Təcili: "Azercell" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"A-Group" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azərpoçt" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Yapi Kredi Bank Azərbaycan" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AccessBank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"PASHA Malls" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"AzerGold" CJSC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Kontakt Home" yuxarı və aşağı vəzifələrə çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Leobank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"OBA" marketlər şəbəkəsi işçi axtarır - VAKANSİYA
PASHA Malls
Accounting Specialist
Son tarix 18 iyl 2023 [email protected]
Accounting Specialist (Payable) is responsible for performing financial support to PASHA Malls. They oversee making payments owed by the company to suppliers and other creditors, paying bills and invoices, recording the company’s short‐term debts, as well as preparing, posting, verifying and recording customer payments and transactions related to accounts receivable.
Key Accountabilities:
- Process accounts and incoming payments in compliance with financial policies and procedures.
- Perform day to day financial transactions, including verifying, classifying, computing, posting and recording accounts receivables’ data.
- Prepare bills, invoices and bank deposits.
- Reconcile the accounts receivable ledger to ensure that all payments are accounted for and properly posted.
- Verify discrepancies by and resolve clients’ billing issues.
- Facilitate payment of invoices due by sending bill reminders and contacting clients.
- Generate financial statements and reports detailing accounts receivable status.
- Keeping track of all payments and expenditures, including payroll, purchase orders, invoices, statements, etc.
- Reconciling processed work by verifying entries and comparing system reports to balances.
- Paying employees by verifying expense reports and preparing pay checks.
- Paying vendors by scheduling pay checks and ensuring payment is received for outstanding credit; generally responding to all vendor enquiries regarding finance.
- Preparing analyses of accounts and producing monthly reports.
- Continuing to improve the payment process.
- Proceeding daily bank and VAT reconciliation.
Essential Criteria:
- Bachelor’s degree in finance, accounting, or other related business disciplines preferable
- Minimum 2‐3 years of experience in financial department
- Good knowledge of Azerbaijani and English languages
- Proficient in MS Office (Word, Excel (high level), and PowerPoint)
- Strong written and verbal communication skills
- Strong analytical skills: critical thinking skills with the ability to independently solve problems
- Extensive experience in audit
- Knowledge of regulations and guidelines.
Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their CV/Resume by 6.00 PM till 17th of July 2023
İstismar xidmətləri üzrə texnik (Mexaniki)
Son tarix 17 iyl 2023 [email protected]
İstismar xidmətləri üzrə texnik (Mexaniki) ticarət mərkəzindəki mexaniki avadanlıqların diaqnozu və təmirindən, nəqliyyat vasitələrinin və avadanlıqların yoxlanılmasından, cari texniki xidmətin və müvafiq qeydlərin aparılmasından məsuldur.
Əmək funksiyalarının təsviri:
- Ventilyatorlara, hava kondisionerlərinə və mühərriklərinə texniki xidmətin göstərilməsi
- Avadanlığın təmizlənməsi
- Suyun və havanın keyfiyyətini, kəmiyyətinin, hərarətini və s. test edilməsi və ölçülməsi
- Müvafiq sistemlərin və aksessuarların təmizlənməsi və onlara texniki xidmətin göstərilməsi
- Zədələnmiş hissələrin təmiri və təcrid edilməsi
- Bütün mexaniki avadanlıqlarda profilaktik təmir işlərinin aparılması
- Hava çıxışlarının (jalyüzlər, məhəccərlər, diffuzorlar) təmizlənməsi
- Bütün qeyri-normal hallar barədə nəzarətçilərə xəbər verilməsi
- Bütün lazım olan cihazların, tez sıradan çıxan hissələrin və ehtiyat hissələrin sifarişi, həmçinin onların hər zaman anbarda mövcud olmasını təmin etmək
- Soyuducu sistemlərin boşaldılması və yenidən doldurulması
- İşdə bütün SƏTƏMM norma və qaydalardan agah olmalı və
- onlara riayət etməli
- İş yerinin, habelə yerinə yetirdiyi tapşırıqlardan sonra ətrafın təmizlikdə saxlanılması
- Uniformanı təmizlikdə saxlanılması
- Qəza hallarında yuxarıda təsvir edilən vəzifə borclarından kənar tələb edilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əsasə meyarlar:
- Mexaniki sahədə bakalavr və ya hər hansı bir dərəcə
- Mexanik kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi
- Mexaniki dizayn, quraşdırma, texniki xidmət və təmir sahəsində
- geniş biliklər.
- Mexaniki dizayn və diaqnostika proqramı ilə işləmək bacarığı.
- Mükəmməl analitik qabiliyyət, tənqidi düşüncə və problemi həll etmə qabiliyyəti.
- Mükəmməl ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları.
- Mükəmməl təşkilati qabiliyyət və vaxtı idarə etmək bacarığı.
- İş saatları xaricində Mexaniki təmir işləri aparmaq imkanı.
Aşağıda qeyd olunan meyarlara cavab verən namizədlərdən CV- lərini 16 iyul 2023-cü il saat 18.00-dək göndərmələri xahiş olunur
Info Desk Assistant (Receptionist)
Son tarix 17 iyl 2023 [email protected]
Info Desk Assistant (Receptionist) is responsible for providing the shopping center guests with needed information, informing them about the new campaigns, helping guests to feel themselves like home.
Key Accountabilities:
- Greet and direct guests upon arrival, provide them with the information they need and answer other questions as best they can;
- Provide shopping center guests with information brochures.
- Identify interested and qualified guests in order to provide them with additional information.
- Acting as a spokeswoman for the event, coordinating with organizers, other staff members or featured guests – such as managers, artists, and caterers, and mingling among the crowd to make sure the event is on track and people are enjoying themselves.
- Deal directly with guests either by telephone, e-mail, or face to face.
- Respond promptly to guests’ inquiries.
- Handle and resolve guests’ complaints.
- Obtain and evaluate all relevant information to handle inquiries and complaints.
- Direct requests and unresolved issues to the designated resource
- Record details of inquiries, comments, and complaints
- Communicate and coordinate with internal departments.
- Manage the issue of lost car parking tickets.
- Preparation of daily base reports (lost and found, work permit list etc.).
Essential Criteria:
- Good guest service and organizational skills
- Good interpersonal and communication skills, and the ability to effectively interface with personnel at all levels.
- Strong work ethic
- Fluency in Azerbaijani, English, and Russian languages
- Proficiency in MS Office Suite
- Strong organizational skills with the ability to multi-task
- Excellent time management skills and ability to prioritize work.
- Attention to detail and problem-solving skill.
- Demonstrated ability to handle administrative details, and routine day-to-day issues independently, assuming responsibility without direct supervision
- Working well as part of a bigger team, but also be able to deliver and work independently.
- Being self-disciplined: high level of adherence to the company requirements, such as code of conduct, dress code, etc.
Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their CV/Resume by 6.00 PM till 16th of July 2023.
İstismar xidmətləri üzrə texnik (Elektrik işləri)
Son tarix 17 iyl 2023 [email protected]
İstismar xidmətləri üzrə texnik (Elektrik işləri) ticarət mərkəzindəki bütün növ elektrik problemlərinin aradan qaldırılmasına, lazımi yoxlamaların aparılmasına, müntəzəm olaraq xidmətin yerinə yetirilməsi və müvafiq qeydlərin aparılmasına cavabdehdir.
Əmək funksiyalarının təsviri:
- Nəzarətçi tərəfindən tələb edilən bütün elektrik işlərinin standartlara uyğun olaraq aparılması.
- Bütün elektrik paylayıcı qurğularının və paylayıcı şəbəkələrinin və sistemlərinin yoxlanılması, təmizlənməsi, texniki baxışdan keçirilməsi və təmiri
- Elektrik işıqlandırıcılarının və floresan lampalarının dəyişdirilməsi
- Bütün işıqlanlandırıcı cihazların, projektorların, neon işarələrinin və qəza işıqlandırılma alətlərinin quraşdırılması, yoxlanılması, texniki baxışı və təmiri
- Qəza halında istifadə edilən elektrik enerjisinin və adi enerji təminatı sistemlərinin texniki baxışı
- Elektrik motorlara və nəzarət nöqtələrinə xidmət
- Bütün elektrik avadanlıqların üzərində profilaktik işlərin aparılması
- İşdə bütün SƏTƏMM norma və qaydalardan məlumatlı olmaq və onlara riayət etmək
- İş yerinin və yerinə yetirdiyi tapşırıqlardan sonra ətrafın təmizlikdə saxlanılması
- İş geyiminin təmiz saxlanılması
- Fövqəladə hallarda yuxarıda təsvir edilən vəzifə borclarından kənar tələb edilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əsas meyarlar:
- Orta məktəb attestatı və ya onun ekvivalenti; elektrik mühəndisliyi üzrə diplomu olanlara üstünlük verilir
- Etibarlılıq müddəti qüvvədə olan elektrik sertifikatı
- Elektrik kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi
- Elektrik sistemləri, naqillər və bütün zəruri avadanlıqlar haqqında geniş biliklərə sahib olmaq
- Planları və texniki çertyojları oxumağı bacarmaq
- Əl alətləri və elektrik alətləri ilə işləmə bacarığı
- Dövlət tələbləri və şirkətin təhlükəsizlik qaydaları ilə tanış olmaq.
Aşağıda qeyd olunan meyarlara cavab verən namizədlərdən CV-lərini 16 iyul 2023-cü il saat 18.00-dək göndərmələri xahiş olunur.