Aktivlərin İdarəedilməsi və İnvestisiya Xidmətləri üzrə Mütəxəssis
"Bank Respublika" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
Son tarix 25 fev 2022 - [email protected]
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
-
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
-
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
-
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
-
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
-
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
Azərbaycanın ən böyük bankı - İŞÇİLƏR TOPLAYIR - VAKANSİYALAR
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Sərvətin idarəedilməsi məqsədi ilə intervülərin təşkili və nəticələrinin təhlili;
-
Müştərilərin risk profillərinin müəyyən edilməsi;
-
Müştəri profilinə və hədəflərinə uyğun müvafiq investisiya məhsullarının seçilməsi;
-
Maliyyə bazarlarının təhlili və məsləhətlərin verilməsi;
-
Müştəri menecerləri və müştərilərlə treninqlərin təşkili;
-
Satış prosesinin təkmilləşdirilməsi;
-
Müştəri bazasının təhlili və strukturlaşdırılması;
-
Portfellərin idarə edilməsi, yenidən balanslaşdırılması və müştərilərin məlumatlandırılması.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Marketinq, Satış üzrə ali təhsil
-
İş təcrübəsi: 3-5 il
-
Lisenziya / Sertifikat: CFA 2 və ya CFA3
-
Xarici dillər: İngilis, Rus
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office, Bloomberg
-
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları, özəl bankçılıq, investisiya məhsulları, portfel idarəçiliyi
-
Bazar üzrə biliklər: Maliyyə bazarları, makro iqtisadiyyat və maliyyə təhlili
Digər:
-
İnvestisiya strategiyaları və risklər üzrə biliklər
-
Yerli və xarici bazarlardakı investisiya məhsulları haqqında ətraflı biliklər
-
Güclü satış qabiliyyətinin olması
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Aktivlərin İdarəedilməsi və İnvestisiya Xidmətləri üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Əməliyyatların Monitorinqi üzrə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 25 fev 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
-
İstənilən formada çirkli pulların yuyulması və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsi prosesinin qarşısının alınması;
-
PL/TMM sahəsində bankın müvafiq qanun, qayda və normalara riayət etməsində koordinasiyasının qurulması;
-
Nəzarət fəaliyyətini həyata keçirən orqanlara təqdim etmək üçün hesabatların hazırlanması;
-
Filiallardan və nəzarət orqanları tərəfindən daxil olmuş sorğuların cavablandırılması;
-
Gündəlik əsasda əməliyyatların PL/TMM proqram təminatı vasitəsi ilə idarəsi və təyin edilmiş indikatorlar əsasında monitorinqlərin aparılması;
-
Bankın müştəri qəbulu və “Öz Müştərini Tanı” (KYC) prosedurlarında iştirakı və yerli və ya beynəlxalq qanunvericiliyə müvafiq şəkildə müştəri eyniləşdirməsinin icrası;
-
PL/TMM ilə əlaqəli tələblərin bankdaxili kommunukasiyasının təşkil edilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: İqtisadiyyat sahəsində və ya müvafiq sahədə ali təhsil
-
İş təcrübəsi: “Çirkli Pulların Yuyulması”na qarşı mübarizə sahəsində minimum 1 il
-
Xarici dillər: İngilis dili və Rus dili
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Digər: Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 17.02.2022-ci il tarixinədək başlıqda “Əməliyyatların Monitorinqi üzrə Kiçik Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
"Bank of Baku" işçi axtarır - VAKANSİYA
Mükafatlandırma və İR əməliyyatları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 18 fev 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Bankın əməkhaqqı ilə bağlı bütün öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi;
-
İcra edilən bütün ödəniş və hesabatlara cavabdehlik;
-
Ödənişin vaxtında, dəqiq və qanunvericiliyə uyğun şəkildə aparılması;
-
Əməkhaqqı və müavinətlərin vaxtında hesablanması və nəzarəti;
-
İş təkliflərindəki bütün məlumatların yoxlanılması;
-
İR əməliyyatlarına dair daxili və xarici hesabatların hazırlanması;
-
İR əməliyyatı üzrə proses və qaydaların hazırlanması, təkrar nəzərdən keçirilməsi, optimallaşdırılması və avtomatlaşdırılması;
-
Maaş sorğularının keçirilməsi, maaş aralıqlarının yenilənməsi və daxili ədalət prinsipinin qorunması;
-
Əməkhaqqı proses və qaydalarının hazırlanması, təkrar nəzərdən keçirilməsi, optimallaşdırılması və avtomatlaşdırılması;
-
Paşa Həyat Sığorta (PHS) üzrə sənədləşmə və qeydiyyatın aparılması;
-
Paşa Həyat Sığorta (PHS) üzrə qəbul edilmiş və göndərilən sənədlərin qeydiyyatı, qəbul edilən sənədlərin imzalanması və möhürlənməsi, işçilərə və PHS-na surətlərinin göndərilməsi;
-
İşçilərin PHS qovluqlarının doldurulması və saxlanılması;
-
Əməkhaqqı hesablama sistemində mövcud əməliyyatların düzgün şəkildə işləməsinə nəzarət, lazım olduqda yeni infotiplərin daxil edilməsi, yeni hesabatların, əməliyyatların yaradılması üçün müvafiq müraciətlərin edilməsi;
-
Əməkhaqqı ödənilməsi zamanı mühasibatlıqla əməkdaşlığın aparılması;
-
İşçilərə aid olan bütün xərclərin SAP ERP sisteminə daxil edilməsi;
-
Auditorlara qeyd, hesabat və sənədlərin təqdim edilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
İş təcrübəsi: 3-5 il
-
Dil biliyi: İngilis
-
Kompüter bilikləri: MS ofis proqramları
-
Digər: Əmək məcəlləsi, vergi məcəlləsi
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 18.02.2022-ci il tarixinədək başlıqda “Mükafatlandırma və İR əməliyyatları üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Card Systems Administrator
Son tarix 15 fev 2022 - [email protected]
Prosessing, PASHABANK kartlarının digər bankların terminallarında olan əməliyyatlarının, həmçinin bizim virtual pos-terminallarda online əməliyyat və fiziki pos- terminallarda digər bank kartlarının əməliyyatlarının emalını və üzləşməsini təmin edən program təminatları toplusudur.
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
-
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
-
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
-
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
-
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
-
Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Prosessing sistemində və onunla əlaqəli digər program təminatlarında baş verən problemlərin analizi və həllinin təmin edilməsi.
-
Prosessing vendoru ilə danışıqların aparılması
-
İşlə əlaqədar olaraq digər komandalarla çalışmaq, problemlərin operativ və dəqiq həllini təmin etmək.
-
Mövcud sistemlərin, həmçinin yeni yaradılacaq məhsulların sxema və işləmə prinsiplərinin sənədləşdirilməsi.
-
OS ilə əlaqəli inzibatı tapşırıqları yerinə yetirmək (Linux/Windows idarə edilməsi).
-
Testləşdirmə və sistem yeniliklərinin tətbiqi
Sizdən nə tələb olunur?
-
Linuks əməliyyat sistemində əsas anlayışlar
-
SELECT səviyyəsində SQL sorğulama dili bilikləri
-
VİSA və MASTERCARD ödəmə isstemləri haqqında ümumi anlayış
-
Texniki sənədləri oxuyub anlayacaq, lazım gəldikdə beynəlxalq ödəmə sistemləri və program təminatı vendoru ilə əlaqə yarada biləcək qədər İngilis dili biliyi
-
Güclü ünsiyyət qurma və sistematik problemləri həll etmə bacarığı
-
Analitik düşüncə və fövqəladə hallara reaksiya vermə qabiliyyəti
-
JİRA ilə işləmə bacarığı
-
Təhsil: Kompüter Elmləri və ya əlaqəli texniki sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: Minimum 3 il iş təcrübəsi
Bunlar üstünlükdür:
-
Prosessing sahəsində iş təcrübəsi, xüsusilə TİETO program təminatı üzrə, Way4, Tsys, Compass Plus, SmartVista və digərləri də ola bilər
-
Böyük həcmli loglar və data ilə işləmə prinsipləri
-
Proses avtomatlaşdırma və skripting üzrə təcrübə
-
Oracle verilənlər bazası idarəetməsində ilkin biliklər
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 15.02.2022 tarixinədək başlıqda ”Card Systems (Processing) adminstrator” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Card processing is a software complex that processes authorizations for cards of our bank and cards of other banks in our e-commerce terminals and POS terminals; as well as settlement for all these operations. Like any other complex software package, it needs support and care, which, as part of a small team of young and friendly professionals, you will have to provide!
Benefits we offer:
-
Financial stability: Competitive salary
-
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
-
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
-
Advanced training opportunities
-
Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
-
Work with requests for team’s incidents and projects in JIRA;
-
Analyze and fix problems in work of processing system as well as in related systems;
-
Interact with the processing system’s vendor through the JIRA ticket management system;
-
Interact with related teams (developers, testers etc) to solve emerging problems and current issues.
-
Describe existing processes in the internal knowledge base and document solutions and products developed during project execution;
-
Performing OS related administrative tasks (Linux/Windows administration)
-
Testing and installing changes
Required skills:
-
You know the Linux console ,it seems familiar and understandable to you;
-
You know SQL at the select level
-
Have an idea of the basics of payment networks such as VISA, MasterCard
-
You know English well enough to understand technical documentation and to communicate easily with the support staff of payment networks, if necessary, on technical issues;
-
Team player, stong communication, ability to work effectively in a team fostered, multi-tasking environment, good analytical skills, emergency response
-
Education: Bachelor degree in Computer Science or related technical field
-
Work experience: Minimum 2 years of experience
This will be an advantage if:
-
You had experience in administering card processing. Ideally Tieto, but it could be Way4, Tsys, Compass Plus, SmartVista and others;
-
You know how to parse large logs using the magic of grep / awk / sed etc.
-
You had experience in automating routine in any scripting language;
-
You know the very basics of Oracle database administration;
How to apply?
Dear interested candidates, please send your Application Form/CV until 15.02.2022. Please indicate “Card Systems (Processing) administrator” in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process.
KYC / CDD üzrə Mütəxəssis
Son tarix 17 fev 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
-
İstənilən formada çirkli pulların yuyulması və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsi prosesinin qarşısının alınması;
-
PL/TMM sahəsində bankın müvafiq qanun, qayda və normalara riayət etməsində koordinasiyasının qurulması;
-
Xarici maliyyə institutlarına aid “Öz Müştərini Tanı” (KYC) formalarının doldurulması;
-
Xarici maliyyə institutlarına hesab açılması üçün tələb edilən sənədlərin toplanılması;
-
Müxbir bankların illik “Öz Müştərini Tanı” (KYC) dəyərləndirməsinin aparılması;
-
Müxbir banklardan daxil olan sorğuların cavablandırılması;
-
Gündəlik əsasda əməliyyatların PL/TMM proqram təminatı vasitəsi ilə monitorinq edilməsi;
-
Bankın müştəri qəbulu və “Öz Müştərini Tanı” (KYC) prosedurlarında iştirakı və yerli və ya beynəlxalq qanunvericiliyə müvafiq şəkildə müştəri eyniləşdirməsinin icrası;
-
PL/TMM ilə əlaqəli tələblərin bankdaxili kommunukasiyasının təşkil edilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: İqtisadiyyat sahəsində və digər müvafiq sahədə ali təhsil
-
İş təcrübəsi: “Çirkli Pulların Yuyulması”na qarşı mübarizə sahəsində minimum 1 il
-
Xarici dillər: İngilis dili və Rus dili
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Digər: Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 17.02.2022-ci il tarixinədək başlıqda ““KYC / CDD” üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Təşkilati İnkişaf üzrə Baş Mütəxəssis
Son tarix 18 fev 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Təşkilatın əməkdaşları və komandalarının iş məhsuldarlığının artırılması;
-
Təşkilatın inkişafı üçün zəruri olan proses, siyasət və prosedurların qurulmasında iştirak;
-
Bankın HİPO və Davamlılıq siyasəti üzrə prosesin qurulması, icrası, müvafiq dəyişikliklərin edilməsi və monitorinqi;
-
Bankın HİPO və Davamlılıq siyasəti üzrə təyin olunan davamçıların təlim və inkişaf proqramlarının hazırlanması və icrası, bu istiqamətdə bankdaxili əməkdaşlığın qurulması, həmçinin korporativ mərkəz tərəfindən daxil olan tapşırıqların idarəedilməsi;
-
PAŞA Hub mərkəzindən daxil olan tapşırıqların idarəedilməsi;
-
Korporativ mərkəzlə bütün təşkilati inkişaf prosesləri barədə sıx əməkdaşlığın qurulması və daxil olan tapşırıqların icrası;
-
Bank üzrə karyeranın inkişaf prosesinin qurulması və təlim, inkişaf prosesi ilə əlaqələndirilməsi;
-
Təlim və inkişaf nəticələri əsasında karyera yüksəlişinin həyata keçirilməsini təmin edən layihələrin və proseslərin icrası;
-
Karyeranın inkişafına və dəyişikliyinə yönəlik məktəb və “bootcamp”ların planlanması, digər Tİ mütəxəssisi ilə birgə kurrikulumların tərtibi və icrası;
-
Kurasiya üzrə təşkilati inkişaf proseslərindən işçi məmnuniyyət səviyyəsinin təqib edilməsi və rüblük əsasda ölçülməsi;
-
Tİ prosesləri üzrə rəqəmsal həllər yolunun araşdırılması və yeni təkliflərin irəli sürülməsi;
-
İR beynəlxalq trendlərin izlənilməsi və ən azından ildə 2 dəfə komandalara təqdimatın keçirilməsi;
-
İşçilərin inkişaf planına uyğun olaraq təlim proqramlarının araşdırılması və təmin edilməsi;
-
Fəaliyyətin idarəedilməsi prosesinin icrası, İR biznes partnyorluq komandasına Tİ kurasiya üzrə dəstəyin göstərilməsi; prosesin icrası zaman yaranan sualların cavablandırılması, həllini tapmayan sualların fəaliyyətin idarəedilməsi üzrə proses sahibinə yönləndirilməsi;
-
Təşkilati inkişaf üzrə data keyfiyyətinin təminatı və bütün proseslər üzrə lazımi bazalara vaxtında məlumatın daxil edilməsi;
-
Avans və tələbnamələrin düzgün yerləşdirilməsi;
-
Təlim sifarişlərinin proseslə müəyyən edilmiş qaydada açılması;
-
Təlim ehtiyaclarının qarşılanması ilə bağlı aylıq hesabatın sistemə daxil edilməsi;
-
Tİ üzrə kurasiyada şöbə rəhbəri tərəfindən verilən təşkilati struktur dəyişikliklərinin icrası və təşkilati struktur üzrə lazımi təqdimatların hazırlanması və iş analizi formasının doldurulmasının təmin edilməsi;
-
Təşkilati strukturun yenilənməsi və bütün Tİ kurasiyalar üzrə icrasının monitorinqi və təmin edilməsi, struktur dəyişiklərinin təsdiqi prosesinin icrası;
-
İş analizinin vaxtında yerinə yetirilməsi və iş analizi prosesinin şəffaflaşdırılması məqsədilə Tİ şöbə rəhbəri tərəfindən təsdiq olunan tədbirlər planının icrası.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Sosial elmlər, İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil
-
İş təcrübəsi: İstedadların idarəedilməsi, Karyeranın idarəedilməsi, Fəaliyyətin idarəedilməsi, Təlim və İnkişaf, və ya digər İR sahələrində ən az 4-5 il
-
Lisenziya / Sertifikat: SHRM/ CİPD, PMP
-
Xarici dillər: İngilis
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office, Power Point, Excel
-
Məhsul üzrə biliklər: İstedadların idarəedilməsi siyasəti
-
Bazar üzrə biliklər:
-
Təlim, inkişaf və karyeranın idarəedilməsi
-
“Design thinking”
-
İR üzrə “agile governance”
Digər:
-
Ünsiyyət və nitq bacarığı
-
İnnovativ düşüncə və özünü inkişaf bacarığı
-
Liderlik bacarığı, yenilikçi, komandada iş bacarığı
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 18.02.2022-ci il tarixinədək başlıqda “Təşkilati İnkişaf üzrə Baş Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.