Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-700-800-1000-1200-1500 manat - 16 VAKANSİYA
"Azersun Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1800 MANAT- VAKANSİYA
"Ekvita LLc" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Metak" şirkəti işçi axtarır - VAKANSİYA
"AZINTELECOM" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"MKT İstehsalat Kommersiya" MMC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Competo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"ENGINET" işçi axtarır - MAAŞ 800 MANAT - VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
Af Holding
Memar-dizayner
Son tarix 20 iyn 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil: (Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti)
- İş təcrübəsi: 5 – 10 il
- Yaş: 35-dən yuxarı
- İstedadlı;
- Full MS Office, AutoCad, Autodesk 3ds Max (Vray, Corona), ArchiCad proqramlarında layihələri hazırlamaq;
- Adobe Photoshop və digər proqram bilikləri üstünlük sayılır.
İş barədə məlumat:
- Layihələndirilən obyektə dair tələblərin müəyyən edilməsi;
- Obyektə ilkin baxış və ölçu vərəqəsində qeyd etməklə ölçü işlərinin aparılması;
- Müxtəlif təyinatlı obyektlərin kompleks layihələrinin memarlıq/Dizayn hissəsinin (bölməsinin) işlənib hazırlanması;
- İnteryer və exteryerlərin 3D hazırlanması;
- Şirkətə tələb olunan prezentasiya sənədlərini dizayn görüşünün hazırlanması və toplanması.
- Sahədə təmir işlərinin icrasına nəzarət
- Təmir-tikinti işlərinin icrasını layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texnik şərtlərə, texnoloji xəritələr, və digər normativ sənədlərə uyğun təşkili
- Sahədə təmir və quraşdırma işlərinin texnoloji ardıcıllıqla aparılmasına nəzarət
VAKANSİYA 2
UNICO
Briqadir
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Layihənin sahədəki tikinti fəaliyyətinə rəhbərliyi həyata keçirmək;
- Tikinti fəaliyyətinin layihəyə və texniki spesifikasiyalara uyğun həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Tabeçiliyində olan işçi heyətini və subpodrat şirkət heyətini layihə hədəfi doğrultusunda idarə etmək;
- Təhlükəsizlik texnikası qaydalarına riayət etmək.
Tələblər:
- İnşaat sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi
- İnşaat və tikinti sahəsi üzrə Ali təhsil arzuolunandır
İş barədə məlumat: Ə/h razılaşma yolu ilə.
İşini bilən tam məsuliyyətli şəxslər mail ünvanına CV ataraq əlaqə saxlaya bilərlər.
VAKANSİYA 3
Intermak Group
Anbardar (Ehtiyyat hissələri üzrə)
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Mal – material hazır məhsulların mədaxili və məxaricini düzgün izləməli
- Anbara daxil olan malların qəbulu, uçotu və çıxarılması işlərini yerinə yetirmək
- Anbarda olan malların növlərinə görə səliqə ilə yığılmasını təşkil etmək
- Məsuliyyətində olan anbarın təmiz, səliqəli və nizamlı olmasına nəzarət etmək
- Mədaxil-məxaric proseslərini düzgün icra etmək və sənədləşdirmək
- Müvafiq hesabatları hazırlamaq və vaxtında təqdim etmək
- İş gününün əvvəlində və sonunda stok təftişini etmək, məlumatları müdiriyyətə bildirmək
Tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili (müvafiq sahə üzrə)
- Cinsi - Kişi
- Sürücülük vəsiqəsi tələb olunur
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst
- Yaş: 25-45
- İş təcrübəsi: 2 il
İş qrafiki - 6 günlük
Həftə içi 09:00 – 18:00
Şənbə 10:00-16:00
Əmək haqqı – 800 -1200 AZN
Nahar şirkət tərəfindən verilir.
VAKANSİYA 4
ACWA Power Azerbaijan 240 MW Wind Power Plant Project
Financial Reporting & Budget Manager
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Key responsibilities:
- Controlling, reporting, and analyzing BS, P&L and Cash Flow statements in line with IFRS,
- Design, implement and manage an accurate & timely annual financial plan/budget, monthly forecast process
- Prepare monthly and quarterly management reports and presentations,
- Daily, Weekly CF forecast & planning analyses
- Provide support in order to determine, assess, monitor and coordinate Risk Management Reports
- Development and implementation of controlling and reporting systems and templates
- Analysis and presentations of Ad-Hoc requests
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Business Administration, Economics, Finance or other qualified discipline of reputable universities
- Excellent command of spoken and written English
- Minimum 5 years of experience in Financial Analysis, Financial Planning or related fields
- Working experience in one of the big four audit companies & CPA, CMA certificate is an asset
- Good understanding of IFRS (Experience in energy business will be preferable )
- High degree of analytical mind and problem solving skills and the ability to make reliable, objective judgments and proposals
- Analytical approach will be a necessity
- Proactive and results-oriented, work to achieve tangible results.
- Ability to handle multiple tasks in a deadline oriented environment.
- Team-oriented, strong time management and communication skills
Please Note: Only the applications attached with an "up-to-date and detailed" resume shall be considered.
VAKANSİYA 5
Flyblast Travel
Tur menecer (Bakı filialı)
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Turizm sahəsi üzrə olması arzuolunandır)
- Turizm sahəsində ən azı 2 il təcrübə vacibdir.
- Rus dili biliyi (mütləqdir)
- Ofis proqramlarını orta səviyyə bilmək
- Səlis və işgüzar danışıq bacarığı
- Məsuliyyətli və diqqətli olmaq
- Vaxtın idarəolunması bacarığına malik olmaq
- Satış qabiliyyəti
İş haqqında ümumi məlumat:
- Turizm xidmətlərinin satışı
- Müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və işgüzar formada cavablandırılması
- Mövsümə uyğun turların analizi
İş saatları: Həftə içi 5 gün: 10:00-18:00
Əmək haqqı: 1000 azn+bonus+ motivasiya bonusları.
VAKANSİYA 6
Azərbaycan Kredit Bürosu
Xidmət operatoru
Son tarix 19 iyn 2023 [email protected]
İş qrafiki: Bazar ertəsi – cümə, 09:00 – 18:00
Xidmət yeri: ASAN Kommunal Mərkəzi
Müraciət üçün son tarix: 31.05.2023
Vəzifə öhdəlikləri:
- Vətəndaşlara “ASAN xidmət” mərkəzində kredit hesabatlarının verilməsi;
- AKB-ə daxil olan ərizə və şikayətləri qəbul etmək, araşdırılması üçün baş ofisə yönəldilməsini təmin etmək;
- Sorğuların, ərizə və şikayətlərin statistikasını aparmaq;
- Mütəmadi şikayətlərin səbəblərini araşdırmaq və problemlərin aradan qaldırılması üçün təkliflərlə çıxış etmək;
- Yaradıcı düşünmək və davranmaq;
- Fərdi bacarıqlarını yüksək səviyyədə nümayiş etdirmək;
- Məqsədyönlülük (yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı), komandada işləmək bacarığı.
Namizədə qoyulan tələblər:
- İqtisadi sahədə ali təhsil;
- 20-30 yaş;
- Səlis Azərbaycan dili, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Bank sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Stress altında işləməyi bacarmalı;
- Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;
- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək, müşahidə etmək;
- MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzunu qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 7
Superfon
Mağaza müdiri (Sumqayıt)
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
İş yeri: Sumqayıt
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Mağazada bütün işçilərin öz vəzifə öhdəliklərini vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Tabeçiliyindəki komandanı idarə etmək, peşəkar cəhətdən yetişdirmək və motivasiyada saxlamaq;
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək və yeni müştərilər qazanmaq;
- Mağazada məhsul qalığına nəzarət edilməsi;
- Daxili standratlara uyğun olaraq rəf düzülüşünə nəzarət etmək;
- Qoyulan satış hədəflərini təqib etmək və yerinə yetirmək;
- Mağazanın səliqə-səhmanına və heyətin nizam-intizamına nəzarət etmək.
Tələblər:
- Orta ixtisas və Ali təhsil arzualonandır
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi: 1 ildən çox
- İdarəetmə bacarığı
- Dinamiklik, diqqətcil və analiz etmək bacarıqlarının olması;
- İşgüzar davranış etikası olmalı;
- Outlook, MS Office, proqramları biliyi;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Dil biliyi-Azərbaycan dili (Əla), xarici dil biliyi üstünlükdür;
- İstirahət günləri: Həftə ərzində 1 gün;
Təminatlar:
- Karyera yüksəlişi imkanı;
- Korporativ mobil nömrə
- Bonus sistemi
- Təlimlər
- Əmək məzuniyyəti
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşmə
Müraciət qaydaları:
CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu bölməsində vəzifə adını - “Mağaza müdiri(Sumqayıt)” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər iş müsahibəsinə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 8
SpektrMed
Satış və marketinq üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
İş yeri: Bakı
İş rejimi: 6 günlük (şənbə günü 10:00-13:00)
Əmək haqqı: Satış və marketinq üzrə mütəxəssis üçün başlanğıc 500 AZN + satışdan bonuslar / Satış və marketinq üzrə aparıcı mütəxəssis üçün başlanğıc 700 AZN + satışdan bonuslar. Müsahibə əsasında, namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq əmək haqqı məbləği təkrar nəzərdən keçirilə bilər.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış hədəflərinə çatmaq üçün biznes planlarının hazırlanmasında və həyata keçirilməsində aktiv iştirak etmək;
- Şirkət strategiyalarına uyğun olaraq müəyyən edilmiş satış hədəflərinin reallaşdırılması istiqamətində aktiv müştəri ziyarətlərinin təşkili, mövcud və potensial müştərilər qarşısında məhsulların tanıtımını həyata keçirmək;
- Bazar araşdırması fəaliyyətinin effektiv şəkildə aparılması, yeni müştərilərin tapılması və yaradılmış portfelin effektiv idarə olunması;
- Məsul olduğu bölgələrdə bazar, rəqabətlilik və müştəri analizləri etmək;
- Zəruri hesabatların rəhbərliyə mütəmadi olaraq təqdim edilməsi.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Səhiyyə sahəsində xüsusəndə laborator tibbi diaqnostika bölümündə təcrübə sahibi olmaq;
- Tibbi və ya bioloji təhsili olmaq mütləqdir;
- Problemlərə həll yönümlü yanaşma;
- Yüksək səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma və təqdimat bacarığı;
- Kompüter və ofis proqramlarından yaxşı istifadə etmək bacarığı;
- İngilis və rus dili bilikləri;
- Tibbi laborator diaqnostik cihazların satışında ən az 1 il təcrübəyə sahib olan namizədlərə üstünlük verilir.
Üstünlüklər:
- Dərin bilik və bacarıqların inkişaf etdirilməsi üçün korporativ mühit;
- Əməkdaşlıq etdiyimiz dünyanın aparıcı şirkətlərinin təcrübəsini öyrənmək;
- Gələcəyin bu sahə üzrə peşəkar mütəxəssisinə çevrilmə imkanı;
- Kariyera yüksəlişi imkanı;
- Yerli və beynəlxalq tədbirlərdə iştirak;
- Cari fəaliyyət nəzərə alınaraq satışlardan bonus əldə etmək.
Gözləntilər:
- Stress və təzyiq altında işləmək bacarığı;
- Daim öyrənməyə meyilli olmalı;
- Kollektivin üzvləri ilə mehriban münasibətlərin qorunmasına diqqət;
- Rəhbərlik və şöbələr arası subordinasiya qaydalarına əməl edilməsi.
Yuxarıda qeyd edilən kriteriyalara uyğun namizədlər öz şəkilli CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində “Satış və marketinq üzrə mütəxəssis / Satış və marketinq üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda müraciətlərə baxılmayacaq.
VAKANSİYA 9
Soliton
Daxili audit üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 iyn 2023 -[email protected]
Vəzifə ödəlikləri:
- Sayım keçirilmiş mağazalarda anbar tərəfindən göndərilən sənədlərin və mağaza tərəfindən işlənilən sənədlərin qarşılaşdırılmasını icra etmək;
- Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq;
- Mağazalar üzrə mövcud mal və materialların sayımını həyata keçirmək;
- İnventarizasiya zamanı, sayım dövriyyəsinə aid bütün sənədlərin yoxlanılmasını təmin etmək;
- Anbar neqativlərinin araşdırılması, stokda neqativ yaradan sənədin aşkar olunması ve neqativ stokun aradan qaldırılmasını icra etmək.
Tələblər:
- Təhsil : Ali təhsilli (İqtisadiyyat, maliyyə) olmalı
- Kompüter biliyi: MS Office proqramları
- Cins: Kişi
- Yaş həddi: 22-30
- Ezamiyyətlərə hazırlıqlı olmalı
- Analitik təhlil etmə qabiliyyəti
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək
- Problemləri operativ həll etmək bacarığına, yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq
- Etibarlılıq, dəqiqlik və detallara diqqət yetirmə
İş şəraiti:
- İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
- İş rejimi: Tam
- İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
- Əmək haqqı: 500- 800 AZN
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir.
VAKANSİYA 10
Рекламное агентство
Медиапланер
Son tarix 19 iyn 2023- [email protected]
Требования:
- Возраст: 25 - 35 лет
- Стаж в сфере рекламы – Минимум 2 года
- Знание языков – Азербайджанский , Русский
- Знание офисных программ – Еxel (обязательно) -Word, Power point
Дополнительные требования:
- Умение работать в коллективе
- Ответственность;
- Неконфликтность;
- Интерес к работе;
- Стрессоустойчивость.
Должностные обязанности:
- Разрабатывать проекты рекламных кампаний (телевидение, радио, )
- Определять необходимую целевую аудиторию по социально-демографическим характеристикам и потреблению основных товарных групп.
- Осуществлять анализ медиа-предпочтений выбранной аудитории.
- Осуществлять анализ рейтингов, телевизионных каналов,
- Исследовать особенности аудиторий телевизионных каналов,.
- Производить расчет финансовых показателей медиаплана, составлять итоговый отчет для выбора оптимального в финансовом отношении плана.
- Составлять медиаплан в нескольких вариантах, осуществлять презентацию медиаплана руководству организации или представителям клиента, обосновывать его.
- Вносить на основании замечаний и предложений руководства коррективы в медиаплан, осуществлять распределение рекламного бюджета.
- Анализировать эффективность рекламной кампании.
График Работы : 10.00-18:00, 1-5
Заработная плата – 500-800 АЗН , (Зарплата будет обговариваться в зависимости от опыта работы.)
VAKANSİYA 11
Gens Elektrik
İzolyasiya malları üzrə satış nümayəndəsi
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Azərbaycan və Rus dilini mükəmməl səviyyədə bilmək;
- İngilis dili biliyi arzu olunandır
- Yaş məhdudiyyəti 20-35;
- Kollektivdə işləmə qabiliyyəti olmalı;
- Ünsiyyət qurma bacarığına malik olmalı;
- Aktiv satış sahəsində 1 illik tərcübə arzu olunandır
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə bacarığı;
- Sürücülük vəsiqəsinin olması vacibdir
- Bəy və xanım namizədlər müraciət edə bilərlər.
Vəzifələr:
- İzolasiya, tikinti materiallarının satışının təşkil olunması
- Mülki-sənaye tikintilərin ziyarəti
- Yeni müştəriləri şirkətə cəlb etmək ( Müştərilərlə görüş almaq, görüşlər keçirmək, təkliflər hazırlamaq);
- 1C proqramında işləmə bacarığı (mal-material ehtiyyatlarının idarə olunması)
- Satış haqqında gündəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.
İş şəraiti:
- İş vaxtı: 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi – Şənbə)
- Bazar günü istirahət
- Ə/h: 1000 AZN
- İşçilərin AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşməsi aparılır.
Əlaqə: Qeyd olunmuş şərtlərə uyğun olan namizədlər öz CV-lərini qeyd olunan e-mailə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 12
PASHA Bank
Hesab və Ödəniş Xidmətləri üzrə Kiçik Məhsul Sahibi
Son tarix 19 iyn 2023 - Müraciət et
İşiniz nədən ibarətdir?
- Hesab və ödəniş xidmətləri məhsulları üzrə satışın həyata keçirilməsi, gəlirlərinin artırılmasında və təyin edilmiş satış hədəflərinə çatmağa nail olunmasında müştəri menecerlərinə satışla əlaqəli dəstəyin göstərilməsi
- Mütəmadi olaraq məhsulların gəlirliliyinin təhlil edilməsi, xərclərin optimallaşdırılması və proseslərin effektivliyin artırılmasını təmin etmək ilə məhsul dövriyyəsinin və gəlirliyinin gözlənilən həcmdə olmasına dəstək göstərməsi
- Hesab və ödəniş xidmətləri məhsulları ilə bağlı problemlərin mütəmadi və proaktiv formada köklü həllinə yönəlməsi, araşdıraraq onlardan çıxan nəticələrə görə məhsulların optimallaşdırılması, yeni məhsul inkişaf təşəbbüslərinin irəli sürülməsi
- “Hesab və ödəniş xidmətləri” məhsul xidmətlərinin davamlı inkişaf etdirilməsi üçün yerli bazara xas və beynəlxalq təcrübənin nəzərdən keçirilməsi, inkişaf üçün istiqamətlərin göstərilməsi
- Məhsulun xüsusiyyətləri haqqında ilkin bilik və bacarıqlarının komanda daxilində bölüşdürməsi
- Məhsulun inkişafı tələb olunan təqdirdə aidiyyəti bölmələr ilə tələb olunan texniki sənədlərin hazırlanması və testlərin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi
- Məhsul üzrə formalaşa biləcək Risk, Audit və Komplayns pozulmalarına cavabdehdir
- Funksional sahə lideri və Hesab və ödəniş xidmətləri üzrə lider tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar
- Təyin olunduğu struktur vahidlərində (squad, komitə, komissiya və s.) üzv qismində iştirak edərək Bankın təsdiq etdiyi şərtlərə uyğun olaraq müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi ilə bağlı qərarların qəbul edilməsində iştirak etmək. (araşdırma aparmaq, səs vermək və s.) Qərarların qəbul edilməsi zamanı məsuliyyətini dərk edərək, komplayns siyasəti və etik davranış qaydalarının tələblərini nəzərə almaqla səs vermək. Bankın maraqlarını üstün tutmaq, Şəxsi maraqlarını hansısa formada üstün tutmamaq.
- İştirak etdiyi qərarvermə səlahiyyətinə malik struktur vahidlərində (squad, komitə, komissiya və s.) üzv olan hər bir əməkdaş tərəfindən əmək funksiyalarının və icra intizamının lazımı qaydada yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək və hər hansı mənfi hal (komplayns siyasətinə, etik davranış qaydalarına, daxili qaydalara və qanunvericiliyə uyğun olmayan) ona məlum olduqda bu barədə aidiyyəti funksiyanı və ya yuxarı rəhbərini məlumatlandırmaq.
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
- Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-2 il
- Xarici dillər: İngilis, Rus
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
VAKANSİYA 13
Klassik Şəms
Biznes administrator
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Namizədin öhdəlikləri:
- Telefon zənglərinin və elektron məktubların cavablandırılması
- Gələn müştərilərə mərkəz haqqında məlumat vermək və qeydiyyata almaq
- Əla ünsiyyət bacarığı vasitəsilə müştəriləri düzgün yönləndirmək bacarığı
- Satış üzrə peşəkarlıq və əla təqdimat bacarığı
- Potensial müştəriləri əsl müştərilərə çevirmək bacarığı
- Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti (ingilis dili biliyi üstünlükdür)
- Yüksək səviyyədə şifahi ünsiyyət bacarığı
- Özünə güvənən, iddialı və təşəbbüskar
- Yəksək səviyyədə təqdimetmə və inandırma bacarığı
- Komanda ruhlu, pozitiv və işinə məsuliyyətlə yanaşan
- Tez inkişaf edən iş ehtiyaclarına yaradıcı həll yolları tapmağı bacaran
- Nizam-intizamlı, məsuliyyətli və operativ
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və dəqiqliklə yerinə yetirilməsi
- Ofis daxilində müracət edən namizədləri xoş üzlə qarşılanması
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Xidmət sahəsində təcrübəli olmalı
- Kompüter bilikləri -Ofis proqramları: Word, Excel, Internet
- Dil bilikləri: Rus dili
- Cəld və çalışqan olmalı
- Cinsi: Kişi
- Yaş aralığı: 25:45
İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
İş saatı 09:00-18:00
İstirahət günləri: Şənbə Bazar
Əmək haqqı: 1500AZN
İş yeri: Atatürk pr.16
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzü hissəsinə Biznes administrator qeyd edərək qeyd olunan mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Novus Plastica
Mühasib
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri barədə məlumat:
- Mühasibat uçotunun 1C 8.3 kompüter proqramı vasitəsilə mühasibat uçotu standartlarına və uçot qaydalarına uyğun aparılmasını və müxabirləşmələrin verilməsində iştirak etmək;
- Vergilərin və icbari ödənişlərin düzgün hesablanmasını və aidiyyəti üzrə ödənilməsini təmin etmək;
- Şirkətin təqdim etməli olduğu vergi bəyannamələrinin, statistika və DSMF hesabatlarının, maliyyə, idarəetmə və digər hesabatların müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib edilməsini və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsini təmin etmək;
- Vergi orqanından daxil olan kameral məktubların cavablandırılması;
- Dövlət orqanlarından, müvəkkil banklardan və digər şəxslərdən daxil olmuş, mühasibat uçotu və hesabatlarla bağlı rəsmi məktubları və sorğuları cavablandırmaq;
- Uçot siyasətinin formalaşdırılması və həyata keçirilməsində iştirak etmək;
- Şirkətin vergi orqanındakı şəxsi kabinetinin onlayn rejimində fasiləsiz olaraq monitorinqini aparmaq;
- Şirkət tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- Göndərilən E-qaimələrin vaxtında və düzgün təqdim edilməsi, gələn E-qaimələrə nəzarət etmək;
- İşçilərə əmək haqqının, məzuniyyət haqqının, kompensasiyaların, müavinətlərin və sair ödənişlərin düzgün hesablanmasını və ödənilməsini təmin etmək;
- İnternet-bankinq sistemi vasitəsilə bank ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması, bank ödənişlərinin həyata keçirilməsi
- Cəmiyyətin bank hesablarındakı pul vəsaitlərinin hərəkətinə gündəlik nəzarəti həyata keçirmək;
- İnzibati, təsərrüfat və digər xərclərə, debitor və kreditor borclarının hərəkətinə nəzarət etmək;
- Gəlirləri və xərcləri təsdiq edən ilkin uçot sənədlərinin düzgün tərtib olunmasında iştirak etmək;
- Mühasibat uçotu sənədlərinin qorunub saxlanmasını və vaxtaşırı arxivləşdirilməsini təmin etmək;
- Maddi qiymətlilərin və əmlakın inventarizasiyasında iştirak etmək;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: həftədə 5 gün, gündə 8 saat (saat 09:00 –dan saat 18:00-dək)
- İş yeri: Sumqayıt şəh., Kimya Sənaye Parkı;
- Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə
Namizədə tələblər:
- Yaş: 20 - 35 yaş
- Cins: Fərqi yoxdur
- Maliyyə, mühasibat uçotu və iqtisadi sahədə ali təhsil;
- Mühasibat uçotunun aparılması sahəsində ən azı 2 illik iş təcrübəsi(İstehsalat fəaliyyəti sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır);
- MS Office proqramlarından, 1C 8.3 kompüter proqramından, BTP proqramından istifadə bacarığı;
- İnternet-banking sistemi ilə işləmək bacarığı;
- Beynəlxalq standartları (MHBS), mühasibat uçotu sahəsində qanunvericiliyi, vergi, əmək və sosial sığorta sahəsində qanunvericiliyi bilmək;
- Mülki Məcəllə üzrə ümumi biliklərə malik olmaq;
- Ünsiyyət, işgüzarlıq, əməkdaşlıq və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Riyazi hesablamalar aparmaq və analitik təhlil etmək qabiliyyəti,
- Mal-materialların uçotunun aparılması üzrə biliklərə malik olmalı;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək, ingilis dilini yaxşı bilmək, rus dilini bilmək üstünlükdür;
- Vətəndaş qüsursuzluğuna malik olmaq;
Job Description:
- Maintaining accounting in accordance with accounting standards and accounting rules through the computer program 1C 8.3 and participation in the issuance of messages;
- Ensure correct calculation and payment of taxes and obligatory payments;
- Ensure the preparation and submission of tax returns, statistical, financial, management and other reports submitted by company in a timely manner;
- responses to incoming letters from the tax authority
- Responding to official letters and inquiries related to accounting and reports received from government, authorized banks and other persons;
- To ensure that all economic transactions carried out by the company are correctly reflected in the accounting;
- Constant online monitoring of the personal account of the company in the tax authority;
- Ensure the correct reflection of all business transactions carried out by the company in accounting;
- Timely and correct submission of sent E-invoices, control of incoming E-invoices;
- Ensure the correct calculation and payment of salary, vacation pay, compensations, allowances and other payments to employees;
- Preparation of bank payment tasks, implementation of bank payments through the Internet-banking system
- To carry out daily control of the flow of funds in the company's bank accounts;
- To control administrative, economic and other expenses, the movement of receivables and payables;
- Participate in the correct execution of primary accounting documents confirming income and expenses;
- Ensure the storage and periodic archiving of accounting documents;
- participate in the inventory of material assets and property;
- In accordance with the direction of the company's activities, to monitor the compliance of the employees with the requirements of the Law of the Republic of Azerbaijan "On the fight against the legalization of money or other property obtained through crime and the financing of terrorism", as well as the rules and procedures adopted within the framework of the internal control system.
Working Conditions:
- Work schedule: 5 days a week, 8 hours a day (from 09:00 to 18:00)
- Place of work: Sumgayit city, SCIP;
- Salary: by agreement
Candidate Requirements:
- Age: 20 - 35 years
- Gender: Male/Female
- Higher education in finance, accounting and economics;
- At least 2 years of work experience in the field of accounting;
- Ability to use MS Office programs, 1C 8.3 computer program, BTP program;
- Ability to work with the Internet-banking system;
- To know international standards (IFRS), legislation in the field of accounting, legislation in the field of tax, labor and social insurance;
- to have general knowledge of the Civil Code and Labor Code;
- Communication, business mind and cooperation skills;
- Ability to perform mathematical calculations and analytical analysis,
- Native language azerbaijani, fluence english and advance russian;
- No criminal record;
VAKANSİYA 15
STI Travel
Менеджер по бронированию авиабилетов
Son tarix 19 iyn 2023 - [email protected]
Требования:
- Опыт работы на аналогичной должности 3-5 лет
- Обязательные навыки работы в системах бронирования Amadeus,
- Грамотная речь, знание английского языка приветствуется, внимательность, ответственность, коммуникабельность
- Владение офисными программами на уровне опытного пользователя;
- Знание других систем бронирования приветствуется
Обязанности:
- Бронирование, выписка, возврат, обмен, аннуляция авиабилетов.
- Подбор оптимального варианта перелета.
- Помощь клиенту в любых вопросах, связанных с процессом авиаперелёта.
- Общение с авиакомпаниями.
- Участие в создании материалов для рассылки компании
- Ведение отчетности
Зарплата будет обговариваться в зависимости от опыта работы.
От 500-1500 азн (+%)
VAKANSİYA 16
SR Group Co MMC
Mühasib - xəzinədar (Neftçala)
Son tarix 19 iyn 2023 - Müraciət et
Namizədə tələblər:
- Orta, Ali ixtisas təhsili
- Azərbaycan, Rus dili biliyi
- Kompyuter bilikləri : 1 C 7.7; 8.2; 8.3 , Excell
- Yaş həddi 23-35
- Müvafiq sahədə 1 ildən 3 ilə dək iş təcrübəsi
- Məsuliyyət, dəqiqlik, analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmalı.
Vəzifələr:
- Mühasibat, kadr, mal-materialların, dövrü vəsaitlərin, anbar uçotunun aparılması
- Əmək haqqının hesablanması və ödənilməsi
- Debitor-kreditorlara nəzarət
- Əsas vəsaitlərin qeydiyyatı və inventarizasiyası
- Mədaxil-məxaric reyestrinin aparılması
- Təhtər-hesab üzrə uçotun aparılması.
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-ni elektron ünvana təqdim edə bilərlər