Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-700-800-1000-1200-1500 manat - 16 VAKANSİYA
"Azersun Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1800 MANAT- VAKANSİYA
"Ekvita LLc" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Metak" şirkəti işçi axtarır - VAKANSİYA
"AZINTELECOM" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"MKT İstehsalat Kommersiya" MMC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Competo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"ENGINET" işçi axtarır - MAAŞ 800 MANAT - VAKANSİYA
Ekvita
Senior Tax Consultant
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Job description:
- Carry out duties on various tax issues of clients
- Maintenance of accounting processes and general ledger
- Control over the preparation and submission of all statutory reports
- Follow up AR/AP accounts, relevant reconcilation and statury reporting
- Monitoring the calculation of all taxes related to payroll
- Input all transactions in accounting software (1C)
- Reconciliation of general ledger balance accounts with sub-ledger
- Maintaining correspondence with Tax and other Authorities
- Manage month-end and year-end close process
- Preparation of management / internal reports as required
- Preparation regular reports in accordance with IFRS as needed
- Performing other daily accounting tasks as per the requirement
- Supervise junior staff
Requirements:
- University degree in Finance, Accounting and/or other related business disciplines
- Advanced knowledge of Azerbaijan Tax regulations
- Strong knowledge of statutory accounting procedures and principles
- Strong knowledge of 1 C (other accounting software is an advantage)
- 3-4 years of work experience in the related filed is required
- Fluency in Azerbaijani, English languages (knowledge of the Russian is desirable)
- Professional qualification/ certificates is an advantage (such as ACCA, CIMA, DipIFR, Certificate of a Professional Accountant (Peşəkar Mühasib Sertifikatı)
- Solid knowledge and working experience of MS Office Programs-Excel, PowerPoint, Word, Outlook (advanced Excel is a must)
- Good team player
- Problem-solving and decision- making skills
Interested candidates are requested to submit their resumes.
Only candidates who noted vacancy name in the subject line (Senior Tax Consultant) will be considered.
Office Coordinator / Receptionist
Son tarix 12 iyn 2023 [email protected]
Job Description:
- Greet clients, visitors soon as they arrive and connect them with the appropriate party
- Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices
- Organizing daily office operations, meetings and arranging appointments
- Copy, file and maintain paper or electronic documents and records
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
- Ensure office area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material
- Provide administrative duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing
- Conduct other related daily works defined or assigned by Employer
Position Requirements:
- Bachelor’s degree is required.
- 2-3 years of experience in respective field
- Fluency in Azerbaijani and English (both written and spoken); Russian would be an asset
- Energetic and proactive
- Excellent organizational skills
- Effective communication and presentation skills
- Good listener - able to listen carefully and comprehend all given instructions
- Effective writing and verbal communication skills – able to express ideas concisely, unambiguously and consistently
- Professional skills to work with Microsoft Office
- Excellent team-player
- Discipline, punctuality and responsibility
Interested candidates are requested to submit their resumes.
Only candidates who noted vacancy name in the subject line (Office Coordinator/Receptionist) will be considered.
İşin təsviri:
- Gələn müştərilərin, ziyarətçilərin qarşılanması və onların müvafiq şəxslərlə əlaqələndirilməsi
- Telefonlara vaxtında cavab verilməsi və zənglərin düzgün istiqamətlərə yönləndirilməsi
- Gündəlik ofis əməliyyatlarının, görüşlərin təşkili və görüş otaqlarının rezerv edilməsi
- Kağız və ya elektron sənədlərin və qeydlərin surətinin çıxarılması, sənədləşdirilməsi və saxlanılması
- Gündəlik poçt/çatdırılmaların qəbul edilməsi, çeşidlənməsi və paylanılması
- Ofis sahəsinin bütün lazımi dəftərxana ləvazimatları və materialları ilə səliqəli və baxımlı olmasının təmin edilməsi
- Sənədləşdirmə, surət çıxarma, transkripsiya və faks göndərmə kimi inzibati vəzifələrin təmin edilməsi
- İşəgötürənin müəyyən etdiyi və ya təyin etdiyi digər əlaqəli gündəlik işlərin yerinə yetirilməsi
Vəzifə Tələbləri:
- Bakalavr dərəcəsi tələb olunur
- Müvafiq sahədə 2-3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (yazılı və şifahi); Rus dili arzuolunandır
- Enerjili və təşəbbüskar
- Əla təşkilatçılıq bacarığı
- Effektiv ünsiyyət və təqdimat bacarıqları
- Dinləmə qabiliyyəti və verilən bütün göstərişləri düzgün yerinə yetirmək
- Effektiv yazı və şifahi ünsiyyət bacarıqları - fikirləri qısa, birmənalı və ardıcıl ifadə edə bilmək
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı
- Komanda ilə işləməyi bacarmaq
- İntizam, punktuallıq və məsuliyyət
Maraqlı tərəflərdən CV- lərini göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız mövzu hissəsində (Ofis Koordinatoru/Receptionist) vakansiya adını qeyd etmiş namizədlər nəzərə alınacaq.
Senior Tax Consultant
Son tarix 10 iyn 2023 [email protected]
Job description:
- Carry out duties on various tax issues of clients
- Maintenance of accounting processes and general ledger
- Control over the preparation and submission of all statutory reports
- Follow up AR/AP accounts, relevant reconcilation and statury reporting
- Monitoring the calculation of all taxes related to payroll
- Input all transactions in accounting software (1C)
- Reconciliation of general ledger balance accounts with sub-ledger
- Maintaining correspondence with Tax and other Authorities
- Manage month-end and year-end close process
- Preparation of management / internal reports as required
- Preparation regular reports in accordance with IFRS as needed
- Performing other daily accounting tasks as per the requirement
- Supervise junior staff
Requirements:
- University degree in Finance, Accounting and/or other related business disciplines
- Advanced knowledge of Azerbaijan Tax regulations
- Strong knowledge of statutory accounting procedures and principles
- Strong knowledge of 1 C (other accounting software is an advantage)
- 3-4 years of work experience in the related filed is required
- Fluency in Azerbaijani, English languages (knowledge of the Russian is desirable)
- Professional qualification/ certificates is an advantage (such as ACCA, CIMA, DipIFR, Certificate of a Professional Accountant (Peşəkar Mühasib Sertifikatı)
- Solid knowledge and working experience of MS Office Programs-Excel, PowerPoint, Word, Outlook (advanced Excel is a must)
- Good team player
- Problem-solving and decision- making skills
Interested candidates are requested to submit their resumes.
Only candidates who noted vacancy name in the subject line (Senior Tax Consultant) will be considered.