Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-750-800-1000-1200-2500 manat - 20 VAKANSİYA
"AZAL" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1500-2500 MANAT- VAKANSİYA
"Yelo Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"SOCAR - STP" işçi axtarır - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1000-1500 MANAT- VAKANSİYA
"Express Bank" işçi axtarır - VAKANSİYA
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1108-1274 MANAT - VAKANSİYA
"Xalq Sığorta" işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
Agro Food Investments
Kiçik auditor
Son tarix 11 iyn 2023 Müraciət et
Təsvir:
- Təsdiq olunmuş audit prosedurlarına uyğun olaraq, yüksək keyfiyyətli xidmət səviyyəsini qoruyaraq audit prosesini həyata keçirmək;
- Qarşıya qoyulmuş vəzifələri tələb olunan müddət və keyfiyyət ilə həyata keçirmək;
- Əsaslı analitik prosedurları həyata keçirmək və rəhbərliyə məruzə etmək;
- Daxili nəzarət tərtibinin uyğunluğu barədə rəy bildirmək;
- Təyin olunmuş sahədə audit yoxlamasını həyata keçirərək, risk səviyyəsini və hesabatda qeyd olunmalı olan məqamları aşkarlamaq;
- Biznes proseslərinin daxili qayda və prosedurlara uyğun həyata keçirilməsini müəyyən etmək;
- Aşkarlanmış çatışmazlıqlar barədə şifahi olaraq rəhbərliyə məlumat vermək və müvafiq sənədləşmə prosesini həyata keçirmək.
Tələblər:
- Universitet (ali təhsil) dərəcəsi (Maliyyə, Mühasibat, Audit və ya digər əlaqəli sahələr);
- Müvafiq vəzifədə (kənd təsərrüfatı sahəsində üstünlükdür) 1-2 il iş təcrübəsi (daxili auditor, xarici auditor kimi və s.) arzu olunandır;
- Beynəlxalq Maliyyə Uçotu Standartları barədə, yerli vergi və maliyyə uçotu sahəsində minimal biliklərin olması – CIA, ACCA (xüsusilə, “MA” və “FA”) sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Audit prosedurlarını başa düşmək və tətbiq etmək bacarığı;
- Şirkət daxilində biznes prosesləri (satınalma, maliyyə, ticarət, istehsal və s. kimi) dərindən başa düşmək;
- Məntiqi düşüncə, riyazi və analitik düşüncə tərzi;
- Təzyiq altında işləmək və hədəf qoyulmuş tarixlərə qədər işi yerinə yetirmək bacarıqları;
- Müstəqil və komandanın bir hissəsi kimi işləmək bacarığı;
- Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Kompüter bilikləri: 1C, Microsoft Office: xüsusən “Word”, “Excel” və “PowerPoint” proqramları.
Sosial imtiyazlar:
- Ödənişsiz nahar
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma
- ACCA sertifikatları
- Bilik və bacarıqların inkişafı:
- Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
- Performansdan aslı olaraq bonuslar
VAKANSİYA 2
Bakı Tekstil Fabriki
387
Satış Meneceri
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil
- Rus və ingilis dilini bilmək üstünlükdür;
- Satış sahəsində azı 1 illlik iş təcrübəsi;
- Komandada işləmək, yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
Vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ satış strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Mövcud və gələcək məhsullara qarşı bazar tələblərini müəyyənləşdirilməsi və şirkətin satış həcminin proqnozlaşdırılması ;
- Rəhbərlik etdiyi işçilərin işinə nəzarət edilməsi, onlardan verilən tapşırıqları vaxtlı-vaxtında yerinə yetirmələrinin tələb edilməsi;
- İndiki və gələcəkdə məhsulların satışını planlaşdırmaq;
- Təşkilatın müştəri bazasının nəzarəti, saxlanılması və genişləndirilməsi;
- Yeni korporativ müştərilərin cəlb edilməsi
- Mövcud müştərilərlə daimi əlaqələrin saxlanılması və onlardan gələn sifariş həcminin artırılması
İş şərtləri:
- İş saatları- 09:00-18:00
- Korporativ nömrə
- Ə/H-Razılaşma əsasında
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına, “Satış meneceri” başlığı altında göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
BESHOME MMC
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 iyn 2023 - [email protected]
İş məkanı: Novxanı
Tələblər:
- Təhsil səviyyəsi: Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və ya biznesin idarəedilməsi)
- İş təcrübəsi: Təcrübə tələb olunmur
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), İngilis dili (orta)
- Kompüter biliyi: Microsoft Office proqramı ürə biliklər
Vəzifədən gözləntilər:
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlil edilməsi;
- Satınalma sifarişlərinin idarə edilməsinin həyata keçirilməsi (sifariş analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabat hazırlama və sifarişin bağlanması);
- Satınalmanın daxili prosedura uyğun təşkili, son istifadəçidən gələn sorğular əsasında müvafiq kateqoriyaya uyğun mal-materialların şirkətin və qrupun qaydalarına uyğun şəkildə vaxtında və sərfəli satın alınması;
- Sifarişçi və ya son istifadəçi (daxili müştəri) ilə texniki və büdcə məsələlərində sıx əməkdaşlıq edilməsi, onlarla müntəzəm görüşlər təşkil edərək xərclərin optimallaşdırılması məqsədilə mümkün texniki alternativlərin müzakirə edilməsi;
- Təkliflər sorğusu (RFP) və məlumat sorğusunun (RFI) hazırlanaraq təchizatçılara göndərilməsi, təkliflərin alınması, təchizatçılarla müvafiq dəqiqləşdirmə və danışıqların aparılması, tələb olunarsa, daxili müştərilərin də iştirakı ilə onlarla görüşlərin keçirilməsi v.s
Vəzifə üzrə səriştələr:
- Satınalma müqavilələrinin tərtibatı haqqında ümumi anlayış;
- Analitik düşünmə bacarığı;
- Təhlil etmə bacarığı;
- Planlama və Təşkilatçılıq;
- Bazar, rəqabət, fürsət və təhlükələri görmə;
- Qiymətləndirmə bacarığı;
- Tədarükçülərlə iş bacarığı.
İş Şərtləri:
- Əmək haqqı: Başlanğıc olaraq 400 manat, təcrübı müddəti bitdikdən sonra artım olacaq
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı "Satınalma üzrə mütəxəssis" qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Abşeron Logistika Mərkəzi
İşəcəlb üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
- Mərkəz üzrə potensial işçi mənbələrinin müəyyən edilməsini araşdırmaq;
- Mərkəz üzrə mövcud vakansiyalara tələblərin müəyyən edilməsi, elanların yerləşdirilməsi, Yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı (daxil olan CV-lərin analizi və seçimi)
- Namizədlərin müsahibə və testə dəvəti,
- Test və müsahibələrin aparılmasını təmin etmək və iştirak;
- Potensial namizədləri müəyyənləşdirmək məqsədilə daxili işçi heyətinin, əmək bazarının və işə götürmə agentliklərinin dəyərləndirilməsində iştirak etmək;
- Mərkəzin potensial namizədlərə ən yaxşı iş yeri kimi tanıtmaq və təbliğ etmək;
- Mərkəzdə təcrübə proqramları üzrə layihələrin hazırlanması, könüllü və təcrübəcilərin cəlb edilməsi,
- Əmək yarmarkalarında Mərkəzi təmsil etmək,
- Mövcud mamizədlər bazası reyestrinin davam etdirilməsi,
- Vakansiyanın qoyulmuş vaxt çərçivəsində başlanmasını təmin etmək,
- Müxtəlif namizəd qiymətləndirmə alətlərindən istifadə etmək,
- Yeni işçilərin adaptasiyası sistemində iştirak etmək,
- Yeni işçilərin sınaq müddətləri üzrə nəticələrinin izlənməsi və qeydiyyatı,
- Maraqlı tərəflərlə, o cümlədən, universitet, işədüzlətmə agentlikləri və digər tərəfdaşlarla strateji əməkdaşlıq qurmaq,
- İşəcəlb və yerləşdirmə üzrə təlimatların yazılmasında iştirak etmək və təlimatlara əməl etmək,
- İşə götürmə prosesində qanunvericiliyidə nəzərə və risklərin qarşısının alınması
- departamentinin idarəedilməsilə bağlı təlimatların yazılmasında yaxından iştirak etmək;
- Fəaliyyəti ilə əlaqədar məlumatların effektiv və dəqiq təmin və təhlilinə, başqa biznes sistemləri və prosesləri ilə vəhdətin təşkil etməsinə nail olmaq,
- Aylıq, rüblük, illik hesabatlar təqdim etmək.
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsil;
- İşəcəlb sahəsində 3- 5 illik iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərini yüksək səviyyədə bilməli, İngilis dili üstünlükdür;
- Komputer bilikləri: Word, Excel, Power point, Outlook proqramlarını mükəmməl bilməli;
- Peşəkarlıq tələbləri:
- Əmək qanunvericiliyini bilməli
- Rekruter (recruiter) kadrların işə cəlb etmə bacarığ
- Əmək bazarında peşəkar kadrların seçmə bacarığı
- Effektiv vakansiya elanlarının hazırlanması
- Peşəkar və qərəzsiz müsahibəni aparma bacarığı
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-lərin qəbulu üçün son tarix 11 iyun 2023-cü il tarixidir.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “İşəcəlb üzrə aparıcı mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 5
Agrico
Xəzinədar
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- 1C proqramında işləmə bacarığı;
- Riyazi qabiliyyətin olması, eləcə də hesablama işlərində aktivlik və tez qərar vermək bacarığının olması.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kassa mədaxil və məxaric, həmçinin kassanın açılması və bağlanması əməliyyatlarının icra edilməsi;
- Qiymətli kağızların saxlanması, yanacaq kartlarının, bank çeklərinin və s. qiymətlilərin qorunması;
- Bütün növ ödənişlərin aparılması və paylanmaların həyata keçirilməsi, müvafiq sistemə daxil edilməsi;
- Bütün dövriyyə hesabatlarının 1C, ERP, intranet sistemlərinə işlənməsi;
- Ödəniş sənədlərində baş verən uyğunsuzluqların aşkarlanması.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 637 – 731 AZN;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30.
Ünvan: Ziya Bünyadov 1965, "Çinar Park" Biznes Mərkəzi 1-ci bina, 3-cü mərtəbə.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Xəzinədar” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Nurgun Holding
189
Biznesin inkişafı üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Biznes proseslərinin təkmilləşdirilməsi
- Bazarın və rəqiblərin tədqiqatı, bazarın iqtisadi durumunun qiymətləndirilməsi, şirkətin biznes fəaliyyətinin və fəaliyyətə təsir göstərən amillərin davamlı təhlili
- Məhsulların satılması üçün yeni kanalların axtarılması
- FMCG bazarında müştəri davranışlarının təhlili
- FMCG bazarında trendlərin araşdırılması, məhsul portfelində olan məhsullara yeniliklərin tətbiqi
- Yeni məhsulların yaradılması, onların təşviq metodlarının seçilməsi
- Görülmüş işlərin nəticələrinin təhlili və qiymətləndirilməsi
- Dövrü hesabatların vən təqdimatların hazırlanması və təhlili
- Vəzifə öhdəlikləri ilə bağlı tələb olunan digər işlərin yerinə yetirilməsi
Tələblər:
- Ali təhsil (Marketing, Biznesin İdarəedilməsi üzrə olması üstünlükdür)
- Yaş həddi: 25-35
- Təhlil və analitik düşünmə bacarığı
- FMCG bazarı üzrə nəzəri və praktiki bilik
- Araşdırmacılıq bacarığı
- Analoji sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dilinində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (ingilis və rus dillərini bilməsi üstünlükdür).
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-ni (Azərbaycan və yaxud rus dilində) mövzu yerinə "Biznesin inkişafı üzrə mütəxəssis" yazmaqla göndərə bilər.
VAKANSİYA 7
Ibis Baku city
HR Team Leader
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
Job Description:
- Coordinate and carry out Recruitment & Hire Processes
- Managing of training
- Developing collaborative work relationships
- Participation in the development and implementation of an integrated system of personnel motivation
- HR paperwork in the Company
- Organize the effective integration of new employees
- Partner with managers and staff to ensure understanding and up-to-date knowledge of all appropriate HR policies and programs
- Support line Managers an all questions related to employee relations, labour law, recruitment, training & development and other HR related tasks
Work Experience:
- Minimum 3 years of previous experience in HR
- Expertise in Labor law and statutory requirements
- Fluent Russian and English both verbally and written
- Excellent communications & interpersonal skills
Benefits:
- Competitive salary level
- Work in the international company
- Medical insurance
Interested candidates are invited to send their resumes indicating “HR team leader” in the subject line of the e-mail.
VAKANSİYA 8
Azericard
SOC Administrator
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təhlükəsizlik proqram-texniki vasitələrin həyata keçirilməsi, tətbiqi, konfiqurasiyası və idarəedilməsi: e-mail/web security gateway, (SIEM, IRP/SOAR, SGRC, TIP) proqram-texniki vasitələrinin lazımlı keyfiyyətdə işlənilməsi və problemlərin, səhvlərin aradan qaldırılması üzrə müvafiq işlərin icrası;
- SIEM sistemi üçün yeni məzmunun yaradılması (korreksiya sazlamaları, korreksiya məntiqin işlədilməsi və parserlər), IRP/SOAR (ssenarilər/”playbook”)
- SIEM və IRP/SOAR sistemlərin digər sistemlərilə inteqrasiyası.
- Texniki həllərin işlənilməsi, stend modelləşdirilmələrin aparılması.
- SIEM, IRP/SOAR, SGRC, TIP növlü sistemlərininin sınaqdan keçirilməsi.
- Yeni məhsullar tətbiq olunduqda, onların düzgün istifadə olunması və komanda üzvlərinə əldə edilmiş təcrübənin ötürülməsi (toplanan təcrübənin nümayişi, daxili bilik bazanın doldurulması və müşaiyəti);
- “SOC” xidmətləri çərçivəsində müştərilərə texniki konsultasiyaların həyata keçirilməsi.
- Kommersiya təkliflərinin hazırlanılması çərçivəsində SIEM, IRP/SOAR, SGRC, TIP sistemlərinin büdcə dəyərləndirməsi, arxitekturunun, texniki spesifikasiyalarının işlənməsi;
- Kiber təhlükəsizlik hadisələri zamanı “SOC – Security Operations Center” komandasına operativ məlumat vermək və digər komanda üzvləri ilə birlikdə əməkdaşlıq;
Vəzifəyə olan tələblər:
- Ali texniki təhsil;
- Şəbəkə təhlükəsizliyin protokolları, texnologiyalar, əməliyyat sistemləri, tətbiqləri və verilənlər bazaların təhlükəsizliyi üzrə biliklər;
- Müasir kiber hücum metodları, alətləri və texnologiyaları üzrə biliklər. Aktual təhdidlər və mühafizə vasitələri üzrə biliklər.
- İnformasiya təhlükəsizliyi insidentlərinə cavabvermə prinsipləri üzrə biliklər.
- Bir və ya bir neçə SIEM həlləri üzrə təcrübə arzuolunandır (“Qradar”-a üstünlük verilir).
- Parserlərin yazılması üzrə təcrübələr (istehsalçı tərəfindən dəstək olunmayan loq mənbələri üçün)
- Korrelyasiya “rule”-ların yazılması təcrübəsi.
- Administrator səviyyəsində Windows və Linux bilikləri (sistemin yerləşdirilməsi və sazlama, problemlərin aradan qaldırılması, monitorinqin qurulması, informasiya təhlükəsizliyi texniki vasitələrinin jurnalların yoxlanılması, servislərin idarəedilməsi);
- Ən azı verilənlərdən birini, baza idarəetmə sisteminin (Oracle, Postgres, MS SQL) administrator səviyyəsində biliyi;
- Şəbəkə texnologiyaların əsas bilikləri;
- Texniki sənədləri oxuma və təhlil etmə bacarıqları;
- Məsuliyyətli təşəbbüskarlıq, intensiv iş rejimdə işləmək bacarıqları, komandada işləmək bacarığı;
- İnformasiya təhlükəsizliyi vasitələrinin (SIEM, IRP/SOAR, SGRC, TIP həlləri) prinsiplərini başa düşmək, yuxarıda göstərilən informasiya təhlükəsizliyi alətlərindən ən azı ikisi ilə inzibatçılıq təcrübəsi;
- Proqramlaşdırma bacarıqları və skripting (Python, PowerShell və Bash) bilikləri və təcrübə arzuolunandır;
- İnformasiya təhlükəsizliyi sahəsində sertifikasiya arzuolunandır.
Namizədlərdən CV-lərini “SOC Administrator” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur.
Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 9
BERC Group
Vergi və maliyyə xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi (mühasib)
Son tarix 11 iyn 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Mühasibat və vergi uçotu qaydalarını rəhbər tutaraq uçotun aparılmasının təşkil edilməsi;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında (həmçinin 1C proqramında) düzgün əks etdirilməsinin təmin edilməsi;
- Vergi, statistika və DSMF hesabatlarının hazırlanması və göndərilməsi;
- Bəyannamələrin hazırlanması və göndərilməsi;
- Xidmət göstərilən müştərilərdə vergilərin və digər məcburi ödənişlərin hesablanması və vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
- Vergi qanunvericiliyini və yenilikləri izləyərək uçotun optimallaşdırılması istiqamətində müvafiq təkliflər vermək;
- Müştərilərin şəxsi hesab vərəqələrinin izlənilməsi və müvafiq tədbirlərin görülməsi;
- Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və hesab-fakturaların yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsinə nəzarət edilməsi;
- Maliyyə hesabatların tərtib edilməsi;
- Debitor – kreditorlarla hesablaşmaların aparılması;
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
- Xidmət göstərilən müştərilərlə cari və növbədənkənar görüşlərin keçirilməsi;
- Xidmət olunan müştərilərin vergi orqanlarında təmsil edilməsi;
- Elektron portallarda işləmək bacarığının olması (E-gov, e-sosial, e-taxes və s.) ;
Vəzifəyə dair tələblər:
- Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
- Analoji sahə üzrə minimum 1 il təcrübəyə malik olması; (konsaltinq təcrübəsi üstünlükdür)
- 1C/8.3 proqramını yüksək səviyyədə bilməli;
- MS Office proqramlarını (Word, Excel, Power Point), xüsusilə Exceli yüksək səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsini yüksək səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan Respsublikasının Əmək Məcəlləsi, İnzibati Xətalar Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunvericilik aktlarının aidiyyatı maddələrini bilməli;
- Elektron portallarda işləmək bacarığının olması (E-gov, e-sosial, e-taxes, ƏMAS v.s) ;
- Azərbaycan dili mükəmməl, xarici dil biliklərinin (ingilis, rus) olması üstünlükdür.
Bacarıq və səriştələr:
- Ünsiyyətcil olmalı;
- Komanda ruhlu olmalı;
- Öyrənməyə həvəsli olmalı, peşəsi ilə bağlı yenilikləri işinə tətbiq edə bilməli;
- Aktiv və məsuliyyətlilik kimi xarakterik xüsusiyyətlərə sahib olmalı;
- Təşəbbüskarlıq, operativlik, punktuallıq və kreativlik kimi peşəkar vərdişlərə sahib olmalı;
- Son tarixlərlə işləməyi bacarmalı və verilən tapşırıqları vaxtında icra etməlidir.
- Problemləri həll etmə bacarığı olmalıdır;
BERC şirkətlər qrupu sizə nə vəd edir?
- Əmək Məcəlləsinə uyğun həftəlik 40 saatdan çox olmayan 5 günlük iş rejimi
- Şirkətdə və xidmət göstərdiyi müəssisələrdə karyera yüksəlişi imkanı
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı
- Korporativ nömrə və danışıq paketi
Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən öz CV -lərini 11.06.2023-cü il tarixinədək elektron ünvanına mövzu yerinə əmək haqqı gözləntisini və “mühasib” vəzifəsi yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Qeyd: İlkin göndərilmiş CV-lər əsasında son müraciət tarixindən daha tez müsahibə təşkil edilə bilər.
VAKANSİYA 10
PD&MS Group
Materials Coordinator - Expeditor (Office-based)
Son tarix 10 iyn 2023 Müraciət et
About The Role:
PD&MS Group have a great opportunity for a Materials Coordinator - Expeditors to join our progressive Procurement team based at Baku office on a full-time, long-term basis. Role is required to expedite delivery of material ensuring full traceability and compliance.
Only Azerbaijani nationals can be considered for this position.
Duties:
- Expedite PD&MS raised Purchase Orders and Client Purchase Orders as required
- Ensure all databases are updated and materials are receipted in a timely manner
- Ensure all materials management activities are completed in time for shipment of materials to relevant sites
- Monitor 'Hire Tracker' Register for all rental items
- Track all materials 'held onshore' until items are shipped to final location
- Assist with general project related activities from time to time
- Ensure all materials status report/ registers are maintained on a daily basis
- Liaise / interface with Clients, Sub-contractors, Vendors and Certifying Authorities on project related issues
- Engagement with and coordination of third party inspection requirements, e.g. rental plant and equipment
- Ensure compliance with relevant QA, Health & Safety and Environmental Policies, where applicable
- Ensuring compliance with applicable Industry Codes and Standards, HSE Alerts, Statutory Instruments, Client Specifications and Legislative Requirements
- Demonstration of safe approach in working practises
- Encouragement of attention to safety
- Responsible for ensuring professional development is maintained and identified competency requirements are undertaken in a timely manner
- Adherence to the Company Integrated Management System
- Compliance with quality assurance, health and safety and environmental policies
- Demonstrate PD&MS QHSE principles.
About You:
This position would be well suited to an individual with existing Expediting and Materials Coordination experience and is competent in the use of MS Office applications. Strong written and spoken English is also required.
VAKANSİYA 11
ELIT.EO
Online sales manager (Electronics)
Son tarix 10 iyn 2023 - Müraciət et
Requirements:
- Proven experience above 2 years is required;
- Impressive communication and analytical skills;
- Self-improvement skills;
- Ability to constantly analyse and implement new ideas;
- Hands on experience with MS Office/SAP
- Familiarity with social media;
- Proficiency in Azeri and English/Russian.
Duties:
- Devising strategies that harness sales-related insights, prevailing standards, and novel developments to encourage sales in our online store;
- Reviewing the security of checkout pages and payment procedures;
- Creating promotional offers and checking to see that these are uploaded precisely.
- Analyzing traffic to inform website maintenance and the effectiveness of marketing strategies;
- Examining sales-related metrics to inform restocks;
- Frame and implement sales strategy, ensuring that all sales targets are met.
- Coordinate with different departments to explore opportunities and streamline sales processes.
Note: Shortlisted candidates only will be invited to the interview.
VAKANSİYA 12
Xalq Bank
Müştəri təmsilçisi - mütəxəssisi (Lənkəran)
Son tarix 11 iyn 2023 Müraciət et
Təsvir:
- Yeni korporativ müştərilər cəlb etmək;
- Potensial müştərilərdən bank xidmətləri üzrə sifarişləri qəbul etmək və satışı həyata keçirmək;
- Mövcud müştəri portfelini idarə etmək, müştərilərə bu seqmentə aid bütün növ bank məhsullarını satmaq;
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək, onları müvafiq bank xidmət və məhsullarına dair məlumatlandırmaq;
- Müştəri müraciətlərinin aidiyyatı struktur bölmələr tərəfindən icrasını təmin etmək;
- Cari və planlaşdırılmış əməkdaşlıqların effektivliyini təhlil etmək;
- Görülmüş işlər üzrə hesabat vermək.
Tələblər:
- Maliyyə, menecment və ya iqtisadiyyat istiqaməti üzrə magistr təhsilin olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl səviyyədə (rus və ingilis dili arzuolunandır);
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Yüksək səviyyədə satış bacarığı;
- Maliyyə hesabatlarının təhlil etmə bacarığı;
- Tələb olunan sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi.
VAKANSİYA 13
Company
Təhlükəsizlik üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 iyn 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş həddi: 21-40
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi olmalı
- Hərbi xidmət keçmiş olması mütləqdir.
- Mühafizə kursu bitirənlərə üstünlük verilir.
Vəzifələr:
- Ətraf ərazilərin qorunması,həmin ərazilərə kənar şəxslərin icazəsiz daxil olmasının qarşısının alınması
- Yanğın təhlükəsizliyi tədbirlərinin görülməsi
- Buraxılış və obyektdaxili rejim qaydalarına əməl olunmasının təmin edilməsi
- Fövqəladə hallar zamanı insanların və zəruri inventarın təxliyəsinin təşkil edilməsi.
İş şəraiti:
- İş rejimi –növbəli
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini elektron ünvana təqdim edə bilərlər.
VAKANSİYA 14
Amoris
Mühasib
Son tarix 11 iyn 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan və çıxan pul vəsaitinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini izləmənməsi;
- Dövlət portallarından sərbəst istifadə etməli (e-gov.az, e-taxes.gov.az və s.)
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməli;
- Rüblük və illik , DSMF , ÖMV hesabatlarının hazırlanması və müvafiq dövlət orqanlarına elektron təqdim olunmasında iştirak etməli;
- Daxili mühasibatlıq işlərinin görülməsi, (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s);
- Ödəniş tapşırıqlarının internet banking vasitəsilə həyata keçirilməsi;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin edilməsi;
- Satış və anbar əməliyyatlarının daxil edilməsi;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılıb qorunması, lazım olan vaxtda arxivləşdirilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş edilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli
- 3 ildən artıq (istehsalat təcrübəsinə üstünlük veriləcək)
- 25-40 yaş
- Azərbaycan dili səlis, rus dili arzuolandır
- Məsuliyyətli, dəqiq, analitik düşüncəli
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük, şənbə qısa iş günü;
- Ünvan: Bakı şəhəri;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Əmək haqqı: namizədin bacarıq və biliyindən asılıdır
VAKANSİYA 15
Qala Sigorta
Hesabatlıq üzrə aparıcı mühasib
Son tarix 11 iyn 2023 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarının tətbiqi;
- Balans, Mənfəət və Zərər, Pul axını, Kapitalda dəyişikliklər hesabatlarının aylıq, rüblük və illik hazırlanması;
- Menecment hesabatların hazırlanması;
- Mühasibat uçotu yazılışlarının proqram təminatında IFRS-ə uyğunlaşdırılması üzrə işlərin aparılması;
- Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq maliyyə hesabatlarının rüblük və illik dövr üzrə nəzarət orqanına təqdim edilməsi;
- Müstəqil auditin keçirilməsinin təmin edilməsi və prosesin nəzarətdə saxlanılması.
Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:
- Maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil;
- Maliyyə və Menecment hesabatlarının hazırlanması üzrə 2-3 illik iş təcrübəsi;
- Sərbəst səviyyədə Microsoft Office (xüsusilə Excel), Power BI proqramlarında işləmək, SQL üzrə biliklər üstünlükdür;
- IFRS üzrə maliyyə hesabatlarının hazırlanması üzrə 1 ildən artıq təcrübə;
- IFRS 9, IFRS 16 bilikləri üstünlükdür;
- Verilən tapşırıqları sərbəst həll etmə bacarığına malik olmalı;
- Eyni vaxtda bir neçə işə fokuslana bilmək;
- Beynəlxalq mühasibatlıqla bağlı olan sertifikatların (ACCA F3, F7, F9) olması.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə
- İş vaxtı: Bazar ertəsi-Cümə günləri, saat 09:00-18:00
- İstirahət günləri: Şənbə, Bazar
- Əmək məzuniyyəti: 30 təqvim günü
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini 11 iyun 2023-cü il tarixinədək elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Hesabatlıq üzrə aparıcı mühasib” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vəzifənin tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 16
PASHA Insurance
Business Analyst (Senior Level) at Agile Tribe
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
Job Summary:
The successful candidate will work closely with stakeholders & customers to identify and analyze business needs and requirements, and translate them into functional specifications for software development teams or other streams. The Business Analyst will play a critical role in ensuring that our organization remains competitive by identifying opportunities for improvement & digitalization and recommending solutions that align with the company’s strategic goals.
Key Responsibilities:
- Work with stakeholders & customers to identify business needs and requirements
- Serving as a liaison between stakeholders & development team, gathering, validating critical information, producing reports
- Challenge ideas and views of stakeholders, performing requirements analysis
- Analyzing business processes, IT systems and data, anticipating requirements, developing optimization & digitalization strategies
- Modelling business processes and identifying opportunities for improvement & digitalization
- Effectively communicating insights and requirements to the team of IT software developers
- Performing user acceptance & functional testing, providing feedback
- Identifying issues, risks and benefits of existing and proposed solutions and outlining business impacts
- Calculating costs, analyzing business savings & benefits by transforming them into numbers
- Supporting business transition and helping to establish change
- Updating, implementing, and maintaining procedures & related documentation
- Monitoring deliverables and ensuring timely completion of initiatives
Requirements & qualifications:
- A minimum of 3 years of experience in business analysis or a related field
- Strong analytical, conceptual thinking and problem-solving skills
- Excellent documentation skills, experience creating detailed reports and presentations
- Competency in Microsoft applications including Word, Excel, and PowerPoint
- Effective stakeholder engagement
- Experience with business process modeling and workflow analysis
- Excellent written and verbal communication skills
- Experience with Agile software development methodologies is a plus
- In-depth business or industry knowledge is a plus
VAKANSİYA 17
Inter Trade Group
Корпоративный менеджер
Son tarix 11 iyn 2023 - [email protected]
Требуется сотрудник, который будет продавать детский уход, средства гигиены сетям аптек и различным магазинам, договариваться о сотрудничестве с нужными объектами.
Обязанности:
- продвижение и продажа линейки Компании корпоративным клиентам;
- сопровождение клиентов на всех этапах сотрудничества;
- проведение переговоров с потенциальными клиентами на уровне лиц, принимающих решения: телефонные переговоры, встречи;
- подготовка коммерческих предложений;
- сбор необходимых документов для заключения договоров и дополнительных соглашений к договорам;
Требования к кандидату:
- Опыт в корпоративных продажах мин 2 года.
- Должен иметь коммуникативные навыки, умение доходчиво излагать идею и активные продажи
Условия:
- График работы пятидневка 9-18:00.
- Заработная плата 800 азн+бонус с продаж.
VAKANSİYA 18
Mobifon Electronics
Mağaza satış təmsilçisi
Son tarix 11 iyn 2023 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali yaxud Orta təhsil
- Azərbaycan dilində yaxşı səviyyədə danışıq qabiliyyəti (mütləqdir),
- Rus diliyi biliyi (üstünlükdür)
- Elektronika məhsullarının ( mobil telefonlar və s.) satışı üzrə ən azı 2-3 il təcrübə ( mütləqdir)
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı,
- Korporativ ünsiyyət bacarığı.
- Cəld və çalışqan olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazaya daxil olan müştərilər ilə ünsiyyət,
- Müştəriyə məhsul haqqında məlumatın verilməsi,
- Satışların həyata keçirilməsi.
- Yüksək ünsiyyət bacarığı
- Əla ünsiyyət bacarığı vasitəsilə müştəriləri düzgün yönləndirmək bacarığı
- Satış üzrə peşəkarlıq və əla təqdimat bacarığı
- Potensial müştəriləri əsl müştərilərə çevirmək bacarığı
- Özünə güvənən, iddialı və təşəbbüskar
- Yüksək səviyyədə təqdimetmə və inandırma bacarığı
- Komanda ruhlu, pozitiv və işinə məsuliyyətlə yanaşan
- Tez inkişaf edən iş ehtiyaclarına yaradıcı həll yolları tapmağı bacaran
- Nizam-intizamlı, məsuliyyətli və operativ
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və dəqiqliklə yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- İş günləri: 6 gün/1 gün istirahət günü;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı+yüksək bonus
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədləre-mail ünvanına “Mağaza satış təmsilçisi” başlığı ilə CV-ni göndərə bilərlər
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 19
TTM Supply
Sales Manager
Son tarix 11 iyn 2023 [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Aktiv müştəri portfelinin olması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
- Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması
- Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
- Rəqib şirkətlərin bazar payının öyrənilməsi, araşdırılması və analizin aparılması
- Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması.
- Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
- Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
- Rəqib fəaliyyətləri və kampaniyaları haqqında məlumatların əldə edilməsi və rəhbərliyə bildirilməsi
- Rəhbərliyin iş çərçivəsində digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Korporativ satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis,
- Kompüter bilikləri MS Office;
- Planlama bacarığı;
- Araşdırma bacarığı;
- Ünsiyyətcillik;
- Təqdimetmə bacarığı;
- Təmsiletmə bacarığı;
- Yaş -25-40
- Bəy namizədlərə üstünlük verilir
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi ;
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə;
- Yanacaq xərcləri (şəxsin maşını olmalıdır)
- Əmək haqqı ( 345 AZN + satışdan bonus 2 500 AZN )
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Korporativ satış mütəxəssisi” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 20
Azimut LLC
Mühasib
Son tarix 10 iyn 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qaimələrin təqdim edilməsi.
- E-taxes.gov.az-da EQF-ların tərtib edilməsi və göndərilməsi,
- QRP(Qiymət Razılaşdırma Protokolu)-lərin və Hesab-Fakturaların tərtib edilməsi.
- Müqavilələrə müştəri məlumatlarının daxil edilməsi,
- Gələn qaimələrə nəzarət.
- Gələn qaimələrin düzgünlüyünün yoxlanılması,
- Gələn qaimələrin sənədlərinin(Akt, Hesab-Faktura və s.) gəlməsinə nəzarət edilməsi,
- Debitor və kreditor lara nəzarət.
- Müştəri tərəfindən bank hesabına daxil olan vəsaitin hesabatı,
- Təçhizatçılara ödənilmiş vəsaitin hesabatı,
- Logix proqramında məlumatların işlənilməsi.
- Yük gömrük bəyannamələrinin yoxlanılması.
İş şərtləri:
- Əmək haqqı 500 AZN .
- Sınaq müddəti ödənişlidir (3 ay),
- İş yeri: Bakı ş. mərkəzi – şirkətin ofisində,
- 5 günlük iş qrafiki,
- Rəsmi iş qeydiyyatı,
- İş vaxtı 9.00 – 18.00,
- Aktiv və çalışqan, stresə davamlı, öyrənməyə həvəsli, inkişafa meyilli, işə ciddi yanaşan.
- İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı,
- Yaş: 30 və 40 yaş arası,
- Müvafiq sahədə minimum 1 (il) il iş təcrübəsi;
İşə başlama tarixi və tələb olunan sənədlər paketi:
- İşə başlama tarixi – ilk gündən.
- Şəxsiyyət vəsiqəsinin sürəti.
- Ali təhsili təsdiq edən sənəd – diplomun kopyası.
- Tərcümeyi hal.
- Foto şəkil – 1 ədəd.
- Əmək kitabçası.
- Mühasibatlığın tələb edəcəyi digər sənədlər siyahısı əlavə olaraq bildiriləcək (olduğu halda).
Ofis ünvanı – Lermontov küçəsi 3, Nazirlər Kabinetinin qarşısı (Dağüstü Park girişi ilə Nazirlər Kabineti Parkı arasında yerləşən ərazi).
VAKANSİYA 21
Sirab Satış və Dağıtım MMC
Soyuducular üzrə mexanik-çilingər
Son tarix 10 iyn 2023 [email protected]
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: orta;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili- yaxşı;
- Təcrübə: minimum 3 il iş təcrübəsi;
- B kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsinin və şəxsi avtomobilin olması mütləqdir;
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- Keyfiyyət yönümlülük;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Planlaşdırma və problem həll etmə bacarığı.
İş barədə:
- Ərazidən, müştərilərdən qayıdan soyuducuların işlək vəziyyətdə olmasını yoxlaması;
- Soyuducuların sıradan çıxmasının səbəbinin təyin edilməsi, nəticələrin rəhbərə bildirməsi;
- Gərəkli ehtiyat hissələrini təhvil alaraq soyuducuların təmir işlərini yerinə yetirilməsi;
- Təmir zamanı istifadə edilən ehtiyat hissələrinin müvafiq qeyd kitabçalarında qeydlərinin aparılması;
- Təmir olunmuş soyuducuların yuyularaq təmizlənilməsi və müştərilərə göndərilməsi üçün hazır vəziyyətə gətirilməsi;
- Müşdərilərdə mövcud olan soyuducuların təmirini həyata keçirilməsi.
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Əmək haqqı 750 AZN;
- Korporativ telefon nömrəsi və danışıq paketi;
- Nahar, avtomobilin amortizasiya və yanacaq xərci şirkət tərəfindən;
İş vaxtının norması:
- 08:00-17:00 / 6 günlük iş həftəsi
- İstirahət günü: Bazar günü.
İş yeri:
- Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı https://goo.gl/maps/iFLKeNz2rJoCoWDt5).
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Soyuducular üzrə mexanik-çilingər” yazmaqla mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 22
Performance Center Co
Satınalma mütəxəssisi (avtomobil ehtiyat hissələri üzrə)
Son tarix 10 iyn 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ehtiyat hissələri şöbəsindən daxil olan satınalma sorğularının təhlili və qiymət araşdırılması;
- Daxili bazardan təchizatçının seçilməsi və uyğun qiymət və ehtiyat hissəsinin alınıb ən qısa zamanda çatdırılmasını təmin etmək
- Avtomobil ehtiyat hissələri satış nöqtələrinin reyestr bazasının tərtibi;
- Avtomobil ehtiyat hissələri bazarının təhlili və müntəzəm monitorinqi;
- Dövri hesabatların hazırlanması;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Yaş həddi: 25-35;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- 1C proqramında sərbəst işləmə bacarığı;
- Microsoft Excel yüksək səviyyədə bilməli;
- Komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
- Avtomobil ehtiyat hissələri haqqında dolğun məlumatın olması;
- Ehtiyat hissələri bazarını bilməli
- Yaxşı münasibət qurma və danışıq bacarığı;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 1000-1200₼
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Satınalma mütəxəssisi (avtomobil ehtiyat hissələri üzrə)” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.