"Araz Supermarket" işçi axtarır - VAKANSİYA
Dövlət qurumu işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Baku Electronics" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1200 MANAT - VAKANSİYA
"Azprotein Foods Group" işçi axtarır - MAAŞ 900-1200 MANAT - VAKANSİYA
"Bravo Technologies" işçilər axtarır - MAAŞ 600-800 MANAT- VAKANSİYALAR
"PASHA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Yelo Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"A-Group" sığorta şirkəti işçi axtarır - VAKANSİYA
"Avrora" şirkəti işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkətləri işçilər axtarır - MAAŞ 1500-2500 MANAT- VAKANSİYALAR
"Kapital Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
Holdinq işçi axtarır - VAKANSİYA
BSC Consulting & Outsourcing Company
Senior Financial Analyst
Son tarix 06 okt 2022 - [email protected]
Candidate salary varies around 2000-2500 AZN (Exact amount depends on qualifications and will be set on the interview).
Responsibilities:
- Check and reconcile financial data of subsidiaries
- Participate in period-end closing and group consolidation
- Prepare monthly, quarterly and annual financial statements and disclosures for partners
- Reengineer current business processes to minimize risks and inefficiencies
- Support cash flow planning
- Support the annual budgeting
- Control fx hedging requirements
- Perform monthly variance analysis comparing to history, forecast and budget
- Create and maintain new financial models using complex data sets and formulas to deliver insightful reporting
- Perform other ad hoc projects as needed.
Hiring requirements:
- Bachelor's degree and/or master’s degree in Finance, Accounting or similar major
- 3+ years of experience in related field
- Upper-intermediate English
- ACCA/CIMA/CMA/CFA qualification is a strong plus
- Good knowledge of IFRS
- Big 4 experience is a big plus
- Advanced Proficiency in Excel
- Attention to details.
Candidates, who meet all the requirements, please, send your resume writing in the subject section “Senior Financial Analyst” until 06.10.2022
Bioloji Təbabət Klinikası
Satış və Marketinq üzrə Menecer
Son tarix 02 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (tibb sahəsində) (xaricdə təhsil alanlara üstünlük verilir)
- İş stajı 3 ildən yuxarı (əczaçılıq sahəsində)
- Xarici dil bilikləri: İngilis dili -yüksək səviyyədə
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst ünsiyyət qurmalı
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Güclü komanda vasitəsilə idrəetmə bacarığı;
- Strateji yanaşma, planlama və təşkilatçılıq;
- Müştəri yönümlülük, fərdi yanaşma bacarığı;
- Ədalətlilik və düzgünlük;
- Ünsiyyət və satış bacarığı;
- Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətlilik;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin marketinq və satış siyasətinin planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;
- Bölgə satış nümayəndələrinin işini tənzimləmə, koordinasiya etmək;
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
- Şirkətin reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi;
- Satış prosesinin həyata keçirilməsi və müştəri əlaqələrinin idarə olunması;
- Müştəri bazasının genişləndirilməsi;
- Nümayəndələrin aylıq satışı ilə bağlı hesabatların hazırlanması, yaranmış nöqsanlarla bağlı rəhbərliyi məlumatlandırmaq və lazımi tədbirlərin görülməsi;
İş şəraiti:
- İş qrafiki 5 günlük, saat 09:00 -dan 18:00-dək
- İstirahət: Şənbə və bazar günü;
- Əmək haqqı: 1500-2500
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzü hissəsində “Satış və marketinq üzrə meneceri” qeyd edərək CV-nizi göndərməyiniz xahiş olunur.
KARCHER
B2B Manager (male)
Son tarix 06 okt 2022 - [email protected]
- Специалист по продажам (далее - Работник) относится к категории специалистов.
- Настоящая должностная инструкция определяет функциональные обязанности, права и ответственность Работника при выполнении работ в рамках трудового договора с ООО «Керхер».
- Работник назначается на должность и освобождается от должности приказом Работодателя в установленном действующим трудовым законодательством порядке.
- Работник подчиняется непосредственно Директору по развитию региона Центр, Работодателя или другому Руководящему сотруднику, назначенному в установленном порядке.
- Работник в своей деятельности обязан руководствоваться:
- действующим законодательством Республики Азербайджан, в частности, законодательными и нормативными документами по вопросам выполняемой им работы;
- методическими материалами по соответствующим вопросам;
- локальными нормативными актами, внутренними политиками и процедурами Компании;
- приказами, распоряжениями Генерального директора, иных уполномоченных лиц Компании;
- настоящей должностной инструкцией.
- Работник должен знать и выполнять:
- основы рыночной экономики, предпринимательства и ведения бизнеса;
- основные технологические процессы деятельности предприятия;
- этику делового общения;
- законы и нормативные правовые документы, регламентирующие осуществление коммерческой деятельности;
- конъюнктуру рынка, особенности сектора рынка, закономерности развития рынка и спроса на товары;
- ассортимент, классификацию, характеристику и назначение товаров;
- методы ценообразования, стратегию и тактику ценообразования;
- основы маркетинга, организации и контроля маркетинговой деятельности, формы и методы ведения рекламных кампаний;
- психологию и принципы организации продаж (закупок), технику мотивирования клиента к покупке;
- правила установления деловых контактов;
- действующие формы учета и отчетности;
- основные бизнес-процессы Компании;
- основы трудового законодательства;
- правила внутреннего трудового распорядка и иные локальные нормативные акты работодателя;
- правила и нормы охраны труда, противопожарной безопасности, гражданской обороны;
- основы делового этикета;
- правила пользования офисной техникой, коммуникаций и связи.
Требования к квалификации:
- Высшее образование;
- Опыт работы в продажах сложного промышленного оборудования от 3 х лет
- МS Office – продвинутый уровень (уверенное знание программ Power Point и Excel),
- Знание принципа работы системы SAP для осуществления работы с товаром, для работы с отчетностью, дебиторской задолженностью, отгрузочными документами и т.п.;
- Знание CRM для работы с отчетностью, коммерческими предложениями, сделками, счетами и т.п.;
- Владение техникой прямых продаж;
- Владение техникой проведения холодных звонков клиентам;
- Oпыт подготовки технического задания для демонстрации оборудования на территории клиентов;
- Навык составления коммерческих предложений;
- Oпыт проведения переговоров с первыми лицами компаний.
Должностные обязанности работника:
Специальные (профессиональные) обязанности работника:
- Взаимодействует с клиентами по вопросам продажи товара: установление и поддержание делового контакта, консультирование по продукции и предоставляемым услугам ее сопровождения, выявление потенциальных потребностей клиента, организация сбора информации от клиентов о требованиях к качественным характеристикам товаров (сроке службы, правилах пользования, упаковке, др.), а также о требованиях к послепродажному обслуживанию и т.д. Организует проведение тренингов и демонстраций оборудования для клиентов.
- Формирует и актуализирует данные о клиентах (организационно-правовые формы, адреса, реквизиты, номера телефонов, фамилии руководителей и ведущих специалистов, финансовое состояние, объемы закупок, др.).
- Работает с договорной документацией: организует преддоговорную работу, участвует в согласовании условий договора, осуществляет контроль за разработкой и реализацией коммерческих условий заключаемых соглашений, договоров и контрактов. Контролирует оплату счетов покупателями товаров по заключенным договорам.
- Участвует в организации и контроле работ по доставке или отгрузке товаров клиентам, а также по соблюдению условий заключенных договоров. Выявляет причины нарушений условий договоров, принимает меры по устранению и предупреждению этих причин. Оперативно реагирует на претензии клиента по количеству и качеству поставляемого товара согласно договору поставки.
- Проводит мероприятия по поддержанию контакта с клиентом.
- Принимает участие в организации и проведении мероприятий по формированию потребительского спроса на товары, стимулированию продаж, координирует проведение отдельных видов рекламных кампаний, обеспечивает участие предприятия в презентациях товаров, в проводимых ярмарках, выставках. Контролирует проведение данных мероприятий.
- Оформляет и осуществляет контроль необходимой документации.
- Анализирует объемы продаж и подготавливает отчеты по результатам анализа для представления руководству.
- Принимает участие в организации и проведении выставок, а также самостоятельно принимает участие в специализированных выставках.
Общие обязанности работника:
- Соблюдает Правила внутреннего трудового распорядка и иные локальные нормативные акты организации, правила и нормы охраны труда, производственной санитарии, противопожарной защиты и т.д., исполняет приказы и распоряжения руководства Общества.
- Обеспечивает соблюдение чистоты и порядка на своем рабочем месте.
- Взаимодействует с сотрудниками других отделов для выполнения своих обязанностей.
- Составляет отчеты о проделанной работе; составляет статистические справки по эффективности своих действий и представляет их руководству.
- Разрабатывает предложения по повышению эффективности и оптимизации своей деятельности.
- Не разглашает ставшую ему известной конфиденциальную и коммерческую информацию, не использует ее каким-либо образом, могущим причинить прямые или косвенные убытки Компании;
- Выполняет иные поручения своего непосредственного руководителя, связанные с осуществлением своих трудовых функций.
В первые 2 месяца испытательного срока зарплата нэт 1500 + 300 азн фикс бонус. Третий месяц испытательного срока Зарплата 1500 + бонус с продаж. Бонус будет начисляться если продажи достигнут определенной планки.
ASBC MMC (Торговая марка Alma Store)
B2B Sales Manager (Corporate Business Development Manager)
Son tarix 08 okt 2022 - [email protected]
ASBC LLC expands its corporate client department and invites a B2B Sales Manager (Corporate Business Development Manager) to join the team.
- ASBC LLC has been successfully operating in the B2B sales market for IT equipment for over 25 years;
- We are an official partner of Apple with Apple Premium Reseller status;
- Over 1500 companies in Azerbaijan have already become our clients;
- We have partnership relations with companies such as Apple, Lenovo, Dell, HP, Logitech, Microsoft, Kaspersky, Jamf, etc;
- We are Apple experts. We know everything about Apple products and are willing to share it!
If you are looking for a job that combines dynamics and passion, interesting tasks and goal achievements, high technology and a professional team, then this vacancy is for you!
What will You get when you work in our team?
- A job in a company that is a part of the international holding ASBIS, with offices in more than 30 countries and business in 64;
- A job in a company, where each employee has value and an opportunity for professional and career growth;
- Individual adaptation program and support at every stage of training;
- Training by an Apple-certified trainer, based on a program developed by Apple;
- Training in sales techniques from a corporate sales trainer;
- Use of ASBIS Academy Library & Learning Management System training materials;
- Stable salary and the opportunity to influence your income (Terms will be agreed upon the results of the interview);
- Compensation for mobile communications;
- Work schedule: Monday-Friday from 10:00 to 18:00.
What will be Your responsibilities:
- Searching and attracting clients in the B2B segment (cold calls, meetings);
- Identifying customer needs in the Company's services;
- Negotiating the terms of work, the formation of commercial offers;
- Conducting telephone conversations and meetings with clients;
- Maintaining CRM;
- Control over accounts receivable;
- Development of relations with key partners;
- Regular planning and report preparation for management.
If You:
- Have excellent knowledge of Azerbaijani and Russian languages;
- Confident in your own abilities, ready for efficient work, focused on results;
- Have experience working with clients;
- Able to interest any interlocutor;
- Interested in innovative technologies and want to be the first to know and test technical innovations, as well as to share your knowledge with clients.
Welcome to the team!
Everyone who is interested, please send your CV with the photo by e-mail with the name of the position in the "Subject" section.
Zəhmət - Ruzi MMC
Baş audit
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Audit planları əsasında audit proqramlarının tərtib edilməsində iştirak etmək
- Audit planları və proqramları əsasında daxili audit yoxlamalarını aparmaq
- Şirkətin siyasətləri, prosedurlar, standartlar və digər normativ sənədləri qiymətləndirmək
- Aşkarlanan neqativlərlə bağlı təqdimat və ya xidməti yazıların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması
- Daxildə olan boşluqlara nəzarətin təşkili
- Yoxlamaların nəticələri haqqında mütəmadi rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək
- Fəaliyyət göstərilən ərazilər üzrə fakturaların və müştəri borclarının yoxlanışlarını həyata keçirmək və nəticələri raportlamaq
- Anbarda mövcud olan məhsulların sayımını həyata keçirmək və sayım nəticələrini raportlamaq
- Audit yoxlamaları zamanı mənimsəmə və saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparır;
- Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirir
- Şirkətdaxili kompaniyaların şərtlərinə uyğun olaraq malların anbardan təhvil alinib müştərilərə çatdırılması prosesinə nəzarət.
Namizədə tələblər:
- Yaş:32-45
- Təhsil:Orta
- Ali təhsilin olması (Audit, Maliyyə, İqtisadiyyat,Hüquq üzrə)
- 3 ildən artıq Daxili Nəzarət, Daxili audit, Təftiş sahəsi üzrə iş təcrübəsi
- Risklərin idarəedilməsi (əsasən satış sahəsi üzrə)
- 1C (8.2, 8.3) mühasibatlıq proqramları ilə işləmə bacarığı.
- Fərdi keyfiyyət tələbləri: Analitik təhlil bacarığı. Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq,görüşlərdə iştirak etmək bacarığı.
- Yüksək səviyyədə MS Office ( Word, Excel, Outlook) bilikləri
- Təhlil və nəzarət mexanizmləri sahəsində praktik biliklər
- Komanda mühitində effektiv fəaliyyət göstərmək bacarığı
- Sertifikatların olması üstünlükdür
- Yüksək analitik düşünmə və təhlil etmə qabiliyyəti
- Ezamiyyətlərə açıq olmalıdır
AR qanunvericikliyinə uyğun sənədləşmə
İş yeri Xırdalan şəhəri
İş qrafiki həftədə 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək,
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
Maraqlananlar CV-lərini mövzu yerinə “ Baş Audit ” yazaraq e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Telefon: (012)349-57-67
Xəzinəmed
Satış və tibb təmsilçisi (xanım)
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
İşin təsviri və tələblər:
- Baş ofisi Fransanın Lyon şəhərində yerləşən BIODERMA, ESTHEDERM VƏ ETAT PUR Dermatoloji Laboratoriyaları dermatoloqlar və institusional tədqiqat mərkəzləri (INSERM, CHU, Universitetlər) ilə birlikdə 1977-ci ildən bəri tibbi təlimatlar və məsləhətlər üçün məhsullar hazırlayır və təklif edir.
BIODERMA,ESTHEDERM, ETAT PUR dünya dermatoloqları tərəfindən ən çox məsləhət görülən brendlerdlərdir. Dünyanın 130-dan çox ölkəsində satılan brendlər Azərbaycan bazarındakı payını dünya bazarına paralel olaraq genişləndirməyə davam edir. Böyüyən komandamıza tibbi nümayəndə axtarışındayıq. - Universitet məzunu (tıbbi və əczaçılıq təhsili olanlara üstünlük veriləcəkdir),
- Yalnız xanım namizədlər
- Dermatoloq, Pediatr və Allerqoloqlarla işləmiş və minimum 2 il iş təcrübəsi olan,
- Kompüter bacarığı olan, Microsoft Office-də sərbəst işləmə qabiliyyəti olan,
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis danışan,
- Diqqətli, gülərüzlü, səbrli, məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı,
- Ehtiyac olduğu zaman səyahət edə bilən,
- Hərəkətli iş rejimində işləməyi bacaran,
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və dəqiq yerinə yetirə bilən,
- Firmaya yeni həkimlər qazandıra bilən,
- Səliqəli xarici görünüşə, nəzakətli danışığa və təqdimat qabiliyyətinə malik olmalı
Vəzifələr:
- Cavabdeh olduğu Özəl klinikaları, özəl xəstəxanaları - Həkimləri müntəzəm ziyarət etmək və firma məhsullarının reseptlə yazılmasını təmin etmək,
- Cavabdeh olduğu bölgələrdə məhsulların satışına nəzarət etmək,
- Həkim bazasının formalaşdırmaq və müntəzəm olaraq yeniləmək,
- Rəqib analizi aparmaq,
- İndividual fəaliyyət planını həyata keçirmək,
- Seminar və prezentasiyalar təşkil etmək və keçirmək,
- Gündəlik iş hesabatlarını rəhbərliyə vaxtında və tam şəkildə təqdim etmək.
İş şərtləri:
- 5 günlük iş norması (şənbə və bazar istirahət)
- İş vaxtı: 09:00–18:00
- Əmək haqqı : 900 -1500 Azn
- İllik və aylıq satışlara əsasən Bonuslar
- Korporativ avtomonil və yol xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur
Seçilən namizədlər peşəkarlar tərəfindən keçirilən təlimdən sonra işlə təmin olunacaqdır.
Vakansiyayla maraqlanan şəxslərin şəkilli CV-lərini mövzu bölməsinə "CV-Bakı" yazaraq elektron ünvanına yollamaları xahiş olunur.
Mining Company
Təchizat şöbəsinin rəhbəri
Son tarix 09 okt 2022 - [email protected]
Namizədlər:
- Cins: kişi
- Yaş: 28-45
- Təcrübə: 3-5 il
Vəzifə təlimatı:
- Material ehtiyatlarına olan tələbatı, eləcə də onların keyfiyyətinin standarta, texniki tələblərə, müqavilə və başqa normativ sənədlərə uyğunluğunu təyin edir, mal və materialların tələbata uyğun alınması və paylanılması işlərini təşkil edir.
- Texnikaya, materiala təminatın plan layihələrinin tərtib olunmasına, müqavilə öhdəliklərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət edir.
- Anbarda ehtiyat materiallarının və hazır məhsulun olmasına nəzarət edir, alıcılar və tədarükçülər arasında əlaqə yaradır, plana uyğun olaraq məhsulun vaxtında yüklənməsi üçün sənədləri rəsmiləşdirməsinə nəzarət edir.
- İnventarizasiyanın aparılmasında dəstək verir, normadan artıq material ehtiyatlarının, əmlakın yığılması səbəblərini öyrənir, tədbirlər görülməsində dəstək verir.
- Sifariş olunan mal materialların son istifadıçiyə çatdırılması üçün loqistika əməliyyatlarına nəzarət edir və lazım olan sənədlərin rəsmiləşdirilməsinə nəzarət edir.
- Bazar araşdırmaları aparır və araşdırmalara nəzarət edir.
- Lazımi təqdirdə Prosedurların reviziyasını aparır.
- Ehtiyac yarandıqda Prosedura Təlimatlar tərtib edir.
- Təkliflərin toplanmasına nəzarət edir.
- İşçilər arasında iş bölgüsü aparır
- Satınalmaların koordinasiyasını təşkil edir.
- Lazımi toplantılarda iştirak edir.
- İşçilərin digər şöbələr işçiləri ilə kommunikasiyasını təmin edir.
Əmək haqqı 2800-3000 azn net.
AGRO - WEST DC LLC
Maliyyə analitiki
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakıxanov qəsəbəsi
Əmək haqqı: 2000 -2500 azn
Vəzifələri:
- Profit&Loss, Balance sheet, Cash flow hesabatlarını hazırlamaq;
- Forecast hesabatlarının hazırlanması;
- Accounts payable aging hesabatlarının hazırlanması;
- Ödəniş təqvimlərinin hazırlanması;
- Hər bir məhsul üzrə aylıq hesabatları çıxarmaq, satış məbləği ilə maya dəyərini müqaisə edərək;
- Satış planı ilə faktiki satışları müqaisə etmək, uyğunsuzluqların səbəblərini araşdırmaq və rəhbərliyə hesabat təqdim etmək.
- Məhsulların maya dəyərlərinin düzgün formalaşmasına nəzarət etmək;
- Büdcə xərcləri ilə faktiki xərcləri müqaisə etmək və kənarlaşmaların səbəbini müəyyən etmək;
- Xərclərin аnаlizi və хərclərin аzаldılmаsı yоllаrını аrаmаq;
- Xərclərin smetasını hazırlamaq;
- Debitor və kreditor hesabatlarını hazırlamaq;
- Kreditor borcların təhlili, ödəmələrin xarakterini, məbləğini və müddətini aydınlaşdırmaq və sistemləşdirmək;
- Tələb olunan bütün idarəetmə hesabatlarının operativ hazırlanması;
- Həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət etmək;
- Büdcələrin hazırlanması;
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnmаsı və аnаlizi;
- Həvalə olunmuş biznes vahidlərinin maliyyə fəaliyyətlərinə nəzarət etmək
Namizədə olan tələblər:
- Аli iqtisаd təhsili
- Mаliyyə sаhəsində üç ildən аz оlmаyаrаq iş təcrübəsi
- Beynəlxalq maliyyə standartlarını bilmək (İFRS)
- Müstəqil işləməyi bacarmaq və eyni zamanda komandanın bir hissəsi olmaq;
- Mаliyyə şərаitini аnаliz еtməк qаbiliyyəti, prоblеmləri həll еtmək bаcаrığı;
- Kompüterdə Windows, Word, Excel proqramlarında əməli iş vərdişləri;.
Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə "Maliyyə analitiki" yazaraq e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
SMTS
Mexanika üzrə Keyfiyyətə Nəzarət mühəndisi
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihənin mexanika bölümün dərindən araşdırmaq və düzgünlüyünü yoxlamaq;
- Mexanika layihələrini layihəçi və subpodratçı ilə müzakirə etmək;
- Mexanika işləri üzrə subpodratçının işinin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
- Layihə çizgilərinin digər mühəndislik sahələri və memarlıq cizgiləri ilə koordinasiyasını təhlil etmək;
- Layihə şirkətlərindən təhvil alınan mexaniki layihələrin standartlara uyğunluğunu, sistemin tam şəkildə işləkliyini yoxlamaq və aşkar olunan problemli sahələri layihəçi şirkətlərə və öz rəhbərlərinə bildirmək;
- Mexanika layihələri üçün seçilən cihaz və avadanlıqların seçiminin düzgünlüyünü yoxlamaq və layihəçi ilə görüş təşkil edərək sistemlərin təhlilini aparmaq;
- Tikinti sahəsində mexaniki işlərin təhlili,yoxlanılması və koordinasiyanı təşkil etmək;
- Mexaniki avadanlıqları və cihazların təsdiq edilmiş layihə sənədləri və göstəriciləri əsasında spesifikasiyalarını təyin etmək;
- Layihənin sonunda son texniki dəyərləndirməni və yoxlamanı yerinə yetirmək;
- Mexanika avadanlıqlarının quraşdırılması və onların testini idarə etmək;
- Podratçı və subpodratçı müqavilələri əsasında işlərin icrasına nəzarət etmək;
- AutoCAD proqramından istifadə edərək, bütün təsvirləri hazırlamaq;
- Tikinti, elektrik, su çəkilişi (MEP) və istilik, havalandırma və isitmə (HVAC), o cümlədən inşaat qurğularının müxtəlif aspektləri ilə bağlı layihələndirilməsi və tikinti planları, təsvirləri və spesifikasiyalarını nəzərdən keçirmək;
- Hesabat hazırlayıb yerinə yetirilmiş işlərin ətraflı qeydlərini aparmaq;
- Podratçıların layihə hazırlanmasına nəzarət etmək, MEP standartlarına uyğun olaraq sənədləri nəzərdən keçirmək;
- Layihənin təhlükəsizliyinə dair qaydaları tətbiq etmək;
- Layihələrin müəyyən edilmiş keyfiyyət göstəricilərinə uyğun olaraq zamanında və verilmiş büdcə çərçivəsində qənaətbəxş şəkildə tamamlanması məqsədilə tikinti işlərinin monitorinqini aparmaq və hesabat təqdim etmək;
- Müfəssəl fəaliyyət planlarının tərtib edilməsinə yardım göstərmək, daxili sənədlərin təqdim olunmasını həyata keçirmək və ya əməkdaşlıq edən şirkətlərin rəy və təkliflərini əldə etmək;
- Tikinti üzrə bütün təfsilatlı çertyojlar barədə qeydlər aparmaq və məlumat bazasını sənədlər üzrə yeniləmək.
Tələb olunan təhsil və biliklər:
- Mexanika mühəndisi ixtisası üzrə ali təhsil
- Mexanika mühəndisi olaraq inşaat sektorunda ISO standartlarına uyğun işini təşkil edən şirkətdə ən az 3 il (fasiləsiz) iş təcrübəsi olmalı (Beynəlxalq şirkətdə işləyənlərə üstünlük verilir);
- MS office və AutoCAD proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan dilində əla yazmaq, oxumaq və fikrini səlist ifadə etmək qabiliyyəti olmalı. (İngilis dilini texniki səviyyədə bildikdə əmək haqqına müsbət təsir edəcəkdir.)
- Məsuliyyətli, dəqiq və işini vaxtında, keyfiyyətli təhvil verməli;
- Komandada işləmək bacarığına sahib olmalı;
- Analiz və idarəetmə bacarığı.
Digər tələb və şərtlər:
- Yaş həddi: 27-50
- Əmək haqqı 2000-2500 AZN (təhsil, iş stajı, iş bacarığı və s. nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur.)
- İş rejimi: 6 günlük iş həftəsi
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini Azərbaycan dilində elektron ünvanına mövzu yerinə “Mexanika üzrə Keyfiyyətə Nəzarət mühəndisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
ArchiCO
Mühasib
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edilməsi
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsinin təşkil olunması;
- Aylıq və rüblük hesabatların tərtib edilməsi;
- Vergi, DSMF hesabatlarının, Statistika hesabatlarının, ƏDV hesabatının hazırlanması və müvafiq qurumlara təqdim edilməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiyanın hesablanması;
- Balans, avans hesabatının aparılmasının təmin edilməsi;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsinin təşkil edilməsi;
- İnternet-banking üzrə lazımi əməliyyatların və ödənişlərin icra edilməsi
Namizədə dair digər tələblər:
- Maliyyə və ya mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil;
- Tikinti mühasibatlığında 5 ildən, müvafiq sahədə 15 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikası Tikinti qanunvericiliyi və tikinti norma və qaydalarına dair biliklərin olması;
- MS Office və 1C 8.3 proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı;
- Online kargüzarlıq və e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Vergi Məcəlləsi, maliyyə və mühasibatlıqla bağlı qanunvericiliyi bilməli;
- Elektron hökümət portalı ilə işləmə qabiliyyəti.
Əməkhaqqı: 2000 man
CV və tövsiyyə məktublarınızı "mühasib " başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
Bioloji Təbabət Klinikası
Satış və Marketinq üzrə Menecer
Son tarix 02 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (tibb sahəsində) (xaricdə təhsil alanlara üstünlük verilir)
- İş stajı 3 ildən yuxarı (əczaçılıq sahəsində)
- Xarici dil bilikləri: İngilis dili -yüksək səviyyədə
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst ünsiyyət qurmalı
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Güclü komanda vasitəsilə idrəetmə bacarığı;
- Strateji yanaşma, planlama və təşkilatçılıq;
- Müştəri yönümlülük, fərdi yanaşma bacarığı;
- Ədalətlilik və düzgünlük;
- Ünsiyyət və satış bacarığı;
- Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətlilik;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin marketinq və satış siyasətinin planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;
- Bölgə satış nümayəndələrinin işini tənzimləmə, koordinasiya etmək;
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
- Şirkətin reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi;
- Satış prosesinin həyata keçirilməsi və müştəri əlaqələrinin idarə olunması;
- Müştəri bazasının genişləndirilməsi;
- Nümayəndələrin aylıq satışı ilə bağlı hesabatların hazırlanması, yaranmış nöqsanlarla bağlı rəhbərliyi məlumatlandırmaq və lazımi tədbirlərin görülməsi;
İş şəraiti:
- İş qrafiki 5 günlük, saat 09:00 -dan 18:00-dək
- İstirahət: Şənbə və bazar günü;
- Əmək haqqı: 1500-2500
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzü hissəsində “Satış və marketinq üzrə meneceri” qeyd edərək CV-nizi göndərməyiniz xahiş olunur.
Marketinq və kommunikasiya departamentinin direktoru
Son tarix 02 okt 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Xaricdə təhsil alanlara üstünlük verilir
- Reklam/qrafik vizuallaşdırma sahəsində geniş iş təcrübəsi,bütün növ rəqəmsal vizual formatların hazırlanması ilə bağlı geniş təcrübə
- Adobe İllustrator,Photoshop və Corel Draw ilə mükəmməl işləmək bacarığı
- Güclü kommunikasiya bacarıqlarının olması
- Gərgin iş rejimində və çoxfunksiyalı komanda ilə işləmək bacarığı
- Strateji,analitik düşünmək və işləmək bacarığı
- Yüksək kreativ düşüncə,standartlardan kənara çıxmaq bacarığı
- Bu sahədə ən azı 3 illik iş təcrübəsi
- Xarici dil bilikləri Rus dili,İngilis dili -yüksək səviyyədə
- Detallara diqqətli olmaq
- Müzakirə və inandırma qabiliyyəti
- Yaradıcılıq
- Yeniliyə açıqlıq
- Problemlərə həll edici yanaşma
İş barədə məlumat:
- Şirkətin marketinq kommunikasiya strategiyalarının yazılması,şirkətin vizyonuna uyğun kommunikasiya planının hazırlanması
- Şirkətin bütün dizayn materiallarının hazırlanması
- Şirkətin marketinq sisteminin təkminləşdirilməsi
- Filiallar üzrə marketinq və kommunikasiya fəaliyyətinə nəzarət
- Komandanın idarə edilməsi
- Ənənəvi reklam platformasında reklam bölgüsünün həyata keçirilməsi və komandanın düzgün istiqamətdə yönləndirilməsi
- Digital platformalarda reklam strategiyasının yazılması və komandanın düzgün istiqamətdə yönləndirilməsi
- PR strategiyası üzrə düzgün imic reklamlarının keçirilməsinə rəhbərlik edilməsi
- Kreativ konseptlərin hazırlanması və prezentasiya olunması
- Əsasən ən son rəqəmsal vizual trendləri izləmək və tətbiq etmək
- Şirkətin saytına nəzarət etmək
İş şəraiti:
- İş qrafiki:5 tam iş günü,şənbə günü yarım gün
- İstirahət:Bazar günü
- Əmək haqqı:1500 - 2000 AZN
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzü hissəsində “Marketinq və kommunikasiya departamentinin direktoru ” qeyd edərək CV-nizi göndərməyiniz xahiş olunur.
Bioloji Təbabət Klinikası
Genetik-laborant ("Sitogenetik" və "Molekulyar" şöbələrə)
Son tarix 02 okt 2022 - [email protected]
Müəssisənin adı: Bioloji Təbabət Klinikası, Afgen Genetik Diaqnoz Mərkəzi
İş yeri: Bakı şəhəri
Əsas tələblər:
- Ali tibb və ya genetika təhsili (xaricdə təhsil alanlara üstünlük verilir)
- İş stajı 2 ildən yuxarı genetika sahəsində;
- Azərbaycan dilində sərbəst, rus dilində yaxşı ünsiyyət qurma bacarığı;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Komanda ilə işləmə qabiliyyəti;
- Operativlik, məsuliyyətlilik;
- Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətlilik;
- Ədalətlilik və düzgünlük;
Vəzifə öhdəlikləri:
- DNT sekans analizi, klinik diaqnozu müəyyən edilmiş xəstələrin əlaqləli genlərinin analizi, oxunması və nəticələndirilməsi;
- Klinik ekzom və hədəflənmiş panel-gen testlərinin xam datalarının analizi və klinik diaqnoza görə mutasiyaların analizi;
- Fragment analizlərin aparılması;
- Genetik testlərdən keçmək istəyən pasiyentlərlə konsultasiyanın aparılması;
İş şəraiti:
- İş qrafiki 6 günlük, saat 09:00 -dan 17:00-dək, şənbə saat 10:00 –14:00
- İstirahət: Bazar günü;
- Əmək haqqı: 1000-1500
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən mövzü hissəsində “Genetik-laborant” qeyd edərək CV formasını göndərməyiniz xahiş olunur.
Restoran meneceri
Son tarix 02 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Restoranın idarə olunmasın
- Restoranda xidmətin yüksək keyfiyyətdə olmasını təmin etmək
- Sifarişin qəbulu,ehtiyacların təyyini və təqdimatı
- Sifarişin icrası və etirazlarla iş
- Ofisiantların qonaqpərvərlik və servis bacarıqlarını öyrədilməsi
- Satış bacarıqlarının inkişafı
- Münaqişəli vəziyyətlərin həlli
Namizədə qarşı tələblər:
- Təcrübə: Menecer vəzifisində 3 ildən yuxarı
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərini səlist bilməli
- Yüksək danışıq qabiliyyəti və idarəetmə bacarığı
İş Şəraiti:
- İş vaxtı: həftədə 6 gün
- Əmək haqqı: 1200 azn-dən başlayaraq
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Əmək Müqaviləsi
Caspian Road
Baş Mühasib
Son tarix 05 okt 2022 - [email protected]
Təsvir:
- Ayın bağlanması üzrə işlər (xərc maddələrinin, müxabirləşmələrin yoxlanılması,və s.)
- Aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması və analiz edilməsi
- Aylıq büdcə-fakt analizinin aparılması
- Debitor və kreditor borcları, avanslar və inventarlar üzrə yaşlanma cədvəllərinin hazırlanması
- Kapital Qoyuluşu üzrə rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması
- Layihə üzrə büdcəsinin hazırlanması
- Büdcəyə nəzarətin təmin edilməsi
- Müxtəlif xərc maddələri üzrə aylıq, rüblük, yarımillik və illik analizlərin aparılması
- Perspektiv layihələrlə bağlı səmərəlilik təhlillərinin aparılması
- Rəhbərlik tərəfindən istənilən digər hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
- Bakalavr və ya Magistr - Maliyyə, mühasibatlılıq, iqtisadiyyat, biznesin idarə edilməsi, riyaziyyat
- İş təcrübəsi : Minimum 3-5 il
- ACCA (üstünlükdür)
- Normal səviyyədə vergi bilikləri
- Analitik düşüncə
- Ms. Office (xüsusilə Excel) - yaxşı səviyyədə
- 1C 8.3 üzrə biliklər
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
Yalnız Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-ni elektron ünvana təqdim edə bilərlər.
Orion Consulting
Mühasib
Son tarix 07 okt 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Cəmiyyətdə uçotun formalaşdırılmasını, baş vermiş maliyyə-təsərrüfat əməliyyatları üzrə ilkin uçot sənədləri əsasında aktivlər, öhdəliklər, kapital, gəlir və xərclər barədə məlumatların yığılmasını, qeydiyyatını və ümumiləşdirilməsini, bu məlumatlara uyğun olaraq analitik və sintetik uçotunun aparılmasını, habelə maliyyə, vergi və digər hesabatların müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsini, mühasibat uçotu sənədlərinin saxlanılmasını təmin edir.
- Digər bölmə və xidmət sahələri ilə birlikdə təsərrüfatdaxili ehtiyatların aşkara çıxarılması və səfərbər edilməsi məqsədi ilə mühasibat uçotu məlumatları əsasında müəssisənin maliyyə təsərrüfat fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsini təmin edir.
- Xərclər smetasının hazırlanmasını təşkil edir.
- Məhsulun, iş və xidmətlərin maya dəyəri hesabatının iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış tərtibini, əmək haqqının, pul təminatının və ona bərabər tutulan ödənişlərin hesablanması üzrə hesablama cədvəlinin, habelə (məzuniyyətə çıxma və digər hallarla bağlı) ödənişlərin qabaqcadan verilməsini, birdəfəlik haqq-hesabın işlənilməsini və ödənişlərin aparılmasını, dövlət büdcəsinə ödəmələr, məcburi dövlət sosial sığorta haqqı, icbari sığorta, işsizlikdən sığorta, kapital qoyuluşu vəsaitləri, banklara ssudalar üzrə borcların qoyulan vaxt ərzində verilməsini və digər ehtiyat fondlarına ayırmaları həyata keçirir.
- Mühasibat uçotu sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin, əmək haqqı fondunun sərf olunmasının, vəzifə maaşlarının təyin edilməsinin, aktivlərin və öhdəliklərin inventarizasiyasının, mühasibat uçotunun aparılmasının yoxlanılmasına və müəssisənin bölmələrində sənədli təftişin qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət edir.
- Aktivlərin çatışmazlıqları və mənimsənilməsi haqqında sənədlərin tərtibində iştirak edir, lazımi hallarda müvafiq işlərin hüquq-mühafizə orqanlarına verilməsinə nəzarət edir.
- İnventarizasiya zamanı aktiv və öhdəliklərin mövcud faktiki qalığı ilə mühasibat uçot məlumatları arasında yaranmış kənarlaşmaların aradan qaldırması ilə əlaqədar müvafiq işlərin aparılmasını təmin edir.
- Ştat, maliyyə, bank intizamına ciddi əməl edilməsi, çatışmazlıqların və itkilərin uçotdan silinməsi ilə əlaqədar işləri yerinə yetirir.
Namizədə tələblər:
- Mühasibat sahəsində 3+ il təcrübəsi olan xanım namizədlər;
- Türk və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilmək;
- “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununu;
- Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarını və bu standarta əsasən mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını;
- İlkin uçot sənədləri əsasında analitik və sintetik uçotun aparılması qaydalarını, maliyyə, vergi və digər hesabatların tərtib edilməsini;
- Yuxarı təşkilatların qərar, sərəncam və əmrlərini; mühasibat uçotunun təşkilini, maliyyə hesabatlarının tərtibini;
- Cəmiyyətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinə aid olan maliyyə və nəzarət-təftiş orqanlarının, habelə digər rəhbər orqanların normativ hüquqi aktlarını;
- Maliyyə hesabatlarının formasını, tərtib və təqdim edilmə müddətlərini;
- Pul, maddi vəsaitlərin daxil edilməsi, qəbulu, saxlanılması və xərclənməsi; pul, maddi vəsaitlərinin, debitor borclarının silinməsi qaydalarını;
- Debitor və kreditorlarla hesablaşma, habelə yoxlanış və sənədli təftişin qaydalarını;
- Aktivlərin və öhdəliklərin inventarizasiyası qaydalarını, iqtisadiyyatın əsaslarını;
- İstehsalın, əməyin və idarəetmənin təşkilini;
- Mülki hüququ, əmək, maliyyə və təsərrüfat qanunvericiliyini;
- Cəmiyyətdə tətbiq edilən bütün prosedur, normativ aktları və qaydalarını bilməlidir.
Əmək haqqı: 2000 AZN NET
Maraqlanan şəxslər CV-lərini mövzu yerinə "Mühasib" qeyd edərək elektron ünvana göndərə bilərlər.
"MediClub"
Anestezioloq-reanimatoloq
Son tarix 09 okt 2022 - [email protected]
Əmək funksiyası:
-
Həkim- anestezioloq-reanimatoloq tibbi praktikada tətbiqinə icazə verilmiş müasir profilaktika, diaqnostika, müalicə və reabilitasiya metodlarından istifadə etməklə öz ixtisası üzrə peşəkar səviyyədə tibbi yardım göstərir;
-
Müvafiq qaydalara və standartlara uyğun olaraq xəstənin aparılması taktikasınını (anamnezin toplanması, klinik-laborator tədqiqatların, müayinə və müalicənin aparılması) və diaqnozunu müəyyən edir;
-
Ona tabe olan orta və kiçik tibb heyətinin işinə rəhbərlik edir;
-
Tibbi və digər sənədlərin müəyyən edilmiş qaydalara uyğun olaraq vaxtında və keyfiyyətli rəsmiləşdirilməsini təmin edir və s.
Bilməlidir:
-
Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan Respublikasının səhiyyə haqqında qanunvericiliyinin əsaslarını;
-
Səhiyyə müəssisələrinin fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktları;
-
Öz ixtisası üzrə profilaktika, diaqnostika, müalicə və reabilitasiyanın müasir metodlarını;
-
Öz ixtisası üzrə qüvvədə olan normativ hüquqi və təlimat-metodik sənədləri;
-
Tibbi sənədlərin rəsmiləşdirilməsi qaydasını və s.
Vəzifəyə qoyulan tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Sahəsi üzrə tibbi fəaliyyətlə məşğul olmaq üçün sertifikasiya şəhadətnaməsi;
-
Dil bilikləri : Azərbaycan dili, Rus dili, İngilis dili;
-
İxtisas üzrə azı 3 il iş təcrübəsi.
İş şəraiti:
-
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə ;
-
Növbəli iş rejimi ;
-
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq 1500-3000 Azn arası təyin edilir.
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlər, mövzu hissəsində iddia edilən vəzifənin adını qeyd etməklə, CV- lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
SMTS
Mexanika üzrə Keyfiyyətə Nəzarət mühəndisi
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Layihənin mexanika bölümün dərindən araşdırmaq və düzgünlüyünü yoxlamaq;
-
Mexanika layihələrini layihəçi və subpodratçı ilə müzakirə etmək;
-
Mexanika işləri üzrə subpodratçının işinin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
-
Layihə çizgilərinin digər mühəndislik sahələri və memarlıq cizgiləri ilə koordinasiyasını təhlil etmək;
-
Layihə şirkətlərindən təhvil alınan mexaniki layihələrin standartlara uyğunluğunu, sistemin tam şəkildə işləkliyini yoxlamaq və aşkar olunan problemli sahələri layihəçi şirkətlərə və öz rəhbərlərinə bildirmək;
-
Mexanika layihələri üçün seçilən cihaz və avadanlıqların seçiminin düzgünlüyünü yoxlamaq və layihəçi ilə görüş təşkil edərək sistemlərin təhlilini aparmaq;
-
Tikinti sahəsində mexaniki işlərin təhlili,yoxlanılması və koordinasiyanı təşkil etmək;
-
Mexaniki avadanlıqları və cihazların təsdiq edilmiş layihə sənədləri və göstəriciləri əsasında spesifikasiyalarını təyin etmək;
-
Layihənin sonunda son texniki dəyərləndirməni və yoxlamanı yerinə yetirmək;
-
Mexanika avadanlıqlarının quraşdırılması və onların testini idarə etmək;
-
Podratçı və subpodratçı müqavilələri əsasında işlərin icrasına nəzarət etmək;
-
AutoCAD proqramından istifadə edərək, bütün təsvirləri hazırlamaq;
-
Tikinti, elektrik, su çəkilişi (MEP) və istilik, havalandırma və isitmə (HVAC), o cümlədən inşaat qurğularının müxtəlif aspektləri ilə bağlı layihələndirilməsi və tikinti planları, təsvirləri və spesifikasiyalarını nəzərdən keçirmək;
-
Hesabat hazırlayıb yerinə yetirilmiş işlərin ətraflı qeydlərini aparmaq;
-
Podratçıların layihə hazırlanmasına nəzarət etmək, MEP standartlarına uyğun olaraq sənədləri nəzərdən keçirmək;
-
Layihənin təhlükəsizliyinə dair qaydaları tətbiq etmək;
-
Layihələrin müəyyən edilmiş keyfiyyət göstəricilərinə uyğun olaraq zamanında və verilmiş büdcə çərçivəsində qənaətbəxş şəkildə tamamlanması məqsədilə tikinti işlərinin monitorinqini aparmaq və hesabat təqdim etmək;
-
Müfəssəl fəaliyyət planlarının tərtib edilməsinə yardım göstərmək, daxili sənədlərin təqdim olunmasını həyata keçirmək və ya əməkdaşlıq edən şirkətlərin rəy və təkliflərini əldə etmək;
-
Tikinti üzrə bütün təfsilatlı çertyojlar barədə qeydlər aparmaq və məlumat bazasını sənədlər üzrə yeniləmək.
Tələb olunan təhsil və biliklər:
-
Mexanika mühəndisi ixtisası üzrə ali təhsil
-
Mexanika mühəndisi olaraq inşaat sektorunda ISO standartlarına uyğun işini təşkil edən şirkətdə ən az 3 il (fasiləsiz) iş təcrübəsi olmalı (Beynəlxalq şirkətdə işləyənlərə üstünlük verilir);
-
MS office və AutoCAD proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
-
Azərbaycan dilində əla yazmaq, oxumaq və fikrini səlist ifadə etmək qabiliyyəti olmalı. (İngilis dilini texniki səviyyədə bildikdə əmək haqqına müsbət təsir edəcəkdir.)
-
Məsuliyyətli, dəqiq və işini vaxtında, keyfiyyətli təhvil verməli;
-
Komandada işləmək bacarığına sahib olmalı;
-
Analiz və idarəetmə bacarığı.
Digər tələb və şərtlər:
-
Yaş həddi: 27-50
-
Əmək haqqı 2000-2500 AZN (təhsil, iş stajı, iş bacarığı və s. nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur.)
-
İş rejimi: 6 günlük iş həftəsi
-
Nahar şirkət tərəfindən verilir
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini Azərbaycan dilində elektron ünvanına mövzu yerinə “Mexanika üzrə Keyfiyyətə Nəzarət mühəndisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Blue Center
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 12 okt 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Bu sahə üzrə 2-3 illik təcrübə
- Səlis danışıq qabiliyyəti
- Rus dili və İngilis dili biliyi
- Microsoft Office proqram biliyi
İş barədə məlumat:
- İş saatı: 09:00-18:00
- Ərazi: Xırdalan
- Tədarükçülərin araşdırılması, əlaqələrin yaradılması
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması
- Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanması
- Müqavilənin icraçı uçotunun aparılması
- Gömrük rəsmiləşdirilməsi
- Malların qeydiyyatının aparılması
- Satınalma sifarışlərinin qəbulu və təmin olunması
- Tələb olunan mallar üzrə sifarişlərin hazırlanması
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların yerli və xarici bazarda araşdırılması
- Müqavilələrin hazırlanması və nəzarətdə saxlanılması
Əmək haqqı: 1300-1400 AZN
Resant Group
Sales Manager
Son tarix 13 okt 2022 - [email protected]
Key Responsibilities:
- Make lists of potential clients and conduct surveys to identify customers actively seeking a hotel
- Contact customers via calls or arranged meetings to discover their needs and requirements
- Prepare and present sales proposal to potential clients, highlighting the best features and qualities of the hotel
- Assist clients in selecting the most appropriate service that best meet their specifications and needs
- Oversee the booking and reservation of space in a hotel to ensure availability and proper arrangement
- Collaborate with other hotel staff to ensure clients have a good time
- Monitor the customer service quality of the hotel to ensure customers are tended to appropriately
- Conduct price negotiations with customers on behalf of the hotel management to reach a favorable bargain for both parties
- Process and facilitate requests for customized services such as room redecoration, equipment, and switch
- Coordinate and organize the details of an event such as catering, lodging, seating, and security
- Resolve and quell misunderstandings within a hotel premises
- Maintain contact with clients to obtain feedback and to discuss opportunities for future business deals
- Set annual budgets and implement strategies effective for achieving set targets
- Conduct assessment of sales performance to make necessary adjustments to increase patronage.
Requirements:
- 3 or more years of experience in sales management or in a leadership role in the sales department, preferably in hospitality
- Good in Azerbaijani, Russian and English;
- Strong communication and management skills
- Salary-2000-2500
Interested candidates are welcome to send their CVs by indicating the name of the “Sales Manager” in the subject line of the letter.
Providence Doytch Limited
Financial analyst
Son tarix 14 okt 2022 - [email protected]
Work Location: Baku, Azerbaijan
Type of Assignment: Contract
Work Schedule: 5 days a week based on 8 hours per day.
Start Date: ASAP
Salary: 2000 azn
Job Responsibilities:
- Analysis of financial and non-financial data of subsidiaries, as well as benchmarking analysis
- Maintain and ongoing improve monthly dashboards/reports/analysis presented to Management;
- Daily/weekly reporting;
- Support, maintain and further improve existing MIS infrastructure and data collection streams;
- Maintain, keep up-to-date strategic financial models and respective framework across the Group;
- Support with extension and adoption of use cases to be implemented –within MIS Infrastructure;
- Assist in ongoing review and activities to strengthen Group Reporting Framework, Standards, Requirements and alignment of respective practices;
- Liaison with group functions, entities, conduct joint meetings/joint statistical analysis for various analytical needs;
- Budget preparation and revisions
- Budget vs action analysis
- AR/AP aging analysis
- Sales and production analytical reviews
- Financial and Management Reporting
- Cash flow management (planning, revisions, controls etc,)
- Cost optimizations
- Performance of established control procedures
Job Requirements:
- Bachelor degree in Finance and/or related fields;
- 5 years or more of relevant work experience
- Good knowledge of Azerbaijani, English and Russian languages;
- Advanced business knowledge (i.e.; deep financial skills/flow of the numbers)
- Strong working knowledge of financial and accounting concepts
- Advanced analytical and financial model building skills
- Strong oral and written communication skills, able to work effectively with employees both internal and external to the finance function
- Advanced time management skills and organization skills with the ability to adapt to the changing needs of the business
- Advanced Microsoft Excel skills and working knowledge of Power Point and Word
Please, indicate position name (“Financial analyst”) in the subject line of your mails.
Diamed Co.
Polimer üzrə mühəndis-texnoloq
Son tarix 16 okt 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Ali
- Yaş həddi: 28 − 55
- İstehsal olunan məhsulun kimyəvi tərkiblərinin analizi və keyfiyyətinə laboratoriya şəraitində nəzarət
- Məhsulla bağlı hər hansı problem yarandıqda onu sərbəst şəkildə aradan qaldırmaq
- Məhsulların istehsalı zamanı onun xüsusiyyət ilə istehsal olunan malların keyfiyyətinə dair texniki sənədləşməni həyata keçirmək
- Yeni xammal və materialların keyfiyyəti və uyğunluğuna nəzarət etmək və onu istehsala tətbiq etmək
- İstehsal olunan məhsulların tətbiq olunan standartlara cavab verməyinə nəzarət etmək
- Diamed şpris zavodu Pirallahı rayonunda yerləşir
- 6 günlük iş həftəsi . İş saatı 09:00-da başlanır 18:00-da bitir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Kİmya, kimya mühəndisliyi) Müvafiq sahədə ən azı 5 illik iş təcrübəsi(Polimer sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək)
- Dil bilikləri: rus və ya ingilis(İngilis dili bilən nazmizədlərə üstünlük veriləcək)
- Ciddi, məsuliyyətli, dəqiq olmalı
- Təşəbbüskarlıq və çevik qərar qəbul etmə bacarığı
- Yazılı hesabat tərtib etmək təcrübəsi
- Kollektivlə işləmək bacarığı
Uyğun CV-ləri mövzu yerinə "Polimer üzrə texnoloq" yazaraq elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Əmək haqqı: 3000AZN.
Telefon: (012) 564-56-56.
Performance Center Co
Dəmirçi-Rəngsaz şöbəsinin rəhbəri
Son tarix 16 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Servisə müraciət edən avtomobillərin əzilmiş hissələrininin təmirini və avtocilalama xidmətini təşkil etmək.
- Avtomobillərin təmir edilmiş hissələrini rənglənməsini təmin etmək
- Avtonəqliyyat vasitələrini təmir etmək üçün zəruri olan alətlərin təmin edilməsi ilə aidiyyəti şöbələrə müraciət etmək.
- İstifadə olunan alətlərin qorumasını və avadanlıqlara lazım olan texniki qulluğun göstərilməsinə nəzarət etmək
- Sığorta halları ilə bağlı daxil olan işlərin qiymətləndirilməsini və icrasını təmin etmək
- Sığorta şirkətləri ilə korporativ əməkdaşlıq aparmaq.
- Şirkətin strukturu və idarəetmə prinsiplərini öyrənmək, subordinasiya və etika qaydalarına riayət etmək
- Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədər tapşırıqları yerinə yetirmək
- Əməyin mühafizəsi, əmək, nizam-intizam, yanğından mühafizə normaları, texniki təhlükəsizlik, sanitar-gigiyena qaydalarına riayət etmək
- Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər göstərişləri vaxtında və düzgün qaydada yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Texniki ali təhsil
- Yaş həddi: 26-40;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus dili arzuolunandır;
- Texniki əməliyyatlarının planlaşdırılması sahəsində təcrübənin olması;
- Müasir avtotexnikanın quruluşunu və təmir texnologiyalarını yüksək səviyyədə bilməli;
- Təhlükəsizlik texnikası və texniki şərtlər haqqına məlumatın olmalı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və idarəetmə bacarığı olmalı;
- Dəqiq, intizamlı, stresədayanıqlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 1600-1800 ₼
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Dəmirçi-Rəngsaz şöbəsinin rəhbəri” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.