Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-800-1000-1150-1200 manat - 30 VAKANSİYA
"Araz Supermarket" işçi axtarır - VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Baku Electronics" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1200 MANAT - VAKANSİYA
"Azprotein Foods Group" işçi axtarır - MAAŞ 900-1200 MANAT - VAKANSİYA
"Bravo Technologies" işçilər axtarır - MAAŞ 600-800 MANAT- VAKANSİYALAR
"PASHA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Yelo Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"A-Group" sığorta şirkəti işçi axtarır - VAKANSİYA
"Avrora" şirkəti işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkətləri işçilər axtarır - MAAŞ 1500-2500 MANAT- VAKANSİYALAR
"Kapital Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
Holdinq işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
Facility Management Group
Hostess&Host
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
For Sharg Bazaar we will need guide hostess and host (female and male).
Approx job description:
- Welcoming visitors of Sharg Bazaar
- Approaching the visitors randomly (it is a must) and “small talking” about SB
- Touring around Sharg Bazaar, sharing information about tenants and their products (especially those who are related to histry and arts of Azerbaijan)
- Acquiring information about the products and upcoming projects of tenants (such as handmade events, festivals, masterclasses, etc)
Requirements:
- Fluent in Azerbaijani, Russian. English language skills is a big plus
- Friendly, polite, affinity in art and history
- Representable look
- Age group 22-30 years
- Preferably someone with Arts, History, Architecture background (education, work experience, hobby, etc)
- Work experience as a tour guide is welcomed
Work schedule (subject to change):
- 11:00 – 20:00
- 5/7 (weekends shall be working days)
In addition, the host and hostess shall wear special uniforms
Salary range 500-600 AZN.
Please send your CV to e-mail address.
VAKANSİYA 2
eTopaz
Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Xanım
- Ali təhsil;
- Yaş: 18 – 30
- Səlis Azərbaycan dili səlis Rus dili arzuolunandır;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin və məktubların cavablandırılması;
- Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
İmtiyazlar:
- Həftədə 5 gün
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
- Qrafik: Dəyişkən iş qrafiki
- Tibbi sığorta
- Şirkət hesabına nahar yeməyi
VAKANSİYA 3
My Visa
SMM Mütəxəssisi (Full time)
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Şirkətin Sosial Media səhifələrinin idarə edilməsi (Facebook, İnstagram və Twitter, və s.)
- İzləyicilərin maraqlarına uyğun yaradıcı və maraqlı postların hazırlanması,
- Sosial şəbəkələrdə gələn sual və sorğuların cavablandırılması,
- Kontent hazırlamanması, kopiraytinq edilməsi
- Sosial Media üçün yaradıcı kampaniya təkliflərinin təqdim olunması.
Şirkət:
- MyVisa (myvisa.az)
- Maaş: 600-800 AZN
- Həftəlik iş: 40 saat
- İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü
Tələblər:
- SMM sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
- Yaxşı İngilis dili biliyi (C1-C2). Dil biliyi zəif olanların müraciətləri dəyərləndirilməyəcək
- SMM hesabat vermə təcrübəsi (Həftəlik və Aylıq)
- Sosial Media toollarda (alətlərdə) sərbəst işləmə bacarığı
- Çox yaxşı bazar araşdırması, Rəqiblərin analizi və dəyişən trendləri mütəmadi izləyə bilmə təcrübəsi
Namizədlər CV-lərini qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
VAKANSİYA 4
ArchiCO
SƏTƏM üzrə admin
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sahələrdən SƏTƏM üzrə həftəlik reportları qəbul edir, yoxlayır və elektron şəkildə saxlanılmasını təmin edir;
- Tikinti sahələri üçün işçilərin əraziyə giriş-çıxışını təmin etmək məqsədilə müvafiq İD kartları hazırlayır;
- Müəssisədə mövcud İSO standartlarına uyğun forma və qaydalara uyğun olaraq hesabat aparır;
- Gündəlik olaraq SƏTƏM mühəndislərindən iş yerində baş verən hadisələr barədə məlumatlar toplayır, sahələrdə olan SƏTƏM jurnallarının, toolbox sənədlərinin, FMV vasitələrinin sənədini hazırlayır və mütəmadi olaraq mövcudluğunu yoxlayır;
- SƏTƏM şöbəsinə aid olan sənədləri hazırlayır, iş ərazilərinə təhvil verir;
- İstehsalatda zədələnmə səbəblərinin analizı və qarşısını almaq üçün tədbirlər planını hazırlayır və onların həyata keçirilməsinin təşkil edir;
- İş şəraitinin yaxşılaşdırılmasına yönələn kompleks planların hazırlanmasını təşkil edir;
- İşə qəbul olunmuş, o cümlədən müvəqqəti hər bir işçiyə və kənardan gələn hər bir şəxsə təhlükəsizliklə bağlı giriş təlimatını keçir və əməyin mühafizəsi üzrə ortaya çıxan məsələlərin aradan qaldırılmasına köməklik göstərir;
- Müvafiq SƏTƏM üzrə təlimatların işlənib hazırlanmasında iştirak edir.
Namizədə dair digər tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 3 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
- SƏTƏM, tikintinin norma və qaydalarına dair biliklərin olması;
- MS Office və Adobe Photoshop proqramlıarı ilə mükəmməl işləmək bacarığı;
CV və tövsiyyə məktublarınızı "SƏTƏM üzrə admin" başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Satış nümayəndəsi
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Şirniyyat müəssisələri sahəsində çalışmış 18-35 yaşında satış nümayəndəsi vəzifəsinə işçilər tələb olunur.
Əmək haqqı (Fix maaş) - 350 azn, əlavə olaraq da bonuslar
Cinsi-kişi
İş təcrübəsi- Şirniyyat müəssisələri sahəsində çalışmış olması arzuolunandır.
Şəxsi maşını olması vacibdir.
İş qrafiki:6 günlük iş rejimi
İş saatı: 09:00-18:00.
Maraqlanan şəxsləri həftə içi 09-18:00 qədər əlaqə saxlamaları və yaxud müraciət et bölməsində qeyd olunan email ünvanına başlıq mövzusunda vakansiyanın adını qeyd etməklə CV göndərməkləri xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi: 070 405 00 05
VAKANSİYA 6
Para BOKT
Çağrı mərkəzinə operator
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Əsas vəzifələr:
- Daxil olan zənglərin qəbulu və emalı;
- Müştərilərin konsultasiyası ilə təmin edilməsi;
- Müştəri sorğularının emalı;
- Xidmətə qoşulmaq üçün müştərilərin cəlb edilməsi ;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, Rus dillərini bilməli;
- Çağrı mərkəzində operator olaraq 1-3 il iş təcrübəsi;
- Stressə davamlılıq. Özünü idarə etmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Digər şəxslərlə ünsiyyət və münasibət qura bilmə bacarığı;
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
- Kompüter proqramların bilmə bacarığı
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini "Çağrı mərkəzinin operatoru" başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir.
VAKANSİYA 7
BOA Agency
İcra işləri üzrə mütəxəssis-hüquqşünas (Gəncə)
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İcra işləri üzrə hüquqşünas və ya mütəxəssis (Məhkəmə qərarlarının icrası ilə bağlı icra tədbirlərinin görülməsi)
- Hüquqi sənədlərin hazırlanması və rəsmiləşdirilməsi
- Öz bacarıqları daxilində PKİ Departamentinin Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin təşkilatın qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq
- Problemli borclar üzrə yığımın təşkili və yığım prosesinin davamlığının təmin edilməsi
- Məhkəmə qərarlarının icra edilməsinə nəzarət və dəstəyin verilməsi
- İcra mərhələsində ərizələrin aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi və müraciətin icra edilməsinin təmin edilməsi
- İcra İşləri Şöbəsinin Rəhbəri tərəfindən tapşırılmış digər vəzifələri yerinə yetirmək
- Qərarlarının icrasının təmin edilməsi üzrə işlər görülməsi, icra məmurları ilə mütəmadi olaraq əlaqə saxlanılması, icraatda olan işlərin cari vəziyyəti ilə əlaqədar məlumatların alınması, icra hərəkətlərinin aparılmasının təmin edilməsi
- Borclulara qarşı ödəniş məqsədi ilə məcburi icra tədbirlərinin görülməsinin təmin edilməsi, borcluların əmək haqqına yönəldilməsi, borclularla ödənişin təmin edilməsi üçün müvafiq danışıqların aparılması;
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
- Ali hüquqi təhsili olan müvafiq iş sahəsində 2-3 il iş təcrübəsi olmalı və yaxud Ali hüquqi təhsili olmayan məhkəmə qərarlarının icrası sahəsində və ya İcra Şöbələrində 3 il iş təcrübəsi olmalı
- AR Mülkü məcəlləsini bilməli
- Ofis proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell və.s)
- Kollektivdə işləmə qabiliyyəti olmalı
- Müqavilələrlə işləmə bacarığı
- Şirkətdaxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməli
- Faktiki İş ünvanı: Gəncə şəhəri
- Azərbaycan dilində sərbəst (rus dili arzuolunandır)
Sizə nə təklif edirik?
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Karyera və inkişaf perspektivləri.
- Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
- Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
- Əmək haqqı – 400-700 azn (+bonus)
- Əmək müqaviləsi.
- İş qrafiki-tam
- İstirahət günü-həftədə 2 gün
- İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır. (022) 266 63 58
Ünvan: Gəncə şəh., Nizami ray. Əttarlar küç, 137
VAKANSİYA 8
AgroTrade Supply
Baş auditor
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
İş Yeri: ATS Qrup MMC
İş məkanı: Çinar Plaza
Tələblər:
- Təhsil səviyyəsi: Ali təhsil (Audit, maliyyə, mühasibatlıq sahəsində olması arzuolunandır)
- İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 4 il iş təcrübəsi (İstehsal, kənd təsərrüfatı sektorlarında audit, daxili nəzarət, risklərin idarə olunması funksiyaları üzrə təcrübə arzuolunandır)
- Ezamiyyət: 100% ezamiyyət tələbi
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis dili (yaxşı), Rus (yaxşı)
- Kompüter bilikləri: MS Office programları üzrə biliklər (1 C, Uyumsoft arzuolunandı)
- Digər: ACCA sertifikatlarının olması arzu olunandır;
- CİA sertifikatının olması arzu olunandır;
- B kateqoriya üzrə sürücülük vəsiqəsinin olması arzuolunandır.
Vəzifədən gözləntilər:
- Audit layihəsi üzrə müvafiq audit proqramını tərtib etmək və icrasına nəzarət etmək;
- Kənar auditorlarla və digər yoxlama qurumları ilə ünsiyyət qurmaq;
- Audit işçilərinin işinə rəhbərlik etmək, istiqamətləndirmək və müvafiq hallarda dəstək olmaq;
- Beynəlxalq Maliyyə Uçotu Standartları barədə, yerli vergi və maliyyə uçotu sahəsində güclü biliklərin olması;
- Audit layihəsini prosedurlara, standartlara və digər tələblərə uyğun şəkildə başlanğıcdan sona kimi müvəffəqiyyətlə icra etmək;
- Audit prosesi zamanı çatışmazlıqları müəyyən etmək və məsul şəxlərlə razılaşdırmaq, o cümlədən biznesin mahiyyətini və müvafiq riskləri nəzərə almaqla aşkarlanmış çatışmazlıqlara uyğun olaraq tövsiyələr vermək;
- Layihə üzrə çatışmazlıqları ehtiva edən audit hesabatını tərtib etmək və məsul şəxslərə yönləndirmək;
- Audit nəticələrinin düzgün sənədləşdirilməsini təmin edən sübutları toplayaraq nəzərdən keçirmək və müvafiq tamlığını təmin etmək;
- Müvafiq şöbə və peşə standartlarına hər zaman əməl olunmasını təmin etmək;
- Yüksək səviyyəli, dəqiq və səmərəli nəticələri əldə etmək üçün təyin olunmuş tapşırıqları açıq və aydın şəkildə yoxlama üzvlərinə çatdırmaq.
Vəzifə üzrə səriştələr:
- Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Məntiqi, riyazi və analitik düşüncə tərzi;
- İri həcmli verilənlər bazası ilə işləmək bacarığı;
- İdarəetmə bacarıqları
- Problemləri həll etmə;
- Detallara diqqətlilik;
- Keyfiyyətlilik və effektivlik.
Əmək haqqı: Razılaşmaya uyğun olaraq
Maraqlananların emaildə “Baş auditor” yazaraq CV-lərini göndərməyi xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
U and R Company
Mühasib
Son tarix 08 okt 2022 - Müraciət et
Tələblər:
- Maliyyə, mühasibatlıq və iqtisadi yönümlü sahədə ali təhsil;
- Mühasibatlıq sahəsində ən azı 1-3 illik iş təcrübəsi;
- MS Office, BTP və 1C mühasibatlıq proqramından yüksək səviyyədə istifadə bacarıqları;
- E-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik və vergi məcəlləsi üzrə biliklər;
- Əmək məcəlləsi və mülki məcəllə üzrə ümumi biliklər;
- İdarəetmə, ünsiyyət, işgüzarlıq və əməkdaşlıq qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili, orta səviyyədə Rus dil;
- Peşəkar mühasib sertifikatının və Beynəlxalq mühasibatlıq sertifikatlarının olması üstünlükdür;
- İnternet bankingdən istifadə etmək;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF ilə bağlı əməliyyatlar aparacaq;
- Statistika hesabatlarının vaxtında təqdim olunmasını təmin edəcək;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsini təmin edəcək;
- Aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi (ƏDV, ÖMV, mənfəət və zərər hesabatları və s.)
- Vergi orqanları ilə yazışmaları aparacaq, E-qaimələrin vaxtında və düzgün təqdim olunmasını təmin edəcək;
- Maliyyə və kassa intizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati və digər xərclərə, debitor və kreditor borclara nəzarəti təmin edəcək;
- Mühasibat sənədlərinin tərtib edilməsi;
- Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə mühasibat sənədlərinin və vergilərin hesablanması və ödənilməsi üçün zəruri olan digər sənədlərin, habelə alınan gəliri, çəkilən xərcləri və vergi ödənişlərini (tutulmalar) təsdiq edən sənədlərin saxlanılmasını təmin etmək və üzləşmə aktlarının tərtibi;
Şərtlər:
- İş qrafiki: 5 günlük, (09:00 – 18:00);
- İş yeri: Nərimanov rayonu
- Əmək haqqı: 800-1150 AZN
VAKANSİYA 10
Grand Agro MMC
Sahə Aqronomu
Son tarix 08 okt 2022 - Müraciət et
Təsvir:
- Sahələr üzrə aylıq aqrokimyəvi və aqrotexniki tədbirlər planın icrasının təşkili və nəzarət
- Sahələr üzrə işçi qüvvəsinin və kənd təsərrüfatı texnikalarının səmərəli istifadəsinə, işlərin fərdi qeydiyyat bazasının düzgün formalaşdırılmasını təşkil edir, müvafiq tapşırıqlar verir və hesabatlılığını təmin edir
- Sahələrin fitapotoloji və aqrokimyəvi vəziyyətinin mütəmadi monitorinqinin aparılması
- Mineral və üzvü gübrələrin, pestisidlərin düzgün yerləşdirilməsinə, sahələrə təmin edilməsi ilə bağlı işləri planlayır və təşkil edir
- Sahələrdə əkinə hazırlıq, əkin, budama, məhsul yığımı kimi mövsümi işlərin icrasının və hesabatlılığın təmin edilməsi
- Rüblük hesabatların hazırlanması
- İllik aqrokimyəvi və aqrotexniki tədbirlər planın hazırlanmasında iştirak edir
- Hazır məhsulun təhvil-təslim işlərini və hesabatlılığı təmin edir.
- Bağlarda çalışan işçilərlə mütəmadi fərdi görüşlər təşkil edir, onların problemləri, təklifləri ilə maraqlanır və aidiyyati şöbələr üzrə məlumatların verilməsini təmin edir
Tələblər:
- Sahə üzrə ali təhsil (magistr təhsili üstünlükdür)
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi
- Aqrotexniki və aqrokimyəvi tədbirlər barədə biliklər
- Kənd təsərrüfatı texnikaları ilə bağlı spesifik məlumatlar, işləmə prinsipləri barədə biliklər
- Gübrə, pestisidlərin tərkibi və istifadəsi ilə bağlı məlumatlar (MSDS-lər)
- İdarəetmə təcrübəsi
- Analitik düşünmə bacarığı
- Microsoft Excel, 1C bilikləri.
Sosial imtiyazlar:
- Nəqliyyat
- Ödənişsiz nahar
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma
VAKANSİYA 11
Azmədənistehsal MMC
Qaynaqçı-Daşlayıcı
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qəlibdən çıxmış malların təmizlənməsi, çıxıntıların yonulması
- Toz şəklində olmayan tökülən materialların (çınqılın, qumun, şlakın, kömürün, zibilin, metal qırıntılarının və digər istehsalat tullantılarının) yüklənməsi, boşaldılması, əl ilə və ya arabacıqla daşınması və yığılması
- Ərazinin, yolların, yeraltı yolların təmizlənməsi. Sexin, iş meydançalarının yığışdırılması.
- Tara, qab, detal və məmulatların yuyulması
- Yüngül
- Bütün növ yüklərin əl arabası və digər vasitə ilə daşınması. Yükün dəzgahlara, hərəkət arabacıqlarının lokomotiv və vaqonlara diyirdilərək gətirilməsi
- Əmək intizamına, cəmiyyətdaxili və müəssisədaxili nizam-intizam qaydalarına əməl olunması
- İş yerində sanitariya, gigiyena, yanğından mühafizə və texniki təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunması
- İş prosesindən irəli gələn digər vəzifələrin yerinə yetirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən yazılı və şifahi göstərişlərin yerinə yetirilməsi
İş şərtləri:
- 6 günlük növbəli iş qrafiki:
I növbə- 08:00-dan 16:00-a qədər
II növbə- 16:00-dan 00:00-a qədər
III növbə- 00:00-dan 08:00- qədər - Əmək haqqı: 693 AZN
- İş yeri Xırdalan ərazisində yerləşir
- Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerinə “Daşlayıcı” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 12
AVT Logistics
Hüquqşünas
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri,Məhəmmədi qəs
İş təcrübəsi: Hüquq sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi
Təhsil: Ali hüquqi təhsil
Yaş həddi: 25 - 35 yaş
İşin Təsviri: Struktur bölmələrin sifarişinə əsasən hər növ müqavilələrin, onlara əlavə və dəyişikliklərin Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və ya Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı beynəlxalq müqavilələrdən irəli gələn müddəalara uyğun tərtibi, hüquqi təhlilin aparılması və hüquqi rəyin bildirilməsi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət daxilində müqavilə sifarişçilərinə lazımi hüquqi və metodiki dəstəyin verilməsi;
- Müqavilə idarəetmə prosesinin daimi olaraq təkmilləşdirilməsi və şirkət daxilində müqavilə sifarişçilərinin sifarişlərinin yerinə yetirilməsi keyfiyyətinin artırılması istiqamətində təkliflərin verilməsi, maarifləndirmə işinin aparılması;
- İş prosesində istifadə olunan bütün proqramlarda müqavilələrin tərtibatına, qeydiyyatına və digər proseslərə dair müvafiq qeydiyyatın aparılması;
- Struktur bölmələrin təşkil etdiyi müqavilə rəsmiləşdirilmə işinin mahiyyətinə aid zəruri görüş və danışıqlarda iştirak edilməsi;
- Müqavilənin rəsmiləşdirilməsi və analizi prosesində aşkarlanan çatışmazlıqların qeydiyyatının aparılması və onların aradan qaldırılması üçün müvafiq təkliflərin verilməsi;
- Təyin edilmiş müddət çərçivəsində görülən işlər barədə hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
- Analitik düşünmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Hüquqi nitq və yazışma qabiliyyəti;
- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, mülki, mülki prosessual, inzibati və inzibati prosessual qanunvericiliyi, icra haqqında qanunu, əmək qanunvericiliyini və beynəlxalq qanunvericiliyi yüksək səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yazılı və türk dilində şifahi ünsiyyət bacarığı;
- MS Office kompüter proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Endirimli tibb xidməti;
Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını - “Hüquqşünas” yazaraq CV göndərməklə müraciət edilir.
VAKANSİYA 13
Resepşn
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Nərimanov, Montin qəs., İ.Hidayətzadə 7A
İş qrafiki: 5 günlük (08:30-17:30)
Əmək haqqı: 500 AZN
İş barədə məlumat:
- Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və qeydiyyatı
- Telefon zənglərinə cavab verilməsi, yönləndirilməsi
- Maillərin cavablandırılması və yönləndirilməsi
- Rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
Namizədə tələblər:
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, Rus dili - əla, İngilis dili - arzuolunandır
- MC Office – yaxşı
- İş təcrübəsi: Ofis meneceri və ya reception kimi 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi
- Ofis avadanlıqları ilə işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli, diqqətli olmaq
- Gülərüz və səbirli olmaq
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Maqro Construction Azerbaijan
Əmək haqqının hesablanması üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 08 okt 2022 [email protected]
Vəzifə üzrə öhdəliklər:
- Əmək haqqı sisteminin qurulmasında iştirak etmək;
- İşçilər haqqında əldə olunan məlumat və sənədlərin düzgünlüyünü və uyğunluğunu yoxlamaq;
- İşçilərin əmək haqqı və avanslarını hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- İşçilərə verilən bonus, maddi yardım və digər mükafat və ödənişləri hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- İşçilərin məzuniyyət haqlarını, kompensasiyalarını və son haqq-hesablarını hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- Xəstəlik vərəqələri və ezamiyyətlər üzrə ödənişləri hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- Əmək müqaviləsində göstərilən xüsusi şərtlər, istisnalar və mükəlləfiyyətləri təhlil etmək;
- Digər gündəlik əmək haqqı əməliyyatlarını yerinə yetirmək;
- İşçilərlə bağlı sənədləşmələrin aparılması üçün müvafiq proses və prosedurların hazırlamasında iştirak etmək və həyata keçirmək;
- Qanunvericiliyin tələblərini yerinə yetirmək üçün inzibati prosedurları və prosesləri hazırlanmasında iştirak etmək və həyata keçirmək;
- Əmək haqqı və digər aidiyyəti maliyyə məsələləri ilə bağlı işçilərin şikayətlərini
dinləmək və təhlil etmək.
Tələblər:
- Ali ixtisas üzrə təhsil;
- Əmək haqqının hesablanması üzrə minimum 3-4 il iş təcrübəsi;
- Vergi məcəlləsi, Əmək məcəlləsi, DSMF haqqında qanun və aidiyyatı qanunvericiliklər haqqında biliklər;
- Azərbaycan dili üzrə sərbəst biliklər (ingilis dili bilməsi üstünlükdür);
- Kompüter bilikləri : MS Office proqramları, əsasən Excel;
- ERP bilikləri: SAP Business One, 1C 8.3;
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: həftədə 5 gün, saat 09:00-18:00
- Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə
Yalnız göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına, mövzu hissəsində “Əmək haqqının hesablanması üzrə aparıcı mütəxəssis” qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 15
Resant Group
Mühasib (Restoran)
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasib restoranın Direktorunun əmrlərinə əsasən hər ay məzuniyyətlərin, ezamiyyətlərin, ixtisasartırma kurslarının, təhsil məzuniyyətlərinin və əmək qabiliyyəti olmamaq vərəqəsinin hesablamalarını həyata keçirilməsinə dəstək olunması;
- Şirkətin müxtəlif mədaxil, məxaric orderlərı, ciddi hesabat blankları və s. rəsmi sənədlərin doldurulmasının və hərəkətinin nəzarətinə kömək göstərilməsi;
- Bütün növ ciddi hesabat sənədlərinin qeydiyyatını aparır;
- Şirkət tərəfindən ona həvalə olunmuş elektron poçt qutusuna mütəmadi olaraq nəzarət edir və elektron yazışmaların operativ cavablandırılmasını icra edir.
Namizədə bağlı tələblər:
- Təhsil-Ali;
- Restoran sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office, 1C və İİKO proqramlarını bilməli;
- Qərarvermə, liderlik, innovativ idarəetmə, təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq bacarığı.
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
İş Şərtləri:
- İş vaxtı: həftədə 6 gün;
- Əmək haqqı: 1000-1200 AZN
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib (Restoran)” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 16
Company
Главный Бухгалтер
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Задачи:
- ведение бухгалтерской и налоговой отчетности;
- ведение книги учетов и расходов;
- распределение финансовых потоков;
- контроль и распределение зарплатных проектов;
- расчет бюджета компании по периодам и основным параметрам;
Требования:
- высшее экономическое образование, опыт работы от 5 лет и более
- ведение всей отчетности строго по законодательству АР;
- уверенный пользователь ПК, MS office и 1С;
- Составление ежемесячной финансовой отчетности для руководства
- свободное владение азербайджанского и русского языков;
- знание трудового и налогового права;
- доброжелательность, умение работать в команде;
- ответственность, желание усовершенствоваться, стрессоустойчивость, коммуникативные навыки, готовность к многозадачности;
- Опрятный внешний вид;
- Умение управления персоналом;
Условия:
- официальное трудоустройство, заработная плата обсуждается индивидуально;
- график работы: 5/2 с 09:00 до 18:00
- возможность карьерного роста.
Контактный Номер: 077 276 76 27.
VAKANSİYA 17
Türk Medical M.M.C
Tibbi satış nümayəndəsi
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İş günləri 1-5-ci günlər 9:00-dan 17:00-dək, 6-cı gün 13:00-dək,
- Məhsullarımız Tibbi Laboratoriya cihazları reaktivləri və Laboratoriya analizləri
- Korporativ müştərilərin cəlb edilməsi, müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması
- Günlük yeni müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
- Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi,potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və əlaqələrin yaradılması,
- Yeni müştərilərə zənglərin edilməsi, görüş və təqdimatların təşkili
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
- Aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;- Korporativ satış planının yerinə yetirilməsi
- Fiks maaş 400-500.Satışlardan bonuslar var
Namizədə tələblər:
- Office proqramlarını bilmək
- Həftəlik program əsasında məhsul və xidmətlərimizi müştərilərə görüşərək təqdim etmək
- Lazım gələrsə müştərilərlə rəhbərlik arasında görüş təşkil etmək
- Xarici dil bilinməsi arzu olunandır
- Tibbi Laboratoriya yönümlu təhsilli olması arzu olunandır.
- Müştəriyönümlü satış bacarığı olmalı
- Korporativ idarə etməni bilməlidir, satış nəticələrinə əsasən bonuslar hesablanır
Qeyd: Xahiş edirik yalnız şəkilli CV-lərinizi e-mail adresinə göndərəsiniz.
Üstünlük xanım namizədlərə verilir.
VAKANSİYA 18
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
İşə qəbul üzrə Mütəxəssis
Son tarix 08 okt 2022- Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Açıq vakansiyaları təhlil etmək, şirkətdaxili və şirkətxarici elanları hazırlamaq və yerləşdirmək;
- Elan olunan vakansiyalar üzrə namizədlərin axtarışı;
- Gündəlik müsahibə cədvəlinin aparılması;
- Namizədlər üçün imtahanların və test yoxlanışlarının təşkili;
- Müsahibədən sonra namizədlərə nəticələrlə bağlı məlumatın verilməsi;
- Müsahibə nəticələrinin qeydiyyatının aparılması;
- İşə qəbul prosesinin gedişatı ilə bağlı struktur rəhbərlərini məlumatlandırmaq;
- İşə qəbul layihələrinin təşkilində yaxından iştirak etmək;
- Şirkətin işə qəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
- İşçi qüvvəsinin planlaşdırılmasında iştirak etmək;
- İşəqəbul hesabatlarının hazırlanması;
- Rəhbərlik təfərindən təyin olunmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Tələblər:
- İşə qəbul sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır);
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
- Elektron Hökümət Portalları ilə (e-gov; e-sosial; İSB) işləmə bacarığı;
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək (1С 8.3 proqramında işləmə bacarığı arzuolunandır)
- Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;
- Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı.
- İngilis və rus dili arzu olunandır;
- ATS platformalarla tanışlıq və ya təcrübə üstünlükdür
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Beş günlük iş həftəsi
- İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 19
TEZİBU
Satıcı-kassir
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
Namizədə Tələblər:
- Yaş həddi: 20-35;
- Kompüter biliyi: MS Office Word, Excel;
- İş təcrübəsi: 1-3 il.
- Müəssisədə 5 vakansiya mövcuddur.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Anbara daxil olan malların qəbulu, uçotu daxil edilməsi və uçotdan çıxarılması işlərini yerinə yetirmək,
- Anbarda malların yüklənmə-boşaltma işlərində iştirak etmək,
- Daxil olan malların qeydiyyat sənədlərini yoxlamaq və düzgün olmasını təsdiq etmək, mallarda çatışmazlıq aşkar etdikdə Direktora məlumat vermək,
- Anbara gələn malların yaralılıq müddətini yoxlamaq,
- Anbarda olan mlların standartlara uyğun yığım və düzülüş qaydalarına nəzarət etmək, hər bir məhsul üçün cavabdehlik daşımaq,
- Anbarda olan məhsulların və mal-materialın təhlükəsizliyini təmin etmək,
- Anbardan məxaric edilən və anbara mədaxil edilən malların giriş-çıxış sənədləri üzrə qeydiyyatını təmin etmək,
- Proqram vasitəsilə daxil olan sifarişləri qəbul etmək, hazırlamaq və kuryerə təhvil vermək,
- Məsuliyyətində olan anbarın təmiz, səliqəli və nizamlı qaydada saxlanılmasına nəzarət etmək,
- Anbarda mal qalıqlarının sayımı zamanı baş verə biləcək hər hansı itkiyə görə maddi məsuliyyət daşımaq.
Əmək haqqı: 500 AZN (əlavə bonus sitemi tətbiq ediləcək).
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 20
Sinteks Group of Companies
Yük Gömrük Bəyənnaməçisi
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Yük Gömrük Bəyənnaməçisi tələb olunur.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu idxal və ixrac edilmiş Malları Gömrük sistemində bəyan etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tarif kodlaşdırma sisteminə əsasən malları təsnifatlandırır
- Zəruri sənədləri gömrük sisteminə daxil edir
- Gömrük bəyannaməsini hazırlayır
- Dövlət rüsumlarını ödəyir
- Gömrük qaydalarında ən son düzəlişləri və ya yenilikləri yoxlayır
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil diplomu (Gömrük və Logistika ixtisasları üzrə təhsil üstünlük hesab olunur)
- Gömrük rəsmiləşdirməsi və bəyannamələri üzrə müvafiq sertifikatlar
Təcrübə:
- Gömrük rəsmiləşdirməsi sahəsi üzrə ən az 1 il təcrübə (bəyannaməçi kimi təcrübə üstünlük hesab olunur)
Professional Biliklər:
- Incoterms standartları
- Bəyannamə qaydaları
- İngilis dili biliyi orta səviyyədə
- MS Office Programları
Professional Bacarıqlar və Kompetensiyalar:
- Detal və nəticə yönümlü
- Zaman idarəetməsi
- Analitik bacarıqlar
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Yük Gömrük Bəyənnaməçisi” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
We are currently looking for Declarant to join Sinteks Group of Companies.
The role of the position:
The role of this position is to declare imported and exported goods into Customs system.
Job responsibilities:
- Classifies goods according to the tariff coding system
- Places the necessary documents in the customs system
- Prepares the customs declaration
- Makes the payment of state duty tariffs
- Checks the latest amendments or updates in customs regulations
Main requirements:
Education:
- Higher educational degree (Customs and Logistics are advantage)
- Relevant certificates in customs clearance and declaration
Experience:
- At least 1 year experience customs clearance (as Declarant is an advantage)
Professional Knowledge:
- Incoterms
- Declaring regulation
- İntermediate English
- MS Office
Professional Skills and Competencies:
- Details and result oriented
- Time Management
- Analytical skills
Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Declarant” in the subject line.
VAKANSİYA 21
Azmədənistehsal MMC
Avtokar sürücüsü
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yüklərin təyinatı üzrə boşaldılması, daşınması, yerləşdirilməsi
- Avtokarın təhlükəsiz və səmərəli idarə edilməsinə görə məsuliyyət daşımaq
- İşin düzgün planlaşdırılması və verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Ona təhkim edilmiş texnikanı işlək və təmiz vəziyyətdə saxlamaq, istifadədən öncə texnikaya vizual baxış keçirmək,
- Aşkar etdiyi bütün nasazlıqlar haqqında sahə rəisinə məlumat vermək
- İş yerində əməyin təhlükəsizliyi qayda və qanunlarına uyğun fəaliyyət göstərmək
İş şərtləri:
- 6 günlük iş qrafiki 08:00-dan 15:00-a qədər
- Əmək haqqı: 600 AZN
- İş yeri Xırdalan ərazisində yerləşir
- Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerinə “Avtokar sürücüsü” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 22
Holiday Inn Baku
Tax specialist
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Main duties:
- Assistance in preparation of VAT, SSPF, WHT, and Statistics reports;
- Regularly checking tax letters received from tax authorities;
- Assistance in preparing letters to tax authorities;
- Keeping recording of the tax reporting transactions in accounting software;
- Sharing responsibility, providing support and working efficiently as a team member;
- Performing other tasks given by Finance Manager;
- Preparation of other reports and providing required information to the Finance Team.
Candidate requirements:
- High education in Finance, Accounting or/and Audit;
- At least 2 years in related field;
- Strong knowledge of Tax Code of AR and tax reporting;
- Experience in hospitality is preferrable;
- Advanced proficiency in Microsoft Office – particularly Excel;
- Fluency in Azerbaijani and English languages.
Desirable Criteria:
- Excellent time management skills and ability to prioritize work;
- Attention to details and readiness to work under tight deadlines.
- Able to work effectively with minimal supervision;
- Motivation for professional development and career growth.
Candidates meeting the above-mentioned criteria should address their CV/Resume, indicating “Tax Specialist” in the subject of the email. Applications without subjects will not be considered.
VAKANSİYA 23
Competo
Агент по прямым продажам В2С
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
Должностные обязанности:
- активные прямые продажи мобильного приложения B2C в организациях и на предприятиях;
- проведение презентаций мобильного приложения для конечных пользователей перед различными аудиториями;
- участие в маркетинговых и промо акциях для привлечения клиентов;
- выполнение ежемесячных планов продаж;
- консультации клиентов по пользованию приложением;
- отчетность о проделанной работе за день, неделю, месяц;
- привлечение клиентов на использование мобильного приложения
Требования к кандидатам:
- Образование: средне-специальное образование, неоконченное высшее, высшее
- Свободное владение азербайджанским и русским языками.
- Приветствуется опыт работы в продажах
- Коммуникабельность, ответственность, проактивность и инициативность, также – должен быть быстрообучаемым, стрессоустойчивым, готовым к высокому темпу работы и нацеленным на достижение максимальных результатов
- Знание офисных программ
- Умение работать в коллективе
- Высокие навыки общения
- Способность говорить свободно, четко и с интонацией
- Знание английского приветствуется
Условия:
- Заработная плата: 800 АЗН (400 фикс + 400 KPİ)
- График работы – 09:00 – 18:00
- Возможны периодические командировки в регионы
Кандидатов просим отправлять свое резюме c фотографией и указанием в теме «Агент по прямым продажам В2С» на английском или русском языках.
VAKANSİYA 24
Company
Senior Internal Auditor
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Internal Auditor job qualifications and requirements:
- Higher education (preferably a master’s degree);
- ISO Internal auditor certificate is preferable;
- At least 3 years of work experience in an internal audit environment;
- Excellent reporting skills;
- Meticulous attention to detail with the ability to multitask;
- The ability to think objectively.
Responsibilities for Internal Auditor:
- Develop internal audit scope and audit plans;
- Acquire, analyze and evaluate accounting documentation;
- Prepare and present reports that reflect audit results and document process;
- Undertaking internal audits to ensure the company meets its financial, operational, and compliance objectives;
- Develop, implement and maintain internal audit policies and procedures in accordance with local and international best practices;
- Maintain open communication with management and the audit committee.
Terms and conditions:
- Work schedule 5/2, 09.00-18.00
- Work place Head Office, Sabail distr.
- Free lunch, health insurance, and additional annual bonuses.
If you are interested to apply, please send your CV to the e-mail address. CVs will be shortlisted based on a candidate’s work experience and meeting the requirements.
VAKANSİYA 25
Grand Midway Hotel
Houseman (Təmizlikçi bəy)
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Otelin ictimai məkanlarını, restoranları, liftləri, ofisləri və tualetləri təmizləmək
- Xalçaları tozsoranlamaq,külqabı və zibil qablarını boşaltmaq.
- Mebellərin tozunu almaq və cilalamaq.
- İstifadəsindəki arabaları və avadanlıqları gündəlik təmizləmək və onlara qulluq etmək.
- Təsərrüfat idarəsi tərəfindən verilən xüsusi təmizlik cədvəlinə əməl etmək.
- Lazım olduğu təqdirdə otaq təmizliyini və rəhbərinin işlə bağlı digər təlimatlarını icra etmək
İş şəraiti:
- iş rejimi həftədə 6 gündür
- iş saatları daxilində qidalanma otel tərəfindən qarşılanır
Namizədə aid tələblər:
- Ən az 1 il əlaqədar sahədə iş təcrübəsinə malik olmaq
- 20 – 35 yaş aralığında olmaq
Əmək haqqı 450 AZN + bonus
Komandamıza qoşulmaq istəyən namizədlərin CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.
Ünvan Bakı ş. Nizami küç. 77
Tel: 050 290 08 27 / 051 277 79 70
VAKANSİYA 26
Pizza Mizza
Anbardar
Son tarix 21 sen 2022 - [email protected]
Vakansiya ilə bağlı son müraciət tarixi 20 sentyabr 2022-ci il tarixidir.
Tələblər:
- Yaş 25-35
- Orta təhsil
- Azərbaycan dili. Rus və ingilis dili arzuolunandır
- Müvafiq sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi
- İşi təşkil etmə, idarəetmə və kommunikasiya bacarığı olmalı
- Vaxtın idarəetmə bacarığı
- Ofis proqramları biliyi
- Liderlik keyfiyyətləri
- Komanda ilə işləmək bacarığı
- Fəal, məsuliyyətli, punktual, stressə davamlı
Vəzifələr:
- Fəhlələrin işinin təşkilini (iş rejimi/işin paylanması) təmin edir,
- Anbarın ümumi gündəlik işinin təşkili, planlaşdırılması və koordinasiyasını təmin edir,
- Daxili qaydalara riayət edir,
- Şirkətin dəyərlərinə və məqsədlərinə uyğun gələn şirkət mədəniyyətinin yaradılmasına dəstək verir,
- Komanda üzvlərinin ümumi məqsədlərə çatmaqda, birlikdə səmərəli işləməsini təmin edilməsinə dəstək verir.
- Mal, məhsul və avadanlıqların qəbulunu həyata keçirir,
- Mal, məhsul və avadanlıqların qəbulu zamanı məhsulların keyfiyyətinin yoxlanmasını icra edir,
- Malların rəflərə düzgün yığılmasını təmin edir,
- Donmuş və ya soyuq məhsulların standartlara uyğun soyuducuda saxlanmasını təmin edir,
- Mal, məhsul və avadanlıqların minimum saylarına nəzarət edir və buna uyğun olaraq, vaxtında sifarişin verilməsini təmin edir,
- Anbar inventarının aylıq sayımlarında birbaşa iştirak edir,
- Anbarın təmizliyini təmin edir,
- Anbarda olan avadanlıqların (tərəzi/soyuducu/rəflər) düzgün istifadəsini təmin edir.
İş şəraiti:
- İş saatı - 9 saat
- 6 günlük iş rejimi
- AR əmək qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı müsahibə nəticəsində müəyyən olunacaqdır
Maraqlananlar CV-lərini “ Anbardar ” başlığı altında elektron ünvana göndərə bilərlər.