Bakı Metropoliten yeni nəsil vaqonlarının alınması ilə bağlı məlumat yayıb.
FED.az xəbər verir ki, məlumatda bildirilir ki, 2021-ci il əvvəlki dövrdəki yeniləşmənin davamı ilə yadda qalıb. İlin ikinci yarısında hərəsində 5 vaqon olmaqla cəmi 20 yeni vaqondan (81-765B/766 B seriyalı) ibarət 4 hərəkət tərkibi xəttə buraxılıb. “Transmaşholdinq” SC-nə daxil olan "Metrovaqonmaş” müəssisəsinin istehsalı olan 4-cü nəslə aid vaqonların sayı 95-ə, başqa sözlə, qatarların sayı 19-a çatdırılıb.
2022-ci ildə isə hər biri 5 vaqondan ibarət daha 4 hərəkət tərkibi (cəmi 20 vaqon) alınacaq. Hər gün metropoliten xətlərinə 40-46 qatarın buraxılmasını nəzərə alaraq, bununla xətlərdə olan qatarların təxminən 50 faizə yaxınının yenilənmiş olduğunu söyləmək mümkündür.
Yeni qatarlarda mühüm təmiri yerli kadrlar aparır
Məlumatda qeyd edilib ki, yeni nəsil qatarlar avtomatika sahəsinin son illərdəki inkişafı templərinə söykəndiyindən bu sahədə də peşəkar kadrlar fəaliyyət göstərməlidir. Bu mənada 2021-ci ildə yeni nəsil qatarlarda aparılan mühüm təmir növləri əvvəlki ildə əldə olunmuş nailiyyətləri bir daha təsdiq etdi. Məlumdur ki, 2020-ci ildə pandemiya səbəbilə ölkəmizə gətirilən vaqonların sazlanması və xəttə buraxılmasını yerli mütəxəssislər uğurla həyata keçirmişdilər. 2021-ci ildə isə 2015-ci ildə alınmış iki qatar tərkibində aparılan qaldırma təmiri işləri bu sahədə metropoliten mütəxəssislərinin kifayət qədər püxtələşərək müstəqil qaydada bütün işləri yüksək keyfiyyətlə yerinə yetirdiklərini təsdiqlədi. Qarşıda isə lokomotiv parkının yenilənməsi davam edəcəyindən yerli ixtisaslı kadrların sırasının genişlənməsi işləri aparılacaq. Ümumən 2021-ci ildə 10 vaqonda 1 saylı qaldırma təmiri ilə yanaşı, daha 10 vaqonda 1 saylı və 15 vaqonda 2 saylı dövrü təmir işləri aparılıb, yeni vaqonlara ümumən 195 texniki baxış kecirilib. Əvvəlki nəsil - 81-717/714 seriyalı 140 vaqon 1 saylı, 14 vaqon 2 saylı və 10 vaqon mühüm 3 saylı cari təmirə cəlb edilib. İl ərzində texniki baxış keçirilmiş vaqonların sayı isə 2990 olub. Bundan savayı, helium tipli 300 akkumulyator batareyaları əvvəlki nəsil, 140-ı isə yeni nəsil qatarları üçün alınıb. Yeni nəsil qatarlarına 4 yeni təkər cütü də gətirilib.
4 qatar modernləşdirilib
Vaqonların orta və əsaslı təmiri sahəsi isə həm də modernləşdirmə işlərini yerinə yetiriblər. May ayının 31-də metropolitendə sərnişindaşıma fəaliyyəti bərpa olunarkən bir qatar tərkibi konstruktiv dəyişiklik edilmədən əksər avadanlıq modernləşdirilib, vaqonaltı qurğular yeniləri ilə əvəzlənib, əsas qovşaqlar dəyişdirilib, avtomat idarəetmə mərkəzi quraşdırılıb. Bu sırada dartı qüvvəsini tənzimləyən yeni YAR-13 KŞ qurğusu ilə təmin edilib, “KV-70” qurğusunu “KM-10” cihazı əvəz edib. Sonrakı dövrlərdə isə normativ tələblərə uyğun xətlərdə çalışaraq təmir məsafəsinə çatmış daha 3 qatarda da eyni işlər uğurla yerinə yetirilib. Modernizasiya olunmuş qatarlarda “Spesavtomatika” müəssisəsinin istehsalı olan 10 vaqonidarəetmə sistemi,”Knorr Bremse” şirkətinin 10 ədəd “VV120-T” kompressor aqreqatı, bir o qədər PPK-12 qida çeviricisi, 10 ədəd “Cammozi” pnevmatik intiqalı, 5 ədəd UR-10 tezaçılan açar, 30 ədəd helium akkumulyator batareyası tətbiq edilib. Bütün bu yeniliklər ən müasir nəsil qatarlarında tətbiq edilən mexanizmlər və sistemlərdir.