"AzeriMed" QSC işçilər axtarır - MAAŞ - 500-800-1000-1200 MANAT - VAKANSİYALAR
"Ziraat Bank Azərbaycan" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azersun Holding" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Araz Supermarket" işçi axtarır - VAKANSİYA
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400-500-600-800-900-1000 manat - 25 VAKANSİYA
"Zeta Group" işçi axtarır - MAAŞ 500 MANAT - VAKANSİYA
"ARI Global" xaricdə mərkəzi işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Dövlət qurumu işçi axtarır - VAKANSİYA
"NBCO KredAqro" işçilər axtarır - MAAŞ 500-800 MANAT - VAKANSİYA
"Can-Pa" işçi axtarır - MAAŞ 600-1200 MANAT - VAKANSİYA
"Asfarma" işçi axtarır - MAAŞ 1700-2000 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 2000-2500 MANAT- VAKANSİYA
"CityMap" işçi axtarır - MAAŞ 500-1500 MANAT - VAKANSİYA
"OBA" marketlər şəbəkəsi işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA 1
Maymed- Avis MMC
Mühasib
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil ( maliyyə ixtisası üzrə olması üstünlükdür)
- Yaş – 23-30
- Mühasib olaraq minimum 3 il iş təcrübəsinin olması
- Mühasibat uçotu və vergi qanunvericiliyi üzrə biliklərin olması
- 1 C sistemi üzrə bilik və təcrübələri olmalı, , MS Excel üzrə mükəmməl biliklərə sahib olmalı
- Azərbaycan və rus dillərində səlis danışa bilməli, İngilis dili biliyi üstünlküdür
- Yalnız bəy namizəd axtarılır
İş barədə məlumat:
- Bütün növ vergi bəyannamələrinin hazırlanması və göndərilməsi
- Vahid bəyannamə hesabatının hazırlanması və göndərilməsi
- Vergi organları ilə məktublaşmaların aparılması
- E-qaimələrin tərtibi
- Statisitika hesabatlarının hazırlanması və göndərilməsi
- Bank və ƏDV depozit əməliyyatlarının aparılması
- Bank və ƏDV depozit hesablarının uçotu
- Kreditor və Debitor hesabların təqibi və aylıq üzləşdirmələrin aparılması
İş şəraiti:
- Həfətədə 6 günlük iş rejimi
- Tam qrafik
- Ünvan : Badamdar şossesi 5
- Əmək haqqı – 600-800
Namizədlər CV-ləri müraciət et bölməsində qeyd olunan e-mail adresinə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 2
İstehsalat rəhbəri
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İstehsalatın fəaliyyət istiqamətini müəyyən edir və xarici bazarlara mal çıxarılması məsələlərini təşkil edir və prosesə nəzarət edir;
- İstehsalatın məhsuldarlığının artırılması üçün təkliflər verir;
- İstehsalatın bütün bölmələrin fəaliyyətinə nəzarət edir;
- Zay məhsul buraxılışının qarşısının alınması
- İstehsal fəaliyyəti üzrə hesabatların vaxtında tərtib və təqdim olunması
- İstehsalatla bağlı müəssisədaxili müəyyən olunmuş qaydada hazırlanmış müxtəlif növ aylıq hesabatların yoxlanması və təsdiqlənməsi
- İstehsalat prosesinin təsdiq olunmuş büdcə çərçivəsində həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi
- Nəzarət etdiyi struktur bölmələrinin işini və onların bir-biri ilə səmərəli qarşılıqlı münasibətini təşkil edir.
- İstehsalatın fəaliyyətində riskləri müəyyən edir və müvafiq təkliflər verir.
Vəzifəyə olan tələblər:
- Ali təhsil. (Biznesin idarə olunması, Ümumi İqtisadiyyat və s. üstünlükdür)
- Rəhbər vəzifədə minimum 5 illik iş təcrübəsi
- Maliyyə sahəsi üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
- Kənd Təsərrüfatı sahəsində rəhbərlik təcrübəsi arzu olunandır
- Rus dilində səlis danışıq bacarığı əlavə üstünlük hesab ediləcək
İş şəraiti:
- Nahar Şirkət tərəfindən təmin edilir
- İş qrafiki: həftəiçi 5 gün, saat 08:00-dan 17:00-dək
VAKANSİYA 3
Performance Center Co
Mühasib köməkçisi
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kassanın yoxlanılması və günlük kassa aktlarının hazırlanması;
- Açıq Giriş kartlarına nəzarət (Periodik nəzarət);
- Kreditor şirkətlər ilə ay ərzində 1 dəfə borc danışıqlarının aparılması;
- Debitorlar ilə üzləşmə aktlarının tərtibi, danışıqların aparılması və aktların təsdiq prosesinin izlənməsi;
- NBM (Nəzarət Buraxılış Məntəqəsi) sənədlərinə günlük nəzarət;
- Debitor şirkətlərdən borcların ödənilməsinin tələb olunması və ödəniş prosesinin izlənməsi;
- Problemli şirkətlər ilə görüşlərin keçirilməsi və danışıq prosesinin aparılması;
- Rəsmi sənədlərin və invoysların tərtib olunmasına nəzarət olunması;
- Müəyyən periodlarla lazımi hesabatların rəhbərliyə təqdim olunması.
Tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil;
- Elektron hökümət portalı ilə işləyə bilmə qabiliyyəti;
- MS Office proqramlarını bilməli (mükəmməl Excel bilikləri) ;
- 1C proqramları ilə işləmək bacarığı;
- Üzləşmə aktları ilə işləmək bacarığı;
- Müvafiq sahədə 2-3 ildən çox iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), rus dili və ingilis dili bilən namizədlərə üstünlük veriləcək
- Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 500-600 ₼
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Mühasib köməkçisi” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 4
Mars Overseas Baku
Daxili auditor
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Namizədə gözləntilər:
- İllik Audit planına uyğun olaraq audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi;
- Yoxlamalara dair planlama və iş sənədlərinin tərtib edilməsi;
- Audit layihəsi çərçivəsində risklərin idarə edilməsi, daxili nəzarət və korporativ idarəetmə proseslərinin effektivliyinin qiymətləndirilməsi;
- Audit layihəsi üzrə müəyyən edilmiş prosedurların həyata keçirilməsi və aşkar edilmiş çatışmazlıqlar barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Audit hesabatın hazırlanmasında iştirak, müvafiq dəstəkləyici məlumatların toplanması və sənədləşməsinin aparılması;
- Yekunlaşmış audit layihələri üzrə tədbirlər planının monitorinqi;
- Audit prosedurlarına aid digər tapşırıqları icra etməsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit, İqtisadiyyat və digər əlaqədar ixtisaslar);
- Audit sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək üstünlükdür;
- Microsoft Office proqramlarını (Excel, Word) yüksək səviyyədə bilməli (Power BI, SQL və digər xüsusi proqramlar üstünlükdür);
- Hər hansı beynəlxalq peşəkar sertifikatların (ACCA, CİA, CFE və s) olması üstünlükdür;
- Ezamiyyələrdə iştirak etmək imkanı;
- Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
- Vaxtın səmərəli idarəedilməsi bacarığı və qrup daxilində işləmə bacarığı.
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Daxili auditor” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 5
AzerTunelSuTikinti
Operator (ekskavator, buldozer,greyderist,katok)
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Əmək haqqı: 800-1000
- 3-5 il təcrübə
- Təhsil:Ali və ya orta texniki
- Yaş: 25-50
- Fiziki sağlam
- Dəqiq,aktiv və işinə qarşı məsuliyyətli olmali
- İş yeri: Suraxani –Azertunelsutikinti MMC
Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz (greyderist / ekskavator maşinisti/buldozer/katok) vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
VAKANSİYA 6
Peony Flowers Boutique
Водитель-курьер
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Требования:
- НАЛИЧИЕ СОБСТВЕННОГО АВТОМОБИЛЯ
- Знание русского языка ОБЯЗАТЕЛЬНО
- Пол: Мужской
- Коммуникабельность
- Возраст: 25-35 лет
- Опыт работы в этой сфере
Компания предлагает:
- 1000 AZN
Адрес: Mehdi Huseyn 71
VAKANSİYA 7
Corn Processing Company
Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Oğuz şəhəri
İş vaxtı: I - V günlər 09:00 - 18:00
Əmək haqqı: 700 AZN-dən başlayaraq
Tabeçilik: Keyfiyyətə Nəzarət və Laboratoriya bölməsi
İşin təsviri:
- İstehsal olunan məhsulların qablaşdırılması, yüklənməsi və daşınmasına nəzarət edilməsi;
- Ümumi keyfiyyət sisteminin yaradılması və tətbiqinə nəzarət etmək;
- Keyfiyyətə Nəzarət Planının hazırlanması;
- Keyfiyyətə nəzarət proseduralarının tətbiq edilməsi;
- Müəssisədaxili intizam qaydalarına, prosedura və təlimatlara, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət edilməsi;
- Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlayıb təqdim edilməsi;
- Keyfiyyət idarəetmə sisteminə aid olan prosedur, qayda, təlimat, qeyd formaları və digər sənəd layihələrinin hazırlanmasına, onların vaxtında və düzgün şəkildə tətbiq olunmasına nəzarət etmək;
- Sınaq laboratoriyasında aşkar edilmiş uyğunsuzluqlarla bağlı açılmış düzəlişedici və qabaqlayıcı fəaliyyət hesabatlarının son vəziyyətlərini izləməli və edilən dəyişiklikləri yoxlamaq
Namizədə dair tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə Ali təhsil
- Sahə üzrə minimum 1 il 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları üzrə bilik;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq .
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV - lərini göndərə bilərlər. (CV göndərərkən məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində vakansiyanın adını mütləq qeyd edin).
VAKANSİYA 8
Group Motors
Keyfiyyətə nəzarət üzrə inspektor
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəliklər:
- Keyfiyyət yoxlaması və təminatı işini planlaşdırmaq və təşkil etmək:
- Servisdən təhvil verilən avtomobillərin yoxlanılması, keyfiyyətə nəzarət
- Təftiş və yoxlamalar həyata keçirmək;
- xidmətə nəzarət etmək;
- Xidmət ilə bağlı statistik hesabatlar hazırlamaq;
- Müştəri xidmətləri, Təlim və Keyfiyyətə Nəzarət şöbəsinin fəaliyyətində birbaşa iştirak etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırığı tam və vaxtında yerinə yetirilməsi;
- İşində intizamlı, müştəri ilə mehriban və gülərüz olmaq;
- Korporativ etikaya riayət etmək və şirkətin tələblərinə cavab vermək.
Namizədlərə tələblər:
- Yaş: 22-35;
- Ali təhsil;
- Qeyd olunan sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Azərbaycan və rus dillərini bilməli, ingilis dilinin bilməsi üstünlükdür;
- Avtomobil alətlərinin bilməsi;
- Ciddi kollektivdə işləmə bacarığı yüksək səviyyədə olmalıdır;
- Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
- Stres altında işləmə qabiliyyəti;
- Eyni zamanda müxtəlif işləri görmək qabiliyyəti;
- Fəal və işə planlı yanaşma.
Xahiş edirik, vəzifə ilə maraqlanan şəxslər (namizədlər) öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə "Keyfiyyətə nəzarət üzrə inspektor" qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 9
Irshad Electronics
Kredit mütəxəssisi (Gəncə)
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Müştəriyə kredit məhsulları haqqında məlumatın verilməsi;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
- Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.
Tələblər:
- Yaş: 25-32 arası;
- Cinsi: Kişi;
- Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməsi arzuolunandır;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada və müştərilərlə işləmək bacarıqları;
- Analitik zəkalı, məntiqi və riyazi hesablama aparmaq bacarıqları;
- Güclü kommunikasiya bacarıqları;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə bacarıqları;
- Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) iş təcrübəsi -3/5 il
İş şəraiti:
- İş yeri: “İrşad Electronics” MMC-nin filialları;
- İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
- Əməkhaqqı: 600 AZN+ bonus.
VAKANSİYA 10
FM Consulting
Əmlakın qiymətləndirilməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Qiymətləndirmə üçün təqdim olunan sənədlərin ibtidai təhlili
- Əmlakın identifikasiyası ( baxış keşirilməsi) qiymətləndirmə üzrə hesabatın tərtibi
- Əlakın qiymətləndirilməsi üzrı əsaslandırılması
- Bazar araşdırmaları.
Tələblər:
- Ali təhsil mütləqdir. Ali təhsili olmayan əməkdaşların rezumesi baxılmayacaq.
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi arzuolunandır.
- Qiymətləndirmə fəaliyyətini tənzimləyən qanun və normativ aktlar haqqında ətraflı nəzəri və praktiki bilik
- Xarici dil ( rus dili ) bilikləri üstünlük təşkil edir.
Bir ay sınaq müddəti keçirilir.
İş qrafiki saat 9-dan 6-ya kimidir.
Əmək haqqı: Razılıq əsasında
VAKANSİYA 11
Stamperia Print
Менеджер по продажам
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Stamperia Print - типография, которая более 12 лет предоставляет услуги в области дизайна и производства элитной печатной продукции. Мы набираем в свою команду целеустремленных специалистов, которые знают свое дело и получают от него удовольствие, доводя свою работу до совершенства!
В связи с расширением отдела продаж разыскиваем энергичных и инициативных менеджеров по продажам, главным приоритетом которых на данном этапе является зарабатывание денег в команде профессионалов. Если ты активный, целеустремлённый, не боишься трудностей и жаждешь развиваться в сфере продаж, то смело откликайся на нашу вакансию!
Обязанности:
- Обработка телефонных заявок и звонков;
- Сбор информации о потенциальных клиентах;
- Расчет стоимости заказов;
- Контроль выполнения заказов на каждом этапе;
- Проведение переговоров и презентация продукции клиенту в офисе;
- Сопровождение клиентов на всех этапах сотрудничества;
- Подготовка коммерческих предложений и договорной документации;
- Ежемесячное выполнение плана продаж;
- Развитие клиентской базы.
Требования:
- Грамотная и поставленная речь, уверенность в себе;
- Опыт работы в продажах будет преимуществом;
- Знание техники продаж, успешное применение на практике;
- Высокая обучаемость и желание учиться;
- Умение слышать клиента и выявлять потребности;
- Умение быстро найти контакт с любым человеком.
Условия:
- График 5/2;
- Официальное оформление по ТК АР;
- Дружный коллектив;
- Корпоративные мероприятия;
- ЗП на испытательный срок 500 азн, после испытательного срока – 700 азн + % от продаж;
- Опытные наставники, которые помогут адаптироваться в нашей команде;
- Офис в центре города, м. Нариманово.
VAKANSİYA 12
Sirab ASC
Merçendayzer
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: Orta;
- Dil bilikləri: Azərbaycan – Əla;
- Yaş həddi: 18 – 30;
- Cinsi: Qadın və Kişi;
- Təcrübə: Satış və market sahəsində (əsasən su və spirtli içkilər şöbəsində) minimum 1 il iş təcrübəsi.
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- Dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
- Məsuliyyətlilik;
- Operativlik;
- Nəticə yönümlü;
- Müştəri yönümlülük;
- Komandada işləmək bacarığı.
İş barədə:
- Təmsil etdiyi şirkətin məhsul və xidmətlərinin ən yaxşı şəkildə tanıdılması;
- Satış nöqtələrində məhsulların rəfdə, soyuducuda mövcudluğunun və rəf payının təmin edilməsi;
- Məhsul çeşidləri üzrə rəfdə FEFO və Planogram standardlarının uyğun düzülməsi;
- Məhsulların vitrin və stok üzrə yoxlanması və mövcud olamayan məhsul haqqında satış təmsilçisinə məlumatın verilməsi;
- Rəflərin səliqəli olmasının təmin edilməsi və nəzarət;
- Müəyyən edilən rut planı üzrə marketlərin ziyarət edilməsi;
Vəzifə üzrə əmək haqqı:
- Fix 300 AZN və əlavə bonus.
İş vaxtının norması:
- 09:00-18:00 / 6 günlük iş həftəsi;
- Faliyyət ofis xaricində olacaqdır, hər gün ofisə gəlinmir.
İş yeri: Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı https://goo.gl/maps/iFLKeNz2rJoCoWDt5).
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “merçendayzer” yazmaqla e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 13
Foursea Logistic
Logistika üzrə mütəxəssis
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Ölkədaxili və beynəlxalq yük daşınma işlərini təşkil etmək,
- Daşınma işinin təşkili üçün lazım olan partnyor şirkət və şəxslərlə əlaqələrin qurulması,
- Daşınma prosesinə əvvəldən sona kimi nəzarət etmək,
- Logistik xidmətlər üzrə Müqavilələrin hazırlanmasında iştirak etmək.
- Logistik xidmətlər üzrə invoysların hazırlanmasında iştirak etmək.
- Logistika xidmətləri üzrə rəhbərliyin həvalə etdiyi digər funksiyalar
Tələblər:
- Ali təhsil
- Riyazi analitik qabiliyyət
- MS Office proqramlarında (xüsusi ilə excell) sərbəst işləmək bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı, yaradıcı və innovativ yanaşmalara açıq olan
- Məsuliyyət götürmək, təşəbbüskarlıq, ixtisasını daimi təkmilləşdirən
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma və münasibətlərin idarə edilməsi bacarığı
- Xarici dil bilikləri (Rus, İngilis)
- Vergi və Gömrük üzrə biliklər üstünlük hesab olunur
- Logistika sahəsi üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi
- 25-35 yaş aralığı xanım namizədlərin müraciət etməsi xahiş olunur
Qeyd: Aylıq əmək haqqı 1000 AZN nəzərdə tutulmuşdur.
İş şəraiti: Həftə içi 5 gün saat: 09:00 – 18:00
Ünvan: Xətai rayonu, Xocalı pr 55, AGA Center
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Logistika üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 14
Günay Sığorta ASC
Böyük mühasib
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- İqtisadiyyat, Mühasibatlıq və ya Maliyyə üzrə ali təhsil;
- Sığorta qanunvericiliyini bilməli;
- Sığorta sahəsində Mühasib kimi minimum 2 il iş təcrübəsi,
- Microsoft Office (xüsusilə MS Excel), 1c 8.3, proqramı ilə sərbəst şəkildə işləmək bacarığı;
- AR Vergi Məcəlləsini bilməli.
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
- Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə ciddi riayət etməlidir;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsinə nəzarət emək;
- İlkin sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirilməsinə nəzarət;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və nəzarəti;
- Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılmasına nəzarət;
- Daxili mühasibatlıq sistemində köçürmələrin idarəedilməsi və nəzarətin təşkil edilməsi;
- Gündəlik hesabları üzrə qalıqlara nəzarət;
- Mal/Xidmətlərin, müqavilə və sifarişlərin yoxlanılması;
- Vaxtlı-vaxtında və lazımi qaydada təsdiqedici sənədlərin əldə olunması/təqdim edilməsinə nəzarət edilməsi;
- Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqlarına dair əməliyyatların vaxtında və düzgün hesablanmasının təmin edilməsinə nəzarətin təşkili;
- Əmək haqqısına dair hesablamaların aparılması və hesabatların tərtib edilməsinə nəzarət;
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;
- Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi.
İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur
Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını tam yazmaqla CV-ni e-mail ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 15
Trawell Group
Mühasib
Son tarix 26 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Azərbaycan, Bakı
İş qrafiki: Tam / 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi - Cümə);
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Pul vəsaitlərinin hərəkətinin təmin edilməsi (kassa mədaxil və kassa məxaric orderlərin yazılması );
- Vergi qanunvericiliyinin tələbləri üzrə E-Qaimə fakturalarının ,VHF yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Aylıq, rüblük və illik Vergi ( ÖMV, gəlir, mənfəət və s.) , DSMF və Statistika və digər əlaqəli bütün hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi, Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması ;
- Mühasibat uçotunun AR Vergi Məcəlləsinin tələbləri üzrə idarə olunması və sənədləşmələrin dəqiq və vaxtında yerinə yetirilməsi;
- Lazımi müqavilələrin hazırlanması və yenilənməsi;
- Maliyyə-Mühasibatlıq üzrə Program təminatı üzrə bütün Əməliyyatlarınn həyata keçrilməsi;
- Məzuniyyətlərin sistemləşdirilməsi, ərizələrin və ƏMR-ləşmələrin edilməsi;
- Mühasibatlıq fəaliyyəti ilə bağlı bütün sənəd dövriyyəsinin prosedura uyğun təşkili;
- Maliyyə Menecerinin tələb etdiyi bütün digər vəzifə öhdəlikləri;
Namizədə tələblər:
- Maliyyə, Mühasibatlıq və əlaqəli sahə üzrə Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2-3 il professional iş təcrübəsi (Maliyyə-Consulting və Xidmət sahəsi üzrə fəaliyyət göstərən Şirkətlərdə təcrübə üstünlükdür);
- AR Vergi və Əmək məcəlləsi üzrə nəzəri biliklər və praktiki təcrübə;
- Milli mühasibat uçotu standartları üzrə biliklər;
- E-gov.az, e-taxes.gov.az, e-sosial.az portallardan istifadə bacarığı və həmçinin BTB Proqramı üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək riyazi zəka və analiz etmə bacarığı və həll yönümlü olmaq;
- Müqavilələrin hazırlanması üzrə təcrübə;
- Aktiv, çevik, öyrənməyə həvəsli, fokslu və cəld işləmə qabiliyyəti yüksək və nəticə yönümlü olmalı;
- Microsoft Office proqramları (xüsusilə Excel) əla bilmək ;
- Disiplin, məsuliyyət, diqqətlilik və dəqiqlik kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Nizam-intizamlı olmalı, verilən tapşırıqları dəqiq və vaxtında yerinə yetirmək;
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
- Əla Azərbaycan dili və praktiki İngilis dili;
- ACCA -FA üzrə sertifikat mütləqdir. Digər ACCA və BM üzrə sertifikatlar üstünlükdür;
- Yaş həddi: 30 yaşa qədər
Təklif:
- Rəsmi Əmək Müqaviləsi ilə Əmək haqqı Net: 700 AZN +KPI Bonus (təcrübədən asılı olaraq);
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı;
- Gənc, dinamik komandada lokal və qlobal startapların bir hissəsi olmaq.
Müraciət üçün emailinə “Mühasib” başlığı ilə CV -lərinizi göndərə bilərsiniz. Yalnız tələblərə uyğun namizərdlər məqbul hesab ediləcəkdir.
Son Tarix: 25.10.2022
VAKANSİYA 16
Elyx
Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis (xanım)
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Ali;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili (İngilis dili arzuolunandır.);
- Yaş: 30 yaşa qədər;
- MS Office üzrə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- Problem həll etmə və analitik düşünmə qabiliyyətinin yüksək səviyyədə olması;
- Təhlil etmək, risk yönümlü yoxlama aparmaq üzrə bacarıqlar;
- Müstəqil və komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Ünsiyyət, problem həll etmə bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və operativlik;
- Müvafiq sahə üzrə təcrübəsi olan xanım namizədlərə üstünlük verilir.
Vəzifələr:
- Partnyorlar tərəfindən gələn sorğuların cavablandırılması;
- Xidmətlər barədə əlavə məlumatların verilməsi;
- Mütəmadi olaraq partnyorlarla ilə ünsiyyətdə olmaq, yaşadığı problemləri araşdırmaq və aradan qaldırılması üçün müvafiq şöbəyə yönləndirmək.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Korporativ nömrə.
VAKANSİYA 17
Massi
Problemli Kreditlər üzrə Mütəxəssis
Son tarix 26 okt 2022 - [email protected]
İcra edəcəyi iş:
- Müştərilərin ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq
- Qayda və prosedurlara əsasən tərtib edilmiş sənədləri təstiqə təqdim etmək;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq.
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
Tələb olunan peşə - ixtisas səviyyəsi:
- Problemli kreditlər üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Yüksək analitik düşüncə və problemlərin həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq
- Əla ünsiyyət qurmaq və komanda üzvü olmaq bacarığı
- Stressə davamlı
- Təşəbbüskar qərar qəbul etmə bacarığı
- Yalnız bəy namizədlər.
- Yaş həddi: 30 - 45.
- Sürücülük vəsiqəsi mütləqdir.
İş şəraiti:
- Stabil iş
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı 1000 AZN
- Korporativ nömrə ilə təmin ediləcək
- İş rejimi: 6 gün 09:30-dan 18:30-dək ( həftədə 1 dəfə bazar günü istirahət )
- İş yeri: Bakı Nizami r-nu, Heydər Əliyev pr 115, Caspian Sport Plaza B korpus
Xahiş olunur yalnız kişi cinsinin nümayəndələri CV-ni “Problemli Kreditlər üzrə Mütəxəssis” başlığı ilə [email protected] ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 18
Resant Group
Reservations Agent
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
We are happy to announce open position of Reservations Agent in our brand hotel. As a Reservations Agent, you will provide prompt, courteous and efficient handling of all requests for guest room reservations, changes, and cancellations in accordance with established standards and/or scripts. You will also respond to and provide information on hotel services, local attractions, travel directions, etc.
Your day to day:
- Up-sell rooms where possible according to established procedures to maximize hotel average room rate; utilize yield management strategies to ensure a full house whenever possible. Suggest alternate dates for sold-out periods.
- Promote team work and quality service through daily communications and coordination with other departments. Notify sales of any group bookings.
- Provide accurate information about the city and the surrounding attractions when asked by guests; mail hotel-specific information sheets and brochures to guests as requested.
- Respond appropriately to guest complaints. Communicate any outstanding guest requests or issues to management that may require additional monitoring or follow-up.
- Process cancellations, revisions and information updates on changes; process guest reservation requests for other hotels within the reservations system.
- Book guest reservations for individuals and/or groups that are requested either by phone or from within the hotel in accordance with established standards and scripts using the hotel’s reservations system; process reservations from the sales, reservations centers or travel agencies/wholesalers. Designate and apply appropriate travel agency commissions.
- Stay abreast of current rates, rate changes and all promotions; assist in rooms forecasting. Complete daily logs according to established procedures.
- May assist with other duties as assigned such running daily reports, e.g. the cancellation, booking, or arrival reports.
What we need from you:
Basic reading, writing, and math skills and six months experience as a reservationist or front desk agent. High school or equivalent preferred. Must speak fluent English. Other languages preferred.
This job requires ability to perform the following:
- Speak and listening usually while sitting
- Use a keyboard to type in reservation information
Other:
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with guests, clients and employees.
- Basic mathematical abilities are used some of the time.
- May be required to work nights, weekends, and/or holidays.
Please send your resume with the subject “Reservations Agent”.
VAKANSİYA 19
Performance Center Co
Satış və Biznes inkişafı üzrə mütəxəssis
Son tarix 26 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ satış planının təhlil risklərin müəyyən edilməsi;
- Əldə edilmiş nəticələrin təhlil olunaraq proqnozların verilməsi;
- Yerli bazarın monitorinqini, rəqiblərin qiymət və marketinq təkliflərini araşdırmaq;
- Bazar araşdırması kimi öhdəliklərin yerinə yetirilməsi;
- Müxtəlif istiqamətlərdə yeni partnyorların araşdırılması və danışıqların aparılması;
- Potensial müştəri və tender axtarışında iştirak etmək;
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, borc öhdəlikləri barəsində məlumat vermək və portfeli mütəmadi izləmək;
- Müştəriləri və biznes mühitini təhlil etməklə xidmətlər üzrə təkliflərin hazırlanması;
- Şirkətin fəaliyyətini təhlil edib, hesabatların hazırlanması;
- Biznes tələblərinin müəyyənləşdirilməsi, planlaşdırılması və monitorinqi.
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsil(iqtisadiyyat və ya biznesin idarəedilməsi üzrə üstünlükdür);
- Yaş: 24-40
- Satış və biznes inkişafı sahəsində məlumatların toplanması, analizi sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- İnformasiyanın təhlil, araşdırma, analiz və təqdimat bacarığının olması;
- Yüksək səviyyədə Excel biliyi;
- Müşahidə, strateji və analitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti;
- Yüksək ünsiyyətqurma, komandada və fərdi şəkildə işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dilində fikrini rahat ifadə etmə bacarığı (ingilis, rus dili biliyi olanlara üstünlükdür);
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Aktiv, məsuliyyətli, stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyət qurma bacarığı olan namizədlər;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 800-900₼
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Satış və Biznes inkişafı üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 20
Hüquqşünas (Baş mütəxəssis)
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müqavilələrin hüquqi ekspertizasını həyata keçimək;
- Standart müqavilə formalarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Dövlət orqanları və ictimai təşkilatlarla yazışmalar aparmaq.
- Hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərə müvafiq qaydada və müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavabların hazırlanması işinə nəzarətin edilməsi..
- Korporativ hüquqi layihələrin hazırlanmasında iştirak etmək.
- Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarını icra etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali hüquqi təhsil
- Mülki, əmək, inzibati qanunvericilik sahəsində biliklər.
- Mövcud sahədə – 3-5 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili, İngilis dili yaxşı səviyyədə, Rus dili yaxşı səviyyədə
- Analitik düşüncə
Maraqlanan namizədlər öz CV-ləri Mövzü hissəsinə “Hüquqşünas (baş mütəxəssis)“ qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 21
Providence Doytch Limited
Civil Engineer
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Work Location: Baku, Azerbaijan
Type of Assignment: Contract
Contract Duration: Permanent
Work Schedule: 5 days a week based on 8 hours per day.
Start Date: ASAP
Salary: 1000 azn
Job Responsibilities:
- Participation in fundamental engineering computations, material quantity takeoffs, estimates and surveys.
- Assisting in the preparation of detailed requisitions for material purchase.
- Under the guidance of Sr Engineers, assist in the reviewing supplier drawing submittals and technical bid analysis.
- Assisting in the preparation of specifications, data sheets, and other construction documents.
- Conduct on site investigations and analyze data (maps, reports, tests, drawings and other)
- Carry out technical and feasibility studies and draw up blueprints that satisfy technical specifications
- Conduct all civil works procedure and performance qualifications
- Assist the manager in preparing report to be submitted to stakeholders by providing necessary information on the progress of the business
- Draw up blueprints according to technical specifications
- Assess potential risks, materials and material and labor costs
- Provide advice and suggestions to resolve problems
- Produce reports in project status
- Comply with guidelines and regulations including permits
- Participate in hazard and reliability analysis as required.
- Perform Civils troubleshooting and root cause failure analysis.
Job Requirements:
- BS/MA in Civil Engineering
- 2-3 years of experience in civil engineering (site experience is necessary)
- Working knowledge of industry and government standards
- Knowledge of design and visualizations software such as AutoCAD, Civil 3D or similar
- Proficiency in site layout, grading, utility design, erosion control, regulatory approvals
- Communication and interpersonal skills
- Analytical Thinking
- Understand Diagrams, Drafts, Flow-Charts, and Other Information and Documentation
- Advanced knowledge of Azeri and English
Please, indicate position name (“ Civil Engineer” ) in the subject line of your mails.
VAKANSİYA 22
Ayan MMC
Əmək haqqı üzrə Mühasib
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İşçilərin aylıq əmək haqlarının, gəlir vergisi, sosial sığorta və digər tutulmaların hesablanması;
- Məzuniyyət haqlarının, mükafatların və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması;
- Kadrlar şöbəsi ilə birlikdə Dövlət Sosial Müdafiə Fondu hesabına ödənilən müavinətlərin (hamiləliyə və doğuma görə, əmək qabiliyyətini müvəqqəti itirilməsi, uşağın anadan olmasına görə, 3 yaşa qədər uşağa qulluğa görə, dəfn üçün müavinət) hesablanması, protokolun hazırlanması, sənədləşdirilməsinə nəzarət;
- İşçilər üçün bank kartlarının sifarişi və əmək haqqı kartları ilə bağlı problemlərin həllində dəstək
- İşçilərin əmək haqqı ilə bağlı suallarının vaxtlı-vaxtında cavablandırılması.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
- Xanım namizəd;
- Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi
- Logo Tiger Enterprise proqramını bilməsi üstünlükdür
- Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi üzrə müvafiq biliklər
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili – mükəmməl, rus dili – orta
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti
- Komandada işləmə bacarığı
- MS Office proqramlarını bilməli
- Xırdalana yaxın ərazilərdə (Sumqayıt, Masazır, Biləcəri) ərazisində yaşayanlara üstünlük veriləcəkdir.
Əlavə məlumatlar:
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- İş qrafiki: 5 gün, 08:00 – 17:00
- Əmək haqqı: Razılaşma əsasında
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Əmək haqqı üzrə Mühasib” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər.
Müsahibəyə dəvət olunan nazmizədlər şirkətə giriş üçün şəxsiyyət vəsiqəsini təqdim etməlidirlər. Əlaqə nömrələri: +994552090362
VAKANSİYA 23
Fostanpak MMC
İstehsalat üzrə Operator
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Gündəlik istehsala verilən sifarişlərin proqram üzrə qeydiyyatının aparılması;
- İş prosesi zaman uyğunsuzluqlarla bağlı problemləri həll etmək;
- İstehsal müdirinə gündəlik hesabatları hazırlayıb təqdim etmək;
- İş prosesinin inkişafı ilə bağlı təkliflər planı hazırlamaq;
Namizədə dair tələblər:
- Ali Təhsil;
- Yaş həddi: 25-40 (yalnız kişi namizədlər)
- Excel və Word proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Riyazi biliklər;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri operativ həll etmək bacarığı;
Üstünlük: 1C proqramında işləmə bacarığı;
İş şərtləri:-Həftədə 6 iş günü, 1 gün (bazar) istirahət;
Əmək haqqı: 400-500 AZN (Net) ;
İş yeri: Bineqedi , Dsk Şossesi , 10 May 395
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerinə “İstehsalat üzrə operator” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Əlaqə nömrəsi: +994 55 603 30 54
VAKANSİYA 24
Resant Group
Junior HR Specialist
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Key Responsibilities:
- Arranging all personnal related documents of employees and ensuring compliance with laws and regulations of Labor Code
- Implementation of HR policies and overseeing employee attendance
- Serve as a point of contact for administrators and employees
- Deal with employee requests regarding human resources issues, rules and regulations based on Labor Code of Azerbaijan
- Assistance on recruitment process; (the interviews and selection process)
- Recruitment and termination of the employees in E-gov.
Requirements:
- Bachelor degree
- At least 1 years of experience in related fields
- Good in Azerbaijani, Russian and English;
- Excellent use of Excel and Word
- Strong communication and management skills
Terms and Conditions:
- Work hours: 9:00-18:00
- Salary: 500/600 Azn
Interested candidates are welcome to send their CVs by indicating the name of the Junior HR Specialist in the subject line of the letter
VAKANSİYA 25
Azerconnect
Credit Control Senior Specialist
Son tarix 11 okt 2022 - Müraciət et
Function: Finance
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 10.10.2022
Your responsibilities as Credit Control Senior Specialist:
- Enters information into the accounting system on a daily basis
- Invoice and e-qaime creating on a daily basis
- Analising and debt collection
- Preparing of reconciliation act
- Preparing of report on a daily,weekly and monthly basis. Registration of incoming financial documents
- Checking of bank account on a daily basis
- Negotiation with debtors and providing necessary information
Position requirements:
- Higher education in the financial sector
- 3 years experinece in the Financial department
- Good command of reporting programs (excel,macros,power BI)
- Good skills in the preparation of financial documents and reconciliation acts
- Regulary improvement of knowledge of financial standards and reporting programs
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Funksiya: Maliyyə
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 10.10.2022
Kredit nəzarəti üzrə aparıcı mütəxəssis olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Gündəlik muhasib sisteminə məlumatların daxil edilməsi
- Hesab və qaimələrin yaradılması
- Borcların təhlili və yığılması.
- Üzləşmə aktların hazırlanması. Hesabatların gündəlik, həftəlik,aylıq və illik əsasında təqdim olunması
- Daxil olan maliyyə sənədlərin qeydiyyatı
- Bank hesabların gündəlik yoxlayıb üzləşdirilməsi
- Borclu şirkətlərlə əlaqə yaradıb borc haqında məlumatı təqdim etmək
Vəzifənin tələbləri:
- Məliyyə sahəsində ali təhsil
- Maliyyə şöbəsində 3 il təcrübə
- Hesabat programları (excel,macros,power, BI), ilə səlist işləmə
- Aktlaşdırma və sənədlərin hazırlnamasında yaxşı bacarıq
- Maliyyə standatarların və Hesabat programlarında bacarıqların daimi artırılması
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.