"Bank Respublika" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"AccessBank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azər Türk Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Socar Polymer" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AzerGold" CJSC çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Express Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
Başak Group
Satış təmsilçisi (mağaza)
Son tarix 11 noy 2022 [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- Mövcud sahə üzrə minimum 2 il təcrübə;
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office, Outlook;
- Danışıqlar aparma qabiliyyəti;
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq;
- 23-30 yaş aralığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi;
- Mağazaya daxil olan müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi;
- Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi;
- Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin təşkil edilməsi;
- Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi;
- Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi;
İş qrafiki:
- İş vaxtı: Həftədə 6 gün 09:00–dan 18:00-dək;
- Əməkhaqqı: 400-600 AZN + Bonus (KPİ);
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır;
- Korporativ nömrə;
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış təmsilçisi-mağaza” yazaraq göndərə bilərlər.
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 noy 2022 [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- 2-3 illik analoji iş təcrübəsi
- Dövlət satınalmalar haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyi üzrə müvafiq biliklər,
- Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti,
- Səlis Azərbaycan dili, (İngilis və rus dili bilikləri arzu olunandır);
- MS Office proqramları üzrə biliklər ;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalmalar üzrə menecerin rəhbərliyi altında satınalma strategiyasının inkişafı, idarə edilməsi və həyata keçirilməsi;
- Normativ baza ilə əlaqədar olan satınalmaların inkişaf etdirilməsinə yardım;
- Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi və bençmarkinq, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
- Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
- Risklərin idarəedilməsi, qiymətləndirilməsi və azaldılması;
- Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının inkişaf etdirilməsi;
- Hesabat, təqdimat, memorandum və s. hazırlanması;
- Bazar tendensiyalarını, rəqib strategiyalarını və bazar tədarükçülərini izlənilməsi;
- Daxili və xarici sistemin yaradılması;
- Yeni komponentlər və tədarükçülər üçün tədqiqat aparılması;
- Qiymətləndirmənin həyata keçirilməsi üçün təchizatçı performansına dair məlumatları toplanması və tərtib edilməsi.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Əməkhaqqı: 800 AZN+Bonus (KPİ)
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satınalma üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.
B2B satış mütəxəssisi
Son tarix 11 noy 2022 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Korporativ satış üzrə minimum 2-3 il təcrübə (yalnız korporativ satış təcrübəsi olan namizədlərin cv formaları dəyərləndiriləcək),
- Supply sahəsində təcrübə,
- Əsas tələb: şəxsi avtomobil (amortizasiya xərcləri qarşılanır),
- Yüksək rus və ingilis dili biliyi ( rus dili arzuolunandır),
- Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
- Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
- Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmək bacarığı,
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
- 23-30 yaş aralğı,
İş şəraiti:
- İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək;
- Əməkhaqqı: 1000 AZN + Bonus (KPİ),
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Korporativ satış mütəxəssisi” yazaraq göndərə bilərlər
Direktor assistenti
Son tarix 11 noy 2022 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Azərbaycan və rus və ingilis dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı (mütləqdir),
- MS Office komputer proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı,
- Komandada işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Birbaşa rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları icra etmək,
- İclasların və müşavirələrin təşkili,
- Məlumatların konfedensiallığını qorumaq,
- Rəhbərliyin qonaqlarının qarşılanması və servisi (çay, qəhvə, su),
- Gündəlik görüləcək işlərin planlaşdırılması, görüşlərin təşkili, şöbələrə aid verilən tapşırıqların icrasını nəzarətdə saxlamaq və hesabatını aparmaq,
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını aktiv şəkildə təyinatı üzrə yönləndirmək və məruzə etmək,
- İşlərin təlimatlara uyğun qaydada təşkili və icrası.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 600 AZN
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şosesi 31, məhəllə 5, Ziya Bünyadov pr. 3105
- İş günlərinin sayı 5 gün saat 09:00-18:00.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Direktor assistenti” yazaraq göndərə bilərlər