Vəzifə öhdəlikləri:
- Əmək qanunvericiliyinə, nizamnaməyə, təlimatlara və rəhbərinin əmrlərinə uyğun işçilərin qəbulu, köçürulməsi, kadrların ixtisasının artırılması və işdən azad edilmələrinin və s. sənədlərin rəsmiləşdirilmək.
- Əmək kitabçalarının əmrlər əsasında doldurulmaq.
- Şəxsi heyətin uçotuna, çalışanlara cari və keçmiş əmək fəaliyətləri haqqında arayışlar vermək, əmək kitabçalarını qorumaq, kadrlar üzrə təyin olunmuş sənədləri icra etmək eləcə də işçilərin mükafatlandırılması üçün materiallar hazırlanmaq.
- İşçilərin şəxsi işlərini aparmaq, formalaşdırmaq.
- Kadrlar üzrə cari və perspektiv planları işləyib hazırlamaq.
- Kadrlara aid olan təlabat haqqında lazımi yerlərə məlumat vermək.
- Kadr axınının səbəblərini öyrənmək, onun aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək. İxtisas və attestasiya komissiyalarına lazım olan materialı hazırlamaq, attestasiya komissiyasının işində bilavasitə iştirak etmək.
- Məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək.
- Kadrlar üzrə hesabatları tərtib etmək və tələb olunan yerə təqdim etmək.
- Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsinə, Şirkətdə ezamiyyətə gələn işçilərin qeydə alınmasında iştirak etmək.
- İşçilərin maddi və intizam məsuliyyətinə cəlb olunması üçün materialların hazırlamaq.
- Xidməti borcunu vaxtında və dəqiq yerinə yetirilmək, təşəbbüskar olmaq, ixtisasını daim təkmilləşdirmək.
- Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə ciddi riayət etmək.
- Əmək məhsuldarlığını artırmaq , işdə yüksək keyfiyyət göstəricilərinə nail olmaq.
- Əmək haqqı razılaşma əsasında təyin ediləcəkdir.
Tələblər:
- Minimum 3 il idarəçilik təcrübəsi;
- Excel proqramını ela səviyyədə bilmək;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Təqdimat və natiqlik bacarığı;
- Azərbaycan dilini qrammatik cəhətdən yüksək səviyyədə bilmək.
E-mail: [email protected]