Azərbaycan holdinqləri işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Başak Group" işçi axtarır - MAAŞ 400-600-800-1000 MANAT + BONUS - 5 VAKANSİYA
"Səba Şirkətlər Qrupu" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Karvan L" işçi axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYA
"Mazarina Trade Company" işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MAMAT - VAKANSİYA
Dövlət qurumu çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Zeytun Pharmaceuticals" yüksək vəzifəyə - İŞÇİ AXTARIR - VAKANSİYA
"Avromed Company" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Qartal Tikinti Firması" işçilər axtarır - MAAŞ 600 MANAT - VAKANSİYALAR
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-800-1000-1200-1500 manat - 20 VAKANSİYA
Bakıdakı Britaniya səfirliyi işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azər Türk Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 2000-2500 MANAT- VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
Prior Leasing
Kopirayter
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Veb-saytlarda yerləşdiriləcək mətnlərin, blog və press relizlərin yazılması;
- Reklam və bloq mətnlərinin şirkətin ümumi yazı formatına uyğunlaşdırılması;
- Sosial media üzrə kontentin hazırlanması;
- Sayt və sosial şəbəkələr üçün kreativ həllərin təqdim edilməsi və tətbiqi, bu sahədə işləyən şirkətlərlə görüşlərin keçirilməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil;
- Eyni vəzifədə 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili/rus/ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
- MS Office proqramlarında çalışmaq bacarığı;
- Mükəmməl ünsiyyət, əməkdaşlıq və problem həll etmə bacarıqları;
- Səlis yazılı və şifahi nitq qabiliyyəti;
- Kreativ, yaradıcı düşüncə qabiliyyəti.
Şərtlər:
- 5 günlük iş qrafiki;
- Əmək haqqı: 800-1000 AZN
Yuxarıda qeyd olunan şərtlərə uyğun olan namizədlərdən CV-ləri e-mail ünvanına "Kopirayter" başlığı ilə göndərməkləri xahiş edilir.
VAKANSİYA 2
Fragrance World
Marketinq Menecer
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Sosial medai və e-poçt kampaniyalarına, TV reklamlarına, vebsaytlara, jurnal və qəzet reklamlarına nəzarət etmək.
- Marketinq kampaniyalarının hazırlanmasına nəzarət etmək, ötürüləcək mesajların və dizaynların brend tərəfindən müəyyən edilmiş standartlara uyğun olmasını təmin etmək.
- Bazarları araşdırmaq, ən son bazar tendensiyalarını izləmək və müştərilərin xərcləmə vərdişlərini və ehtiyaclarını nəzərə almaqla şirkətin investisiya etməli olduğu bütün potensial sahələri müəyyən etmək.
- Marketinq strategiyası və planlama
- Marketinq büdcəsinin idarə edilməsi
- İstehlakçı ehtiyaclarını və davranışlarını başa düşmək
- Güclü analitik qabiliyyət - məlumatları təhlil etmək, anlayışlar inkişaf etdirmək və s.
- Yüksək motivasiyalı, xidmətə yönəlmiş komandanı işə götürüb öyrətmək və inkişaf etdirmək.
- Müvafiq mağaza və rəqib fəaliyyətinə əsaslanaraq kommersiya qərarları qəbul edərək, bütün satış və tanıtım fəaliyyətlərini idarə etmək və dəstəkləmək
Namizədə tələblər:
- Güclü ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar.
- Xüsusilə nəticələr əldə etmək üçün şöbələr arası işləmək bacarığı.
- MS Office proqramlarından çox yaxşı istifadə etməyi bacarığı
- Komanda oyunçusu və lider olmaq
- Bakalavr dərəcəsi və ya müvafiq sahədə ən azı 2 illik təcrübə
- Effektiv görüşlər keçirmə bacarığı
- Rəhbərliyə qərarlar, növbəti addımlar və hesabatlar barədə məlumat vaxtaşırı məlumatlar ötürmək
- Yaxşı təqdimat bacarığına sahib olmaq
İş haqqında məlumat:
- Həftədə 6 gün iş günü, 1 gün istirahət (Bazar günü)
- İş qrafiki: 10:00 – 18:00
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
Uyğun namizədlərdən CV formaları və PORTFOLİOLARINI göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
Faktor Qrup - S QSC
Call center operatoru (xanım)
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Daxil olan telefon zənglərinə cavab verməli, öz səlahiyyətləri səviyyəsində sorğuları cavablandırmalı və ya telefon zənglərini müvafiq şəxslərə ünvanlamalı
- Ofis daxili nizam intizam qaydalarına əməl etməli.
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 500 AZN (bilik və bacarıqlara görə təyin olunur)
Namizədə tələblər:
- Xanım namizədlər
- Tələb olunan vakansiyaya uyğun iş təcrübəsinə malik (minimum 1 il)
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
- Dil biliyi: Azərbaycan dili və Rus dili (sərbəst) , ingilis dili (arzu olunandır)
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
VAKANSİYA 4
Production Company
Chief Internal Auditor
Son tarix 25 sen 2022 - [email protected]
Requirements:
- Higher bachelor's education in the economic field (finance, accounting, audit, etc.);
- Minimum 3 years of work experience in the related field;
- Perfect knowledge of Azerbaijani and English languages;
- High level knowledge of MS Office programs, knowledge of SAP is desirable;
- Preference will be given to those who have certificates of international specializations such as CIA, ACCA.
Duties and Responsibilities:
- To participate as a team member in audit projects carried out according to the Annual Audit Plan or outside the Plan;
- To prepare and be responsible for the implementation of the work program for the implementation of internal audit projects;
- Periodically conduct internal audits, work files, reports on the results, etc. to prepare;
- Assess the adequacy and effectiveness of the internal control system for the inspected process, participate in the formation of opinions and give practical recommendations in the direction of eliminating deficiencies;
- To participate in the preparation of reports on audit projects in a correct, qualitative and effective manner;
- Conduct the assessment of embezzlement and fraud risks during internal audit inspections.
VAKANSİYA 5
Fostanpak MMC
İstehsalat operatoru
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İstehsalatda xüsusi avtomatlaşdırılmış cihazların, maşınların işinin tənzimlənməsinin həyata keçirilməsi;
- Gündəlik istehsal olunacaq sifarişlərin avtomatlaşdırılmış dəzgahlara proqramlaşdırılması və istehsal prosesinin başladılması;
- İstehsalat zamanı dəzgahlarda yaranan texnoloji problemlərin analiz edilməsi;
- İstehsal avadanlıqlarının texniki istismar qaydalarına uyğun işləməsinə nəzarət edilməsi;
- İstehsalat zamanı müəyyən edilmiş çeşiddə və növdə məhsul istehsalına, məhsulun keyfiyyətinin qüvvədə olan norma və standartların tələblərinə cavab verilməsinə nəzarət edilməsi.
Tələblər:
- Təhsil : Orta texniki
- İş təcrübəsi : 1 ildən aşağı
- Yaş : 25-35
- Cins : Kişi (2 nəfər)
- Təhsil : Ali və ya orta texniki peşə təhsili (Texniki yönümlü ali və yaxud orta-texniki təhsili olması məqsədə uyğundur);
- İş təcrübəsi : Tələb olunmur.
- Yaş həddi : 25-35.
- İş qrafiki : Növbəli iş qrafiki;
- Maaş: 450-500 azn (artan maaş)
- İş yeri : Binəqədi qəsəbəsi, DSK yolu;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə aparılır;
VAKANSİYA 6
Xalq Həyat Sığorta
Fərdi satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr.,22 L.
Öhdəliklər:
- Yeni fərdi müştərilərin cəlb olunmasını təmin etmək;
- Müqavilələrin hazırlanmasını təmin etmək və müştərilərə təqdim etmək;
- Debitorlarla iş və onların ödənişinə nəzarət etmək;
- Fərdi satışların həcminin artırılmasını təmin etmək;
- Fərdi Sığorta bazarını izləmək və təhlilini aparmaq;
- Ümumi müştəri bazası üzrə həftəlik və aylıq hesabatları hazırlamaq;
- İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Ms Office proqramında orta istifadəçi səviyyəsində işləmək bacarığı;
- Bank və ya sığorta sahəsində 2 il iş təcrübəsi (satış üzrə);
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır);
- Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.
Fərdi keyfiyyət tələbləri:
Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.
Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Fərdi satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.
VAKANSİYA 7
Super Toys
Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisi
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sosial Media hesabları və platformaları (Instagram, Facebook, Google) ilə işləmək;
- Günlük və həftəlik kontentin hazırlanması (foto,video,mətn və.s) və sosial mediada paylaşmasını təmin etmək;
- Reklam nəticələrinin analiz olunması və aylıq hesabatların verilməsi;
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali təhsili
- Digital tool-ları yaxşı səviyyədə bilmə
- Facebook Ads menecerlə işləmək bacarığı
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsinin olması;
Əmək haqqı 1000-1200 AZN.
VAKANSİYA 8
AZEA Group
Satınalma üzrə Köməkçi
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Satınalma sifarişlərinin idarə edilməsini həyata keçirmək (sifariş analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabat hazırlama və sifarişin bağlanması);
- Satın alınan məhsulun keyfiyyətinin yoxlanılması;
- Bazarın daima araşdırılması və qiymət dinamikasının izlənilməsi;
- Satınalma prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Satınalmalar haqqında hesabatların hazırlanması;
- Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması;
- Alış sifarişlərini, müqavilələri, düzəlişləri hazırlamaq, gündəlik sənədləşmə işlərini həyata keçirilməsi və s;
Namizəd üçün tələblər:
- Bəy namizədlər
- Ali təhsil
- Sahə üzrə ən azı 1 ilə qədər iş təcrübəsi
- Yaxşı səviyyədə microsoft ofis proqramı bilikləri
- Analitik düşünmə bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Stresə davamlılıq
- Çox tapşırıqlılığa hazır olma
- Güclü şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Əmək haqqı müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcək.
Uyğun namizədlər mailə ‘’Satınalma üzrə köməkçi’’ adı altında CV göndərsinlər.
VAKANSİYA 9
Azmədənistehsal MMC
Sağlamlıq üzrə mütəxəssis
Son tarix 25 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İş öncəsi bütün işçilərin təzyiqinin və hərarətinin ölçülməsi, alkotest edilməsi;
- İşə yeni qəbul edilən işçilərin sağlamlıq haqqında arayışının yoxlanılması – ƏM və TT şöbəsinin menecerinə məlumat verilməsi (İşə qəbul sənədinə qeyd edilməklə) ;
- Hər bir sahədə baş verən qəzaların və bədbəxt hadisələrin qeydiyyata alınması, ilkin tibbi yardımın göstərilməsi və dərhal ƏM və TT şöbəsinin menecerinə məlumat verilməsi;
- Ehtiyac olduğu təqdirdə təcili tibbi yardıma (103) müraciət edib - çağrılması;
- Gündəlik müraciət edən işçilərin lazımi olan dərmanlarla təmin edilməsi, qeydiyyat vərəqəsinə və jurnalına qeyd edilməsi;
- Tibb məntəqəsinə təhvil verilən dərmanların istifadə müddətinin nəzarətdə saxlanılması və müddəti bitmiş dərmanların aktlaşdırılıb – ƏM və TT şöbəsinə təhvil verilməsi.
- Əmək intizamına, cəmiyyətdaxili və müəssisədaxili nizam-intizam qaydalarına əməl olunması
- İş yerində sanitariya, gigiyena, yanğından mühafizə və texniki təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunması
- İş prosesindən irəli gələn digər vəzifələrin yerinə yetirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən yazılı və şifahi göstərişlərin yerinə yetirilməsi
Namizədə tələblər:
- Ali TİBBİ təhsil
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi
İş şərtləri:
- 6 günlük iş qrafiki 08:00-dan 15:00-a qədər
- Əmək haqqı: 500 AZN
- İş yeri Xırdalan ərazisində yerləşir
- Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerinə “Sağlamlıq üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 10
Mars Overseas Baku
Ehtiyat satış təmsilçisi
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik ərazidə görülən işləri və sabahkı iş planını bölgə satış meneceri ilə müzakirə etmək
- Müştəri borclarındakı hərəkətliliyi daima yoxlamaq
- Ziyarət sayı, effektivlik dərəcəsi və götürülməyən sifarişlərin səbəblərini araşdırmaq
Tələb:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə minimum 1 il təcrübə
- MS office bilikləri (üstünlükdür)
- Rus dili biliyi üstünlükdür
- Xarici görkəm standartlarına riayət etmək
- Şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmək
- Komanda ilə işləmə bacarığının olması
- Ünsiyyət qabiliyyətinin olması
- Şəxsi avtomobilin olması vacibdir.
İş rejimi:
- Tibbi sığorta təminatı
- Peşəkar təlimçi tərəfindən təlimlər keçirilir
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Ehtiyat satış təmsilçisi” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 11
Aztech and Tegeta Motors
Маркетинг Менеджер
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Обязанности:
- Изучение рынка и рыночных тенденций
- Изучение поведения потребителей
- Выбор целевого рынка
- Разработка и исполнение плана маркетинговых мероприятий
- Ведение проекта по Интернет маркетингу (сайты, сетевой PR, присутствие на информационных досках, поисковых порталах и т.п.);
- Управление SMM
- Разработка и реализация маркетинговых акций, нацеленных на продвижение торговых марок, рост товарооборота, стимулирование деятельности дилеров;
- Разработка атрибутов торговых марок компании, стандартов брендинга
Требования:
- Пол – женский
- Высшее образование
- Хорошее знание первичных документов, Microsoft Office и 1С.
- Внимательность и ответственность
- Умение работать в команде, клиентоориентированность, умение организовывать рабочее время, нацеленность на результат, аналитический склад ума, умение четко и грамотно излагать мысли в устной и письменной форме, доброжелательность и пунктуальность.
- Обязательное знание в совершенстве Русского и Азербайджанского языков (Английский выше среднего)
- Минимальный опыт работы на аналогичной позиции 3 года
- Аналитический склад ума, умение выполнять несколько задач одновременно.
Условия:
- Официальное оформление согласно законодательству АР
- Заработная плата 1200 манат NET в испытательный период, после 1500 манат NET
- График работы: Понедельник-Пятница: 09:30-17:30. Время обеда: 13:00-14:00
- Возможны непродолжительные командировки.
- Корпоративный номер
- Обед за счет компании
- Aдрес: Гарадагский район, Сальянское шоссе 12 км, “Aztech and Tegeta Motors” LLC
VAKANSİYA 12
Gabala Hospitality Group
Sales Director
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Key responsibilities:
- Responsible for Proactive Sales.
- Clear understanding of the hotels business strategies then set goals and to determine action plans to meet those goals.
- Update action plans and financial objectives quarterly.
- Identify new markets and business opportunities and increase sales.
- Represent Hotels in various events and exhibition.
- Implement all sales action plans related to the market areas as outlined in the marketing plan.
- Able to provide quick and timely responses, immediate communication to the properties, develop professional long term business relationships.
- Participate in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
- Execute and support the operational aspects of business booked (writing contract, customer correspondence).
- Able to support hotels service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
- Work closely with Group Business Development Director to ensure proposed rate negotiations meet the financial needs of the hotels.
- Reports directly to the Group Business Development Director.
- Develop strong relationships with on property front office team to ensure working in unity and always striving to achieve the same goals.
- Accompany sales team on sales calls to potential clients to assist in development of the account and to access the effectiveness and sales skills of the salesperson.
- Assess additional training needs based on data gathered and interaction with sales team from property visits.
- Attending all department and hotel meetings as necessary.
- Builds and strengthen relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc.
- Understanding and contribute to the maximization of profits in line with GOP and EBITDA targets.
- Monitor and develop team member performance to include, but not limited to, providing supervision and professional development, conducting counseling and evaluations, and delivering recognitions and rewards.
- Develop relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities.
Job requirements:
- Knowledge of Azerbaijani, Russian and English.
- Positive attitude and good communication skills.
- Strong analytical skills so to understand key business indicators and competitive trends and develop approaches to these challenges.
- Excellent selling capabilities and the ability and desire to coach selling techniques to Team Members.
- Demonstrated previous experience in a Sales role with the proven ability to close a sale.
- Knowledge of the local market.
- Hotel Sales experience of more than 3 years
- Bachelor’s degree in business administration, Marketing, Management or Finance.
- Education abroad will be an advantage.
Note: Sales team is based in Gabala
Interested candidates are requested to submit their CV preferably in Word or pdf format by specifying the Job Title in the subject line.
Only short-listed candidates will be contacted.
VAKANSİYA 13
Company
HR Manager
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Main Requirements:
- Age- 30-40
- High education
- Work experience – as a manager min. 1 year
- Language skills: Azeri, Russian, English
- Compyuter skills: -MS Office, 1C
Main Responsibilities:
- Identifying the hiring needs of our company.
- Carrying out the entire recruitment process from beginning diligently.
- Crafting job requirements and descriptions for all positions in the retail department.
- Creating and posting job ads on various platforms to attract qualified and skilled candidates.
- Creating attractive compensation packages and benefits programs for open job positions.
- Conducting orientation, training and development programs for new hires.
- Managing employee records and payroll data of all retail staff.
- Coordinating with Store Manager and other HR professionals.
- Ensuring all policies and procedures are being followed by the employees
- Evaluating the performance of retail staff and providing the necessary feedback.
- Researching about the new trends and advancements in the human resources field.
Work conditions:
- Work hours 09:00 - 18:00
- Work days 5/2
- Corporate number provided by the company
- Salary 1500 AZN
Interested candidates can apply for the role, please email your CV indicating the position title (HR manager) in the subject line. Please note that only shortlisted candidates will be contacted.
VAKANSİYA 14
Borusan CAT Azerbaijan
Planning and Pricing Specialist
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- Responsible for the holistic management of list prices in line with company strategy.
- Preparing of analysis data during the change periods of list prices.
- Defining customer discounts based on profitability and contracts in the system.
- Follow up the price changes made by CAT, to make the necessary communication with the stakeholders to create the new list prices in a way that coincides with the company's sales and profitability targets.
- Ensures that product price positioning is made in accordance with the strategy.
- Doing the necessary work with the stakeholders to make the profitability reports smoothly during the closing periods.
- Responsible for tracking costs.
- Makes profitability and risk estimates by communicating effectively with product specialists and the field during budget and projection periods.
- Providing feedback to the MD Product & Sales Management team and the field by preparing studies on profitability.
- Creating product strategies in line with the company's operational, strategic and financial growth targets.
- Working in high coordination with Caterpillar, Field Teams and all central stakeholders in line with these strategies.
- All kinds of configuration, technical equipment, pricing, positioning activities in the light of market & competition conditions.
- Internal & external marketing activities and campaign management.
- Management of budget, annual number, PIN, pricing, discount and additional support processes with suppliers (SEM & Caterpillar).
- Execution and sharing of supply chain processes including planning, procurement and ordering processes.
- Coordinate and managing import process of product.
- Constitute product ordering costs and take measures to reduce them.
- Develop reports showing transportation costs on precise projects and moves.
- Conduct physical cataloguing, warehousing, inventorying, material control coordination and data entry assisting different supply activities.
- Review and analyze program effectiveness, suggest and execute on time improvements and corrective actions.
- Investigate inventory divergence, resolve issues and update database to replicate property movement.
- Establish and maintain maximum and minimum consumables inventory levels.
- Administer and maintain inventory control program systems and electronic property management.
- Facilitate the shipping of products from one destination to another
- Arrange transportation, schedule staff, and orchestrate deliveries to meet customer demand with little to no delay
- Receives products and coordinates delivery
- Prepares loads for shipment
- Makes sure warehouse capacity is kept at optimal levels
- Manages activities throughout the order fulfilment and transportation cycle to make sure established deadlines are met
- Oversees inventory of goods and vehicles
- Continually reviews freight costs, transportation rates, and/or the prices of raw materials to keep costs down where possible
- Streamlines shipping and transportation processes
- Close communication with field teams, providing necessary technical & application & commercial support, giving annual product trainings.
- Follow-up and implementation of the company's priority initiatives.
- Close communication with Caterpillar, organization of periodic meetings, presentations and domestic & international trips together.
Required qualifications:
- Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, Finance, Economics or relevant field from the accredited university or at least 2 years of work experience in a relevant role
- Strong communication, analytical, leadership, and influencing skills and ability to operate independently
- High level of competence in preparation and presentation
- Strong data-entry skills and attention to detail
- Exceptional analytical thinking, problem-solving, and organizational skills
- Able to prioritize work, delegate, and meet deadlines
- Positive "can do" attitude with a passion for customer service.
- Collaborative worker and teambuilding ability.
- Fluency in written and oral Azerbaijani, English. Proficiency in Turkish and Russian is preferred.
- Computer skills-user level (MS Office usage).
- Ability to travel on occasion.
- Local candidates are strongly preferred.
If you are interested in this job, please email your resume preferably in Word or PDF format with a letter of interest specifying suitability for the position and minimum expected salary specifying the Job Title in the subject line or call +99 (412) 565 26 38 for further information.
Only shortlisted candidates will be contacted. Applications close on September 26, 2022.
VAKANSİYA 15
Asthetiklab
Медсестра в косметологии
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Наши требования:
- Медицинское образование
- Знание языков:
- Азербайджанский, русский
- Девушка (Возраст 23-40) ·
Условия работы:
- Высокая способность общаться с пациентами
- Умение работать в команде
- Быть точным и ответственным в своей работе
- Требуется диплом или сертификат.
- Проводится испытательный срок 3 дня и обучают рабочему процессу.
Режим работы 09: 30-19: 30 6 дней в неделю (1 выходной)
Зарплата 500+ процентов
CV рассматриваются только с фотографией кандидата.
Контакты : 0554571717.
VAKANSİYA 16
Aqrar Sığorta Müştərək Sığorta Şirkəti
Məsul aktuari
Son tarix 16 sen 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali - Maliyyə/ İqtisadi/ Riyazi;
- İş təcrübəsi aktuari kimi ən azı 1 il;
- Microsoft Office;
- Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə;
- Riyazi biliklər, analiz etmə, risklərin qiymətləndirilməsi, alqoritmlər qurma, iqtisadi biliklər, sığorta qanunvericiliyi;
- Attestasiyadan keçmiş aktuari şəhadətnaməsi.
İş haqqında məlumat:
- Hər bir sığorta sinfi üzrə və ümumi sığorta portfeli üzrə zərərlik dərəcəsini hesablamaq;
- Ümumi sığorta sahəsi üzrə ödəmə qabiliyyətinin tələb olunan səviyyəsi və tələb olunan kapitalını hesablamaq;
- Sığorta ehtiyatlarının formalaşdırılması, investisiya fəaliyyətinin müəyyən edilməsi üzrə sığorta fəaliyyətinin tənzimlənməsi barədəki normativ sənədlərə uyğun hesabatları hazırlamaq;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq iqtisadi-riyazi hesablamalar aparmaqla sığorta məhsullarının qiymətlərinin müəyyən edilməsində bilavasitə iştirak etmək;
- Aktuar hesabatlar üzrə operativ və təşkilati sənədləri hazırlamaq;
- Hər hansı sığorta növü üzrə baş vermiş sığorta hadısələrinin statistikasını araşdıraraq, həmin sığorta növü üzrə qiymət və tariflərin yenidən baxılması üçün təkliflər vermək;
- Yeni sığorta xidmətləri və məhsulları ilə bağlı hesablamalar aparmaq və təkliflər hazırlamaq;
- Sığortaçının məcmu kapitalının və öz vəsaitini hesablamaq;
- Sığorta sinifləri üzrə sığorta tarifini hesablamaq və təklifləri hazırlamaq və s.
- İş vaxtı: Həftədə 5 gün, 09:00-18:00, 13:00-14:00 nahar vaxtı.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini 15.09.2022-ci il tarixinə kimi elektron ünvanına “mövzu” hissəsində - vakansiyanın adını qeyd edərək göndərmələrini xahiş edirik.
VAKANSİYA 17
Asthetiklab
Менеджер по работе с клиентами
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Условия работы:
- Презентация продукта и услуги.(проведение рекламной процедуры)
- Заработная плата от 500 -1000 манат
- График работы, 6 дней 1 выходной ( любой удобный день кроме субботы )
- Время работы с 9.30 до 20.00
- Тип занятости: полная занятость, полный день
- Проводится обучение
- Испытательный срок 3 дня
Наши требования:
- Девушка от 22 лет ,грамотная разговорная реч
- Отличная память
- Презентабельный внешний вид.
- Знание русского и азербайджанского языков
Если вы соответствуете выше указанным минимальным требования хотите работать в растущей международной компании ,карьерно расти и развиваться запишитесь на собеседование.
CV рассматриваются только с фотографией кандидата
Контакты : 0554571717.
VAKANSİYA 18
Emsa Food
Mühasib
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
İşin təsviri:
- Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyəti təşkil edir və nəzarət edir.
- Şirkət tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət edir.
- Daxil olan və çıxan pul vəsaitinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, istehsal dövriyyəsini və xərclərini, xərclər smetasının hazırlanmasını, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə, hesabat və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil və nəzarət edir.
- Məhsulun, iş və xidmətlərin maya dəyəri hesabatının iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış tərtibini, əmək haqqının ödənilməsi hesablarını, dövlət büdcəsinə məcburi ödəmələri, dövlət sosial sığorta fonduna ayırmaları, digər ayırmaları tərtib və nəzarət edir.
- Dövlət orqanlarına hesabatların hazırlanması və təqdim olunması.
- Vergi orqanları ilə yazışmalar.
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması.
- Əməkhaqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması.
- Əməliyyatların 1C proqramında işlənməsi.
- Vergi hesab fakturaların yazılması.
- Bank və kassa əməliyyatları.
- İşə qəbul (E-Gov) portalında əməliyyatların aparılması.
Tələblər:
- Təhsil – Ali.
- Cinsi – Kişi.
- Yaş həddi – 25-40 yaş.
- Maliyyə sahəsində 3 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi.
- Dil bilikləri - Azərbaycan və Rus.
- İdarəçilik bacarığı, məsuliyyətlilik, punktuallıq, çalışqanlıq və icraçılıq.
- Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti.
- Komandada işləmək bacarığı.
- Təzyiq altında və dəyişkən iş qrafiki ilə işləmək bacarığı.
- MS Excel/ 1 C proqram biliyi.
- Vergi və gömrük bilikləri.
- E-taxes.gov.az portalindan istifadə etmək bacarığı.
- Qidalanma və rabitə xərcləri şirkət tərəfindən ödənilir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini (foto ilə) mövzu yerinə “Mühasib” yazaraq göndərilməsi xahiş olunur.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 19
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis (Bölgələr)
Son tarix 26 sen 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- İşçilərin şəxsi işlərini aparır, formalaşdırır.
- Kadrların seçilməsi və düzgün yerləşdirilməsi, fəhlələrin, rəhbər işçilərin və qulluqçuların ixtisasının artırılması, tələbə və təcrübəçilərə istehsalat təcrübəsinin öyrədilməsi işinin təşkilinə dair təkliflər hazırlayır.
- Əmək qanunvericiliyinə, əsasnamə və təlimatlara əsasən müəssisə, idarə və təşkilatlarda işçilərin işə qəbulu, işdən çıxarılması, bir iş yerindən başqasına keçirilməsi, vəzifəsinin yüksəldilməsi, mükafatlandırılması, kadrların ixtisasının artırılması və s. işlərinin sənədləşməsini yerinə yetirir.
- Kadrlar üzrə tələb edilən hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim edilməsinə rəhbərlik edir.
- Qərar və əmrlərin sənədləşməsini təmin edir.
- Müəssisədə yerli rəhbərliyin kadrlar üzrə verilmiş əmr və göstərişlərinin layihələrinin yuxarı təşkilatın göstərişlərinə uyğun olub-olmadığını yoxlayır.
- Tələb olunan yeni işçilərin tapılması, elanların yerləşdirilməsi, ərizələrinin qəbulu və rəhbərliyə təqdim edilməsini təşkil edir.
- Mövsüm dövrünə hazırlıq zamanı ən azı 1 ay əvvəldən tələb olunacaq işçilərin sayını və vəzifələrini yerli rəhbərliyə təqdim edir.
- Mövsümi işçilərin təcili sürətdə işə götürülmə və işdən çıxarılma sənədləşməsini icra edir.
- Kadrlara olan tələbat haqqında birbaşa rəhbərə məlumat verir.
- İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparır, məzuniyyətdən vaxtında, tərtib edilmiş qrafik üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edir.
- Şəxsi işlərin arxivləşdirilməsini aparır, vaxtı keçmiş işlərin arxivə verilməsini təşkil edir.
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqları icra edir.
Tələblər:
- İnsan resursları sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır
- Ali təhsil
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
- Elektron Hökümət Portalları ilə (e-gov; e-sosial; İSB) işləmə bacarığı arzuolunandır;
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək (1С 8.3 proqramında işləmə bacarığı arzuolunandır)
- Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;
- Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- İngilis və rus dili arzu olunandır;
- Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkələrə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 20
Retailor LLC
Satış təmsilçisi
Son tarix 26 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Soyuq satışın həyata keçirilməsi.
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
- Şirkətin Horeca və Pərakəndə kanalları üzrə spirtli içkiləri və çipsi məhsullarının satış həcminin artırılması.
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
Tələblər:
- Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Pərakəndə və Horeca kanalları üzrə minimum 1 ildən artıq satış təcrübəsi.
- Ali və Orta təhsil
- Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
- Bəy və ya xanım namizədlər
- Yaş həddi: 25-35
- İş saatı: 09:00 - 18:00;
- İş qrafiki – 5 gün (bazar ertəsi-cümə)
- İstirahət günləri: şənbə-bazar
- Əmək haqqı: 1250 manat;
- Sürücülük vəsiqəsi: B; BC kateqoriyası
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması
- Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.