq qaydada sorğular ünvanlamaq və onlardan müvafiq məlumatları (sənədləri) almaq;
-
Mənfəətlilik və effektivlik təhlillərini (proseslər, məhsullar, gəlir-xərc mərkəzləri) həyata keçirilmək və təkliflər verilmək;
-
Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Əsas tələb:
-
Ali təhsil;
-
Müvafiq sahədə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
-
Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
-
Azərbaycan dilini əla, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilməli;
-
MS Office proqramlarından sərbəst istifadə edə bilməli;
-
Mühasibat uçotunun ümumi qəbul edilmiş prinsip və qaydaları, beynəlxalq maliyyə uçotu və iqtisadi prinsiplər haqqında nəzəri biliklərə sahib olmalı.
Əsas Bacarıqlar:
-
Mükəmməl iş mühakiməsi, analitik düşünmə və qərar qəbul etmə bacarığı;
-
Stressə davamlı, komandada işləmə bacarığı, təqdimat bacarığı;
-
Ünsiyyət və düzgün iş əlaqələri qurmaq bacarığı.
Əlavə məlumatlar:
-
İş saatı: 09:00 – 18:00;
-
İş rejimi : Həftə içi 5 gün;
-
Tibbi sığorta;
-
Korporativ nömrə;
-
Peşəkar təlimçi tərəfindən təlimlər.
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Maliyyə nəzarəti və Büdcə şöbəsinin baş mütəxəssisi” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 9
Sabah Group
Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
Vəzifələr:
-
Bank çıxarışlarının yoxlanması
-
Debitorlar və Kreditorlar üzrə uçotun aparılması və maliyyə öhdəliklərinin idarə edilməsi
-
Büdcə üzrə müəyyənləşdirilən vəsaitlərin düzgün bölüşdürülməsini həyata keçirmək.
-
Vergi portalında fiziki şəxslərin idarə olunması (MDSS, Gəlir vergisi hesabatlarının (rüblük və illik) vaxtlı-vaxtında hazırlanması)
-
Gəlir və xərclərin hesablanması və analiz olunması
-
Şirkətin mənfəət və zərər hesabatının hazırlanması (P&L)
-
Aylıq və rüblük hesabatların aparılması
-
Şirkətin maliyyə vəziyyəti barəsində hesabatların hazırlanması (Balance sheet)
-
Şirkətlər arası maliyyə üzrə müqavilələrin hazırlanması
-
Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s.
Tələblər:
-
AR Vətəndaşlığı
-
Riyazı biliklərin olması
-
İngilis dilini və Rus dilini (minimum orta səviyyədə bilmək)
-
Əla səviyyədə kompüter bilikləri( Microsoft Excel yüksək səviyyədə)
-
ACCA üzrə sertifikat (F3 və F7)
-
Analitik düşüncə qabiliyyətinin olması
-
Səlist işləmək qabiliyyəti
-
Əla səviyyədə hesab apara bilmə qabiliyyəti
-
Cəldlik və məsuliyyətlilik
-
Maliyyə ilə əlaqədar ən azı 1 illik təcrübənin olması
İş şəraiti:
-
İş qrafiki-10:00-19:00
-
İş günləri həftədə 5 gün, (Şənbə- bazar istirahət)
-
Əmək haqqı- 800-1000 manat
-
AR-ın Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
-
Karyera yüksəlişi
Maraqlanan şəxslər CV-ni “Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis” mövzusu adı altında göndərə bilərlər
VAKANSİYA 10
Schneider Group
Lawyer
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
Requirements:
-
Bachelor degree in relevant field;
-
At least 1-3 years of experience in in corporate low;
-
Fluency in Azerbaijani and advanced level of English, knowledge of Russian language is additional advantage;
-
Experience in using MS Office and Windows software packages;
Main responsibilities:
-
Prepares civil-law contracts on provision in accordance with the Civil Code of the Republic of Azerbaijan;
-
Design employment contracts for employees;
-
Provides timely renewal, extension and termination of employment and civil-law contracts, (service, purchase, etc.);
-
Collect and prepares all necessary documents for the migration service for expat employees, apply to the appropriate authorities to obtain work permit and temporary residence;
-
Email communication and advises to clients
-
Registration of legal entities in Azerbaijan
-
Performs other tasks assigned by the head of the department.
VAKANSİYA 11
Badamlı Mineral Sular Satış Mərkəzi
Çağrı mərkəzinin operatoru
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
Namizədə tələblər:
-
Ali təhsil
-
Müvafiq sahədə təlimlərdə iştirak etmiş namizədlərə üstünlük veriləcək
-
Sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
-
Azərbaycan dilində səlist nitq qabiliyyəti (İngilis və Rus dili arzu olunandır)
-
Mükəmməl səviyyədə ünsiyyət qurma və şifahi təqdimat bacarıqları
-
Komandada işləmə, analitik düşüncə qabiliyyəti, operativlik, stresə davamlılıq və təşəbbüskarlıq
-
Excel, Word, Outlook proqramlarında və hesabatlarla işləmə bacarığı, təcrübə
İş barədə məlumat:
-
Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan bütün müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq
-
Qeydiyyata alınmış müraciətləri aidiyyatı bölmələrə/şəxslərə vaxtında yönləndirmək, prosesin gedişatını izləmək və ehtiyac olarsa, geri dönüş zənglərini etmək
-
Müraciət zamanı şirkətin məhsulları və kampaniyalar haqqında ətraflı məlumat vermək, edilən müraciətləri cavablandırmaq
-
Müştəri məmnuniyyətinin yoxlanılması məqsədi ilə müəyyənləşdirilmiş qaydada müştərilərə zənglərin edilməsi və qeydiyyatların aparılması
-
Kampaniyalar, qeyri-iş günləri və digər haqqında IVR sistemə dəyişikliklərin edilməsini vaxtında təmin etmək, nəticələri izləmək, ehtiyac olarsa, müvafiq mətinlərin tərtibi
-
Daxil olan şikayət xarakterli müraciətlərin yazılı şəkildə müvafiq bölməyə yönləndirilməsi və nəticələrin izlənərək qeydiyyatının aparılması
-
Texniki problemlər haqqında rəhbərliyi və texniki bölməni vaxtında məlumatlandırmaq, problemin aradan qaldırılmasını təmin etmək
-
Müvafiq qediyyat sistemlərinin aktuallığını nəzarətdə saxlamaq
-
Aylıq müvafiq hesabatları rəhbərliyə təqdim etmək
-
İş qrafiki: 6 günlük, 09:00-18:00
-
Əmək haqqı: 500 AZN
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini “Çağırı mərkəzi operatoru” başlığı altında e-ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
Güvənli MMC
Filial Müdiri (Şirvan)
Son tarix 24 mar 2023 Müraciət et
Təsvir:
-
Filialın işçi heyətinin idarə olunması;
-
Filial əməkdaşlarının effektliyi, peşəkarlıq və bilik səviyyəsini inkişaf etdirmək üçün çalışmaq;
-
Filialın müştəri bazasının genişləndirilməsi üçün yeni təkliflər planı hazırlamaq;
-
Filialın kredit portfelini idarə etmək və maliyyə əməliyyatlarına nəzarət etmək.
-
A.R Əmək məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
-
İş qrafiki 1-5 ci günlər saat 09:00-17:00-dək, şənbə günü 10:00-16:00-dək;
-
Korporativ nömrə ilə təmin edilmə.
Tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Bank, BOKT və ya Lombard sahəsində minimum 3 il təcrübə;
-
İdarəetmə və liderlik qabiliyyəti;
-
Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı.
Müraciət etmək üçün CV formanızı başlıqda "Filial Müdiri (Şirvan) qeyd edərək [email protected] mail ünvanına göndərə və ya https://qlor.me/lei9zjnd linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 13
Netto Software
Satış nümayəndəsi
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
İşin təsviri:
-
Netto anbar və ticarət proqram təminatı üzrə satış nümayəndəsi
-
İş yeri: Sədərək ofisi
Tələblər:
-
Satış bacarığı
-
Məhsulu təqdimat etmə bacarığı
-
Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma qabiliyyəti
-
Məsuliyyətlilik, dəqiqlik
-
Səlis Azərbaycan dili
-
Ali və ya tam orta təhsil
-
Yaş həddi 20-35 yaş
Əmək-haqqı: 600 AZN + (satışdan bonuslar)
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən “CV” lərini mail ünvanına göndərmələri və emailin mövzusu hissəsində mütləq “Satış nümayəndəsi” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Orion Consulting
Tender üzrə mütəxəssis
Son tarix 24 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
-
Daxil olan tender təkliflərinin, kotirovkaların qeydiyyatını aparmaq və onların aidiyyəti üzrə saxlanmasını təmin etmək;
-
Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət sahəsi ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
-
Tender tələblərinin təhlil edilməsi və rəhbərliyə hesabatın hazırlanması;
-
Tenderlər zamanı şirkəti təmsil etmək;
-
Xarici şirkətlər və müştərilər ilə yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılmasını təmin etmək;
-
Tender təkliflərinin toplanması prosesinin idarə olunmasını təmin etmək;
-
Tender prosesisini icra etmək və nəzarətdə saxlamaq ;
-
Müqavilələr üzrə danışıqlar aparmaq və müvafiq şöbələrlə birgə müqavilələr hazırlamaq
Namizədə tələblər:
-
Bakalavr təhsili
-
MS Office bilikləri
-
Rus və ingilis dillərini bilməsi üstünlükdür
-
Məsuliyyətli, işgüzar, ciddi, ünsiyyətcil və aktiv olmalı,
-
Komandada işləmək bacarığına malik olmalı
-
Minimum 1 il iş təcrübəsi
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
Maraqlanan şəxslər CV-lərini mövzu yerinə "Tender üzrə mütəxəssis" qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 15
Company
Nurse
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
I am looking for English speaking (intermediate) 30- 45 years old women candidate Nanny for taking care my daughter 3.5 years old.
Destination - in London
Monthly salary - 800 - 1000 usd
Stay with my family (wife, daugther and son 8 years old) in home.
Firstly 6 month Uk visa will be applied at Uk Embassy
Praveen: +994 50 270 31 06
CVs will be accepted via below email.
VAKANSİYA 16
Bestcomp Group
Biznes Təhlilçi
Son tarix 11 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Kritik biznes tələbləri doğru başa düşmək üçün maraqlı tərəflərlə işləmək bacarığı.
-
Biznes ehtiyacların/tələblərin ilkin təhlili, ardıcıllığın təşkili və aydınlaşdırılması, həmçinin, dəyişiklik üçün spesifikasiyaları nəzərdən keçirimək/formalaşdırmaq.
-
Təhlil nəticələrinin sənədləşdirilməsi və ötürülməsi, o cümlədən SRS/FRS, istifadə nümunəsi/istifadəçi ssenarilərinin, ilkin və ya qaralama dizayn çizimlərinin və s. hazırlanması.
-
Bütün maraqlı tərəflərin gözləntilərini təmin etmək üçün biznes tələbləri funksional tələblərə çevirmək və sadələşdirmək.
-
Spesifikasiyaları düzgün başa düşmələrini təmin etmək üçün məhsulun inkişafı komandası ilə işləmək.
-
Əməliyyatlar və strateji dəyişikliklər üçün innovativ həllərin hazırlanması.
-
Həlllərin biznes ehtiyaclarına və tələblərinə cavab verməsini təmin etmək.
-
Dəyişikliklərin həyata keçirilməsi ilə bağlı yüksək səviyyəli rəhbərliklə qarşılıqlı əlaqədə olmaq, danışıqlar həyata keçirmək və inandırıcılıq qabiliyyətinə malik olmaq.
-
Hesabat vermək və edilən dəyişikliklərin təsirini vurğulamaq üçün təqdimat etmək bacarıqları.
-
İş görüşləri və təlim sessiyaları keçirmək, məntiqi nəticələr çıxarmaq üçün məlumat modellərini təhlil etmək.
-
Dəyişikliklərin idarə edilməsi/təlim planının hazırlanmasına kömək etmək üçün sistem ssenarilərini sənədləşdirmək və təsirə məruz qalan rolları müəyyənləşdirmək üçün təlim qrupu ilə işləmək.
Davranış bacarıqları:
-
Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları
-
Tənqidi düşünmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti
-
Mürəkkəb anlayışları aydın şəkildə çatdırmaq və bütün səviyyələrdə maraqlı tərəflərə təsir etmək bacarığı
-
Komandada işləmə bacarığı
-
Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı.
-
Ünsiyyət bacarığı
-
Güclü iş etikası
-
Təzyiq altında və sıx iş qrafikində təmkinliyini qoruya bilmək
-
Detallara diqqət
-
Tələblərin təhlili, sənədləşdirmə və yazı bacarıqları.
Xüsusi tələblər:
-
Təhsil: İnformasiya Texnologiyaları, İqtisadiyyat və ya Marketinq üzrə bakalavr dərəcəsi
-
Təcrübə: Proqram təminatı layihələri üzrə biznes təhlilçi kimi minimum 3 illik təcrübə
-
Xüsusi təcrübə sahələri:
-
Biznes təhlili
-
İQT-nin (UAT) dəstəklənməsi və əlaqəli qüsurların idarə edilməsi
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, Rus və İngilis yaxşı
-
Komputer bacarıqları: MS Office, Visio, Jira,Microsoft Azure Dev/Ops və bənzəri
-
Baza SQL bilikləri: Balsamiq və ya hər hansı ilkin dizayn/qaralama alətləri.
Maraqlanan namizədlər CV-ləri “Biznes Təhlilçi” başlığı altında göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 17
SRS Group
Memar
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
Namizədlərə olan tələblər:
-
Layihələndirilən obyektə dair tələblərin müəyyən edilməsi;
-
Obyektə ilkin baxış və ölçu vərəqəsində qeyd etməklə ölçü işlərinin aparılması;
-
Müxtəlif təyinatlı obyektlərin kompleks layihələrinin memarlıq hissəsinin (bölməsinin) işlənib hazırlanması;
-
Konsept layihələrin hazırlanması və vizualizasiyası, İnteryer və exteryerlərin 3D hazırlanması;
-
Şirkətə tələb olunan prezentasiya sənədlərini dizayn görüşünün hazırlanması və toplanması;
-
Təmir-tikinti işlərinin icrasını layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texnik şərtlərə, texnoloji xəritələr, və digər normativ sənədlərə uyğun təşkili
-
Yaşayış binalarının eskiz və işçi layihələrinin hazırlanması, tikinti sahəsində işə tam nəzarət edilməsi;
-
İlkin eskizin hazırlanması, aidiyyəti şəxslərlə müzakirə olunması və razılaşdırılması;
-
Layihələndirilən obyektlərin tikintisinə müəllif nəzarətinin təmin edilməsi;
-
Tərtib etdiyi işçi layihənin ekspertizası və təsdiq edilmə mərhələsində müvafiq dövlət orqanlarında müdafiəsi, eləcə də bunun üçün zəruri olan nümayiş materiallarının (elektron versiyalı prezentasiya materialları) hazırlanması.
-
Müvafiq sahədə ali təhsil;
-
Proqram bilikləri: AutoCad, 3ds Max.
-
Verilən tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi;
-
Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı;
-
Yaş həddi: 27- 45
-
İş təcrübəsi: 3-5 il.
İş barədə məlumat:
-
İş saatları: həftədə 6 gün.
-
Bazar günü istirahət günüdür.
-
Əmək haqqı: 1000-1200 manatdır.
Namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 18
Xaqani Ticarət Mərkəzi
Böyük mühasib (kişi)
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
Vəzifələr:
-
Mühasibat və vergi uçotunun aparılması;
-
Mühasibat sənədlərinin düzgün tərtib edilməsi;
-
Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
-
Əmək haqqı, məzuniyyət haqqlarının hesablanması;
-
Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
-
Aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
-
Mənfəət və ya Zərər haqqında hesabat hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
-
Maliyyə vəziyyəti haqqında hesabat hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
-
Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabat hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
-
Vergi, DSMF, Statistika idarəsinə bütün hesabatların müvafiq proqramlarda hazırlanması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara onlayn təqdim edilməsi;
-
E-Qaimə Faktura, və Hesab - Fakturaların tərtib olunması və göndərilməsi;
-
Bank, Kassa, Satış, Əmək haqqı , avans, mal-material və s. sənədlərinin proqram təminatına daxil edilməsi;
-
Aylıq inventarizasiyaların nəticələrini təhlil etmək və mal material uçotuna lazımi dəyişiklikləri işləmək;
Tələblər:
-
25-50 yaş aralığında olan kişi namizədlər;
-
Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və ya iqtisadiyyatla bağlı digər sahələr);
-
Ciddi, kollektivdə işləmə bacarığı yüksək səviyyədə olmalı;
-
Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı, fəal və işə planlı
-
Mühasibat hesablaşmaları
-
Vergi və Əmək məcəllələrini yüksək səviyyədə bilməli
-
1.C8.2 Proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı
-
İş təcrübəsi: müvafiq vəzifədə 3 ildən yuxarı
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (yazmaq, oxumaq və danışmaq mükəmməl səviyyədə)
-
Məsuliyyətli, stressədavamlı
İş şəraiti:
-
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
-
Həftədə 5 iş günü, saat 10.00 –dan 19.00-dək, şənbə və bazar günləri istirahət günləridir.
Müəssisə Kiçik sahibkarlıq subyekti meyarlarına daxildir. (İllik dövriyyəsi böyük deyildir)
Qeyd: iş yeri Bakı şəhərində, mərkəzdə yerləşir.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Böyük Mühasib” qeyd edərək öz CV-lərini mükəmməl şəkildə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 19
Başak Group
Smeta mühəndisi
Son tarix 24 mar 2023 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
-
Ali təhsil (Mühəndislik/memarlıq ixtisası üzrə),
-
Müvafiq sahədə minimum 3-5 il iş təcrübəsi,
-
Azərbaycan Respublikasının ərazisində mövcud tikinti norma və qaydaları, eləcə də, müvafiq normativ hüquqi aktları haqqında biliklər,
-
Qüvvədə olan müvafiq smeta hesablama qaydaları, təmir, quraşdırma və tikinti işlərinin hesablama əmsalları haqqında biliklər,
-
Layihə-smeta sənədlərinin işlənib hazırlanmasının təşkilini, onların razılaşdırma və təsdiq etmə qaydaları haqqında biliklər;
-
Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, yanğın əleyhinə mühafizənin norma və qaydaları haqqında biliklər,
-
Kompüter bilikləri: Archicad və AutoCAD üzrə biliklər.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Layihə üzrə verilmiş memarlıq və konstruktiv sxemlər əsasında layihənin bütün mərhələlərinin detallı şəkildə smetasının tərtib edilməsi
-
Layihəyə əsasən iş həcmlərinin çıxarılması;
-
Əsaslı tikinti-quraşdırma və təmir işləri üçün təklif və razılaşma qiymətləri hesablamalarını analiz etmək və smeta sənədini hazırlamaq;
-
Layihə-smeta sənədlərinin vaxtında təhvil verilməsini təmin etmək;
-
Sifarişçinin tələbinə əsasən büdcənin hesablanması və tikinti prosesinin hər mərhələsi üçün ayrılıqda büdcə smetasının hazırlanması;
İş qrafiki:
-
Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00,
-
Nahar şirkət tərəfindən verilir,
-
Korporativ nömrə (korporativ paket),
-
Əməkhaqqı: 1300-1500 AZN ,
-
Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Smeta mühəndisi” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 20
189 Courier
Superviser
Son tarix 23 mar 2023- [email protected]
Öhdəliklər:
-
Çata və e-maile gələn məktubların və ismarıcların cavablandırılması
-
Təsdiq olunmuş sifarişlərə nəzarət
-
Kuryer namizədləri ilə müsahibə;
-
Kuryerlərin iş qrafikinin tərtibi
-
Rəhbərliyin göstərişlərini icra etmək
Namizədə tələblər:
-
Kişi namizədlər
-
Ali və ya orta texniki təhsil;
-
22-35 yaş həddi
-
Komputer bilikləri - MS office,
-
Azərbaycan dili-səlis
-
Rus dili -yaxşı
Ofis-şəhərin mərkəzində
6 günlük növbəli iş qrafikı
Əmək haqqı – 650 AZN
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərsinlər.
Tel: 012 505 01 89.
VAKANSİYA 21
Dinçer&Carçıoğlu BM
Sosial Media Marketinq (SMM) Mütəxəssisi
Son tarix 23 mar 2023 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
-
Şirkətin sosial şəbəkə hesablarının idarə edilməsi;
-
Günlük və həftəlik kontentin hazırlanıb paylaşılması;
-
Şəbəkəyə gündəlik gələn şərhlərə, mesajlara və sorğulara cavab verilməsi;
-
Yaradıcı paylaşımlarla bağlı ideya və kontentlərin hazırlanması
-
Potensial müştərilərə şirkətin məhsul və xidmətləri ilə bağlı ətraflı məlumatların verilməsi;
-
Reklam nəticələrinin hesabatının hazırlanması.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
-
Müvafiq vəzifə üzrə azı 3 il iş təcrübəsi;
-
Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
-
Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
-
Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
İş şəraiti:
-
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 həftədə 5 iş günü
-
AR ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
-
Korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
-
Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
-
Əmək haqqı nəticələrə uyğun olmaqla 1000 AZN-dən yüksək.
CV-nizi “Sosial Media Marketinq“ başlığı altında elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 22
Kings Academic Olympiads
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
“Kings Azərbaycan” ölkə üçün “Kings Beynəlxalq Olimpiadaları”nı təmsil edir.
Kings Olimpiadası şagirdlər üçün bir neçə akademik fənlər üzrə müsabiqələr keçirən innovativ platformadır. Təşkilat gənc və dinamik komanda vasitəsilə 5 ölkədə uğurla inkişaf edir.
Satış komandamızı daimi əmək müqaviləsi ilə ödənişli təcrübə keçən gənc və həvəsli insanlarla doldurmaq istəyirik.
Təsvir:
-
telefon və elektron kanallar vasitəsilə sorğuların qəbulu.
-
şirkət platformasında sorğuların/satışların işlənməsi.
-
telefon və elektron kanallar vasitəsilə istifadəçilərlə dəstək və ünsiyyət.
-
beynəlxalq komanda ilə ünsiyyət.
Minimum tələblər:
-
kompüter savadlılığı.
-
komandada işləmək bacarığı.
-
yaxşı diksiya.
Üstünlüklər:
-
dinamik beynəlxalq təşkilatın bir hissəsidir
-
daimi əmək müqaviləsi bağlamaq imkanı
-
bonus sistemi ilə əmək haqqı
-
müasir biznes təcrübələri ilə bağlı peşəkar təcrübə və bacarıqların əldə edilməsi
Digərləri:
-
Tələbələr üçün uyğun vəzifə
-
Part-time iş imkanı
-
“Pedaqogika” ixtisası üzrə təhsil alan namizədlərə üstünlük verilir.
VAKANSİYA 23
Azprotein Foods Group
Sürücü-ekspeditor
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
Namizədə Tələblər:
-
Yaş həddi: 25 - 50 yaş
-
Staj: 3 – 5 il (Qida sahəsi üzrə təcrübə mütləqdir)
-
BC kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi
-
İşində ciddi və məsuliyyətli olmalı
-
Müəssisə Buzovna qəsəbəsində yerləşir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
İşin başlanğıcında anbardan malların təhvil alınması və maşına yüklənilməsi;
-
Müəyyən edilən marşrut planı üzrə satış hədəflərinin planlaşdırılması və periodik olaraq yerinə yetirilməsi;
-
Planlaşdırma, təqdimat və marketinq tədbirlərində iştirak edilməsi;
-
Satış standartlarına uyğun olaraq mağazalarda işlərin həyata keçirilməsi;
-
Satış sonrası əməliyyatları, çatdırılma və ödəmə proseslərinin izlənilməsi;
-
Ticarət obyektlərində məhsulların təqdimatını keçirilməsi;
-
Müştərilərlə ünsiyyətin qurulması və iş birliyinin yaradılması;
-
Ticarət obyektlərində malların tam çeşidinin olmasına nəzarət edilməsi;
-
Ticarət obyektlərində məhsulların düzgün quruluşunun təmin edilməsi;
-
Bütün yeni layihələr haqqında müştəriləri məlumatlandırılması;
-
Ticarət nöqtələrinin inkişaf etdirilməsi;
-
Öhdəliyində olan məhsul, avadanlıq, vəsait və vasitələrin tamlığına və sazlığına görə məsuliyyət daşımaq;
-
Şirkəti düzgün təmsil etməyə, bu sahədəki geyim, davranış, etik qaydalar və şirkət dəyər və prinsiplərinə uyğun davranmaq;
-
Gündəlik nəticələr haqqında hesabatları hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
Əmək haqqı: 700 manat + bonus
İş qrafiki: 6 günlük.
Nəqliyyat vasitəsi, mobil nömrə şirkət tərəfindən verilir.
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 24
Zeytun Pharmaceuticals
Satış müvəkkili(Rezerv)
Son tarix 23 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
-
Ali təhsil
-
Satış və çatdırılma sahəsində iş təcrübəsi
-
Sürücülük vəsiqəsi(Mexaniki surətlər qutusu)
-
Hərbi xidməti başa vurmuş şəxslər
Öhdəliklər:
-
Verilən sifarişlərin vaxtında apteklərə çatdırılması
-
Ay sonu satılan malın pulunun tam şəkildə kassaya çatdırılması
-
Müştəri haqda tam və dolğun məlumata sahib olmaq
İş şəraiti:
-
6 günlük iş həftəsi, 09.00-dan 18.00-dək
-
Nahar şirkət tərəfindən verilir
-
Əmək haqqı - 600 AZN+100 azn nahar xərci
-
İş yeri: NZS qəsəbəsi, Oqtay Vəliyev küç. 21C, Depo.
VAKANSİYA 25
INEO Group
Администратор магазина
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
INEO Group молодая, динамично развивающаяся ритейл-компания, где представлены такие европейские бренды для детей и взрослых как Jacadi, Petit Bateau, Yves Rocher, Mayoral, Oxybul объединяющие высокое качество, безупречные стандарты и европейский стиль.
График работы: 6 дней рабочее время. Один день выходной ( рабочее время не превышает 40 часов).
Основные обязанности:
-
Обеспечение исполнения плана продаж магазина;
-
Координация работы персонала магазина, обеспечение высокого уровня клиентского сервиса;
-
Адаптация, обучение и мотивация консультантов;
-
Обеспечение бесперебойной работы магазина по всем направлениям деятельности (мерчандайзинг, прием партий товара, проведение инвентаризационных проверок, координация проведения рекламных акций);
-
Руководит всеми работниками магазина: контролирует соответствие их рабочей одежды и внешнего вида правилам, корректно общается с покупателями;
-
Следит за соблюдением сотрудниками внутренних правил компании и ответственным выполнением ими своих обязанностей;
-
Контролирует, чтобы все операции, проводимые в магазине, проводились в соответствии с внутренними процедурами компании;
-
Участие в формировании заказа продукции;
-
Ведение необходимой отчетности.
Требования к соискателю:
-
Девушки, возраст 28 – 40 лет;
-
Опыт работы в розничной торговле и на данной позиции не менее 3-х лет;
-
Предпочтение будет отдаваться тем, у кого есть опыт работы в сфере одежды и игрушек;
-
Свободное владение азербайджанским и русским языками (английский приветствуется);
-
Знание правил и методов обслуживания покупателей, психологии и принципов продаж;
-
Уверенный пользователь 1С, Excel;
-
Высокий уровень ответственности, инициативность и исполнительность;
-
Четкая, грамотная речь
-
Презентабельный внешний вид
Условия и компенсации:
-
Заработная плата – по результатам собеседования (от 700 - 800 azn) + бонусная система
-
Оформление по трудовому законодательству АР, социальное страхование
Заинтересовавшихся просьба отправлять CV с указанием названия позиции в теме письма.