Uğurlu karyera üçün "PASHA Holding"dən - VAKANSİYALAR
"OBA" marketlər şəbəkəsi işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azər Türk Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"AzerGold" CJSC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"YapiKredi Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Baku Accountants Associates" işçilər axtarır - MAAŞ 400-600-800-1200 MANAT - VAKANSİYALAR
"Azpride Group" işçilər axtarır - MAAŞ 800-1000-1500 MANAT - VAKANSİYALAR
"Katech" şirkəti işçilər toplayır - VAKANSİYALAR
"Karvan L" işçi axtarır - MAAŞ 1700 MANAT - VAKANSİYA
"Blue Fire International" işçilər axtarır - MAAŞ 500-650-800 MANAT - VAKANSİYALAR
"CETA Project Logistics" işçi axtarır - MAAŞ 1200 MANAT - VAKANSİYA
"Bravo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Dövlət qurumu işçi axtarır - VAKANSİYA
Azerbaijan SuperMarket
Qiymət monitorinqi üzrə assistent
Son tarix 17 may 2023 [email protected]
Şöbə: Müştəri Münasibətlərinin idarə olunması və Data Analitikası
Məkan: Baş Ofis.
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Daxil olan bütün məlumatların işlənməsi və təhlili, gündəlik və həftəlik hesabatların hazırlanması;
- Qiymət araşdırmasının dəqiq və vaxtında aparılması;
- Nəticələrin dəqiq və vaxtında təqdim edilməsi;
- Yeni məhsul imkanlarının müəyyən edilməsi;
- Yeni rəqabətin müəyyən edilməsi (mövcud rəqiblərin yeni mağazaları və ya yeni bazar oyunçuları).
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Dəqiqliyə və təfərrüata ciddi riayət etmək;
- Problemin həllinə analitik yanaşma və kreativlik;
- Lazımi hallarda, dəyişiklikləri dəstəkləmək və onları təşviq etmək;
- Baza kompüter biliklərinə sahib olmaq;
- Detallara diqqət yetirmək;
- Prosesləri və prosedurları dəqiq şəkildə izləmək bacarığı;
- Güclü ünsiyyət və münaqişələrin həlli bacarıqları;
- Yaxşı komanda oyunçusu olmaq;
- Yüksək motivasiyaya malik olmaq;
- İşə qarşı təmkinli, peşəkar davranış və yanaşma;
- Sadiq və etibarlı, nəzarətsiz işləməyi bacaran;
- Orta fiziki aktivlik. Gündə altı (6) saatdan çox gəzə bilmək bacarığı;
- İş şəraitinə müəyyən təhlükələrə və ya fiziki risklərə məruz qalma daxil olduğundan, əsas təhlükəsizlik tədbirlərinin izlənilməsi tələb olunur.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Qiymət monitorinqi üzrə assistent” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Area Manager
Son tarix 17 may 2023 [email protected]
Department: Retail Operations
Location: Head Office.
Job responsibilities:
- Analyze key business metrics and identify opportunities to improve performance
- Prepare and execute sales and cost budgets to achieve overall profitability
- Reviewing sales reports to determine the effectiveness of marketing campaigns and making changes as needed
- Meeting sales goals by training, motivating, mentoring, and providing feedback to store staff
- Managing a team of store managers who are responsible for daily operations of the store
- Build ownership culture among operation and store employees
- Lead continuous improvement initiatives in all operations
- Provide support and leadership to store teams in achievement of goals
- Provide effective and inspiring leadership by being actively involved in company programs
- Lead employees to encourage maximum performance and delivery of targets
- Provide supervision and coaching to all direct reports
- Provide strategic direction for store design optimizing costs and return on investment
- Provide more convenience at check-out by offering multiple payment options
- Focus on planogram, product category and merchandise diversification strategy
- Responsible for effective and efficient delivery of store operations
- Ensure retail operations are trading safely, legally, and in line with company business processes and standard operating procedures
- Deliver continuous improvement initiatives in all operations
- Maintain outstanding store condition
- Coordination of cooperation and communication between departments
- Acting as a point of contact among Head Office and stores
- Deliver strategies to raise customers’ pool, expand store traffic and optimize profitability
- Make sure customers feels comfortable while shopping in large formats with enough number of employees to care about customers
- Seek and implement continuous improvements and encourage the team to leverage new digital tools and ways of working.
- Builds strong and trusting relationships with team members and business partners; works collaboratively and cross-functionally to achieve objectives; and communicates with energy and positivity to motivate, influence, and inspire commitment and action.
- Creates a discipline and focus around developing talent, promotes an environment allowing everyone to bring their best selves to work, empowers employee to act in the best interest of the customer and company, and regularly recognizes others’ contributions and accomplishments.
Required qualifications:
- Bachelor's degree in a related field with minimum of 4 years of experience in the retail industry
- Knowledge of the retail industry
- Problem-solving skills
- Analytical and revenue forecasting skills to plan and direct activities and operations accordingly
- Organizational skills
- Strong leadership skills
- Communication skills
- Time management skills
- Confident MS Office programs user
- Russian or English language skills are preferrable
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Area Manager" in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.