Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-600-700-800-1000-1200-1500 manat - 25 VAKANSİYA
"Invest AZ" QSC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Mars Overseas" şirkəti çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Kapital Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Diamed Co" işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MANAT - VAKANSİYA
"Universal Poliqraf" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Afea Group" işçilər axtarır - MAAŞ 1200 MANATDAN BAŞLAYIR - VAKANSİYALAR
Mars Overseas Baku
Anbar üzrə nəzarətçi
Son tarix 13 noy 2022 [email protected]
İş yeri: Qəbələ
İşin təsviri:
- Anbarlarda gecə növbəsində məhsulların düzgün yüklənməsinə nəzarət etmək
- Yükləmədən sonra nəqliyyat vasitələrinin bağlanmasına nəzarət etmək
- Mütəmadi olaraq risk görünən zaman anbarda sayım etmək
- Bütün yükləmə vərəqlərini say və çeşidlərə uyğun yoxlamaq
- Yükləmə edilən nəqliyyat vasitələrinin qeydiyyatını aparmaq
Tələblər:
- Təhsil – Ali və ya orta ixtisas
- Anbar üzrə minimum 6 ay təcrübə
- MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
İş şərtləri:
- İş qrafiki – gündüz növbəsi
- İş rejimi – Həftənin 6 günü
- Tibbi sığorta təminatı
- Peşəkar təlimçilər tərəfindən təlimlər
Müraciət üçün e-mail adresinə CV-nizi göndərə bilərsiniz. CV-nizi göndərərkən mövzu yerinə “Anbar üzrə nəzarətçi – Qəbələ” başlığını qeyd etməyiniz vacibdir.
Specialist at Budget and Finance Control Division
Son tarix 20 noy 2022 [email protected]
Job description:
- Assist in monitoring and analysis of annual budget execution;
- Comparative analysis of budget reports and reporting of significant changes at the end of each reporting period;
- Preparation of monthly and annual Financial Statements for Group of Companies;
- Provide accounting adjustments in accordance with IFRSs based on monthly and annual financial results;
- Carrying out analytical analysis of financial statements on a monthly basis;
- Participate in the external audit process and provision of information to external auditors;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Accounting;
- Minimum 1 year of professional experience in in the relevant field;
- Strong interpersonal and communication skills;
- Good knowledge of MS Office;
- Knowledge of International Financial Reporting Standards (minimum F3 and F7);
- Excellent knowledge of Azerbaijani and English, intermediate level of Russian language;
- Ability to prioritize multiple requests and/or issues and multi-task to resolve the issues;
- Attention to detail and accuracy, commitment to strict reporting deadlines and timelines;
If you feel positive about the above statements, send your CV with “Specialist at Budget and Finance Reporting Division” in the subject field.
Büdcə və hesabatlılıq üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 20 noy 2022 [email protected]
Əsas öhdəliklər:
- Qrup Daxili biznes vahidləri üçün aylıq, rüblük və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanması və analitik təhlilinin aylıq şəkildə həyata keçirilməsi
- İllik MHBS-na əsaslanan maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını təmin etmək
- Hər hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə maliyyə məlumatları arasındakı fərqləri müəyyənləşdirmək
- Kənar audit, eləcə də daxili audit yoxlamasının bütün mərhələlərində iştirak etmək
- Mənfəətlik və effektivlik təhlillərinin (proseslər, məhsullar, gəlir-xərc mərkəzləri) həyata keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
- Satış kanalları, biznes modellər, müştərilər üzrə gəlirliyi təhlil etmək və menecment üçün analitik hesabatlar hazırlmaq
- Satış nöqtələrindən maliyyə vəsaitinin yığılmasını analiz etmək və satış komandasına müvafiq məlumatların göndəriləməsini təmin etmək
Əsas tələb:
- Ali təhsil
- Uyğun sahədə ən azı 2 illik iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili, ingilis dili , rus dili arzu olunandır
- MS Office bilikləri
Əsas Bacarıqlar:
- ACCA F2,F3,F7 və digər beynəlxalq sertifikatlarının olması üstünlükdür
- Maliyyə hesabatları ilə işləmə bacarığı
- Analitik təhlil,strateji düşünmə,statistik və riyazi biliklər
Əlavə məlumatlar:
- İş saatı: 09:00 – 18:00
- İş rejimi : Həftə içi 5 gün
- Tibbi sığorta
- Korporativ nömrə
- Peşəkar təlimçi tərəfindən təlimlər
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Büdcə və hesabatlılıq üzrə aparıcı mütəxəssis” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Biznes risklərinin idarəedilməsi üzrə təcrübəçi
Son tarix 21 noy 2022 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət daxilində aparılan biznes proseslərinin hazırlanması
- Proses sahibi və iştirakçıları ilə müsahibələr, proseslər üzərində müşahidə apararaq prosesin icra olunması və nəticələri ilə bağlı məlumatları toplamaq
- Biznes proseslərinin davamlı olaraq təkmilləşdirilməsi məqsədi ilə mütəmadi olaraq biznes proseslərini təhlil etmək
- Biznes proseslərinin monitorinqini həyata keçirmək və qüsurları müəyyən edərək aradan qaldırılması üçün təkliflər hazırlamaq
Tələb:
- Ali təhsil (Maliyyə, İdarəetmə, İqtisadiyyat)
- Azərbaycan dili, İngilis dili və Rus dili
- MS Office proqramları
- Risklərin idarəedilməsi üzrə nəzəri biliklər
- Biznes prosesləri üzrə nəzəri biliklər
- Təhsil və Peşə sertifikatları arzuolunandır
İş rejimi:
- İş yeri – Bakı şəh., Yasamal ray., Hüseyn Cavid pr.198, Mirvari Park yaşayış kompleksi
- İş günləri – həftənin 5 günü
- İş qrafiki – 09:00 – 18:00
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Biznes risklərinin İdarəedilməsi üzrə təcrübəçi” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Mühasib
Son tarix 21 noy 2022 [email protected]
İş yeri: Sumqayıt
Vəzifə öhdəlikləri:
- Alışların sistemə işlənməsi
- Xərclərin sistemə işlənməsi
- Bonus hesablanması
Tələb:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat sahəsi üzrə olanlara üstünlük verilir)
- Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
- İngilis dili – orta səviyyə
- MS office biliyi
Əlavə tələb:
- Məsuliyyətli olmaq
- Diqqətli olmaq
- Komandada işləmə bacarığı
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- Ə/h namizədin təcrübə və biliklərinə əsasən müəyyən ediləcək
- İş yeri : Sumqayıt şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Mühasib” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
SƏTƏM üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 24 noy 2022 [email protected]
İş yeri: Qəbələ Konserv Zavodu
Vəzifə öhdəlikləri:
- İş yerlərində əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək
- Müəssisədə istismar olunan yüksək təhlükəli obyekt və avadanlıqların, habelə təhlükəsizlik və nəzarət cihazlarının texniki vəziyyəti barədə sənədləşmənin düzgün aparılmasına nəzarət etmək
- İstehsalat sahələri üçün əməyin mühafizəsi məsələlərinə aid normativ texniki sənədlərin alınması üçün tələbnamə tərtib etmək
- İş yerlərində SƏTƏM yoxlamaları və monitorinq işlərinin aparılması
- İşçilərin fərdi mühafizə vasitələri ilə təmin olunması və FMV-dən düzgün istifadə olunmasına nəzarət etmək
- İşə yeni qəbul olan işçilərə giriş təlimatı keçmək və bölmə rəhbərlərinin işçilərə ilkin və təkrar təlimat keçmələrinə nəzarət etmək, təlimatların qeyd jurnallarının vəziyyətini yoxlamaq
- Əməyin və ətraf mühitin mühafizəsi norma və qaydaları üzrə aşkar etdiyi pozuntuların aradan qaldırılması ilə əlaqədar hesabat hazırlamaq və müvafiq göstərişlər vermək
Tələb:
- Ali təhsil
- İş təcrübəsi – 1 il
- Kompüter bacarıqları – MS office
- FHN Dağ Mədən Agentliyindən şəhadətnamə
- Səlis danışıq, düzgün kommunikasiya
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “SƏTƏM üzrə kiçik mütəxəssis – Qəbələ” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Merçendayzer
Son tarix 27 noy 2022 [email protected]
İş yeri: Sumqayıt
Vəzifə öhdəlikləri:
- Vitrində məhsulların planaqrama uyğun düzlüşünü təmin etmək;
- Satış nöqtəsində vitrini daim dolu və səliqəli saxlamaq;
- Satış nöqtəsindəki vitrinlərdə face sayını qorumaq imkan olduqda həmin sayı artırmaq;
- Məhsulların qiymətinə nəzarət etmək;
- Gündəlik iş qrafikinə əməl etmək;
- Satış nöqtəsindəki məhsulların müddətinə nəzarət etmək;
Tələblər:
- Təhsil – Orta
- Təcrübə - 1 il
- Dil Bilgisi - Azərbaycan dili
- Xüsusi şərtlər – Android sistem təminatlı telefondan istifadə
- Ərazi – Sumqayıt şəhəri
Digər bacarıqlar:
- Komandada işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli olması
- Ünsiyyət bacarığının olması
Müraciət üçün CV-nizi göndərə bilərsiniz. CV-nizi göndərərkən mövzu yerinə “merçendayzer - Sumqayıt” vakansiya adını qeyd etməyiniz vacibdir.
Anbar üzrə nəzarətçi (Sumqayıt, Lənkəran, Göyçay, Qəbələ)
Son tarix 28 noy 2022 [email protected]
Əsas tələblər:
- Ali və ya orta-ixtisas təhsil
- 6 aydan çox sahə üzrə iş təcrübəsi
- MS Office bilikləri - orta səviyyədə
Əsas öhdəliklər:
- Anbarlarda gecə növbəsində məhsulların düzgün yüklənməsinə nəzarət etmək
- Yükləmədən sonra maşınların plomblanmasına nəzarət
- Mütəmadi olaraq risk hiss olunduğu zaman anbarda sayım etmək
- Bütün yükləmə vərəqlərini say və çeşidlərə uyğun yoxlamaq
- Yükləmə edilən nəqliyyat vasitələrinin qeydiyyatını aparmaq
İş rejimi:
- Sumqayıt, Lənkəran və Göyçay şəhərləri üzrə gecə növbəsi
- Qəbələ şəhəri üzrə gündüz növbəsi
Vakansiya ilə maraqlananlar öz cv formalarını vəzifə adı və Şəhər adını qeyd etməklə mail ünvanına göndərə bilərlər.
Anbar təftişi (Sumqayıt, Lənkəran, Şirvan və Şəki)
Son tarix 28 noy 2022 [email protected]
Əsas tələb:
- Ali təhsil
- Sahə üzrə 1 il təcrübə
- MS Office bilikləri
Əsas öhdəliklər:
- Fakturaların yoxlanılması
- Utilizasiya poseslərinin aparılması
- Anbar sayımları
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlara əsasən hesabatların aparılması
Vakansiya ilə maraqlananlar öz cv formalarını vəzifə adı və şəhər adını qeyd etməklə mail ünvanına göndərə bilərlər.
Category manager
Son tarix 01 dek 2022 [email protected]
Company: Gabala Canning Factory
Work location: Baku
Major responsibilities:
- Preparation, implementation of annual plans related to the brand, monitoring the implementation of the plan
- Controlling product budget splits by setting regular checkpoints for spending versus budget
- Determine in market position of the product, monitor and make necessary adjustments
- Conduct market analysis; identify target consumer segments of the market for product supply
- Work on an action plan developed for the launch of new products and brands
- Responsible for all on-going ATL & BTL events
- Working with cross-functional teams with implementation of local marketing strategies
- Develop a pricing policy for the product, determine the terms of sale of goods
- Carrying out the duties of his/her supervisor directly related to the activities of the department in which he/she works
- Preparations of weekly and monthly reports
- Developing merchandising strategies and planning the execution of planogram
- Planning and ordering of new POSMs, displays and innovations; and ensuring the efficient usage of these materials by sales team
Qualifications & experience required:
- High education
- Experience: min.3-4 years
- Knowledge of languages: Azerbaijan – native, English - excellent, Russian - preferrable
- MS Office: high level and design programs understanding
Other skills:
- Analytical thinking with attention to detail
- Be aware of finance, logistics, production processes
- Ability to communicate with people with different thinking and worldviews
If you feel positive about the above statements, send your CV with “Category Manager” in the subject field.
Sistem analitikası üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 dek 2022 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bazada cari hesabların nomenklatura adlarının açılması
- Satış kampaniyalarının sistem üzrə tanıdılması, kontrolu və analizi
Tələb:
- Ali təhsil
- İş təcrübəsi min. 1 il
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və İngilis dili
- Kompüter bacarıqları: MS Office
- Mikro proqramında işləmə bacarığı
Əlavə tələb:
- Məsuliyyətli olmaq
- Diqqətli olmaq
- Komandada işləmə bacarığı
- Analitik qabiliyyətin olması
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- Ə/h namizədin təcrübə və biliklərinə əsasən müəyyən ediləcək
- İş yeri : Bakı, Yasamal rayonu, H.Cavid pr198
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Sistem analitikası üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Təftiş üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 05 dek 2022 [email protected]
Əsas tələblər:
- Ali
- Minimum 1 il
- MS Office bilikləri
Əsas öhdəliklər:
- Şəbəkə marketlər üzrə üzləşməni həyata keçirmək
- Üzləşmə zamanı yaranmış fərqlərin araşdırılması və aradan qaldırılması üçün müvafiq addımların atılması
- Veriləcək əlavə tapşırıqları və yoxlanışları həyata keçirmək
- Gündəlik və aylıq hesabatları vaxtında, dəqiq və anlaşılan şəkildə təqdim etmək
- Lazım olduqda ezamiyyətlərə getmək
Vakansiya ilə maraqlananlar öz cv formalarını “Təftiş üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə mail ünvanına göndərə bilərlər.
Anbar sayımçısı (gündüz növbəsi)
Son tarix 05 dek 2022 [email protected]
Əsas tələblər:
- Orta
- Minimum 1 il
- MS Office bilikləri - orta səviyyədə
Əsas öhdəliklər:
- Fakturaların yoxlanılması
- Anbar sayımlarının həyata keçirilməsi
- Utilizasiya proseslərinin həyata keçirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların vaxtında həyata keçirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən istənilən hesabatların aparılması
Vakansiya ilə maraqlananlar öz cv formalarını “Anbar sayımçısı – Sumqayıt” qeyd etməklə mail ünvanına göndərə bilərlər.