VAKANSİYA 1
Eland Tədris Mərkəzi
Satış meneceri
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Sumqayıtda Eland Tədris Mərkəzi Satış meneceri axtarır.
Əmək haqqı: 600 azn + bonus
Tələblər:
- Xanım namizədlər
- Təhsil: Ali (arzuolunandır)
- İş təcrübəsi: minimum 2 il (satış sahəsində);
- Yaş həddi: 25 – 35;
- Dil bilikləri: Rus və ingilis (arzuolunandır)
- Ünsiyyətcil, düşüncələrini hərtərəfli ifadə edə biləcək, şifahi nitq qabiliyyəti olmalı;
- Aktiv, yenilikçi, kreativ, gülərüz, pozitiv, xoş görünüşlü, punktual, işinə və özünə qarşı tələbkar, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı.
Vəzifələr:
- Müştərilərlə nəzakətli ünsiyyət;
- Müştərilərə vaxtında, düzgün və keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi;
- Müştəri ehtiyacının dəqiq analizi və çarpaz satışların həyata keçirilməsi
- Müştərilərin müraciət və şikayətlərini dinləyərək müəyyən qeydiyyatların aparılması
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və müştərilərlə əlaqələrin qurulması;
- Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması;
- Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması;
- Şirkətin rəhbərliyinə görülən işlər barədə hesabat verməli.
İş şəraiti:
- AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Artan əmək haqqı;
- İş qrafiki: bazar ertəsi - şənbə;
- iş saatı: 10:00 - 19:00;
- İş yeri: Sumqayıt, Eland Education
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mail ünvanına mövzu hissəsinə “Satış meneceri” qeyd edərək göndərə bilərlər.
"PASHA Holding" işçi axtarır - VAKANSİYA
Bakıda və bölgələrdə çoxsaylı həkim axtarılır - MAAŞ 1000 + MANAT - VAKANSİYALAR
"Baku Electronics" işçilər yığır - VAKANSİYALAR
"Bravo" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Dövlət şirkəti işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Ateshgah Sigorta" işçilər axtarır - MAAŞ 450-550 MANAT VAKANSİYALAR
"Khamsa Insurance and Reinsurance Brokers" ASC işçi axtarır - VAKANSİYA
"Agrarco" şirkəti işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Araz Supermarket" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Azenco JSC" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Grand Agro MMC işçi axtarır - VAKANSİYA
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300-400-700-800-1000-1500-2000 manat - 24 VAKANSİYA
VAKANSİYA 2
Ramco CJSC
Smeta Mühəndisi
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Ali (İnşaat Mühəndisliyi ixtisası üzrə təhsil almış namizədlərə üstünlük veriləcək);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il təcrübə;
- MS Excel-lə yüksək səviyyədə işləməyi bacarmalıdır;
- İngilis dilində sərbəst danışıq və yazı;
- Autocad proqramında işləməyi bacarmalıdır;
- Ezamiyyətlərə getməyə hazır olmalıdır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tender təklifinin hazırlanmasında birbaşa iştirak etmək. İş həcmlərinin layihəyə uyğunluğunu yoxlamaq;
- Layihənin smetası, çertyojları və spesifikasiyaları ilə tanış olmaq;
- Subpodratçılar tərəfindən icra olunan işi müəyyənləşdirmək; kommersiya təkliflərinə dair müraciətləri formalaşdırmaq və göndərmək;
- Xaricdən alınan materialları və cihazları müəyyənləşdirmək. Kommersiya təkliflərinə dair müraciətləri formalaşdırmaq və lazımi çertyojlar və spesifikasiyalar ilə birgə təchizat şöbəsinə göndərmək;
- Layihənin, həmçinin subpodratçılar üçün alınmalı materialların siyahısını hazırlamaq və qiymətlərə dair sorğunu təchizat şöbəsinə göndərmək;
- Texniki xüsusiyyətləri və sayı göstərilməklə layihə üçün lazımi maşın-mexanizmlərin siyahısını hazırlamaq, kirayə qiymətlərin və yanacaq sərfiyatı normalarının əldə olunması məqsədi ilə nəqliyyat şöbəsinə göndərmək;
- İş həcmlərinin cədvəlinin hər bəndinə uyğun 1) texnika və işçi qüvvəsi, 2) materialların hər vahidinə dair qiyməti göstərmək. Hazır işəmuzd qiymətləndirilməsi olmayan işlər, həmçinin, maşın-mexanizmlərin cəlb edilməsi ilə görülən işlər üçün işlərin görülməsinin maya dəyərinin kalkulyasiyası aparılmalıdır;
- Bütün hesablamaları və maya dəyərinin yekun smetasını yoxlanması məqsədilə Texniki şöbənin rəhbərinə təqdim etmək;
- Sahə texniki ofisindən gələn hesabatları yoxlamaq, bu hesabatlar əsasında aylıq irəliləmə hesabatı hazırlamaq;
- Subpodratçılara veriləcək işin həcmini və qiymətini razılaşdırmaq;
- Təsdiq olunmuş qiymətlər cədvəlinə uyğun ümumi forma-2 ləri hazırlayıb rəhbərliyə imza üçün təqdim etmək.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: Müsahibə nəticəsinə əsasən təyin ediləcək;
- İş qrafiki : həftə içi 5 gün, 08:30 – 17:30;
- İş yeri: Yasamal ray., Mirəli Seyidov küç. 28/30 (21 saylı məktəbin yaxınlığında).
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Smeta Mühəndisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 3
OMT Group
Mühasib
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Xanım namizədlər
- Ali təhsil;
- Yaş 25-35
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- 1C-də işləmək bacarığı(alış sənədlərinin, ödənişlərin daxil edilməsi)
- Office proqramlarını bilməli
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili üstünlükdür;
- Yüksək səviyyədə danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar
- İşi planlamaq bacarığı
- Aktivlik və dəqiqlik
Vəzifə və öhdəliklər:
- Mal-material ehtiyatlarının mədaxil edilməsi;
- Qaimələrin tərtib edilməsi;
- Təhvil-təslim aktlarının, hesab-fakturaların və müqavilələrin yazılması;
- Bank və kassa əməliyyatlarının mədaxil və məxarici;
- e-taxes.gov.az (online kargüzarlıq, E-qaimə, Depozit hesabı və s.) sərbəst işləmə bacarığı;
- Ödəniş tapşırıqlarının internet banking vasitəsilə həyata keçiriləsi;
- Üzləşmə aktlarının tərtibi;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirməsi;
İş şəraiti:
- İş günləri: Həftənin 6 günü.Bazar günü istirahət
- İş vaxtı: 9:00-18:00
- Peşəkar, mehriban komandada iş
- Professional və maddi artım üçün perspektiva
- Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə
- Ünvan : Nərimanov rayonu, Aşıq Molla Cümə küç 44B.
- Əmək haqqı 400-500 Azn
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerinə “Mühasib” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 4
ArchiCO
Baş mühasib
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edilməsi
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsinin təşkil olunması;
- Aylıq və rüblük hesabatların tərtib edilməsi;
- Vergi, DSMF hesabatlarının, Statistika hesabatlarının, ƏDV hesabatının hazırlanması və müvafiq qurumlara təqdim edilməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiyanın hesablanması;
- Balans, avans hesabatının aparılmasının təmin edilməsi;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsinin təşkil edilməsi;
- İnternet-banking üzrə lazımi əməliyyatların və ödənişlərin icra edilməsi
Namizədə dair digər tələblər:
- Maliyyə və ya mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil;
- Tikinti mühasibatlığında 5 ildən, müvafiq sahədə 15 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikası Tikinti qanunvericiliyi və tikinti norma və qaydalarına dair biliklərin olması;
- MS Office və 1C 8.3 proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı;
- Online kargüzarlıq və e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Vergi Məcəlləsi, maliyyə və mühasibatlıqla bağlı qanunvericiliyi bilməli;
- Elektron hökümət portalı ilə işləmə qabiliyyəti.
Əməkhaqqı müsahibənin nəticəsinə əsasən müəyyən olunacaq.
CV və tövsiyyə məktublarınızı "baş mühasib " başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Əməliyyatçı (Gilan Tekstil Park)
Son tarix 04 sen 2022- Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Davamiyyət üzrə gündəlik iş aparmaq və birbaşa rəhbərə məlumat vermək.
- Xəstəlik, boş dayanma,məzuniyyət ilə bağlı məlumatları cədvələ əlavə etmək.
- Əlavə saatlarla bağlı xidməti məlumatlara nəzarət etmək.
- Daxil olunmuş CV-ri aidiyyatı qovluqlara daxil etmək.
- Perkotek proqramı ilə işləmək.
- Aylıq növbə cədvələrini tələb etmək və nəzarət etmək (shift).
- Günlük davamiyyətlə bağlı məlumatları birbaşa rəhbərə göndərmək.
- İşçilər üçün bank kartları və giriş-çıxış kartlarını sifariş etmək.
- Daxili davamiyyət proqramında (perkotek) işçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək.
- İşçilərin şəxsi işlərini aparmaq, formalaşdırmaq.
- Şöbə daxilində sənədləri çeşidləmək və arxivləşdirmək
- Daxili sənəd dövriyyəsini icra etmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır.
- Dəqiqlik, operativlik, dürüstlük.
- Əmək haqqı-300-350.
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri, Gilan Tekstil Parkı;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 6
ODONTOS LTD
Satış təmsilçisi
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Namizədə verilən tələblər:
- Yaş - 25-35;
- Yalnız kişi namizədlər;
- Səlis Azərbaycan dilini bilməsi (əlavə olaraq rus dili bilənlərə üstünlük verilir);
- Xoş və səliqəli zahiri görünüş;
- Yüksək danışıq qabiliyyəti, fikirini aydın izah etmə və aktiv satış bacarığı;
- Səbrli və nəzakətli;
- İşgüzar və hədəf yönlü;
- Gərgin mühit və qrafikdə səmərəli işləmə bacarığı;
- Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı, alıcılara nəzakətli rəftar;
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı;
İş barəsində məlumat:
- Şirkət məhsullarının satışının təşkili ;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək ;
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi ;
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə gündəlik hesabatların verilməsi ;
- Şirkətin təqdim etdiyi bütün malların xüsusiyyətləri və qiymətləri haqqında tam informasiyaya sahib olmalı;
- Şəxsi avtomobilinin olması vacibdir;
- Satış strategiyası yaratmaq, inkişaf etdirmək və idarə etmək;
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək;
- İş saatı - 09.00 - 18.00 ;
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Satış təmsilçisi” qeyd edərək öz CV-lərini elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
HERTZ Azerbaijan
Транспортный Оператор
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Название компании: S.A. LTD
Город: Баку
Возраст: от 25 до 50 лет
Опыт работы:
Зарплата: 500 AZN - 700 AZN
Контактное лицо: Фуад м
Контактный Номер: 012 437 59 95 / 055 204 02 89
Описание работы:
- График работы: скользящий график (8 часовой)
- Прием заказов от клиентов
- Контроль работы водителей
- Зарплата 500 AZN с последующим ростом
Требования к кандидату:
- Мужчина 25-50 лет с отличным знанием азербайджанского, русского языков, английский приветствуется
- Знание офисных программ, MS Outlook
- Отличное знание города
- Коммуникабельность, инициативность
- Ответственность, самостоятельность
- Опыт работы в транспортной сфере - приветствуется
Просьба обязательно отправлять СV с указанием должности.
Не отвечающим всем требованиям кандидатов просьба не беспокоить!
VAKANSİYA 8
Facility Management Group
Rəsmi qurumlarla iş üzrə aparıcı hüquqşünas
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
İşin təsnifatı:
- Azərbaycan Respublikasının mülki, mülki-prosessual, inzibati, inzibati-prosessual, əmək, daşınmaz əmlak, mənzil qanunvericiliyini bilmək, təhlil və tətbiq etmək bacarığı;
- Rəsmi qurumlardan xüsusi razılıq (lisenziya), icazə, texniki şərt və digər sənədlərin alınması və ya rəsmiləşdirilməsi;
- Daşınmaz əmlak obyektlərinin kommunal xidmətlərlə təchiz olunması, müvafiq texniki-təchizat sistemlərinin müayinəsi və texniki baxışı proseslərinin rəsmiləşdirilməsi işlərinin aparılmasında iştirak etmək, müvafiq işləri təşkil etmək;
- Daşınmaz əmlaklarında kommunal xidmətlər (su, elektrik, qaz) üzrə sərfiyyatı qeydə alan nəzarət, ölçü və sayğac cihazlarının, müvafiq texniki qurğu və avadanlıqların quraşdırılması, texniki baxışı, təmiri, dəyişdirilməsi və s. rəsmiləşdirilməsini təşkil etmək;
- Kirayə/istifadə hüququ əsasında müvəqqəti yaşayan əcnəbilərin qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada yaşayış yeri üzrə qeydiyyata alınması üçün tələb olunan sənədlərin hazırlanması və rəsmiləşdirilməsi işlərini aparmaq;
- Vəzifə və funksiyalarına aid edilmiş biznes və ya inzibati proseslər üzrə daxili tənzimləyici sənədlərin layihələrini hazırlamaq;
- Funksiyalarından irəli gələn digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan-səlis, rus və ingilis dilləri arzu olunandır
- MS Office proqramları biliyi
- Məsuliyyət, təşkilatçılıq və qərarvermə kimi müsbət göstəricilər sahib olmaq;
- Yaxşı ünsiyyət, və komanda ilə işləmək bacarığı ;
- Hüquqşünaslıq üzrə bakalavr dərəcəsi, magistr dərəcəsi olanlara üstünlük veriləcək
Xahiş olur CV-lərinizi Rəsmi qurumlarla iş üzrə aparıcı hüquqşünas başlığı altında e-mail ünvanına yollayasınız.
VAKANSİYA 9
By Telecom
Xəzinədar (Sahil Filialı)
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
- Azərbaycan və Rus dilini səlis bilməli
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün bəsit riyazi biliklərə malik olmalı;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmlərini bilməli;
- Microsoft Office , 1C programları üzrə biliklərə malik olmalı;
- İşdə dəqiq, məsuliyyətli və dürüst olmalıdır.
İş şəraiti:
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı
- Əmək Haqqı – 400+
- İş saatı – 10:00 – 19:00
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Karyera yüksəlişi imkanı;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Xəzinədar ” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 10
Caspos MMC
Proqram Təminatı Satışı üzrə Baş Mütəxəssis
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Struktur hissəsi: Satış Şöbəsi
Birbaşa tabeçilik: Satış Şöbəsinin Müdiri
Funksional tabeçilik: Kommersiya Departamentinin Direktoru
Məsuliyyət və vəzifələr:
- Satış şöbəsinin müdirinin rəhbərliyi altında Cəmiyyətin ümumi müştəri bazasının formalaşdırılması üzrə işləri yerinə yetirir;
- Müştəri barədə informasiyaları (Müştərinin rekvizitlərini, əlaqə qaydasını, hüquqi və faktiki ünvanı) toplayır və müştəri bazasına qeyd edir;
- Cəmiyyətin təqdim etdiyi mal və ya xidmətlərin qiymətlərindəki dəyişikliklərlə, avadanlıqların təchizat müddətləri ilə bağlı müştəriləri məlumatlandırır;
- Müştəri tərəfindən ödənişlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edir.
- Malların müştəriyə çatdırılmasını təmin edir;
- Müqavilələrin icrası ilə bağlı müştəri rəylərinin uçotunu aparır və Rəhbərliyi məlumatlandırır;
- Müqavilə şərtlərininin pozulması səbəblərini müəyyən edir və Satış şöbəsinin müdirinə məruzə edir;
- Müştəri barədə daxil olan bütün informasiyaları proqram məhsuluna qeyd edir;
- Prezentasiya və sərgilərin hazırlanmasında iştirak edir, Sərgi və prezentasiyalardan daxil olan informasiyaları qeydə alır, sistemləşdirir və Satış şöbəsinin müdirinə təqdim edir;
- Keyfiyyət sisteminin menecmenti tələblərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət edir.
- Öz fəaliyyətini “İşçilərin Təlimat Kitabçası”nın tələblərinə, əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikası, müəssisənin sanitar-gigiyena, yanğından mühafizə norma və qaydalarına müvafiq şəkildə həyata keçirir.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Şirkətin məhsullarını müştərilərə təqdim etmək
- Yenilikçi və satışla bağlı yeni fikirlər bildirmək
- Restoran və marketinq proqramlarını mükəmməl bilməli
- Azərbaycan, rus, ingilis dillərini tələb olunan səviyyədə bilmək
- Proqram təminatlarının işləməsinə nəzarət edilməsi
- Kompüterlə işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək
- 1-3 ildən az olmayaraq əmək stajı
Fərdi keyfiyyətlər:
- Satış etmə qabiliyyəti,
- Təşkilatçılıq, Aktivlik, çeviklik, ünsiyyətçillik
- Geniş dünya görüşü və ələqələndirmə bacarığı
- Düzgün şifahi nitq və ünsiyyət qurma qabiliyyəti
- Məsuliyyət hissi
- Diqqətlilik
Məşğulluq:
- Tam
- Əmək haqqı razılaşma;
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Iş cədvəli: standart 5 günlük 9.00-dan 18.00-dək,
- Şənbə- bazar istirahət günləri.
VAKANSİYA 11
SOLO Avto Servis Mərkəzi
Sosial Media Meneceri
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Məlumat:
Avtomobil servis mərkəzi olaraq fəaliyyətə başlayan şirkət Sosial Media Meneceri axtarışındadır. Avtomobil sahəsinə professional/həvəskar marağı olan və ya karyerasına bu sahə üzrə rəqəmsal və ənənəvi marketinq biliklərini tətbiq edərək davam etmək istəyən xanım/bəy namizədlərin müraciətlərini gözləyirik.
Öhdəliklər:
- Sosial media hesablarının idarə olunması, əvvəlcədən təsdiq olunan plan əsasında kontentlərin paylaşılması
- Sosial media hesablarından gələn sorğuların cavalandırılması və satışa yönləndirilməsi
- FAQ şablonunun yaradılması və gələn sorğulara əsasən inkişaf etdirilməsi
- Sosial media statistikasının həftəlik/aylıq olaraq təqdim edilməsi və analizi
- Sosial media reklamlarının yaradılması, idarə edilməsi və statistikasının təqdim edilməsi
- Yeni online reklam kanallarının araşdırılması, təklifi və tətbiqi
- Axtarış platformalarında optimizasiyanın təmini
- Müştəri hədəflərinin araşdırılması və təyini
- Marketinq komandası əməkdaşları ilə birgə qərarlar əsasında şirkət brendini inkişaf etdirmək
Təkliflərimiz:
- İş sahəsi üzrə daimi inkişaf imkanlarının yaradılması(kurslar, təlimlər və s.)
- Müasir ofisdə 5 günlük iş qrafiki
- Qoyulmuş hədəflər üzrə bonuslar
- Sabit əməkhaqqı(1000 AZN)
Əsas tələblər:
- Yaş həddi 24-35
- SMM (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn və s.) platformalarında sərbəst iş bacarığı
- Youtube kanal idarəetmə təcrübəsi
- Facebook Business Manager üzrə üstün bilik və təcrübə
- Google Ads, Google Analytics-də işləməyi bacarmalı
- SEO və SEM üzrə praktik biliklər
VAKANSİYA 12
Sinteks Group of Companies
Satış təmsilçisi
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
İş xülasəsi:
- Bu vəzifənin rolu satışı həyata keçirmək və müştəri bazasını inkişaf etdirməkdir.
Öhdəlikləri:
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş satış planını həyata keçirir
- İş əsnasında şirkətin peşəkar satış texnikasını öyrənir və effektiv şəkildə istifadə edir
- Satış zamanı şirkətin müştəri xidmətləri standartlarına uyğun xidmət göstərir
- “Total look” satışlarının ideyasını tətbiq edir
- Mağazada və anbarda məhsullların mövcudluğuna və çeşidlərinə dair məlumatları bilir
- Ticarət salonunun iş qrafikinə, şirkətin nizam-intizam qaydalarına riayət edir
- Şirkətə məxsus əmlaklarının qorunub saxlanılmasını təmin edir, talama təhlükəsi olduğu halda birbaşa rəhbərini məlumatlandırır
- Müştəri şəbəkəsini yaradır və inkişaf etdirir.
Məsuliyyət sahəsi: Satışın həyata keçirilməsi
Vəzifə tələbləri:
Professional Biliklər:
- Xüsusi bilik tələb olunmur
Professional Bacarıq və Kompetensiyalar:
- Ünsiyyət bacarıqları
- Satış bacarıqları
- Stressə davamlılıq
- Məsuliyyət
- Məqsədyönlülük
Təhsil:
- Xüsusi təhsil tələb olunmur, Ali təhsil arzuolunandır
İş Təcrübəsi:
- Müvafiq satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
VAKANSİYA 13
Performance Center Co
Baş qəbuledici
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Avtomobillərin qəbulu və qəbuledicilərin işinin təşkil olunması;
- Servisə daxil olan avtomobillərin qəbulu və müştərinin müraciətinə uyğun olaraq müvafiq təmir bölməsinə yönləndirilməsi;
- Servisə qəbul olunmuş avtomobillərdə texniki nasazlığın müəyyənləşdirilməsi;
- Avtomobilin təmirinin icrasına nəzarət;
- Təmirdən sonra avtomobilə son texniki baxışın keçirilməsi, avtomobilin müştəriyə təhvil verilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil ( ali texniki təhsil);
- Yaş: 25-40;
- Müvafiq sahədə 3 illik iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis (rus və ingilis dillərini bilənə üstünlük veriləcəkdir);
- Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Analitik təhlil və idarəetmə bacarığı olmalı;
- Əməyin mühafizəsinin qayda və normalarını bilmək;
- Avtonəqliyyat vasitələrinin və təmir avadanlıqlarının texniki xarakteristikası, konstruktiv xüsusiyyətləri və istismarı qaydaları haqda geniş bilgiyə malik olmaq.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: Xidmət göstərilmiş avtomobillərə görə bonuslarla birlikdə 1200-1500 AZN
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Baş qəbuledici” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 14
Old Town Plaza
Системный Администратор
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Задачи:
- Администрирование и обслуживание сетевого оборудования, серверных систем и сервисов компании;
- инсталляция и настройка нового оборудования и программного обеспечения;
- Внедрение новых виртуальных рабочих столов и обслуживание их пользователей;
- Опыт монтажа и пуско-накладки сетевого оборудования, слаботочных систем;
- Установка и обслуживание видеокамер, турникетов, шлагбаумов;
- Осуществлять закупку, ремонт, обслуживание оргтехники, работать с расходными материалами;
- Консультирование пользователей и устранение неполадок.
Требования:
- Опыт работы системным администратором от 3-ех лет;
- Опыт работы с Windows;
- Знание серверного оборудования;
- Стрессоустойчивость, ответственность, исполнительность, доброжелательность, аналитическое мышление, нацеленность на результат, умение работать в команде.
Условия:
- Работа в престижной компании;
- офис в самом центре города
- официальное трудоустройство;
- график работы и заработная плата: индивидуально обсуждаемо
- заработная плата до 2000 манат;
- график работы пн-пт с 09:00-19:00; суббота с 10:00-17:00
VAKANSİYA 15
AZZA Cake House
Satıcı
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Tam orta təhsil (ali təhsil olması üstünlükdür).
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (üstünlükdür).
- Satış sahəsində təcrübə (üstünlükdür).
- Komandada işləmə bacarığı.
Vəzifələr:
- Ticarət zalında kifayət qədər miqdarda çeşidin olmasına nəzarət etmək və lazım gələrsə onu doldurmaq.
- Alqı - satqı zamanı alıcılara məsləhət vermək.
- Mağaza tərəfindən malların qəbulunda köməklik etmək.
- Satış üçün malların hazırlanması.
- Malların qiymət etiketlərinə nəzarət etmək.
- Malların saxlama müddətinə nəzarət etmək.
- Mağazada malların yerləşdirilməsi və onlara nəzarət etmək.
Səlahiyyətlər:
- məsuliyyət
- dəqiqlik
- stresə dözümlülük
- ünsiyyətlilik
- müştəriyə diqqətçilik
Şirkət təklif edir:
- əmək haqqı 425-500 manat
- növbəli iş cədvəli ilə beş günlük iş həftəsi
- peşəkar inkişaf və irəliləyiş
- rəsmi qeydiyyat
Namizələrdən mövzu yerində "Satıcı" vakansiyasının adını göstərərək CV-lərini fotoşəkili ilə e -poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
VAKANSİYA 16
W&E Forward International Transport
Satınalma və təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və proseslərə uygun icra edilməsi;
- Satınalma sorğularının qəbulu, analizi, yerləşdirilməsi, nəzarəti və icrası;
- Rəhbərinə müxtəlif hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Təkliflər sorğusu və məlumat sorğusunun hazırlanaraq təchizatçılara göndərilməsi, təkliflərin alınması, təchizatçılarla danışıqların aparılması;
- Bazarın təhlili, tələb olunan malların daxili və xarici bazarda araşdırılması;
- Xarici satınalmaların təşkili və icrası;
- Şirkətlə əlaqədər təchizat fəaliyyətinin həyata keçirməsi;
- Şirkətin mal-material təchizatının təşkil edilməsi;
- Sifarişlərin vaxtında düzgün gəlməsinin təmin edilməsi,sifarişlərin icrasını və çatdırılmasının vaxtında həyata keçirilməsi;
- Bütün tələb olunan sənədləşmə və yazışmaların icra edilməsi.
Namizəd üçün tələblər:
- Ali təhsil;
- 2 il müvaffiq sahə üzrə iş təcrübəsi (ehtiyat hissələrinin alışına dair təcrübənin olması arzuolunandır);
- Rus, İngilis dillərində sərbəst danışıq və yazışma bacarığı;
- MS Ofis proqramlarından istifadə bacarığı;
- Komanda da işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətli, detallara qarşı diqqətli və operativ olmalı.
Əmək Şəraiti:
- AR-nın ƏM - nə uyğun sənədləşmə;
- İş Rejimi: Həftənin 5 günü;
- Ünvan: Bakə şəhəri, C.Cabbarlı 605,Globus Center;
Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə.
Son müraciət tarixi: 04.09.2022
Yalnız qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər CV formalarını mövzu hissəsində “satınalma və təchizat üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 17
Company
Mühasib
Son tarix 04 sen 2022 - [email protected]
Namizəd üçün tələblər:
- Maliyyə-mühasibatlıq sahəsi üzrə Ali təhsil və ən az qeyd edilən vəzifə üzrə 5-10 il iş təcrübəsi (tikinti sahəsində iş təcrübəsi )
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək
- Türk dilini bilmək üstünlükdür
- AR-sı Əmək və Vergi məcəlləsini, həmçinin tələb olunan digər qanunvericilik aktlarını bilmək
- Milli mühasibat uçotu standartlarını bilmək
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti, mal-materialların uçotunun aparılması üzrə biliklərə sahib olmalı
- Balansın çıxarılması üzrə biliklərə sahib olmalı
İş barədə məlumat:
- Həftə içi 5 gün stabil iş rejimi (saat 09:00-dan 18:00-dək), şənbə - bazar istirahət günləri
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- e-gov.az, e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək
- Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək
- Bank əməliyyatlarının düzgün aparılmasına nəzarət
- E-Qaimə fakturalarının və VHF yazılması,vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı
- ƏDV,ÖMV, sadələşmiş gəlir, mənfəət, DSMF, statistika, məşğulluq və hesabatların hazırlanması və aidiyyatı orqanlara göndərilməsi
- Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi
- Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası, kassa qalığı və ƏDV depozit hesabının qalıqlarının nəzarətdə saxlanılması və mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi
Vakansiya üçün müraciət etmək istəyən uyğun namizədlər öz CV formasını elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər (elektron məktubun mövzu hissəsində “mühasib” sözləri qeyd edilməlidir).
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılıb müsahibə mərhələsinə dəvət olunacaq.
VAKANSİYA 18
UFO Industrial
Satınalma və Tender üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 sen 2022 - [email protected]
В недавно расширяющийся филиал компании требуется квалифицированный специалист по закупкам и тендерам.
Идеальный кандидат, которого мы ищем, должен иметь:
- Знание программ MS Office
- Хорошее владение азербайджанским, английским и русским языками.
- Знание процесса закупок и участия в тендерах
- Опыт работы с ERP-системами
- Навыки развития бизнеса
- Навыки ведения переговоров и коммуникативность приветствуются
- Желание учиться и развиваться
- Проактивность и стремление к успеху
- Готовность и желание внедрять новые стратегии, работать самостоятельно и стремиться приносить результаты
- Приветствуются базовые знания и/или опыт продаж.
Заработная плата составляет 800 АЗН плюс бонусы, заработная плата может быть увеличена в зависимости от опыта и результатов работы кандидата.
Контактный номер 0514452524
To the newly expanding branch of the company qualified procurement and tender specialist is required.
The ideal candidate we are looking for is to have:
- MS office programs knowledge
- Good command of Azeri,English and Russian.
- Knowledge of Procurement process and Tender participation
- ERP systems experience
- Business development skills
- Negotiation and communication skills are highly appreciated
- Eager to learn and develop
- Proactive,eager to succeed
- Ready to imply new strategies, work independently and strive to bring results
- Basic sales knowledge/and or experience is desirable
Salary is 800AZN plus bonuses, salary is subject to increase based on candidate`s experience and performance
Şirkətin yeni genişlənən filialına satınalma və tender üzrə ixtisaslı mütəxəssis tələb olunur.
Axtardığımız ideal namizəd sahib olmalıdır:
- MS Office proqramları üzrə biliklər
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməsi.
- Satınalma prosesi və Tenderdə iştirak haqqında biliklər
- ERP sistemləri təcrübəsi
- Biznesin inkişafı bacarıqları
- Danışıqlar və ünsiyyət bacarıqları yüksək qiymətləndirilir
- Öyrənməyə və inkişaf etməyə həvəslidir
- Təşəbbüskar, uğur qazanmağa həvəsli
- Yeni strategiyaları nəzərdə tutmağa, müstəqil işləməyə və nəticə çıxarmağa çalışmaq
- Orta satış biliyi və ya təcrübəsi arzu olunandır
Əmək haqqı 800AZN üstəgəl bonuslardır, əmək haqqı namizədin təcrübəsindən və fəaliyyətindən asılı olaraq artırıla bilər.
VAKANSİYA 19
Azərbaycan Mikro Kredit BOKT
Kredit işçisi
Son tarix 02 sen 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili;
- Bank və Bank Olmayan Kredit Təşkilatlarında kredit satışlarında iş təcrübəsi ( lombard, mikro, istehlak və lizing kreditləri üzrə təcrübəsi olanlara üstünlük verilir);
- Mükəmməl ünsiyyət qabiliyyəti;
- Analitik düşüncə tərzi;
- Riyazi biliklər;
- Problemli kreditlərin həlli istiqamətində iş təcrübəsi;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Kompüter bilikləri;
İşin təsviri:
- Potensial müştərilərinin cəlbi edilməsi;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və təhlil edilməsi;
- Kredit əməliyyatlarının icra edilməsi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə edilməsi;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması;
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Kredit İşçisi (Bakı)” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 20
EUROSTAR Group
Baş mühasib
Son tarix 02 sen 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil;
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;
- Milli və beynəlxalq mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;
- İnkişaf etmiş rəhbərlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
- MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;
- MS Office və 1C 8.3 ERP proqramlarında işləmək bacarığı
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi: 3-5 il;
- Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;
- E-gov.az və E-taxes.gov.az portallarında sərbəst işləmə bacarığı.
- Gömrük sənədlərinin hazırlanması
- Tender kotirovka sənədlərinin hazırlanması
- Baş mühasib təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük veriləcəkdir
İş barədə məlumat:
- Maliyyə uçotu və Vergi uçotunun qurulması, idarə edilməsi;
- İlkin sənədlər əsasında maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət etmək;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- Vergi sahəsi ilə bağlı əməliyyatlar – Vergi bəyannamələrinin hazırlanıb paketləşdirilərək Vergi orqanına təqdim edilməsi, o cümlədən:
- Mənfəət vergisi;
- Əmlak vergisi;
- Əlavədəyər vergisi;
- Ödəmə mənbəyində tutulan vergi;
- Muzdlu işlə əlaqədar vahid bəyannamə;
- Torpaq vergisi;
- DSMF hesabatlarının Vergi orqanına təqdim edilməsi;
- Mühasibat sənədlərinin tərtib olunması, saxlanılması, qorunması;
- Gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar;
- Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
- Əmək haqqının hesablanması;
- Bank və kassa əməliyyatları;
- Təhtəl hesab, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;
- Debitor və kreditorlarla qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Kameral vergi məktublarının cavablandırılması
- İnternet bankinq vasitəsilə bank, kredit, ödəniş tapşırıqları, maliyyə sənədləri və əmək haqqı kartlarının müraciət edilməsi
- Müqavilələrin,fakturaların hazırlanması
- İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı;
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 700 – 1000 AZN
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- Cinsi: Qadın (30–55 yaş)
- Ünvan: Sahil metrosu yaxınlığı
VAKANSİYA 21
Zeytun Pharmaceuticals
Mühasib
Son tarix 02 sen 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və ya mühasibatlıq ixtisası üzrə)
- Mühasibatlıq sahəsində 2 ildən artıq iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili; Rus dili arzu olunandır
- Debitor və kreditorlarla hesablaşmalar üzrə biliklər və təcrübə
- Əmək haqqının hesablanması üzrə bilikləri
- Vergi məcəlləsi, Əmək pensiyaları haqqında qanun üzrə biliklər
- Microsoft Office(Excell vacibdir) üzrə sərbəst biliklər
- 1C (8.3) proqramında işəmək bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- 1C proqramında mühasibat müxabirləşmələrinin işlənməsi
- Vergilər Nazirliyi Onlayn karguzarlıq sistemi ilə iş. Gündəlik VN tərəfindən göndərilmiş məktubların, bildirişlərin müvafiq şöbələr üzrə ayrılması və təqdim olunması;
- Ümumi satışlar üzrə elektron qaimələrin yazılması, təsdiqi, bölgüsü və 1 C proqramına işlənməsi;
- Alıcılar ilə müqavilələrin hazirlanması və üzləşmə aktlarının işlənməsi;
İş şəraiti:
- Həftənin 5 günü : 09:00-dan 18:00-dək;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Karyera yüksəlişi imkanı;
- Tibbi sığorta ilə təmin edilir;
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə;
- İş yeri: BEGOC Biznes Mərkəzi.
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi elektron ünvanına göndərin. Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz
VAKANSİYA 22
Unimac
Satınalma və Logistika üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 sen 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Cari xaricdən daşımaların həyata keçirilməsi, izlənməsi və nəzarət edilməsi
- Alternativ və daha optimal daşıma yollarını araşdıraraq rəhbərliyə təkliflər vermək
- Qiymət təklilfərini daşımacılardan operativ olaraq əldə etmək
- Mal qalığına nəzarət və məhsul sifarişlərinin tənzimlənməsi
- Yeni məhsul alternativlərinin araşdırılması
- Əməliyyatların qeydiyyatının aparılması
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi 20-30
- Qadın namizədlərə üstünlük veriləcək.
- Ali təhsil
- Oxşar sahədə təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir
- MS Office proqramlarını yaxşı bilməli, 1C bilənlərə üstünlük veriləcəkdir
- Azərbaycan və İngilis dili, yazı və danışma əla səviyyədə, Rus dili İntermediate səviyyəsində olmalıdır
- Stress altında işləmə qabiliyyəti
- Deadline ilə işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə və problemi həll etmə bacarığı
- Öyrənmə qabiliyyətli və çeviklik
İş şəraiti 6 günlük iş qrafiki. Şənbə günü: qısa iş günüdür.
Başlanğıc əmək haqqı: 500 AZN.
CV-lərini mövzü yerində Satınalma və Logistika üzrə mütəxəssis yazmaqla elektron poçtuna göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 23
Veliev MMC
Tədqiqat və inkişaf bölməsinin rəisi
Son tarix 02 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə və Öhdəlikləri:
- Plastik qapı-pəncərə və aksesuar istehsalı zavoduna bazara uyğun yeni məhsulları üçün sxemlər və dizayn planları tərtib etmək;
- İstehsal olunan məhsulun xərclərinin yaxşılaşdırılması və həyat dövrünün uzadılması üçün tədbirlər görmək;
- Müştərilərin şikayət və təklifləri əsasında istehsal olunan məhsulların tədqiqatı və təkmilləşdirilməsi prosesini həyata keçirmək;
- Bazar araşdırması və trend analizinin aparılması;
- Yeni dizayn və məhsul proseslərinin bütün mərhələlərinin idarə edilməsi,
Tələblər:
- Mühəndis ixtisası üzrə ali təhsil
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi
- MS Office
- Cad proqramları
- Azərbaycan dilini səlis bilməsi mütləqdir. İngilis və rus dili üstünlükdür
- Araşdırma bacarığı
- Təqdimat bacarığı
- Komanda ilə işləmə bacarığı
Əmək şəraiti:
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri
- İş rejimi: 6 günlük
- Əmək haqqı: Müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin olunacaqdır
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 31 Avqust tarixinədək emailin mövzu hissəsində " Tədqiqat və inkişaf bölmə rəisi" qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilərlər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 24
Başak Group
Xarici satınalmalar üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 sen 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- İngilis, Rus və fərqli xarici dillərdə səlis danışıq və yazışma,
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
- İşlərin vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Güclü şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Kompüter biliyi: MS Office.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici Təchizatçıları araşdırmaq, arasından seçim etmək və təchizatçı bazasını daim yeniləmək;
- Xarici və yerli təchizatçılar ilə danışıqların aparılması;
- Satın alınmış xammal, mal və materialların məlumat bazasını hazırlamaq və yeniləmək, şirkətin xarici təchizat xərclərinə nəzarət etmək və aidiyyati şəxslərə hesabat vermək;
- Şirkətin bütün təsdiqlənmiş tələbnamələrini əlaqələndirmək;
- Satınalmalar üçün rəqabətli qiymət sorğusu sisteminə nəzarət etmək;
- Şirkət əməkdaşları ilə təchizatla bağlı yazışmaların aparılması;
- Təchizatla bağlı iclaslarda iştirak etmək;
- Satınalmaların aidiyyatı şəxslərə çatdırılması barədə hesabat vermək;
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş günü,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Əməkhaqqı: 800-1000 AZN + Bonus (KPİ)
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Xarici satınalma” yazaraq göndərə bilərlər.