"Bank Respublika" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"AccessBank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azər Türk Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Socar Polymer" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AzerGold" CJSC çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Express Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
Kapital Bank
Agile Coach
Son tarix 10 noy 2022 Müraciət et
Background:
- Higher education (Finance/Banking, Economics/Technical education);
- Experience as an Agile Trainer / Scrum Master or Project Manager for at least 3 years
- Previous experience in Banking is preferred;
- Knowledge of one or more flexible methodologies or frameworks: SCRUM, Kanban method at the level of principles and values;
- Advanced analytical skills;
- Be able to build and maintain effective relationships with different people;
- Leadership qualities, good communication skills;
- Ability to conduct effective trainings.
Responsibilities:
- Develop Agile Thinking in a corporate environment;
- Develop Agile practices in business and software development;
- Help team members understand the theory, rules and values of Scrum and Agile;
- Help teams create effective ways to interact with each other, develop existing practices and processes;
- Coach the team to be self-organizing and independently remove obstacles in delivering value to customers and business;
- Be responsible for the business result together with the team;
- Actively participate in the search and elimination of system problems;
- Evaluate the maturity of teams, including using metrics, in order to find ways to develop relatively weak sides of teams;
- Provide training on agile approaches and tools;
- Facilitate agile events/meetings.
If you want to work in a professional team with a high corporate culture and participate in the development of innovative solutions of the leading Bank of Azerbaijan using modern development tools and practices - then you should send your CV with the job title in the subject line.
Kredit İnzibatçılığı Şöbəsinin Mütəxəssisi
Son tarix 10 noy 2022 Müraciət et
Öhdəliklər:
- Müsbət rəy verilmiş kredit sənədlərini hazırlamaq;
- Kredit məlumatlarını bank əməliyyatları sistemində əks etdirmək;
- Kredit dosyelərini yoxlamaq, kredit müqavilələrini hazırlamaq;
- Kredit sənədləri toplusunun dövriyyəsinə nəzarət etmək;
- Vəzifə funksiyalarından irəli gələn digər öhdəlikləri yerinə yetirmək
Tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- MS Word və MS Excel proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
- Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik, operativlik;
- Komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az (https://hr.kapitalbank.az/vac/detail?vacancyId=1846) portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.