Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 2000-3000 MANAT- VAKANSİYA
"AccessBank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Boranı " restoranlar şəbəkəsi işçi axtarır - MAAŞ 1500-2000 MANAT - VAKANSİYA
"Bakcell" işçi axtarır - VAKANSİYA
Şirkət işçi axtarır - MAAŞ 1500-1700 MANAT- VAKANSİYA
"PepsiCo" işçi axtarır - VAKANSİYA
"OBA" marketlər şəbəkəsi işçi axtarır - VAKANSİYA
"Aztelekom" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"RNKinsurance Services" işçi axtarır - MAAŞ 800-1000 MANAT - VAKANSİYA
"Baku Electronics" işçilər yığır - VAKANSİYALAR
Bakcell
Front Offices and Own Shops Manager
Son tarix 12 avq 2023 - [email protected]
Function: Sales
Working schedule: Standard
Deadline to apply: 11.08.2023
Your responsibilities as Front Offices and Own Shops Managers:
- Lead the process of hiring, training and termination FO representatives; to be involved in staff recruitment and appraisals;
- Commenting on key performance indicators reflected in Front Office monthly reports;
- Operational management of the company's front office customer service;
- Take necessary actions for elimination of program delays, in order to organize the work of the group in high level;
- Ensuring service availability (administrative support) in all POS; employee knowledge development;
- Plan employees’ individual development activities according to their development areas;
- Provide the distribution of workload within the department according to the company strategy, employees’ job descriptions and individual targets;
- Execute line manager’s and department heads verbal and written instructions to ensure fulfillment of work duties;
- Execution of the duties in compliance with the procedures and instructions;
- Close co-operation with relevant departments for operative resolution of technical and administrative issues;
- Implementing necessary actions over to violation of the guidelines according to legislation and internal procedure;
- Preparation of reports on areas of responsibility.
Position requirements:
- Higher Education;
- 5 years of experince in related area;
- Experience in management (min 3 year);
- Ability to organize, prioritize and delegate;
- Intermediate knowledge of English, Fluent in Azeri and Russian;
- Mandatory knowledge MS office programs (Excell, Word and etc);
- Internal / external business trips;
- Creativity and initiative;
- Driving category B;
- Analysis, Problem solving and Decision Making;
- Customer orientation, quality orientation, result orientation;
- Initiating action, teamwork & collaboration;
- Continuous improvement;
- Management skills.
To apply, please send your CV. It is mandatory to mention job title in the subject line of email as “Front Offices and Own Shops Manager”. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Funksiya: Satış
İş qrafiki: Standart
Son müraciət tarixi: 11.08.2023
Ön ofislər və vasitəli satış kanalları əməliyyatları üzrə bölmə rəhhbəri olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Ön Ofis işçilərinin işə alınması, təlimi və işdən ayrılması prosesinə rəhbərlik; personalın işə qəbul və qiymətləndirilməsində iştirak;
- Ön Ofisin aylıq hesabatında əks olunmuş əsas fəaliyyət göstəricilərinin şərhi;
- Şirkətin ön ofis müştəri xidmətinin operativ idarəedilməsi;
- Qrupun işinin yüksək səviyyədə təşkil edilməsi üçün lazımi tədbirlərin görülməsi;
- Mütəmadi bütün mərkəzlərin işinin(administrativ) təşkil edilməsi; əməkdaşların bilik səviyyəsinin yüksəldilməsinin təşkil edilməsi;
- İşçilərin inkişaf sahələrini müəyyən edərək fərdi inkişaf fəaliyyətlərini planlaşdırmaq;
- Şirkətin strategiyasına, işçilərin vəzifə öhdəlikləri və fərdi hədəflərinə uyğun olaraq departament daxilində iş yükünün bölüşdürülməsini təmin etmək;
- Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa və şöbə rəhbərləri tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası/Execute line manager’s and department heads verbal and written instructions to ensure fulfillment of work duties
- Görülən işlərin prosedur və təlimatlara uyğun görülməsi;
- Texniki çətinliklərin aradan qalxmasının və inzibati məsələlərin operativ həlli məqsədi ilə müvafiq şöbələrlə sıx əməkdaşlıq etmək;
- Qayda və təlimatların pozuntu halları aşkarlandığı halda şirkətdaxili olan prosedur və qanunverciliyə əsasən tələb olunan hərəkətlərin icrası;
- Şirkətə aid məlumatın məxfiliyinin gorunması;
- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması.
Vəzifənin tələbləri:
- Ali təhsil;
- Əlaqəli sahədə 5 il iş təcrübəsi;
- Rəhbərlik iş təcrübəsi (minimum 3 il);
- Təşkiletmə, prioritet verilmə və deleqasiya bacarığı;
- Dil və kompyuter proqramları bilikləri;
- Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst, İngilis dilini yaxşı bilmək;
- MS Office programlarını yaxşı bilmək(Excell, Word və s.);
- Daxili/xarici ezamiyyətlər;
- Yaradıcılıq və təşəbbüskarlıq;
- B kategoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
- Analiz, problemlərin həlli və qərarvermə;
- Müştəriyə fokuslanma;
- Keyfiyyətə fokuslanma;
- Fəaliyyətə həvəsləndirmə; komanda işi və əməkdaşlıq;
- Nəticə yönümlülük;
- Davamlı təkmilləşmə;
- İdarəçilik bacarığı.
Müraciət etmək üçün CV-nizi göndərməyiniz xahiş olunur. E-poçtun mövzu hissəsində vəzifənin adının “Ön ofislər və vasitəli satış kanalları əməliyyatları üzrə bölmə rəhhbəri” kimi qeyd edilməsi mütləqdir. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.